Raskaaksi 2019

Työputki 4/7 menossa, mutta onneksi maanantaina alkaa neljän viikon kesäloma. Ovis on Flon mukaan alkuviikosta. Pitäis aloittaa paneskelu. :grin

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. :Heartpink

Täälä dpo 8. Heräämisestä asti paleltanut ja rintoja vihloo. Ei tosin niin paljoa kuin tammikuun plussa kierrossa, ja mä nyt tunnun vertaavani oloa koko ajan siihen, niin on olo ettei oo plussaa tulossa :sour:
Tai sit varautuu jo pettymykseen ja negaan o_O

Mulla on eilen ja tänään tiputellut. Mulla alkaa aina menkat kertalaakista rytinällä, ni johan nyt kun on kp 44 ni tulee sit vielä tämmönen. Alkais jo :shifty:

Kävin ultrassa, löytyi sikiö ja sykekin mahdollisesti (oma sykekin korkea niin saattoi sekoittua). Kontrolliultra on 12.8. ja hcg-mittaukset myös tänään ja silloin ennen seuraavaa ultraa. Sikiö oli 3,4 mm eli tosi varhaista on vielä, se noin 6 viikkoa korkeintaan.

Mahtavia uutisia, nyt tarrasukkia vaan pienelle:Heartbigred:Heartbigred

Pahoittelut negoista ja kp1:sistä tai niiden puutteesta. Hillikselle panotsempit:hilarious:

Ollaan nyt kahtena päivänä haettu tyttö kesken päiväkodista, kun ollut lämpöä. Mut sit ei hänes kumminkaan oo ollu kotona. Tekee siis parhaillaan kulmahampaita, niin varmaan siks. No viedään tänään nyt kumminki lääkäriin, vaik eipä ne varmaan paljon mitään asialle voi. Töihin kumminki tarvii saada saikkulappua. Kp8 eli sen puolesta tylsää, ovis siinä kp15 kieppeillä.

Mulla on ihan hirveä väsymys. Pitäs siivota, mutta en vaan jaksa, silmät menee vaan kiinni. Monesti ennen menkkojakin on, mutta vasta vähän ennen menkkojen alkua. Naamasta otsa, leuka ja posket täynnä kipeitä finnejä, nekin on ajoissa, ne tulee yleensä vasta menkkojen alkamispäivänä. Yleensä mulla on kuiva iho, nyt vaikuttaa jotenkin rasvaiselta ja epäpuhtaalta o_O
Voisko olla hyviä merkkejä :rolleyes: tai sitten vaan hellepäivien jälkeen iho suutahti :grin
Tosin vieläki sellanen fiilis ettei plussaa tuu.

Silti tekis mieli ostella vaatteita, ajatellen mitkä sopis raskausmahan kanssa :rolleyes: mm. Jouluksi joku kiva paita tai mekko liittyen vauvaan tms :D liian aikaista

Muokattu viimeksi:
Näin vauvapainajaista. Menin nukkumaan ison mahan kans ja heräsin keskellä yötä siihen, että vauva oli syntynyt mun nukkuessa :wideyed: Ja jouduin paniikkiin, että missä se on ja et nyt se on varmaan kuollut. Mun mies heräs unessa ja ihmetteli, mitä mä kohkaan. Hän sanoi pukeneensa vauvan nukkumaan pinnasänkyyn, kun mä en kerran herännyt synnytykseen. Todentuntuinen uni :nailbiting: Vauvan sukupuolta en saanut unessa selville o_O Ihmettelin, miten olen voinut nukkua synnytyksen ohi?! :confused::eek:

Hmm, mun oireet tänään on vähäisemmät kuin kolmena edellisenä päivänä. Vatsaan ei juurikaan satu eikä alakerrassa tunnu tuikkimista enää paljoa. Tiedä taas, mitä kroppa hommailee. Mut kohta meen nauttimaan tunnin hieronnasta :)

Mulla on ihan hirveä väsymys. Pitäs siivota, mutta en vaan jaksa, silmät menee vaan kiinni. Monesti ennen menkkojakin on, mutta vasta vähän ennen menkkojen alkua. Naamasta otsa, leuka ja posket täynnä kipeitä finnejä, nekin on ajoissa, ne tulee yleensä vasta menkkojen alkamispäivänä. Yleensä mulla on kuiva iho, nyt vaikuttaa jotemkinrasvaiselta ja epäpuhtaalta o_O
Voisko olla hyviä merkkejä :rolleyes: tai sitten vaan hellepäivien jälkeen iho suutahti :grin
Tosin vieläki sellanen fiilis ettei plussaa tuu.

Silti tekis mieli ostella vaatteita, ajatellen mitkä sopis raskausmahan kanssa :rolleyes: mm. Jouluksi joku kiva paita tai mekko liittyen vauvaan tms :D liian aikaista

Voishan noi raskautta enteillä, mitä tietysti toivon :happy:

Voi ku vois jo testata :rolleyes: äsken vihdoin sain aikaiseksi siivota, ja nyt vihloo alamahaa ja kohdunnapukkaa tai enemmänkin pistelee, sellasia sukkapuikkokipuja. Lupasin kuitenin itselle että en innostu mistään oireista tai "oireista" liikaa, alkaa vaan mielikuvitus laukata ja sit saa taas pettyä. Testaan maanantaina eli dpo 12 herkällä testillä. Testaan sillonkin varmaan illasta, koska jostain syystä mulla tulee raskaustestiinkin vahvempi viiva illalla, kuin aamulla. Tai ainaki näin oli esikoisen aikaan ja nyt tammi-helmikuussa, kun plussa testejä tein.

Näin vauvapainajaista. Menin nukkumaan ison mahan kans ja heräsin keskellä yötä siihen, että vauva oli syntynyt mun nukkuessa :wideyed: Ja jouduin paniikkiin, että missä se on ja et nyt se on varmaan kuollut. Mun mies heräs unessa ja ihmetteli, mitä mä kohkaan. Hän sanoi pukeneensa vauvan nukkumaan pinnasänkyyn, kun mä en kerran herännyt synnytykseen. Todentuntuinen uni :nailbiting: Vauvan sukupuolta en saanut unessa selville o_O Ihmettelin, miten olen voinut nukkua synnytyksen ohi?! :confused::eek:
Toi on hyvä enne ku näkee vauva unia.. Ehkä ehkä nyt oot tietämättäsi raskaana :)

Täällä menkat ei oo ollu näin runsaat sitte vuosiin luomusti. Yleensä oon onnellinen ku varpunen ja energiaa ja tarmoa täynnä ni nyt vaan nukuttaa ja itkettää kaikki mitä olen tehnyt väärin elämäni aikana Huoh. Ei oo helppo olla nainen. Mahaki vielä ku olis ainaki 4kk raskaana

Tähän siis oli toi mun eka vastaus:grin
Tuli vahingossa väärä lainaus.
Joo elikkä vaihdoin työpaikkaa, silloin ajattelin etten tikuta ja en ajattele asiaa liikaa. Nyt sitten lopetin siin uudessa paikassa ja oon vain kotona (ei ollutkaan munkaltainen paikka) etsin toista työtä ja samalla koitan jos ilman työstressiä tulisi se vauva...
Eli tosiaan kp 11 oli haalea toinen viiva, mutta en sanoisi ovisplussaksi. Mutta sen jälkeen ei ole tuntunut mitään eikä tikuissa ole ollut toista viivaa edes. Tästä on reilu viikko. Nyt vielä muutama tikku jäljellä mutta emmä usko et ovis ole kp 20-25.
Tänään on ollut kipuja koko vartalossa ja väsymys suuri. En ole edes mennyt lenkille kun energiataso on niin alhainen. Jos ovis oli viime viikolla niin tänään on ehkä dpo 7 sit. Kutitus on vähän poistunut mutta ei kokonaan. Mietin myös olisiko se reaktio kiiviin... Sitä söin aamupalaksi muutama päivä putkeen. Kaikenlaista miettii, ja jokaikinen oire voisi viittaa raskauteen jos haluaa. Mä mietin että tämän vuoden aikana kokeillaan vielä luomuna mutt ennen kuin täytän 34 on pakko mennä lekuriin kyllä.

Joo elikkä vaihdoin työpaikkaa, silloin ajattelin etten tikuta ja en ajattele asiaa liikaa. Nyt sitten lopetin siin uudessa paikassa ja oon vain kotona (ei ollutkaan munkaltainen paikka) etsin toista työtä ja samalla koitan jos ilman työstressiä tulisi se vauva...
Eli tosiaan kp 11 oli haalea toinen viiva, mutta en sanoisi ovisplussaksi. Mutta sen jälkeen ei ole tuntunut mitään eikä tikuissa ole ollut toista viivaa edes. Tästä on reilu viikko. Nyt vielä muutama tikku jäljellä mutta emmä usko et ovis ole kp 20-25.
Tänään on ollut kipuja koko vartalossa ja väsymys suuri. En ole edes mennyt lenkille kun energiataso on niin alhainen. Jos ovis oli viime viikolla niin tänään on ehkä dpo 7 sit. Kutitus on vähän poistunut mutta ei kokonaan. Mietin myös olisiko se reaktio kiiviin... Sitä söin aamupalaksi muutama päivä putkeen. Kaikenlaista miettii, ja jokaikinen oire voisi viittaa raskauteen jos haluaa. Mä mietin että tämän vuoden aikana kokeillaan vielä luomuna mutt ennen kuin täytän 34 on pakko mennä lekuriin kyllä.

Mä yritin kans keväällä sitä et jos "unohtais" yrittämisen hetkeksi ja keskittyi töihin ku oli muutaman kuukauden työt, mutta ei auttanut ku tuli varmaan niistä töistä nii kauhee stressi että kierrot vaan piteni (pisimmillään 55 päivää) no nyt oon ollu ilman työtä kesän (teen siaisuuksia/pätkätöitä tällä hetkellä) ja ei sekään auttanut et olis tärpänny:meh: mut kierto onneks oli nyt normaali 36 päivää viimeksi:) nyt on menossa kp8/36? Aion tässä kierrossa tikuttaa ovista, testitkin tuli jo alkuviikosta postissa:happy:

Voi ku vois jo testata :rolleyes: äsken vihdoin sain aikaiseksi siivota, ja nyt vihloo alamahaa ja kohdunnapukkaa tai enemmänkin pistelee, sellasia sukkapuikkokipuja. Lupasin kuitenin itselle että en innostu mistään oireista tai "oireista" liikaa, alkaa vaan mielikuvitus laukata ja sit saa taas pettyä. Testaan maanantaina eli dpo 12 herkällä testillä. Testaan sillonkin varmaan illasta, koska jostain syystä mulla tulee raskaustestiinkin vahvempi viiva illalla, kuin aamulla. Tai ainaki näin oli esikoisen aikaan ja nyt tammi-helmikuussa, kun plussa testejä tein.

Täälläkin jatkuu ihan pohjaton väsymys... Jokaisen työpäivän jälkeen 3 tunnin päikkärit normaalien yöunien lisäksi. Toivoisin, että olisi raskausoire niin olisi kunnon syy tälle! Huomenna aion testata kp 26. En kyllä yhtään usko raskauteen sillä luulisin tietävänä kropastani kun jotain tapahtuu (vaikka ensikertalainen olenkin). Nyt ei ole rinnat kipeät tms. mitä odottaisin tapahtuvan.

Hups tilasin tänään raskauskeijulta "muutaman" ovulaatio-ja raskaustestin. Ovulaatiotestei tulee 60kpl ja raskaustestei 14kpl:angelic:

Tosin ei testit taida keretä tulla ajoissa et pääsis ovista tikuttaa ku nyt on jo kp9

Voi ne ehtiäkin. Aikas nopeat on toimitukset, ainakin oman kokemuksen mukaan. Paitsi tietty tos on toi vkloppu väliä...

Tänään on ollut joku masis päivä taas. Aloin jo miettimään meniskö gynelle jo tässä kuussa. En tiedä mistä ihmeestä tuli karmea fiilis, että ei tästäkään mitään tuu:smiley-angry017 joku karmea jälkipms, ollut niin pahalla tuulellakin:hilarious:

Nii joo ja lapsikin on ihan terve. Lääkäri oli ihan pissed off, kun tervettä lasta tuodaan lääkäriin. Kirjoitti päiväkotiin vietäväksi jonkun lapun, että ihan terve ja tekee hampaita. En kyllä tiedä kehtaanko antaa, vaikka kai se sitten täytyy, etteivät joka päivä soittele hakemaan. Kiva töissäkin setviä sit näitä:grumpy:

Tänään on ollut joku masis päivä taas. Aloin jo miettimään meniskö gynelle jo tässä kuussa. En tiedä mistä ihmeestä tuli karmea fiilis, että ei tästäkään mitään tuu:smiley-angry017 joku karmea jälkipms, ollut niin pahalla tuulellakin:hilarious:

Nii joo ja lapsikin on ihan terve. Lääkäri oli ihan pissed off, kun tervettä lasta tuodaan lääkäriin. Kirjoitti päiväkotiin vietäväksi jonkun lapun, että ihan terve ja tekee hampaita. En kyllä tiedä kehtaanko antaa, vaikka kai se sitten täytyy, etteivät joka päivä soittele hakemaan. Kiva töissäkin setviä sit näitä:grumpy:

Anna vaan :)

Voi ne ehtiäkin. Aikas nopeat on toimitukset, ainakin oman kokemuksen mukaan. Paitsi tietty tos on toi vkloppu väliä...
Sitä just mietin et ku viikonloppu tulee niin ei välttis kerkee ku ei oo viel lähetetty niit.

Siskol pitäis olla muutama mun ovistesti niin saan silt niit jos se löytää ne

MaRilla tosi hyviä uutisia :Heartred

Jollain oli kp 1 alkanu, pahoittelut :Heartred

Tsemppiä tuleville testailijoille :wav

Mä alan kohta ovista testailee, yleensä alotan siinä kp 10-12 aikoihin. Sen verran kierrot heittelee. Nyt kp 8, kait, menossa :hilarious: en muista enää.. tänään oltiin ystävän muutossa auttamassa koko päivä, rankkaa hommaa :dead:

Takaisin