Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo! Kaikenlaisia viivoja on saatu.
Sit kun menkat alkaa niin ilmoitan polille ja saan sieltä sitten lääkkeiden aloitus ajankohdan ja ekan ultra-ajan! Luultavasti menee elokuun puoleen väliin et alkaa menkat (ellei nyt joku aikainen ovis ole) ja sit syyskuun alkuun about Synarelan aloitus.
Siis tuohan on ollu ihan hyvä ajoitus ja hyvät mahkut on:)Mä en osaa kans enää mitään ikäeroja pohtia, kun ylipäänsä raskautuminen on näin vaikeeta. Että jos joskus saan sen yhden, niin oon ikionnellinen ja katotaan sit ehtiikö enää enempää saamaankaan :banghead:
Nyt taas ärsyttää, kun ei ne tallettelut sitten onnistuneet millään siellä mökillä.. Kun natiaiset 24/7 "kimpussa" ja nukkuivatkin tosi huonosti. Eli tän kierron viimeisin tallettelu oli kp10, kun ovis luultavasti eilen kp12 tai tänään kp13 (eikä onnistu tänäänkään enää kun mies työmatkalla). Eli toiveet about nollassa tän kierron osalta. No, seuraavaa mahdollisuutta odottaessa taas se vajaa kuukausi
Heippa! Minä liityn mukaan. Olen aivan uusi niin foorumilla kuin tämän vauvakuumeen kanssa. :) toivottavasti osaan täällä toimia.
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jo kauan ja nyt vauvakuume iski yhtäkkiä, todella kovana. Kummallakaan meistä ei ole lapsia, eli ensimmäistä yritetään. Ehkäisypillerit jätin pois useamman vuoden käytön jälkeen ja nyt odottelen omaa kiertoa käynnistyväksi. Toivottavasti lähtee toimimaan kuten kuuluukin.
Tsemppiä kaikille yrittäjille! On tämä jännittävää!
Heippa! Minä liityn mukaan. Olen aivan uusi niin foorumilla kuin tämän vauvakuumeen kanssa. :) toivottavasti osaan täällä toimia.
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jo kauan ja nyt vauvakuume iski yhtäkkiä, todella kovana. Kummallakaan meistä ei ole lapsia, eli ensimmäistä yritetään. Ehkäisypillerit jätin pois useamman vuoden käytön jälkeen ja nyt odottelen omaa kiertoa käynnistyväksi. Toivottavasti lähtee toimimaan kuten kuuluukin.
Tsemppiä kaikille yrittäjille! On tämä jännittävää!
Siis tuohan on ollu ihan hyvä ajoitus ja hyvät mahkut on:)
Täällä kp5/28-29.
Mulla on menkat muuttunu kierukan jälkeen ihan selkeesti. Ennen vuoto oli pitkä, viis päivää hyvinkin tasasta vuotoa. Nyt nää kahet menkat mitä ollu kierukan poiston jälkeen, niin ekat 2pvää vuotaa ihan urakalla, kolmantena jo selvästi niukemmin ja neljäntenä enää sillon tällön pyyhkiessä eikä mitään suojaa tarvi. Eli paeriaatteessa vuoto kestää vaan kolme päivää :O
Mitä vuodon kesto/määrä kertoikaan limiksestä?
Miehellä alkaa loppuviikosta työt loman jäljiltä ja me ollaan usein viikot erillään, kun mies eri kaupungissa. Toki välimatkaa ei oo paljon ja käy välillä öitä täälläkin. Mut nyt sain järkättyä niin kivasti, et kaikki lapset lähtee yökylään (ekaa kertaa kimpassa) just oviksen aikaan kp16-17!
Ovis ollu pari kiertoa just kp17maissa. Voitas mennä kahestaan mökille saunomaan ja viettämään aikaa ja puuhaamaan vauvaa