Raskaaksi 2019

Täälläkin jatkuu ihan pohjaton väsymys... Jokaisen työpäivän jälkeen 3 tunnin päikkärit normaalien yöunien lisäksi. Toivoisin, että olisi raskausoire niin olisi kunnon syy tälle! Huomenna aion testata kp 26. En kyllä yhtään usko raskauteen sillä luulisin tietävänä kropastani kun jotain tapahtuu (vaikka ensikertalainen olenkin). Nyt ei ole rinnat kipeät tms. mitä odottaisin tapahtuvan.

Emmääkää uskonu raskauteen ja luulin tietäväni mun kropan ku kerran jo plussannu aiemmin (oli KU 3-4/18). Niin vaan se plussa sit tuli dpo13 ja niin haaleena oli, etten uskonu raskauden jatkuvan normaalina. Tähän mennessä kaikki hyvin ja ens viikolla nt-ultra :)

Emmääkää uskonu raskauteen ja luulin tietäväni mun kropan ku kerran jo plussannu aiemmin (oli KU 3-4/18). Niin vaan se plussa sit tuli dpo13 ja niin haaleena oli, etten uskonu raskauden jatkuvan normaalina. Tähän mennessä kaikki hyvin ja ens viikolla nt-ultra :)

Hih, mä olen vaan jotenkin niin 100% varma että tuntisin raskauden rinnoissa, eikös se ole yleisin oire! Mulla tissit yleensä reagoi jotenkin menkkoihinkin, joten ajattelisin että mun hormooneilla jotain kipuilua kuuluisi olla.

Ja nyt luin netistä että suonenvedot säärissä olisi raskausoire... Niihin olen tällä viikolla herännyt näiden mega-päikkäreideni ohessa! Ei kyllä saisi googlata näitä juttuja, saa vaan päänsä ihan sekaisin :grin

Tänään on ollut joku masis päivä taas. Aloin jo miettimään meniskö gynelle jo tässä kuussa. En tiedä mistä ihmeestä tuli karmea fiilis, että ei tästäkään mitään tuu:smiley-angry017 joku karmea jälkipms, ollut niin pahalla tuulellakin:hilarious:

Nii joo ja lapsikin on ihan terve. Lääkäri oli ihan pissed off, kun tervettä lasta tuodaan lääkäriin. Kirjoitti päiväkotiin vietäväksi jonkun lapun, että ihan terve ja tekee hampaita. En kyllä tiedä kehtaanko antaa, vaikka kai se sitten täytyy, etteivät joka päivä soittele hakemaan. Kiva töissäkin setviä sit näitä:grumpy:

Vähän samat fiilikset, oon tässä pohtinut että kehtaanko olla polille yhteydessä jo tässä elokuun aikana. Yk 2 menossa, mutta on meillä se ivf-taustakin... tulee ihan joku hemmoteltu kakara fiilis, äää mä haluun nyt heti :smiley-ashamed004

Tsemiä päiväkodin kanssa, meidät on soitettu kahdesti hakemaan aikaisemmin kun lapsi on purrut kieleensä... o_O

Vähän samat fiilikset, oon tässä pohtinut että kehtaanko olla polille yhteydessä jo tässä elokuun aikana. Yk 2 menossa, mutta on meillä se ivf-taustakin... tulee ihan joku hemmoteltu kakara fiilis, äää mä haluun nyt heti :smiley-ashamed004

Tsemiä päiväkodin kanssa, meidät on soitettu kahdesti hakemaan aikaisemmin kun lapsi on purrut kieleensä... o_O

Eikös teillä taustan takia pääsis heti haluttuaan hoitoon? Ainakin mun kaveri kellä on yks ivf lapsi, sanoi ettei tarvii kun soittaa aikaa ja pakasteesta alkavat sitten siirtämään, kun toista haluavat yrittää:)

Jokainen hieman oudompi oire yhdistän raskauteen tällä hetkellä. Vatsa ollut kuralla 1,5 vko, eilen sitten loppui yhtäkkiä. Alkoi varmaan ummetus sen sijaan. Tänään aamulla heräsin ja ärtsyilin pojalle heti, sit ku mies sanoi että eiku tehdään näin niin sanoin sillekin jotain ku ärsytti. Sit peiton alle ja tuli pari tippaa silmistä. Sen jälkeen taas närästystä ja rennien jälkeen ei helpottanut heti kuten normaalisti. Nyt on meneillään joku kp 20/28 mutta ovis oli jo kp 10-11 joten en oikein tiedä onko tämä kierto sitten joku 25 päivää vain. Tänään olisi jotkut kesäjuhlat yhdistyksen hallituksen kanssa mutta en aio lähteä. Ne ovat kuitenkin ryyppybileet ja en kyllä alkoholia ole juomassa ennen kuin menkat alkaa tässä kierrossa. Eikä mua tee mieli juoda...

Googlasin taas oireita dpo 10:lle ja moni oli silloin jo plussannut. Tekisi mieli testailla mutta samalla mietin sitä rahan tuhlausta, oon varmaan yli 100euroa tänä vuoden aikana käyttänyt testeihin. Kierukka poistettiin heinäkuussa 2018, eli aika tasan vuosi ollaan yritetty, paitsi ne muutamat kuukauden alkuvuodesta kun en tikuttanut ja en seurannut vartaloani niin tarkasti. Tiedän ettei vuosi ole kovin pitkä aika mutta kuulun kyllä siihen 10% jotka eivät tule raskaaksi ensimmäisen vuoden aikana ilmeisesti. Vuoden lopussa soittelen lääkäriin että pääsisin tutkittavaksi jos ei ihmeitä tapahdu!

Eikös teillä taustan takia pääsis heti haluttuaan hoitoon? Ainakin mun kaveri kellä on yks ivf lapsi, sanoi ettei tarvii kun soittaa aikaa ja pakasteesta alkavat sitten siirtämään, kun toista haluavat yrittää:)

Joo varmaan pääsis, mutta meillä ei ole mitään pakkasessa, joten ei ole myöskään hoitosuhdetta käynnissä. Lisäksi lapsi täyttää ihan just kolme, en tiedä onko olemassa joku aikaraja minkä puitteissa saa palata hoitoihin. Ja kyllähän se luomuplussakin houkuttelis :bag:

Pitäis joo sinne polille soittaa ja kysellä näitä asioita. Olen tässä itsekseni miettinyt että ehkä syyskuussa. Mies ei ole sanonut oikein juuta eikä jaata.

Ai niin ja outo olo jatkuu. Ei ole tällaista oloa ollutkaan vielä yrittämisen aikana :confused:

Pitää nyt joka välissä tsekata, että eihän menkat ala :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Dpo 9 heräämisestä asti alhaalla jokseenkin märkä olo. Naama tuntuu edelleen hirveän rasvaiselta, mutta myös perustapaan myös pintakuiva.
Rinnat on arat ja vihloo, mutta ei läheskään niin arat kun tammikuun plussa kierrossa.

Äsken tuli taas hentoa ruskeahkoa jossa vähän punaista valkovuoto sekoitusta :wideyed: vähän menkkamaista juilintaa ja nivuskipuja on.
Mulla ku ei yleensä mitään välivuotoja oo, nyt oli se dpo1-5 ja nyt taas. Tosin voisko olla nyt dpo 9 kiinnittymisestä vuotoa o_O tosin en uskalla ees toivoa. Ehkä mulla on joku sekokierto, ehkä ovulaatiota ei ees tapahtunut ja siksi jo tiputtelee :sad001 Kyllä naisen elämä on kauhiaa jännäämistä :grin

Dpo 9 heräämisestä asti alhaalla jokseenkin märkä olo. Naama tuntuu edelleen hirveän rasvaiselta, mutta myös perustapaan myös pintakuiva.
Rinnat on arat ja vihloo, mutta ei läheskään niin arat kun tammikuun plussa kierrossa.

Äsken tuli taas hentoa ruskeahkoa jossa vähän punaista valkovuoto sekoitusta :wideyed: vähän menkkamaista juilintaa ja nivuskipuja on.
Mulla ku ei yleensä mitään välivuotoja oo, nyt oli se dpo1-5 ja nyt taas. Tosin voisko olla nyt dpo 9 kiinnittymisestä vuotoa o_O tosin en uskalla ees toivoa. Ehkä mulla on joku sekokierto, ehkä ovulaatiota ei ees tapahtunut ja siksi jo tiputtelee :sad001 Kyllä naisen elämä on kauhiaa jännäämistä :grin

Et sattumoisin oo pohjalainen? Pisti silmään tuo "kauhiaa" :grin

Jos mä nyt oon paksuna, annan vauvalle työnimeksi Tsambika sen luostarin mukaan, jossa käytiin Rodoksella. Jos siellä pyytää ikonin edessä paljasjaloin hedelmällisyyttä ja tulee raskaaksi, pitäis lapselle antaa nimeksi Tsambika, jos tyttö ja Tsambiko, jos poika. En nyt ehkä kuitenkaan virallisesti nimeä lastani noin :hilarious: Enkä kehdannut mennä paljain jaloin :grin

Jos mä nyt oon paksuna, annan vauvalle työnimeksi Tsambika sen luostarin mukaan, jossa käytiin Rodoksella. Jos siellä pyytää ikonin edessä paljasjaloin hedelmällisyyttä ja tulee raskaaksi, pitäis lapselle antaa nimeksi Tsambika, jos tyttö ja Tsambiko, jos poika. En nyt ehkä kuitenkaan virallisesti nimeä lastani noin :hilarious: Enkä kehdannut mennä paljain jaloin :grin

Voi kumpa olis nyt kyytiläinen mukana:) minkäs kuukautisia me tässä nyt yritellään? Toukokuisiako jo? On nää mielialat kyllä melko vuoristoiset. Eilen oli ihan, et ei tuu mitään ja tänään ihan toisenlaiset fiilikset:) ovista odottelen ens viikon puolen välin tienoille:)

Voi kumpa olis nyt kyytiläinen mukana:) minkäs kuukautisia me tässä nyt yritellään? Toukokuisiako jo? On nää mielialat kyllä melko vuoristoiset. Eilen oli ihan, et ei tuu mitään ja tänään ihan toisenlaiset fiilikset:) ovista odottelen ens viikon puolen välin tienoille:)

Mun la olisi 11.-13.4 about. Ei toki toukokuukaan haittais, onhan mun omat synttärit silloin :grin

Joo varmaan pääsis, mutta meillä ei ole mitään pakkasessa, joten ei ole myöskään hoitosuhdetta käynnissä. Lisäksi lapsi täyttää ihan just kolme, en tiedä onko olemassa joku aikaraja minkä puitteissa saa palata hoitoihin. Ja kyllähän se luomuplussakin houkuttelis :bag:

Pitäis joo sinne polille soittaa ja kysellä näitä asioita. Olen tässä itsekseni miettinyt että ehkä syyskuussa. Mies ei ole sanonut oikein juuta eikä jaata.

Saako olla utelias, että oliko teillä joku dg ivf:lle? Tai siis että uskotko, että luomuplussa olis mahdollinen?

Takaisin