Raskaaksi 2019

Ihan hirveesti on tullut juttuja ihan kaikkea en lukenut :bookworm:

lomareissu on nyt lusittu ja tallenneltu paljon, mutta kiroon noin sofin liuskat ihan alimpaan sinne, jos toi viiva on tummempi kun toi viiva niin ehkä on plussa tai siksi just miinus yritin siis tikuttaa lomalla kun ovis olis pitänny olla eilen (to) sain ehkä sen sinne tikkuun ma tai ti... nyt vaan ootellaan jännää kun oikeesti vois vaikka tärpätä:dance008 tää on jo kuitenkin joku yk 8 tai 9

Mä en kans Sofilla enää testaa, ku en ikinä saanu tarpeeks tummaa viivaa. Onestep antoi selkeet o+:t.

Noi mun on sofilla. Letrot teki kunnon viivat :hilarious: se ylin on mielenkiinnosta tehty n. klo 16 ja silloinkin tumma mut ei yhtä tumma kuin aamulla.

Mulla tulee myös läpi kierron kaks viivaa yleensä. Ohjeessakin taitaapi olla että kontrolliviivaa haaleemmat on negoja?
Oho, jannnilla on kyllä niin komea o+ ollut, toivottavasti nyt olis letrot auttanut onnistumaan, lois toivoa tännekin:)

Saankin varmaan alkaa odotella menkkoja alkavaksi viim. Ens to. Mulla tulee monesti 6-3 päivää ennen menkkavuotoa sellanen limatulppa ja nyt se tuli taas ajallaan 6 päivää ennen oletettuja menkkoja. Tuli heti sellanen toivoton olo. Menkkapoltot ja juilinnatkin jo alkanut ja päänsärky, mitä on aina pms oireiden alussa.

Saankin varmaan alkaa odotella menkkoja alkavaksi viim. Ens to. Mulla tulee monesti 6-3 päivää ennen menkkavuotoa sellanen limatulppa ja nyt se tuli taas ajallaan 6 päivää ennen oletettuja menkkoja. Tuli heti sellanen toivoton olo. Menkkapoltot ja juilinnatkin jo alkanut ja päänsärky, mitä on aina pms oireiden alussa.

Yritin googletella voiko liittyä raskauteen.. Kyllä monilla tulee limoja raskaanakin, pitkinkin raskautta. Aika näyttää :)

Pitkät kierrot ja ajoittainen ovuloimattomuus. Toinen munatorvi saattaa olla tukossa. Todistettavasti kuitenkin ovuloin ainakin silloin tällöin, joten mahkut luomuplussaan on (ehkä) olemassa. Sitten kun siihen oviskiertoon osuu ajoitukset ja kuun asennot ja tähtipölyt kohdalleen :smiley-angelic006 viimeksi mulla oli yk 9 menossa kun vuosi yritystä tuli täyteen, että ei niitä mahdollisuuksia kovin usein ole.

Mutta. Tänään kp 1! :notworthy ei tartte pahoitella. Mun puolesta saa vaikka tanssia, koska 50 ei tullut täyteen.

Mites Sammie, mitä sinne kuuluu?

Kiitos kysymästä, menkat alkoi aamulla! Iloinen niistä täälläkin :smiley-angelic003 Eniten ärsytti kierron venyminen (pisin ikinä, 40 pvää), kun testit kuitenkin negaa. Pääseepähän uuteen yritykseen. Tilasin ubikinonia mielenkiinnosta, saas nähdä, onko apua :think005

Onko sulla miten pitkät kierrot yleensä?

Plussatuulia kaikille :wav

Kiitos kysymästä, menkat alkoi aamulla! Iloinen niistä täälläkin :smiley-angelic003 Eniten ärsytti kierron venyminen (pisin ikinä, 40 pvää), kun testit kuitenkin negaa. Pääseepähän uuteen yritykseen. Tilasin ubikinonia mielenkiinnosta, saas nähdä, onko apua :think005

Onko sulla miten pitkät kierrot yleensä?

Plussatuulia kaikille :wav

Noniin, samoissa mennään :)

Jos ovuloin, kierrot on n. 35. Jos en, saattaa venyä ties minne asti. Pisimmillään ollut yli 60 päivää.

Tai tää on toki vaan oletus, etten noissa pitkissä kierroissa ovuloi. Ei ole ainakaan tuntemuksia. Tutkimuksetkin on aina sattunut noihin "lyhyisiin" kiertoihin. Niissä näkynyt follikkeli, progesteroni viitearvoissa ja omat tuntemuksetkin vahvemmat.

Yritin googletella voiko liittyä raskauteen.. Kyllä monilla tulee limoja raskaanakin, pitkinkin raskautta. Aika näyttää :)
Yritin muistella tammikuun plussakiertoa mutten muista tuliko sellasta sillon ollenkaan :wideyed: muisteliain jotenkin että ei.
Nyt jotenkin vaan niin varma olo menkoista, mut olishan se ihana yllätys jos ei enteiliskään aina menkkoja tuollanen :grin

Täällä siis ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen ja kuvittelin jo tuntevani ovulaation vasemmalla ties kuinka monta kertaa- no tänään gynellä selvis että tämä mun "ovulaatio" onkin munasarjakysta... Kävin siis tarkastuksessa kun on perussairautena kilpirauhasessa häikkää. Gyne sanoi että hormonit vaikuttais olevan sekasin, että kokeilla seuraavasta kierrosta tikuttaa ovulaatiota ja jos ei ala kuulumaan niin hän alottaa lääkityksen niin saadaan kierto kuntoon. Kovin oli ihana gynekologi ja jäi kyllä olo että häntä oikeasti kiinnosti minun asiat. Nyt sitten odottelemme tämän kystan puhkeamista, sitä lääkäri ei osannut sanoa että olenko tässä kuussa ovuloinut vai onko sieltä puhjennut toinen pienempi kysta. Onko muilla ollut tämmöisiä kystia ja onko vaikuttaneet kiertoihin? Nyt mulla kp 24 menossa ja ennen pillereiden syöntiä joskus muinoin kierrot oli kyllä tasaiset 28-30pvää aina. Saapa nähdä millon nyt tulee menkat, odotan niitä kyllä kovasti että pääsisin tuota ovista bongaamaan. Lääkäri suositteli clearbluen ovistestejä, ja niitä ostin vaikka kalliita olivatkin, niin ei jää arvailun varaa.

Nyt viikonloppu ja punaviinilasin taidan itselleni kaataa sen kunniaksi :)

Noissa ovulaatio testeissä tulee aina viiva. Jos on ovulaatio nii on yhtä kirkas kun kontrolli viiva tai vielä kirkkaampi. Ite kokeilin ekaa kertaa nuita ovulaatio testejä ja teStasin flo mukaa nii on vaa haaleeta näyttäny. Eli se on todennäkösesti ollu jo tai tulossa. Nyt on kierto 19/28-30

Ehkä dpo10 tai 11, kp 31 ja apteekin herkkä nega. Ehkäisy jätetty marraskuussa ja kierrot hienosti 29-30 päivää. Nyt jostain kumman syystä kierrot tuntuu pitenevän ja oviskin ollut nyt kahdessa kierrossa tosi myöhään kp21 paikkeilla..:wtf Yrittämisen stressi, kesä vai mikä nyt on?:confused2

Hauskaa, jotta täälon muitaki pohojalaasia! Moon niin paliasjalakaanen, jotta oon vaan käylähtäny ääsjojella opiskelemas ja palaannu nopiaa kotikuntahan :hello

Ehkä dpo10 tai 11, kp 31 ja apteekin herkkä nega. Ehkäisy jätetty marraskuussa ja kierrot hienosti 29-30 päivää. Nyt jostain kumman syystä kierrot tuntuu pitenevän ja oviskin ollut nyt kahdessa kierrossa tosi myöhään kp21 paikkeilla..:wtf Yrittämisen stressi, kesä vai mikä nyt on?:confused2

Hauskaa, jotta täälon muitaki pohojalaasia! Moon niin paliasjalakaanen, jotta oon vaan käylähtäny ääsjojella opiskelemas ja palaannu nopiaa kotikuntahan :hello

Hianoo murretta :grin Jos vaa kirijooteltaas pelekästää omalla murtehella tästä etiäppäi :hilarious: Vielä se näköjää multaki taipuu :wideyed: Mää opetiin mu mukuloolle, jotta housun lahkehet on sitte pultut vaikka ne mitä väittääs päiväkoriis :rolleyes:

Täällä siis ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen ja kuvittelin jo tuntevani ovulaation vasemmalla ties kuinka monta kertaa- no tänään gynellä selvis että tämä mun "ovulaatio" onkin munasarjakysta... Kävin siis tarkastuksessa kun on perussairautena kilpirauhasessa häikkää. Gyne sanoi että hormonit vaikuttais olevan sekasin, että kokeilla seuraavasta kierrosta tikuttaa ovulaatiota ja jos ei ala kuulumaan niin hän alottaa lääkityksen niin saadaan kierto kuntoon. Kovin oli ihana gynekologi ja jäi kyllä olo että häntä oikeasti kiinnosti minun asiat. Nyt sitten odottelemme tämän kystan puhkeamista, sitä lääkäri ei osannut sanoa että olenko tässä kuussa ovuloinut vai onko sieltä puhjennut toinen pienempi kysta. Onko muilla ollut tämmöisiä kystia ja onko vaikuttaneet kiertoihin? Nyt mulla kp 24 menossa ja ennen pillereiden syöntiä joskus muinoin kierrot oli kyllä tasaiset 28-30pvää aina. Saapa nähdä millon nyt tulee menkat, odotan niitä kyllä kovasti että pääsisin tuota ovista bongaamaan. Lääkäri suositteli clearbluen ovistestejä, ja niitä ostin vaikka kalliita olivatkin, niin ei jää arvailun varaa.

Nyt viikonloppu ja punaviinilasin taidan itselleni kaataa sen kunniaksi :)

On ollut kahdesti, niiden puhkeaminen on sattunut molemmilla kerroilla just menkkojen alkuun, että en oo kyllä mitään kiertoon liittyvää huomannut.

Hitosti se on sattunut, ekaa kertaa sattui niin pahasti, että soitin itelleni oikeesti ambulanssin. Voi kuulostaa liioittelulta, mut oon tosissani. Toisella kertaa jo tiesin, ettei henki ole lähdössä, niin sinnittelin vessassa maaten lattialämmitys täysillä ja koitin pysyä tajuissa. Ei oo tarkoitus pelotella, mulla on varmaan vaan jotain kivunhallintaongelmia:hilarious:

Mulla kans ollu mun mielestä kaks kertaa, en kyllä muista kuin yhden. Heti yhdynnän jälkeen ja joo kyllä sattuu. En pystyny liikkumaan/hengittämään/puhumaan kunnolla. Kylmä hiki ja vedin kaks särkylääkettä jotka auttoi. Ja mulla on hyvä kivunsietokyky :p myöhemmin ku mainitsin gynelle niin hän sanoi et varmaan kysta puhkes. Eikai ne aina edes aiheuta kipua.

Täällä menkat ja oudot mut niin ne kyl tuli ihme aikaan ... Krampit, närästys ja rintojen turpeus ja arkuus jatkuu ja kauhea hikikohtaus ja puuskutus vähästä ponnistuksesta. Ja ei, ei voi olla mitenkään joku raskaus tms vaan kroppa hakee paikkaa nyt. Joka tapauksessa nopeutin gynelle menoa koska nämä kivut yms niin katsellaan munasarjan tilannetta. Ovulaation aikaan kuulemma ei voi mennä musta ihmeestä moinen? Voiko se jotenki muuttaa päätöstä leikkauksesta jos siel on follikkeli, tuskinpa... Oli typerä ku sanoin että en ihan tiedä että ovukoinko nyt tulevassa kierrossa niin se sano et kp18 pitäisi olla jo ohi. No justiinsa, ei minulla vaan yleensä ..

Asuin aikoinaan Oulussa mut oon lappalainen ja saamen "noitasukua" ja sieltä mun erehtymätön vaisto nähdä naisesta päälle päin raskaus, en oo tainnu ikinä olla väärässä paitsi itseni suhteen. Onko muita siltä suunnalta ?

Miul tuli myös pluskierrossa ja se säikäytti tuli tosin vasta plussan jälkeen mut kyseinen raskaus kesti pisimpään. Onko se niinku millainen? Viime aikoina oon huomannu että dpo8 paikkeilla tulee ovismainen lima jonka yhteydessä jokin minkä yhdistän munasoluihin tms.. Ei osaa selittää ihan kuin siinä kohti tietää et nonni se munasolu oli turha... Liekö jotai kuvitelmaa mut semmonen ns limajutska tulee aina...

Hmmm, nyt kun ovulaation jälkeiset vuodot on hoidossa lugesteronilla, niin mitähän tää alkukierto nyt meinaa. Kp10 herätessä kiva verilammikko.

Meijän ostotarjous omakotitalosta meni läpi. Vielä on tiesti pankki ja kuntotarkastus meijän ja talon välisä. En tiä onko tämä ny hirviää, kauhiaa vai törkiän kolokkoa, mutten varmaan nuku enää ikänä. :hilarious:

Murre on parasta mitä ihimiselle on annettu. :Heartpink

Meijän ostotarjous omakotitalosta meni läpi. Vielä on tiesti pankki ja kuntotarkastus meijän ja talon välisä. En tiä onko tämä ny hirviää, kauhiaa vai törkiän kolokkoa, mutten varmaan nuku enää ikänä. :hilarious:

Murre on parasta mitä ihimiselle on annettu. :Heartpink

Onnea tulevista talokaupoista! :)

Takaisin