Raskaaksi 2019

MaRilla: Eli sulla raskausviikkoja pitäs olla siis 6 kasassa. Jotkut laitteethan ei näytä niin pientä alkiota vielä jos on yhtään epätarkempi laite. Ite kävin tre:en Ovumiassa hedelmöitysklinikalla rv 5+5 jossa hyvät vehkeet niin näkyi 2mm alkio ja syke hädin tuskin. Laitan kuvan suurennoksesta. Toivon että kohdallasi on vain huonommat laitteet kyseessä :Heartred

Liitteet

• IMG-20190515-WA0003.jpg
    IMG-20190515-WA0003.jpg
    31.8 KB · Katsottu: 111
Ei löytynyt selitystä? Eli maksa-arvoja ilmeisesti ainakin testailtiin, sehän kuulemma tulee noin 1% odottajista. Tämä kutina täytyy olla jotain kuivaa ihoa tms. meen tänään suihkuun ja raavin ihoani puhtaaksi sienellä ja sitten rasvaan kaikki paikat.Tämä häiritsee mun unta jo!

On täällä tuttuja:) mä just mietin joku päivä että mitä sulle mahtaa kuulua? kun olin ite täältä tauolla sen 3kk ja kesäkuussa kun tulin takasin niin en oo sua täällä nähnyt nii mietin jo että ootkohan plussannut.

Heippahei taas! Onko täällä vielä tuttuja paikalla? Mä kirjoittelin viimeksi varmaan kesäkuussa ja eipä ole mitään tapahtunut sen jälkeen oikeastaan. Tälle kuulle ostin ovistikut taas, koska nyt on mennyt vuosi kun poistin kierukan ja kohta olisi kyllä aika tulla raskaaksi. Aloitin tikuttelua viime viikon keskiviikkona, jolloin tuli haalean vahva toinen viiva, olin kuitenkin varma ettei kp11/28 tulisi plussaa vielä, mutta siitä lähtien ei ole ollut yhtään vahvempia, suorastaan olemattomia. Nyt mietin että oliko kp 11-12 jo ovis, vai mikä oli?

Toinen asia mitä googlailin eilen illalla, mun kutitusta. Siis en ole syönyt mitään poikkeavaa (hiuspohjaa kutittaa vehnästä aina), eikä lakanoita ole vaihdettu (pesuaineet) ja mua kutittaa koko vartalolla. Ihan kuin joku karva välillä tulisi nenälle, mutta siellä ei ole mitään. Sitten selkää kutittaa yhtäkkiä ihan kauheesti ja juuri siinä kohtaa mihin ei itse yletä. Luin että jossain raskauden loppuvaiheessa voi kutittaa kämmeniä ja jalkapohjia ja se on joku maksa ongelma, mutta tähän en löydä syytä. Onko kellään kokemusta?

Tähän siis oli toi mun eka vastaus:grin
Tuli vahingossa väärä lainaus.

Kerron nyt tännekin kun ei livemaailmassa oikein ole ketään kelle puhua asiasta, miehenkin kanssa vaikeaa lasten kuullen. Eli kävin tänään neuvolalääkärillä, joka ultrasi eikä löytänyt sikiötä. Raskaus on kyllä kohdussa, mutta onko tuulimuna vai oliko liian varhaista että näkyisi neuvolan laitteilla. Lääkäri yritti valaa toivoa vielä mutta itellä luovuttanut fiilis. Huomenaamuna joka tapauksessa naistenpolille aika tarkistusultraan.

Nyt on siis menkoista jo huomenna 9 viikkoa, mutta seksiä harrastettu vain 15.6. ja 30.6. Eli tuosta jälkimmäisestähän se on tärpännyt tai yrittänyt tärpätä.
Ehkä sullekkin käy niinkun mulle neuvolassa sano tuulimunaks ja kontrolli viikon päähän ja siellä näky pienen pieni alkio sykkeineen ja laskettuaika siirtyi yli viikon. Tsemppiä toi oli ihan tuskaa :Heartbigred

Kerron nyt tännekin kun ei livemaailmassa oikein ole ketään kelle puhua asiasta, miehenkin kanssa vaikeaa lasten kuullen. Eli kävin tänään neuvolalääkärillä, joka ultrasi eikä löytänyt sikiötä. Raskaus on kyllä kohdussa, mutta onko tuulimuna vai oliko liian varhaista että näkyisi neuvolan laitteilla. Lääkäri yritti valaa toivoa vielä mutta itellä luovuttanut fiilis. Huomenaamuna joka tapauksessa naistenpolille aika tarkistusultraan.

Nyt on siis menkoista jo huomenna 9 viikkoa, mutta seksiä harrastettu vain 15.6. ja 30.6. Eli tuosta jälkimmäisestähän se on tärpännyt tai yrittänyt tärpätä.

Tsemppiä huomiselle. Toivottavasti olis kuitenkin kaikki hyvin. :Heartpink

Miehen siskon lapsi syntyi, nyt tietää että alkaa varmaan taas kyselyt, että koskas teille tulee toinen. Ja ota nyt syliin, jos vaikka tulee vauvakuume sullekin. Tuntuu jo valmiiksi pahalta, varsinkin kun tulee mieleen että oma laskettuaika lähestyis keskenmenneestä. Tosin esikoisen syntymäpäivä on lähellä kans sitä laskettua aikaa, kun esikoisella ja keskenmenneellä oli sama laskettuaika.

Oonko ainut, joka ei haluais ottaa ns. Vierasta vauvaa syliin :dummy: siis oon aina ollut että ahdistun jotenkin toisen vauva sylissä, kun taas yleensä kaikki mun muut tuntevat naiset on hullaantuneena ottamassa syliin. Ahdistun jo ajatuksesta että tuputetaan syliin vasta syntynyttä tai ees vähän isompaakaan. Oma vauva oli ja on tietysti ihan eriasia, tää johtuu vaan toisten vauvoista. Pelkään myös varmaan että tiputan vauvan tai jotaki :grin ja en vaan saa siitä mitään iloa. Enemmän iloa saan vauvan pelkästä katselusta ja ihailusta, mutta syliin ottaminen lähinnä ahdistaa. Oon kyllä introvertti ihminen, mikä kans osin selittää ahdistavaa oloa, sekä oon sairastanut paniikkihäiriötä, mikä on luojan kiitos nyt poissa/tauolla/hyvässä vaiheessa :) tuntuu välillä että oon jotenkin outo, kun en pääse kiinni siihen huumaan pidellä vierasta vauvaa :bored:

Oon pitänyt kerran kummipoikaa sylissä vauvana ja toivoisin, ettei toista kertaa tavis muiden vauvoja kanniskella. En osaa sanoa mistä tämä johtuu.

Heippahei taas! Onko täällä vielä tuttuja paikalla? Mä kirjoittelin viimeksi varmaan kesäkuussa ja eipä ole mitään tapahtunut sen jälkeen oikeastaan. Tälle kuulle ostin ovistikut taas, koska nyt on mennyt vuosi kun poistin kierukan ja kohta olisi kyllä aika tulla raskaaksi. Aloitin tikuttelua viime viikon keskiviikkona, jolloin tuli haalean vahva toinen viiva, olin kuitenkin varma ettei kp11/28 tulisi plussaa vielä, mutta siitä lähtien ei ole ollut yhtään vahvempia, suorastaan olemattomia. Nyt mietin että oliko kp 11-12 jo ovis, vai mikä oli?

Toinen asia mitä googlailin eilen illalla, mun kutitusta. Siis en ole syönyt mitään poikkeavaa (hiuspohjaa kutittaa vehnästä aina), eikä lakanoita ole vaihdettu (pesuaineet) ja mua kutittaa koko vartalolla. Ihan kuin joku karva välillä tulisi nenälle, mutta siellä ei ole mitään. Sitten selkää kutittaa yhtäkkiä ihan kauheesti ja juuri siinä kohtaa mihin ei itse yletä. Luin että jossain raskauden loppuvaiheessa voi kutittaa kämmeniä ja jalkapohjia ja se on joku maksa ongelma, mutta tähän en löydä syytä. Onko kellään kokemusta?

Täällä ollaan eikä loppua näy. Yk12 menossa.

Rintoja aristaa tasaisesti joka puolelta. Ei uskalla veikata raskausoireeksi, kun niitä joskus aristaa ennen menkkojakin. Menkkajomot senkun jatkuu, jo kolmas päivä putkeen. Alakerrassa myöskin tuntuu ajoittain siltä, että joku tuikkii puukolla o_O Huomenna testaan.

Täällä lasken et kierto heitti pyllyä ja palautunut normaaliin rytmiin eli mulla on yleensäkin kuun vika tai eka päivä alkanut kuukautiset ja 30 päivän kierto. Toivon todellakin et nyt voi ajatella et on kp1, sen verran hyytymiä ja vuotoa että kuukautiset. Testi supernega (testasin kun menin epävarmaksi) Nyt ihan normaali elämä jatkuu ei yritystä nyt vaan ihan tjot ja nyt oikeammin ei edes se, vaan ihan ootellaan sitä gynekologin tutkimusta joka ois nyt sitte elokuun lopussa. Virallinen kutsu ja jännittää. Myös hoito tuohon minun verisairauteen on suunnitteilla ja uudenlainen lääke joka kolmessa kuukaudessa poistaa sen. Sitten harkitaan uudestaan. Nyt lomailen vauva jutuista ja intoilen teidän puolesta.

Plussapuhurit kaikille <3

Helena80 ootan innolla sun testiä

MaRilla toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin ja tsempit.

StellaMom tuttuja edelleen tulin tänne takas pari kertaa ja nyt on mielenrauha syystä tai toisesta Kai tämä ettei jaksa stressata tekee ihan hyvääkin.

Rintoja aristaa tasaisesti joka puolelta. Ei uskalla veikata raskausoireeksi, kun niitä joskus aristaa ennen menkkojakin. Menkkajomot senkun jatkuu, jo kolmas päivä putkeen. Alakerrassa myöskin tuntuu ajoittain siltä, että joku tuikkii puukolla o_O Huomenna testaan.
Mulla iski järjetön tollanen kun raskauduin ja nännit aristui myöhemmin dpoilla ja sit tuntu selvät patit rintojen yläpuolella . Ja olivat raskaan tuntuiset..

Mulla on takana 2 sektiota ja yksi biopsia ja miehen kanssa pohdittiin että voisiko mahdollinen kohdun limakalvon arpikudos olla syynä siihen että ei raskaus ala... soitan tänään terveyskeskukseen ja pyydän lähetteen gynelle niin pääsen ultraan, jossa katsovat kohdun limakalvon tilanteen. :)

Kp28/28-32, dpo 10-11, lämpö pompsahti taas ylös 36,5:een eilisen 35.9:stä.

Testi oli nega. Nyt taas sellainen olo, että tuleeko ne menkat sieltä kuitenkin...
Rintoja aristaa tasaisesti ja etoo, mutta niin mulla joskus ennen menkkojakin on.
Puuh ja puuh.

Kp 1 :banghead:

Pahoittelut :sad001

Itsellä kp1 jo kovasti odotuksissa, kun testit olivat negaa (maanantaina viimeksi), mutta edelleenkään ei menkkoja...

Muokattu viimeksi:
Kävin ultrassa, löytyi sikiö ja sykekin mahdollisesti (oma sykekin korkea niin saattoi sekoittua). Kontrolliultra on 12.8. ja hcg-mittaukset myös tänään ja silloin ennen seuraavaa ultraa. Sikiö oli 3,4 mm eli tosi varhaista on vielä, se noin 6 viikkoa korkeintaan.

Kävin ultrassa, löytyi sikiö ja sykekin mahdollisesti (oma sykekin korkea niin saattoi sekoittua). Kontrolliultra on 12.8. ja hcg-mittaukset myös tänään ja silloin ennen seuraavaa ultraa. Sikiö oli 3,4 mm eli tosi varhaista on vielä, se noin 6 viikkoa korkeintaan.

Kuulostaa lupaavalta! Tarrasukkia sinne!!

Ihania uutisia, onnea ja tarrasukkia. :Heartpink

Ihania uutisia! <3

Tsemppiä ja myötätuntohalit kp1 ja negan kohdanneille <3
Täällä ei ihmeitä, kp7 ja tänään takas mökille. Harmittaa nää äkisti viilenneet kelit ihan kauheesti. Hyvä ettei pipoa saa päähän vetää. En tykkää :(

Takaisin