Raskaaksi 2019

Toivoa on niin kauan kun ei ole menkkoja :) ainakin yleensä :p

Eli vielä on toivoa. Ihan vähän. Mun mielessä ei yhtään :rolleyes:

Negahan se testi oli. Ei valitettavasti yllättänyt siis. Menkkoja ei edelleenkään, alkavat varmaan jollakin kunnon syöksähdyksellä, kun nyt kestää... :bored: Paino oli hyvistä ruokailuvalinnoista ja toimivasta vatsasta huolimatta noussut kilon toissapäiväisestä, eli ilmeisesti kuitenkin menkkaturvotusta jo tekee :finger:

Onpa kumman seesteinen olo, vaikka menkat tulossa. Yleensä oon ihan rikki tässä kohtaa, mut en nyt. Oon myös huomannu, et yritän sopeutua ajatukseen, että kolme riittää. Varmaan jotain itsesuojelua. Mut onhan toi oikeesti jo kiitettävä lapsiluku :joyful:

Mun siskolla tänään rv40+5, vielä ei oo mitään kuulunut. Jännäksi menee, tuleeko heinäkuinen vai elokuinen :nailbiting: Heillä ennestään helmikuinen ja huhtikuinen.

Täällä tylsä alku kierto kp5 ja odottelen ovistestejä postista tälläviikolla:)
Olipas täällä tullut paljon juttua muutama päivän aikana:wideyed:

Mä kerroin viikonloppuna mun yhdelle siskolle tästä yrityksestä :happy: kun mulle selvis et heilläkin on jo pidempään yritystä takana. :wideyed:

En tiedä mikä ihme mun tää kierto on, oviksesta asti tullut välillä vaaleanpunasta vuotoa, ei koko ajan, mutta aina välillä pyyhkiessä ja tänään dpo 5, nyt se oli muuttunut rusehtavaksi. Eli varmaan vanhaa verta. Hyvin vähäistä kyllä. Lisäksi välillä alamahassa jomottelee. Ikinä ei oo tällästä ollut,että onkohan joku hormonihäiriö :( kun kerran oviskin oli 3päivää myöhemmin kuin normaalisti. Varmaan turha odottaa plussaa tässä kierrossa :sorry:
Lisäksi outona oireena eilen illalla tunsin alamahassa kohdun seudulla kutittelua ja sellasta jännää sätimistä, ihan kuin sähköiskuja o_O

Tietääkö kukaan muu tämmöstä oloa vai oonko ainoa hullu :hilarious:

Kun ei menkkojen jälkeen pääse siitä ajatuksesta että jos sittenkin. Lähinnä mulla tuon takia ku tuntuu edelleen olevan "pms" päällä. Mies sit sanoi et mikset tee testiä. No mitäpä järkeä kun normaalit runsaat menkat jne. Eihän se ole mahdollista.

Joka tapauksessa hain kuitenkin. Jotta pääsen siitä ajatuksesta yli.

Sit ku sen tein ni mietin jo et kyl ihminen on tyhmä toiveidensa kanssa.
"mut ku siskollakin oli kolmesti normaalit menkat vaikka oli raskaana" o_O

No joo, en ole minä:hilarious:

Mulla välillä samat fiilikset ja oon kans tehny testin joskus että saan mielenrauhan:bag: kyllä sitä välillä tuntee ittensä kyl niin tyhmäksi:hilarious: mulla lähinnä välillä niin niukat menkat ja sit pahaolo jatkuuvaa niin rupee mielikuvitus laukkaa:joyful: mulla taitaa välillä vaan kuulua mekkoihin se paha olo kovin pitkään:meh:

View attachment 80562

Siinä taaherkän rfsu:n viivanpaikka. Ihmeen epäselvä söherö.
Näillä saa välillä vaikka mimmosia viivoja. Mulla taisi viimeksi olla reunoilta punainen ja keskeltä valkoinen viiva :hilarious:

Aika vahva viivanpaikka kylläo_O itekkin silti näihin saanu kaikennäköstä, mut pitäisköhän sun varmistaa jollakin muulla testillä kuitenkin vielä:wideyed:

Mä saan näitä aina näihin testeihin. Kuivuttuaan joskus katoaa ja joskus jää:bookworm:
Jos nimittäin menkoista huolimatta olis raskaana ni viikkoja oli 5 joten pitäs olla kyl kunnon viiva :hilarious:

Harmi et oon poistanut kaikki kuvat niistä vanhoista testeistä!

Noi on kyllä sellasia testejä et ei koskaan tiedä mimmone viiva tulee vaikka ei olikaan raskaan:mad: itellä välillä ollu ihan puhdas nega ja välillä just ihan selkee punertava haamu ja kaikki muut aina negoja ollu samaan aikaano_O

Meillä tuo ikäerojuttu on taas ihan eri tavalla. Kuulutaan siihen kastiin, että toivottaisi lapset nyt samaan syssyyn tai sitten ei ollenkaan.

Siihen ei varsinaisesti liity mikään sisarusten välisiin suhteisiin liittyvät uskomukset vaan puhtaasti itsekkäät lähtökohdat.

Meillä toiveissa siis 2 lasta ja yksi on nyt maailmassa. Esikoisen yritys ei ehkä siksikään tuntunut niin pitkältä, koska sillon sata lasissa touhotin mun omia juttuja.

Nyt elämä on jotenkin niin paljon erilaista, kun on jo se yksi lapsi. Haluaisin toisen tähän perään, koska olen mukavuudenhaluinen. Kun elämästä on tullut jo helpompaa, niin ajatus yöheräilyistä ja muista kuulostaa lähinnä painajaiselta. Lisäksi on kiva kun ne sitten vanhenee vähän samaa tahtia, niin sitten saa taas keskittyä touhottamaan omia juttuja.

En siis tarkoita sitä, etteikö lasten kanssa pystyisi toteuttamaan erilaisia asioita tai että en saa omaa aikaa tai että lapset ei olisi mulle kaikki kaikessa. Mutta mun bucketlistalla on paljon sellaisia asioita, mitkä vaatii niin valtavasti omistautumista, mitä en halua antaa niille asioille tällä hetkellä, koska koen että se olis sit mun perheeltä pois.

Olipa pitkä selitys lyhyestä asiasta. Lisäksi, en tästä nuorru:) mutta ollaan kaikki erilaisia. Ei näihin oo oikeita tai vääriä tapoja, on tapoja jotka sopivat just omaan tilanteeseen:)

Tää oli ihan ku mun näppäimistöltä. Ukko koitti jossainkohtii himmata, et jos odotettas yrityksen kanssa pari vuotta, mut mää koen..no just niinkuin Nipanderi tuossa kirjotti. Lisäks mun diabetes on ihan kamala raskausaikana, joten haluun senkin vuoksi raskauden äkkiä pois alta, vaikka edellisen raskauden perusteella raskaanaolo oli ihan mukavaa.

Mä en osaa kans enää mitään ikäeroja pohtia, kun ylipäänsä raskautuminen on näin vaikeeta. Että jos joskus saan sen yhden, niin oon ikionnellinen ja katotaan sit ehtiikö enää enempää saamaankaan :banghead:

Nyt taas ärsyttää, kun ei ne tallettelut sitten onnistuneet millään siellä mökillä.. Kun natiaiset 24/7 "kimpussa" ja nukkuivatkin tosi huonosti. Eli tän kierron viimeisin tallettelu oli kp10, kun ovis luultavasti eilen kp12 tai tänään kp13 (eikä onnistu tänäänkään enää kun mies työmatkalla). Eli toiveet about nollassa tän kierron osalta. No, seuraavaa mahdollisuutta odottaessa taas se vajaa kuukausi :hungover:

Mä en osaa kans enää mitään ikäeroja pohtia, kun ylipäänsä raskautuminen on näin vaikeeta. Että jos joskus saan sen yhden, niin oon ikionnellinen ja katotaan sit ehtiikö enää enempää saamaankaan :banghead:

Nyt taas ärsyttää, kun ei ne tallettelut sitten onnistuneet millään siellä mökillä.. Kun natiaiset 24/7 "kimpussa" ja nukkuivatkin tosi huonosti. Eli tän kierron viimeisin tallettelu oli kp10, kun ovis luultavasti eilen kp12 tai tänään kp13 (eikä onnistu tänäänkään enää kun mies työmatkalla). Eli toiveet about nollassa tän kierron osalta. No, seuraavaa mahdollisuutta odottaessa taas se vajaa kuukausi :hungover:

Paitsi joskus ovis onkin ollut eri aikaan kuin joku luullut, ja onkin plussannut :p Ja onhan kp10:n siittiöt voinut elää vaikka 4 päivää! Mutta ymmärrän, et semmonen olo/pelko et koko kierto mennyt hukkaan :/ Itselki pelko et ei oo tärpänny. Tosiaan, saispa sen yhden ja katsotaan tuleeko sit enää lisää koskaan..

Meillä meni nyt tallettelut oikeesti nappiin ekaa kertaa ja siltikin menkkajomot alkaneet. Vuotoa odotellessa :sour:

Muokattu viimeksi:
Takaisin