Raskaaksi 2019

Mulla on niiiin täysin samanlaiset fiilikset. Olinkin pitkään vakuuttunut, että mussa on jotain vikaa, kun ei vaan onnistu. Mutta mulle nyt tehty kaikki tutkimukset (paitsi aukkari, jota ei kande tehdä ennen sperma-analyysia), ja mitään vikaa ei pitäis olla..

Kuitenkin nyt jo yli vuos yritetty, niin todellakin alkaa tuntua epäreilulta ja täällä kanssa aina se ydinperhe ollut haaveena. Toki ollaan oltu jo niin pitkän aikaa miehen kanssa, että tähän uusperhekuvioon on jo täysin sopeutunut ja tottunut, mutta en silti uskalla edes ajatella tilannetta, jossa en saisi omia lapsia ollenkaan :sorry: Ja muutaman vuoden jälkeen jos olis ollut tämä sama tilanne, niin varmasti olisin kans miettinyt onko musta tällaiseen ollenkaan (ja mietinkin kyllä, mutta tää oma lapsettomuus olis ollut silloin ehkä vielä ratkaisevampi juttu...)

Millon pääset aukkariin? Ehkä sen jälkeen tärppää jo :)

Millon pääset aukkariin? Ehkä sen jälkeen tärppää jo :)

No miehellä on lomaa nyt elokuun puolivälin jälkeen, niin meinas sitten mennä sinne spermatestiin (sormet ristissä täällä odotan, että oikeasti menee...). Sen jälkeen sitten aukkari, eli näillä näkymin joskus syyskuun alkupuolella :)

Mikä sun dpo? jos testasitkin liian aikaisin:angelic:

Voi kunpa johtuisikin siitä! En tikuttanut enkä mitannut lämpöjä tässä kierrossa, mut aiemmin ovis ollut aina kp21/kp22. Siinä laskukaavalla testasin dpo11/dpo12. Eikä siis pienintäkään haamua tai viivanpaikka.

Tänään oli miehen kanssa hyvät keskustelut tästä vauvapettymyksestä ja tulevista hoidoista yms. Ja mieskin oli, et mee vaan käymään gynellä tässä syksyllä yms. Ja muutenkin jaksoi valaa taas uskoa tähän, vaik eilen pmssän kourissa tuntuikin siltä, ettei se tajua mistään mitään:hilarious:

Viikonloppu menee mukavasti vieraita passaten, tänä iltana oli jo yks kaveri perheineen ja sunnuntaina käydään juhlimassa yhet 75-vuotis juhlat. Sitten onkin taas työviikko ja melkeen saa taas alkaa ovista etsimään tikulle. Elämä siis alkaa voittamaan ja uutta yritystä kohden:smiley-angelic001

Voi kunpa johtuisikin siitä! En tikuttanut enkä mitannut lämpöjä tässä kierrossa, mut aiemmin ovis ollut aina kp21/kp22. Siinä laskukaavalla testasin dpo11/dpo12. Eikä siis pienintäkään haamua tai viivanpaikka.

Vielä on toivoa, voihan se plussa tulla vasta dpo 14 aikoihin. :) ja kiva kuulla Nipanderi, että mieli on parempi. Onneksi riittää muuta puuhaa, että pysyy ajatukset muualla.

Eilen oli kp1 ja tällä kertaa ihan järkyttävien alavatsakipujen kera. Viime kierrossa piti ottaa kerran särkylääkettä, mutta nyt heräsin yöllä sellaisiin kipuihin, että oli pakko ottaa toisenkin kerran. Kyllä sitä uskoisi ihan ilman näitä kipujakin, etten ole raskaana :facepalm:

Vielä on toivoa, voihan se plussa tulla vasta dpo 14 aikoihin. :) ja kiva kuulla Nipanderi, että mieli on parempi. Onneksi riittää muuta puuhaa, että pysyy ajatukset muualla.

Eilen oli kp1 ja tällä kertaa ihan järkyttävien alavatsakipujen kera. Viime kierrossa piti ottaa kerran särkylääkettä, mutta nyt heräsin yöllä sellaisiin kipuihin, että oli pakko ottaa toisenkin kerran. Kyllä sitä uskoisi ihan ilman näitä kipujakin, etten ole raskaana :facepalm:

Mulla on näkynyt hailakat viivat raskaustestissä aiemmissa raskauksissa dpo15-16, et todellakin on mahdollista :joyful:

Kp23, dpo5-6, lämpö 36,5. Kotiuduttiin iltakymmeneltä mummolasta ja nyt vähän väsyttää. Kiva, kun on viikonloppu. Mies menee ma töihin.

Fantsu ja Helena, sytytitte toivon kipinää :nailbiting: Toisaalta pessimistinen luonteeni tasoittaa... :p Nyt kai dpo12/13 ja edelleen ei mitään. FF ennustaa menkkoja maanantaille.

Kiva kuulla Nipanderi, että sulla taas optimistisemmat fiilikset. Aina se kp1 vaan pystyy vetään mielen matalaks, vaikka siihen kuinka yrittäis valmistautua.. Mutta mahtavaa, miten mieli myös kokoaa itsensä ja pian taas ajatukset täyttyy toiveikkuudella :)

Mulla pitäis olla ovis maanantaina, mutta testaukset jää kyllä nyt, kun lähdettiin mökille miehen, sen lapsen ja lapsen kaverin kanssa.. En viitti siellä vieraassa ulkovessassa alkaa läträän pissan ja tikkujen kanssa :hilarious:

Ja saas nähdä mitä pupuilustakaan tulee, kun kaikki nukutaan samassa huoneessa.. No, onhan sitä paikkoja muuallakin :wink

Mutta sekä eilen että toissapäivänä jo aloteltu, että eiköhän tästä toiveikas pari viikkoa taas saada aikaan...

Kivaa helleviikonloppua kaikille!!!!

Tsempit meille alkukierrossa oleville :Heartred sekä negailijoille :Heartred

Mä en tiiä oliko tää kemiallinen vai normi menkat. Kivut on aivan hirveet ja vuotoa oilein ryöppyy, ei oo ihan normi menkkojen oloset yhtään.. särkee alavatsa, reidet, takapuolen luut ja alaselkä. Yleensä tuntuu vaan selässä ja mahassa, eikä tosiaan näin kovia kipuja :arghh:
Testiinki tuli se joku viiva..

Miehen sukulaismies sai esikoisen tänä aamuna :joyful: Kerroin siskollenikin, vaikka hän ei nyt ehkä kestä näitä uutisia, kun rv40+3, eikä ole merkkejä synnytyksen alkamisesta. Sisko sanoi olevansa kade, mutta että pärjää kyllä :grin

Ensi kierrossa haen kyllä ovistestit, rastavaa kun ei tiedä päiviä! Limoja, himoja ja nippailuja oli yli viikon, mutta oviksen jälkeisiä kipuja/paineentunnetta (tullut nyt siis joka kierrossa ja yhdistän ovikseen) tuli vasta keskiviikkona! Ja torstain olin aika kivulias :inpain: Ajatuksena oli pupuilla joka toinen päivä, mutta en vaan enää keskivikkona kyennyt, ajatuskin miehestä down under sattui.. Pitää nyt vaan toivoa, että on oviksen jälkeistä nestettä keltarauhasessa tms ja ovis tapahtunut esim tiistaina.. Mut milläs tietää, kun ei testaa!:banghead: Ellei kivut ollu sit kiinnittymistä :angelic: Onko muilla oviksen jälkeen kivulias päivä kaks vai viittaisko johonkin ongelmaan? Ollut siis tätä synnytyksen jälkeen kierron käynnistyttyä joka kierrossa.. Viikon päästä testaan enivei, silloin pitäis tädin kurvata kahville ja olla vähintään dpo 10-11 :smug:

Jep. Täällä Kp1. Yrityskerta 10 alkakoon. Tätä odottelinkin, mutta eipä se silti kivaa ole. Tämän kevään ja kesän teema on nyt kaikessa että mikään ei ole niin helppoa kuin alunperin näyttäisi. On nimittäin sen verran monta isoa pulmaa nyt ollut. Eikä tämän lapsen saaminen tunnu olevan poikkeus. :sad010
Onneksi on ihana mies ja poika. Minun elämäni kalliot nyt kun kaikki muu vastustaa! :Heartpink

Nyt on palailtu reissusta :) olipa tullut paljon viestejä,meni hetki aikaa lukiessa, että pääsee vähän kärryille :grin
Mä epäilen et mulla oli ovis keskiviikko iltana, mulla oli sekä vasemmalla että oikealla puolen juilintaa, oikeilla vihloi ja kirveli hetken aikaa ja vasemmalla oli enemmän tutumman tuntuista ovisjomotusta, mutta sitä oli kestänyt monena päivänä, keskiviikkona vaan kovemmin.
En tiedä olisko ollut tupla ovis, vai onko joku muu vika nyt iskenyt.

Eilen ja tänäänkin tuli hyvin vähän vpunasta vuotoa, mitä ei yleensä mulla oo ollut tai jos tullut välivuotoa, niin se on tullut päivä ennen ovulaatiota ja ihan kirkasta verta. Että saas nähdä kuinka täs kierrossa käy o_O

Pupuiltiin siis maanantaina ja keskiviikkona tuli kipu, joten mahkut on, jos munasolu irtosi esim tiistaina :scratch

Eihän ne siittiöt ihan heti kuole, ainakaan jos ovat ihan normaaleja. Parhaimmillaan voivat olla hedelmöittymiskykyisiä viikonkin ajan.

Mul tuli limat ja himot ja pääkipu ja sit kivut molemmin puolin, 2 kertaa vasen ja kerran oikea. Sen jälkeen SusuPala ihan tays haluttomuus. Ajatuskin ahdistaa. Pidettiin siis tauko mut lämmöt paukahti 37,6 eli flunssakin osansa tekee mut kuiva kausi alko nyt siten et ovisliman ja kivun jälkeen kellertävä vv ja nyt kuivaa ja tosiaan se haluttomuus mikä mul tulee yleensä vasta kierron lopussa just ennen menkkoja. Ovis oli ihan just et hyvin toimii oma keltarauhanen ilmeisesti ja seki voi tehdä et vv runsasta yms

Ensi kierrossa haen kyllä ovistestit, rastavaa kun ei tiedä päiviä! Limoja, himoja ja nippailuja oli yli viikon, mutta oviksen jälkeisiä kipuja/paineentunnetta (tullut nyt siis joka kierrossa ja yhdistän ovikseen) tuli vasta keskiviikkona! Ja torstain olin aika kivulias :inpain: Ajatuksena oli pupuilla joka toinen päivä, mutta en vaan enää keskivikkona kyennyt, ajatuskin miehestä down under sattui.. Pitää nyt vaan toivoa, että on oviksen jälkeistä nestettä keltarauhasessa tms ja ovis tapahtunut esim tiistaina.. Mut milläs tietää, kun ei testaa!:banghead: Ellei kivut ollu sit kiinnittymistä :angelic: Onko muilla oviksen jälkeen kivulias päivä kaks vai viittaisko johonkin ongelmaan? Ollut siis tätä synnytyksen jälkeen kierron käynnistyttyä joka kierrossa.. Viikon päästä testaan enivei, silloin pitäis tädin kurvata kahville ja olla vähintään dpo 10-11 :smug:
Paineentunne mullaki tulee aina.

Takaisin