Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävin ultrassa, löytyi sikiö ja sykekin mahdollisesti (oma sykekin korkea niin saattoi sekoittua). Kontrolliultra on 12.8. ja hcg-mittaukset myös tänään ja silloin ennen seuraavaa ultraa. Sikiö oli 3,4 mm eli tosi varhaista on vielä, se noin 6 viikkoa korkeintaan.
Mulla on ihan hirveä väsymys. Pitäs siivota, mutta en vaan jaksa, silmät menee vaan kiinni. Monesti ennen menkkojakin on, mutta vasta vähän ennen menkkojen alkua. Naamasta otsa, leuka ja posket täynnä kipeitä finnejä, nekin on ajoissa, ne tulee yleensä vasta menkkojen alkamispäivänä. Yleensä mulla on kuiva iho, nyt vaikuttaa jotemkinrasvaiselta ja epäpuhtaalta
Voisko olla hyviä merkkejä tai sitten vaan hellepäivien jälkeen iho suutahti
Tosin vieläki sellanen fiilis ettei plussaa tuu.
Silti tekis mieli ostella vaatteita, ajatellen mitkä sopis raskausmahan kanssa mm. Jouluksi joku kiva paita tai mekko liittyen vauvaan tms :D liian aikaista
Toi on hyvä enne ku näkee vauva unia.. Ehkä ehkä nyt oot tietämättäsi raskaana :)Näin vauvapainajaista. Menin nukkumaan ison mahan kans ja heräsin keskellä yötä siihen, että vauva oli syntynyt mun nukkuessa Ja jouduin paniikkiin, että missä se on ja et nyt se on varmaan kuollut. Mun mies heräs unessa ja ihmetteli, mitä mä kohkaan. Hän sanoi pukeneensa vauvan nukkumaan pinnasänkyyn, kun mä en kerran herännyt synnytykseen. Todentuntuinen uni Vauvan sukupuolta en saanut unessa selville Ihmettelin, miten olen voinut nukkua synnytyksen ohi?!
Joo elikkä vaihdoin työpaikkaa, silloin ajattelin etten tikuta ja en ajattele asiaa liikaa. Nyt sitten lopetin siin uudessa paikassa ja oon vain kotona (ei ollutkaan munkaltainen paikka) etsin toista työtä ja samalla koitan jos ilman työstressiä tulisi se vauva...Tähän siis oli toi mun eka vastaus
Tuli vahingossa väärä lainaus.
Joo elikkä vaihdoin työpaikkaa, silloin ajattelin etten tikuta ja en ajattele asiaa liikaa. Nyt sitten lopetin siin uudessa paikassa ja oon vain kotona (ei ollutkaan munkaltainen paikka) etsin toista työtä ja samalla koitan jos ilman työstressiä tulisi se vauva...
Eli tosiaan kp 11 oli haalea toinen viiva, mutta en sanoisi ovisplussaksi. Mutta sen jälkeen ei ole tuntunut mitään eikä tikuissa ole ollut toista viivaa edes. Tästä on reilu viikko. Nyt vielä muutama tikku jäljellä mutta emmä usko et ovis ole kp 20-25.
Tänään on ollut kipuja koko vartalossa ja väsymys suuri. En ole edes mennyt lenkille kun energiataso on niin alhainen. Jos ovis oli viime viikolla niin tänään on ehkä dpo 7 sit. Kutitus on vähän poistunut mutta ei kokonaan. Mietin myös olisiko se reaktio kiiviin... Sitä söin aamupalaksi muutama päivä putkeen. Kaikenlaista miettii, ja jokaikinen oire voisi viittaa raskauteen jos haluaa. Mä mietin että tämän vuoden aikana kokeillaan vielä luomuna mutt ennen kuin täytän 34 on pakko mennä lekuriin kyllä.
Voi ku vois jo testata äsken vihdoin sain aikaiseksi siivota, ja nyt vihloo alamahaa ja kohdunnapukkaa tai enemmänkin pistelee, sellasia sukkapuikkokipuja. Lupasin kuitenin itselle että en innostu mistään oireista tai "oireista" liikaa, alkaa vaan mielikuvitus laukata ja sit saa taas pettyä. Testaan maanantaina eli dpo 12 herkällä testillä. Testaan sillonkin varmaan illasta, koska jostain syystä mulla tulee raskaustestiinkin vahvempi viiva illalla, kuin aamulla. Tai ainaki näin oli esikoisen aikaan ja nyt tammi-helmikuussa, kun plussa testejä tein.
Hups tilasin tänään raskauskeijulta "muutaman" ovulaatio-ja raskaustestin. Ovulaatiotestei tulee 60kpl ja raskaustestei 14kpl:angelic:
Tosin ei testit taida keretä tulla ajoissa et pääsis ovista tikuttaa ku nyt on jo kp9
Tänään on ollut joku masis päivä taas. Aloin jo miettimään meniskö gynelle jo tässä kuussa. En tiedä mistä ihmeestä tuli karmea fiilis, että ei tästäkään mitään tuu joku karmea jälkipms, ollut niin pahalla tuulellakin
Nii joo ja lapsikin on ihan terve. Lääkäri oli ihan pissed off, kun tervettä lasta tuodaan lääkäriin. Kirjoitti päiväkotiin vietäväksi jonkun lapun, että ihan terve ja tekee hampaita. En kyllä tiedä kehtaanko antaa, vaikka kai se sitten täytyy, etteivät joka päivä soittele hakemaan. Kiva töissäkin setviä sit näitä
Sitä just mietin et ku viikonloppu tulee niin ei välttis kerkee ku ei oo viel lähetetty niit.Voi ne ehtiäkin. Aikas nopeat on toimitukset, ainakin oman kokemuksen mukaan. Paitsi tietty tos on toi vkloppu väliä...