Raskaaksi 2019

Samoin luin, että tiputtelu ja todella runsaat kuukautiset kertoo huonosta munasolusta ja et keltarauhanen ei toimi kunnolla? Jotenkin niin ettei se limakalvo ole niin paksu/tiivis vaan ennemminkin höttöinen. Tämä ainakin päteisi minuun..

Mites kun on tiputtelu ja normaali/niukka vuoto? o_O:bookworm:

Tervetuloa Carnation!

Kp15/dpo2. Piinapäivät alkakoon. Onko muita samoilla vaiheilla?

Toinen lomaviikko menossa. Käytiin isännän kans mökillä tekemässä meille tiivitaavi. :grin Kissat koittaa antaa meille harjoitusta vauva-arkeen. Toisella oli jääny yöllä joku kakkapökäle jumiin ja se oli sit kivasti pyyhkästy just pestyyn mattoon ja sohvan taakse lattiaan. Mies arvosti, kun astui siihen töihin lähtiessään. :wacky: Tänään siis ohjelmassa maton pesu..

Suunnilleen samoilla vaiheilla, dpo6. Haha meilläkin kissat auttaa "harjottelemaan" tuolla tavoin :rolleyes: :cat:

Tervetuloa Carnation!

Toinen lomaviikko menossa. Käytiin isännän kans mökillä tekemässä meille tiivitaavi. :grin Kissat koittaa antaa meille harjoitusta vauva-arkeen. Toisella oli jääny yöllä joku kakkapökäle jumiin ja se oli sit kivasti pyyhkästy just pestyyn mattoon ja sohvan taakse lattiaan. Mies arvosti, kun astui siihen töihin lähtiessään. :wacky: Tänään siis ohjelmassa maton pesu..

Täällä dpo1 :) ja koirat kans välillä kuin vauvoja :grin

Olen nyt viikon verran ollut ihan kuoleman väsynyt, hyvistä yöunista huolimatta. Oikeastaan toivon, että tämä olisi raskausoire eikä vain työhön paluusta johtuvaa masennusta joka todennäköisesti kestäisi vielä kauemmin :hilarious: Valitettavasti mitään muita oireita ei ole ollut, joten ohi taisi mennä. Ainoastaan pientä menkkamaista jomottelua, jota ei normaalisti tulisi varmaan edes huomattua. Nyt kiertopäivä 23.

Samoin luin, että tiputtelu ja todella runsaat kuukautiset kertoo huonosta munasolusta ja et keltarauhanen ei toimi kunnolla? Jotenkin niin ettei se limakalvo ole niin paksu/tiivis vaan ennemminkin höttöinen. Tämä ainakin päteisi minuun..

Mulle gyne sanoi että tiputtelu ei itsessään ainakaan kerro juuri mitään eikä sillä toistaiseksi tiedetä olevan vaikutusta raskauden alkua ajatellen. Tiedä sitä sitten. Mutta ultrassa oli mulla ihan täydellinen limakalvo ja hyvät follit vaikka tiputtelen ovilaatiosta kp1:seen. Mutta silti yk10 mennään ilman tärppiä:(

Tervetuloa Carnation!

Täällä on dpo5 eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Edellisessä kierrossa tissikipu alko lähes heti oviksen jälkeen, nyt ei toistaseks oo tullu. Tylsii nää päivät :rolleyes:

Suunnilleen samoilla vaiheilla, dpo6. Haha meilläkin kissat auttaa "harjottelemaan" tuolla tavoin :rolleyes: :cat:
Meilläkin löytyi juuri kissanpisu nurkasta, kun etsittiin yhtä tärkeää paperia. Luovutettiin etsinnät ja kävin siivoamaan pissaa, ja sinähän se paperi olikin lammikon vieressä lievästi kastuneena! Kisu siis hienosti auttoi etsinnöissä. :D

Menkkoja ootellessa mennään, tissit kolmatta päivää kipeät, niin huomenna tai to tulee täti kylään. Tänään saatiin muuttoa tehtyä, huomiselle jäi enää vähän. Jos hieman laittelisi keittiötä ja sitten ansaitusti suihkuun!

Kp6. Kylvöhommat aloiteltu. Ahkera pari viikkoinen taas edessä. Voi kumpa tällä kertaa jo:smiley-angelic001

Tsemppiä piinailijoille ja kp1 kohdanneille! Nipanderille ja muille kierron keskivaiheilla olijoille hyvää tallettelua :sign17

Täällä kp38 alkamassa, eikä menkkaoireitakaan. Vieläkään :finger::banghead::sour:

Täällä myös kp6 mutta mulla vielä pitkä matka ovikseen kun on ehkä aikasintaa siinnä kp 20 paikkeilla ovis. :rolleyes: rupeen varmaan noin kp 15 testailemaan ovista:)

Jaaha, heräsin sitten 4.20 eikä uni enää tullut. Menkkajomot jatkuvat. Mies halusi illalla
pupuilla, mutta enpä nauttinutkaan siitä tällä kertaa niin paljon kuin yleensä :wideyed: Ajattelin
huomenna kokeilla taas testata, onko sittenkin jotain odottamisen aihetta.

Kp27/28-32, dpo9-10. Lämpö 35.9 (eilen 35.7)

Aika kylmä on nyt ulkona. Pakko sanoa, että nautin viileistä keleistä :Heartred

Siskolla tänään rv41+0, vieläkin yhdessä koossa. Kohtahan hän pääsee jo yliaikais-
kontrolliin, mihin ei uskonut joutuvansa :grin Hänellekin ihan hyvä, että kelit viilenivät.
Aika pienet tsäännssit on enää heinäkuun puolella syntyä, mutta eihän sitä koskaan
tiedä :rolleyes:

Jaaha, heräsin sitten 4.20 eikä uni enää tullut. Menkkajomot jatkuvat. Mies halusi illalla
pupuilla, mutta enpä nauttinutkaan siitä tällä kertaa niin paljon kuin yleensä :wideyed: Ajattelin
huomenna kokeilla taas testata, onko sittenkin jotain odottamisen aihetta.

Kp27/28-32, dpo9-10. Lämpö 35.9 (eilen 35.7)

Aika kylmä on nyt ulkona. Pakko sanoa, että nautin viileistä keleistä :Heartred

Siskolla tänään rv41+0, vieläkin yhdessä koossa. Kohtahan hän pääsee jo yliaikais-
kontrolliin, mihin ei uskonut joutuvansa :grin Hänellekin ihan hyvä, että kelit viilenivät.
Aika pienet tsäännssit on enää heinäkuun puolella syntyä, mutta eihän sitä koskaan
tiedä :rolleyes:

Tsempit siskolles tulevaan synnytykseen :happy:

Miehen siskon lapsi syntyi, nyt tietää että alkaa varmaan taas kyselyt, että koskas teille tulee toinen. Ja ota nyt syliin, jos vaikka tulee vauvakuume sullekin. Tuntuu jo valmiiksi pahalta, varsinkin kun tulee mieleen että oma laskettuaika lähestyis keskenmenneestä. Tosin esikoisen syntymäpäivä on lähellä kans sitä laskettua aikaa, kun esikoisella ja keskenmenneellä oli sama laskettuaika.

Oonko ainut, joka ei haluais ottaa ns. Vierasta vauvaa syliin :dummy: siis oon aina ollut että ahdistun jotenkin toisen vauva sylissä, kun taas yleensä kaikki mun muut tuntevat naiset on hullaantuneena ottamassa syliin. Ahdistun jo ajatuksesta että tuputetaan syliin vasta syntynyttä tai ees vähän isompaakaan. Oma vauva oli ja on tietysti ihan eriasia, tää johtuu vaan toisten vauvoista. Pelkään myös varmaan että tiputan vauvan tai jotaki :grin ja en vaan saa siitä mitään iloa. Enemmän iloa saan vauvan pelkästä katselusta ja ihailusta, mutta syliin ottaminen lähinnä ahdistaa. Oon kyllä introvertti ihminen, mikä kans osin selittää ahdistavaa oloa, sekä oon sairastanut paniikkihäiriötä, mikä on luojan kiitos nyt poissa/tauolla/hyvässä vaiheessa :) tuntuu välillä että oon jotenkin outo, kun en pääse kiinni siihen huumaan pidellä vierasta vauvaa :bored:

Miehen siskon lapsi syntyi, nyt tietää että alkaa varmaan taas kyselyt, että koskas teille tulee toinen. Ja ota nyt syliin, jos vaikka tulee vauvakuume sullekin. Tuntuu jo valmiiksi pahalta, varsinkin kun tulee mieleen että oma laskettuaika lähestyis keskenmenneestä. Tosin esikoisen syntymäpäivä on lähellä kans sitä laskettua aikaa, kun esikoisella ja keskenmenneellä oli sama laskettuaika.

Oonko ainut, joka ei haluais ottaa ns. Vierasta vauvaa syliin :dummy: siis oon aina ollut että ahdistun jotenkin toisen vauva sylissä, kun taas yleensä kaikki mun muut tuntevat naiset on hullaantuneena ottamassa syliin. Ahdistun jo ajatuksesta että tuputetaan syliin vasta syntynyttä tai ees vähän isompaakaan. Oma vauva oli ja on tietysti ihan eriasia, tää johtuu vaan toisten vauvoista. Pelkään myös varmaan että tiputan vauvan tai jotaki :grin ja en vaan saa siitä mitään iloa. Enemmän iloa saan vauvan pelkästä katselusta ja ihailusta, mutta syliin ottaminen lähinnä ahdistaa. Oon kyllä introvertti ihminen, mikä kans osin selittää ahdistavaa oloa, sekä oon sairastanut paniikkihäiriötä, mikä on luojan kiitos nyt poissa/tauolla/hyvässä vaiheessa :) tuntuu välillä että oon jotenkin outo, kun en pääse kiinni siihen huumaan pidellä vierasta vauvaa :bored:

Mulla ihan samat tuntemukset toisten vauvojen sylissä pitämisestä, katsella/ihailla kyllä tykkään. Ja oon myös aina tuntenut itseni oudoksi sen takia. Jännä kun mietin omaa vauvaa (jota ei siis vielä ole) niin jo nyt tunne ja ajatus ihan eri. Ehkä meiltä puuttuu joku geeni tai se on vinksallaan :hilarious:

Mulla tuli eilen ruskeaa limaista vuotoa, yön aikana muuttui sitte punaiseksi ei klimppiseksi kuukautisvuodoksi. Epäilen että kroppa hakee nyt omaa paikkaa ja näin runsaat vuodot viimeksi ollu sillon ku söin terolutia ja ilman hormoneja ei ole näin runsaat sitte olleet liki 9 vuoteen. Ollako iloinen vaiko ei? Kesken kierron mitään ilmoittamatta paitsi tuntui viime yönä että mun vatsa räjähtää mutta hitusen outoa. Olis ihan one time juttu et ei rupeis joka oviksen jälkeen kunnon vuoto...

Heippahei taas! Onko täällä vielä tuttuja paikalla? Mä kirjoittelin viimeksi varmaan kesäkuussa ja eipä ole mitään tapahtunut sen jälkeen oikeastaan. Tälle kuulle ostin ovistikut taas, koska nyt on mennyt vuosi kun poistin kierukan ja kohta olisi kyllä aika tulla raskaaksi. Aloitin tikuttelua viime viikon keskiviikkona, jolloin tuli haalean vahva toinen viiva, olin kuitenkin varma ettei kp11/28 tulisi plussaa vielä, mutta siitä lähtien ei ole ollut yhtään vahvempia, suorastaan olemattomia. Nyt mietin että oliko kp 11-12 jo ovis, vai mikä oli?

Toinen asia mitä googlailin eilen illalla, mun kutitusta. Siis en ole syönyt mitään poikkeavaa (hiuspohjaa kutittaa vehnästä aina), eikä lakanoita ole vaihdettu (pesuaineet) ja mua kutittaa koko vartalolla. Ihan kuin joku karva välillä tulisi nenälle, mutta siellä ei ole mitään. Sitten selkää kutittaa yhtäkkiä ihan kauheesti ja juuri siinä kohtaa mihin ei itse yletä. Luin että jossain raskauden loppuvaiheessa voi kutittaa kämmeniä ja jalkapohjia ja se on joku maksa ongelma, mutta tähän en löydä syytä. Onko kellään kokemusta?

Takaisin