Raskaaksi 2019

Alavudella myös lapsuuteni viettänyt :D koulujen jälkeen ei enää pää kestänyt ja lähdin "isoolle kirkolle" ja nyt palaillaan pohjanmaalle, Seinäjoelle :)

Ei olla taidettu olla samaan aikaan koulussa :) Mä kävin keskustan ala-asteen, mies sivukylällä. Opiskelujen jälkeen palasin hetkeksi asumaan Nurmoon ja olin yhden kevään Alavuden yläasteella opettajana. Mies halus sitten muuttaa Treelle, joten sinne lähdettiin 2008.
Mun sisko ja miehen velikin asuvat Sjoella!

Ei ne menkat sit alkaneetkaan. Pari tippaa verta ja nyt kp30. Testi näyttää negaa. :banghead:

Saako olla utelias, että oliko teillä joku dg ivf:lle? Tai siis että uskotko, että luomuplussa olis mahdollinen?

Pitkät kierrot ja ajoittainen ovuloimattomuus. Toinen munatorvi saattaa olla tukossa. Todistettavasti kuitenkin ovuloin ainakin silloin tällöin, joten mahkut luomuplussaan on (ehkä) olemassa. Sitten kun siihen oviskiertoon osuu ajoitukset ja kuun asennot ja tähtipölyt kohdalleen :smiley-angelic006 viimeksi mulla oli yk 9 menossa kun vuosi yritystä tuli täyteen, että ei niitä mahdollisuuksia kovin usein ole.

Mutta. Tänään kp 1! :notworthy ei tartte pahoitella. Mun puolesta saa vaikka tanssia, koska 50 ei tullut täyteen.

Mites Sammie, mitä sinne kuuluu?

Ei olla taidettu olla samaan aikaan koulussa :) Mä kävin keskustan ala-asteen, mies sivukylällä. Opiskelujen jälkeen palasin hetkeksi asumaan Nurmoon ja olin yhden kevään Alavuden yläasteella opettajana. Mies halus sitten muuttaa Treelle, joten sinne lähdettiin 2008.
Mun sisko ja miehen velikin asuvat Sjoella!

1995-2004 olin koulussa Alavudella :) hetken aikaa sjoella kävin kauppista, kunnes vaihdoin toiseen Kauppikseen ja kaupunkiin :D

Hauska sattuma että niinkin pieneltä paikkakunnalta kuin Alavus sattuu samalle foorumille ja samaan ketjuun porukkaa :D

1995-2004 olin koulussa Alavudella :) hetken aikaa sjoella kävin kauppista, kunnes vaihdoin toiseen Kauppikseen ja kaupunkiin :D

Hauska sattuma että niinkin pieneltä paikkakunnalta kuin Alavus sattuu samalle foorumille ja samaan ketjuun porukkaa :D

Mä olin ala-asteella 1987 - 1993 ja yläkoulusta pääsin 1996, mut kävin vielä kymppiluokan ja sen jälkeen muutin hetkeks Sjoelle talouskoulua varten. Lukioon menin Alavudella kaks vuotta nuorempien kans 1998. Opiskelut aloitin JKLssä intin jälkeen. Mun siskot on vm -84, -86 ja -91 sekä veli -88, et ihan varmaan oot ollu jonkun kans samaan aikaan koulussa eri vuosiluokilla :grin

Mun bestiksen äiti oli vielä sun aikana yläasteen matemaattisten aineiden ope ja isä lukion matikan ope. Toisen kaverin äiti oli hänkin yläasteen matikan ope ja isä myöskin lukiossa matikan opena :grin

Mut pieni on maailma!

Mä olin ala-asteella 1987 - 1993 ja yläkoulusta pääsin 1996, mut kävin vielä kymppiluokan ja sen jälkeen muutin hetkeks Sjoelle talouskoulua varten. Lukioon menin Alavudella kaks vuotta nuorempien kans 1998. Opiskelut aloitin JKLssä intin jälkeen. Mun siskot on vm -84, -86 ja -91 sekä veli -88, et ihan varmaan oot ollu jonkun kans samaan aikaan koulussa eri vuosiluokilla :grin

Mun bestiksen äiti oli vielä sun aikana yläasteen matemaattisten aineiden ope ja isä lukion matikan ope. Toisen kaverin äiti oli hänkin yläasteen matikan ope ja isä myöskin lukiossa matikan opena :grin

Mut pieni on maailma!

No ilmeisesti yläasteella ainakin yhtäaikaa sun veljen kans, kun oon kans -88 syntynyt :grin
Mä oon ala-asteen käynyt kyläkoulua.

Onko kellään kokemusta kiinnittymisvuodosta ja voiko se tulla "vasta dpo 9"? o_O
Mulla nyt alkoi ihan hyvin vähän veristä vuotoa aamuisen vähäisen ruskean tuhrun jälkeen. Lisäksi oikeaan munasarjaan juilii, alamahalla paineen tunne ja hentoa menkkamaist särkyä.
Mulla siis on aina menkat alkanut vasta dpo 14 ilman minkäänlaista tuhruttelua.
Tää kierto on nyt ollut muutenkin niin erilinen, ensin ovis myöhässä ja sit se dpo 1-5 hento vaalaenpunainen vuoto.
Tulee mieleen että jos onkin ollut joku kysta, joka puhjennut ja jos se oviskaan ei lopulta tapahtunut, kun en kerinnyt sitä tikuttamaan täysin loppuun. :bored:
Päässä on kyllä vähän huimaava olo, sitä mulla oli viimeksi kun plussasin. Mut on kyllä aika niska-hartiaseutukin jumissa.
Sit rupes pelottamaan kohdunulkoinen, viime kierrossa kuitenkin sain haamulisen dpo9 ja 10 mutta negaa sen jälkeen monta testiä. Menkkojen jälkeenkin testasin huvikseni, ja täysin nega. En kuitenkaan haluais testata ennen dpo 12. Eli maanantaita.

Muokattu viimeksi:
Onko kellään kokemusta kiinnittymisvuodosta ja voiko se tulla "vasta dpo 9"? o_O
Mulla nyt alkoi ihan hyvin vähän veristä vuotoa aamuisen vähäisen ruskean tuhrun jälkeen. Lisäksi oikeaan munasarjaan juilii, alamahalla paineen tunne ja hentoa menkkamaist särkyä.
Mulla siis on aina menkat alkanut vasta dpo 14 ilman minkäänlaista tuhruttelua.
Tää kierto on nyt ollut muutenkin niin erilinen, ensin ovis myöhässä ja sit se dpo 1-5 hento vaalaenpunainen vuoto.
Tulee mieleen että jos onkin ollut joku kysta, joka puhjennut ja jos se oviskaan ei lopulta tapahtunut, kun en kerinnyt sitä tikuttamaan täysin loppuun. :bored:
Päässä on kyllä vähän huimaava olo, sitä mulla oli viimeksi kun plussasin. Mut on kyllä aika niska-hartiaseutukin jumissa.
Sit rupes pelottamaan kohdunulkoinen, viime kierrossa kuitenkin sain haamulisen dpo9 ja 10 mutta negaa sen jälkeen monta testiä. Menkkojen jälkeenkin testasin huvikseni, ja täysin nega. En kuitenkaan haluais testata ennen dpo 12. Eli maanantaita.

Mulla oli ekassa raskaudessa kiinnittymisvuotoa, dpo7 ja yks viiru kirkasta verta kerran veskireissulla. Mut kiinnittyminenhän voi tapahtua vähän ennemmin tai myöhemminkin, se 1vko oviksesta on vaan noin juttu. Paha on sanoa sun tilanteesta, ei auta ku jännittää tovi!

Täällä tylsä vaihe menossa kun yli viikko vielä ovikseen. Mökillä ollaan, oon keränny vattuja, ajeluttanu kuopusta mopolla yms. Kylmä on ulkona, en tykkää.

Kp9 ja tänään tultiin mökiltä kotiin niin heti kokeilin noita ovistestejä ihan vaan että nään mimmone viiva tulee vaikka ei ole ovis lähelläkään:) haalea viiva tuli. Ajattelin et testaisi nyt jo joka toinen päivä sinne noin kp15 asti ja sit joka päivä ja sit siinnä noin kp20 alkais parikertaa päivässä testailemaan kun niitä testejä tilasin sen verran että riittää kyllä:grin

Mulla tuli tammikuun plussassa yks päivä nuppineulan pään kokoinen veritahra paperiin, en laittanut sitä päivää ees mihkään ylös ku aattelin et paperissa joku värivika, mut täysin valkoinen paperi, nii epäilen et se oli sillon kiinnittymisestä.

Tuli tuossa n. Tunti sitten järkyttävä olo, huimas ja vatsaa poltti, jotenkin huono olo, ei kuitenkaan oksettanuy, kuuma ja kylmä yhtäaikaa. Nyt päätä juilii. Tuun varmaan hulluksi vielä ennen menkkojen alkua :grin
Niin joo, ja alkoi aivastelu yhtäkkiä, ei oo muuten mitään flunssaa.

Meidänkin piti mennä mökille. Mutta anoppi siellä jo soitteli, että olivatkin "sattumalta" mökillä, niin jäätiin vielä illaksi kotiin. Kaikella rakkaudella, pidän siis oikeasti appivanhemmista, mutta työviikon jälkeen olis ollut ihan kiva olla vaan ihan oman perheen kanssa edes yksi ilta...

Tollanen viiva, vaikka ovikseen vähintään 10 päivää. Tuleeko muillakin yleensä läpi kierron aina jonkun näköinen toinenkin viiva ovis testeihin vai onko jossain vaiheessa ihan selkeä yksi viiva vain? :confused004

Edit* pissakin oli vielä tosi laimeeta

Liitteet

• IMG_20190802_164813.jpg
    IMG_20190802_164813.jpg
    19.9 KB · Katsottu: 113
Tollanen viiva, vaikka ovikseen vähintään 10 päivää. Tuleeko muillakin yleensä läpi kierron aina jonkun näköinen toinenkin viiva ovis testeihin vai onko jossain vaiheessa ihan selkeä yksi viiva vain? :confused004

Mulla tulee yleensä aina jonkunlainen viiva. Välillä vahvempi, välillä haaleempi. Täysin puhdasta negaa en oo ovistesteillä koskaan saanut (ainakaan en muista) :) riippuu vissiin ihan ihmisestä

Tulee.

Mulla tuli tammikuun plussassa yks päivä nuppineulan pään kokoinen veritahra paperiin, en laittanut sitä päivää ees mihkään ylös ku aattelin et paperissa joku värivika, mut täysin valkoinen paperi, nii epäilen et se oli sillon kiinnittymisestä.

Tuli tuossa n. Tunti sitten järkyttävä olo, huimas ja vatsaa poltti, jotenkin huono olo, ei kuitenkaan oksettanuy, kuuma ja kylmä yhtäaikaa. Nyt päätä juilii. Tuun varmaan hulluksi vielä ennen menkkojen alkua :grin
Niin joo, ja alkoi aivastelu yhtäkkiä, ei oo muuten mitään flunssaa.

Mä oon aivastellu nyt muutaman päivän eikä mulla ole flunssaa eikä tällä hetkellä allergiaakaan.

Ihan hirveesti on tullut juttuja ihan kaikkea en lukenut :bookworm:

lomareissu on nyt lusittu ja tallenneltu paljon, mutta kiroon noin sofin liuskat ihan alimpaan sinne, jos toi viiva on tummempi kun toi viiva niin ehkä on plussa tai siksi just miinus yritin siis tikuttaa lomalla kun ovis olis pitänny olla eilen (to) sain ehkä sen sinne tikkuun ma tai ti... nyt vaan ootellaan jännää kun oikeesti vois vaikka tärpätä:dance008 tää on jo kuitenkin joku yk 8 tai 9

Tällanen setti mul täs kierros :) ihmeen paljon toiseenkin viivaan väriä kun nega. Joskus oon kyl valkosiiki saanu mut nyt ollu pari kiertoa ainaki näin. Mut en muista koskaan saaneeni noin tummaa plussaa ennen :)

Mulla dpo4. Viel pitäis viikko jaksaa ootella testausta. Uskon kyl et viimeistään keskiviikkona sorrun testaamaan... Voi miksi kun kuitenkin se nega masentaa.. Yritän dpo7 paikkeilla kuulostella tuntisiko kiinnityskipuja :p

Liitteet

• 20190728_161203.jpg
    20190728_161203.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 119
Aika rauhallisin mielin vielä. Yhden siiderin sain juotua terassilla työporukalla, kun yleensä juon mielelläni. Tupakkaa ei tee mieli mut yritänkin pysyä päätöksessäni lopettaa se kokonaan... Valkovuotoa tulee niin et housut tuntuu märältä välillä. Mutta se lienee tavallista luteaalivaiheessa vaikka ei oiskaan raskaana.

Takaisin