Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehkä ensi viikolla uskallan jos digi näyttää positiivisia tuloksia :)Onnea StellaMom! Tervetuloa huhtikuisiin, kun siltä tuntuu
Mikä kierukka sulla oli? Mulla oli kuparikierukka ja ensimmäiset menkat sen poiston jälkeen oli kp 35 tai 36 jopa. mulla normaalisti ihan 28 päivää.Kierukka poissa ja yritys voinee alkaa Pienessä tutkimuksessa kaikki oli oikein hyvin ja sitten vaan puuhiin. Tuli oikein hyvä mieli kuulla, tokihan ei kaikki tuossa pienessä tutkimuksessa ilmi tule, mutta ne mistä voidaan sanoa että on hyvin, oli hyvin
Kp6, kp20 paikkeilla ois varmaan ovis.
Kiitos hipshops, sähän olet jo puolesvälis koko hommaa! en voi kuvitellakaan miten inhottavaa on kokoajan miettiä raskausasioita vaan. Ja minun pitäisi ensi viikonloppuna mennä kouluun xDOnnea StellaMom! Voin kertoa että näin rv19 ja edelleen ei paljoa muuta mielessä liiku kuin raskaus
Kivasti näyttää tulevan plussia täällä!!
Mikä kierukka sulla oli? Mulla oli kuparikierukka ja ensimmäiset menkat sen poiston jälkeen oli kp 35 tai 36 jopa. mulla normaalisti ihan 28 päivää.
Mun ensimmäinen hailura maanantaina oli sellainen harmahtava heti kun kuivui. Silti siitä tuli nyt punertava haalea viiva tänään. Eli ei ole mikään menetetty vielä... Yritä ottaa iisisti ja rentoudu sillä aikaa kun odotat! Mä aion kertoa miehelleni tänään kohta kun hän tulee kotiin, en tiedä miten koska en tiedä miten hän sen ottaa. Yritystähän on jo ollut vuoden verran mutta tämä on taloudellisesti huono aika vain... Kyllä kai se ihan iloinen on. Sanoo varmaan jotain, että kaikki kyllä järjestyy!Oliko niin että pregcheck ei anna turhia viivanpaikkoja?
Mä testasin taas päiväpissasta, pregcheckin ja sit viimeisen raskauskeijulta tilatun liuskan. Liuska taas ihan hitusen tummempi ku eilinen, mut edelleen sellanen outo. Oli siinä väriä märkänä, kuivuessaan vähän harmahtava.
Mut tää pregcheck, ensin katoin et nega. Mut n. 7 minuutin kohdalla siinä oliki haalean haalea ohut viiva. En vaan saa sitä tarkennettua kuvaan. (Puhelin varmaan jo kyllästynyt testikuviin, kun ei meinaa jaksaa ees tarkentaa enää)
Edelleen välillä pyyhittäessä limaa jossa vaaleanpunaista viirua, mut hyvin vähän. Alamahaan on tämä pallo/pinkeys palannut. Selkää juilii, mut se on vähän helpottanut.
Vloppuna testaan sen digin, jos tää tilanne ei selkene. Voi kun lopputulos oliskin positiivinen
Eiks se haalea punertava vuoto voisi olla just kiinnittyminen ...Oliko niin että pregcheck ei anna turhia viivanpaikkoja?
Mä testasin taas päiväpissasta, pregcheckin ja sit viimeisen raskauskeijulta tilatun liuskan. Liuska taas ihan hitusen tummempi ku eilinen, mut edelleen sellanen outo. Oli siinä väriä märkänä, kuivuessaan vähän harmahtava.
Mut tää pregcheck, ensin katoin et nega. Mut n. 7 minuutin kohdalla siinä oliki haalean haalea ohut viiva. En vaan saa sitä tarkennettua kuvaan. (Puhelin varmaan jo kyllästynyt testikuviin, kun ei meinaa jaksaa ees tarkentaa enää)
Edelleen välillä pyyhittäessä limaa jossa vaaleanpunaista viirua, mut hyvin vähän. Alamahaan on tämä pallo/pinkeys palannut. Selkää juilii, mut se on vähän helpottanut.
Vloppuna testaan sen digin, jos tää tilanne ei selkene. Voi kun lopputulos oliskin positiivinen
Niinhän se on. Itse olen yrityksen aloittanut vuosia sitten ja nyt vasta vuoden aikana tosiaan plussia tullut mikä pistää sen pään siihen kuntoon ettei tästä mitään tuu varsinkin kun ympärillä porukka raskautuu tosta noin vaan. En nyt foorumilaisista puhu. Alkaa tympiin ja varsinkin nyt kun vihdoin ja viimein ovuloin suht säännöllisesti lukuun ottamatta tätä kiertoa joka veti ihan huitsinkeikkaa niin on sit kielto kunnes gynellä käyty. Ei kauheasti ilahduta. No, kaipa se sen jälkeen sais taas yrittää ja kuumeilla. Ikävä kun nollaa ton ajan km niin nyt periaatteessa en saa julkiselta apuja mut yksityinen toimii. Sinne meenkin jos pakastus ja nämä pitää aloittaa ..Nega testattu aiemmin tänään, menkat pitäis tänään alkaa mut ei näy. Jospa ne huomenna sitten, pääsis uuteen kiertoon äkkiä. Lähtee 4kk yritystä, tiedän et lyhyt aika mut oman pään sisällä tuntuu ikuisuudelta..
Ja vielä tuosta et mulla plus kierrossa näytti ihme haamuja vain ja epäilin etten ole vaan joku häiriö mutta olinkin sitte raskaana .. Joillakin se plussa tulee myöhemmin vainNega testattu aiemmin tänään, menkat pitäis tänään alkaa mut ei näy. Jospa ne huomenna sitten, pääsis uuteen kiertoon äkkiä. Lähtee 4kk yritystä, tiedän et lyhyt aika mut oman pään sisällä tuntuu ikuisuudelta..
Mulla oli sellasta jo sillon dpo 9 jollon aattelin/toivoin et se ois ollut kiinnittymiseen liittyvää, mut nyt on jostain syystä taas, nyt tosin paljon vähemmän ja harvemmin, ei tuu siteeseen asti edes,vaan välillä pyyhittäessä. Ja tänään on dpo 14. Dpo 11 oli selvä nega, mut dpo 12 näkyi hitusen viivaa,siitä se on kyllä vahvistunut, mut hyvin hitaasti. En vaan tiedä millon sen pitäs vahvistua tarpeeksi, että näkyis kunnolla testissäkin silleen ettei tarvis tihrustaa. Aamun ekasta pissasta en oo kyllä päässyt vielä testaamaan.Eiks se haalea punertava vuoto voisi olla just kiinnittyminen ...
Mulla oli sellasta jo sillon dpo 9 jollon aattelin/toivoin et se ois ollut kiinnittymiseen liittyvää, mut nyt on jostain syystä taas, nyt tosin paljon vähemmän ja harvemmin, ei tuu siteeseen asti edes,vaan välillä pyyhittäessä. Ja tänään on dpo 14. Dpo 11 oli selvä nega, mut dpo 12 näkyi hitusen viivaa,siitä se on kyllä vahvistunut, mut hyvin hitaasti. En vaan tiedä millon sen pitäs vahvistua tarpeeksi, että näkyis kunnolla testissäkin silleen ettei tarvis tihrustaa. Aamun ekasta pissasta en oo kyllä päässyt vielä testaamaan.
Mahassa ja selässä juilii välillä todella kova, sit se laantua. Tuntuu että vuoto alkaa, mut ei. Pelkkää limailua, joka on välillä vähän vaaleanpunasta, ja pari punaisempaa pientä "pistettä" tullut . Tällästä mulla ei oo ollut ikinä, kuitenkin menkat ollut jo jotain 18 vuotta :arghh: