Helena80
Keskustelun kolmiottelija
Heippahei taas! Onko täällä vielä tuttuja paikalla? Mä kirjoittelin viimeksi varmaan kesäkuussa ja eipä ole mitään tapahtunut sen jälkeen oikeastaan. Tälle kuulle ostin ovistikut taas, koska nyt on mennyt vuosi kun poistin kierukan ja kohta olisi kyllä aika tulla raskaaksi. Aloitin tikuttelua viime viikon keskiviikkona, jolloin tuli haalean vahva toinen viiva, olin kuitenkin varma ettei kp11/28 tulisi plussaa vielä, mutta siitä lähtien ei ole ollut yhtään vahvempia, suorastaan olemattomia. Nyt mietin että oliko kp 11-12 jo ovis, vai mikä oli?
Toinen asia mitä googlailin eilen illalla, mun kutitusta. Siis en ole syönyt mitään poikkeavaa (hiuspohjaa kutittaa vehnästä aina), eikä lakanoita ole vaihdettu (pesuaineet) ja mua kutittaa koko vartalolla. Ihan kuin joku karva välillä tulisi nenälle, mutta siellä ei ole mitään. Sitten selkää kutittaa yhtäkkiä ihan kauheesti ja juuri siinä kohtaa mihin ei itse yletä. Luin että jossain raskauden loppuvaiheessa voi kutittaa kämmeniä ja jalkapohjia ja se on joku maksa ongelma, mutta tähän en löydä syytä. Onko kellään kokemusta?
On täällä tuttuja :) Just juttelin anopin kans tosta kutiamisesta. Miehen veljen puolisolla oli raskauden loppuvaihees järkyttävä kutina, mille ei syytä löydetty. Luuli aluksi johtuvan helteistä, muttei niin ollutkaan. Jotain voidetta sai helpottamaan tilaansa.