Raskaaksi 2019

Eihän ne siittiöt ihan heti kuole, ainakaan jos ovat ihan normaaleja. Parhaimmillaan voivat olla hedelmöittymiskykyisiä viikonkin ajan.
Näinhän se on, että siimahännät sinnittelee ja muna on hetkessä (vuorokaudessa) ylikypsä :rolleyes: Näen vaan sieluni silmin, miten vain muutama muotopuoli siittiö ui ympyrää eikä kukaan osaa perille!:joyful: Yk4 ja maalaan piruja seinille :bag:

Paineentunne mullaki tulee aina.
En muista ennen raskautta huomanneeni mitään tämmöistä, mutta joko ei oikeasti tuntunut tai en osannut vielä tarkkailla kehon merkkejä. Myös raskaus ja synnytys saattavat lisätä näitä tuntoja... Tosi kivaa olla kaks kertaa kuussa tuskainen entisen yhden sijaan :shifty: Syö kyllä kivasti haluja se paineentunne :blackeye: Noh, nyt vaan piinaillaan viikko kaks!:smiley-angelic001

Jeeee liuska tummempi :) ei positiivinen vielä. Digi oli nega. Mut jospa huomenna tai ylihuomenna :) tää viikko ollu joka toinen päivä lähinnä tallettelua mut täytynee varmuudeks 3 päivää vielä ainakin talletella :)

Muok* äsken aluksi sattui kun meni lähelle kohdunseinämää.

Onko kellään tietoa, jos ultrassa näkyy nestettä, voiko se olla spermaa? Vai mihin se sperma menee odottelemaan..ehkä on niin vähäistä ettei näkyisi ultrassa..

Muokattu viimeksi:
Jep. Täällä Kp1. Yrityskerta 10 alkakoon. Tätä odottelinkin, mutta eipä se silti kivaa ole. Tämän kevään ja kesän teema on nyt kaikessa että mikään ei ole niin helppoa kuin alunperin näyttäisi. On nimittäin sen verran monta isoa pulmaa nyt ollut. Eikä tämän lapsen saaminen tunnu olevan poikkeus. :sad010
Onneksi on ihana mies ja poika. Minun elämäni kalliot nyt kun kaikki muu vastustaa! :Heartpink

Otan osaa. Jokin siinä on, kun peellä on tapana tulla näinä ryöppyinä:( mutta reunat ne on paskasangollakin ja onneksi on ihanat läheiset:Heartred:Heartred

Mennään muuten aika samoissa, täällä kp3 yk10. Pahoittelut uudesta kierrosta. Kyllä tämä raskautuminen vaan voi olla kerrassaan vaikeaa:Heartred:Heartred

Nipanderi: Joo, todellakin tulee nyt p.. oikein ryöppyinä. Toivottavasti ei ole kauhean paljon isompi enää tämä meidän paskasanko. Reunoja odotellessa.o_O

Ja sopivasti kun avauduin siitä, että mikään ei suju niin onnistuttiin tänään lähtemään perheellä ulkoilemaan niin että avaimet jäi kotiin. Anoppi, jolla on vara-avain oli tietysti reissussa ja samoin se naapuri jolla olisi yleisavain.:banghead: Kiipesin sitten yläkerran tuuletusikkunasta sisään. Vähän teki kyllä tiukkaa.:hilarious:

Nipanderi: Joo, todellakin tulee nyt p.. oikein ryöppyinä. Toivottavasti ei ole kauhean paljon isompi enää tämä meidän paskasanko. Reunoja odotellessa.o_O

Ja sopivasti kun avauduin siitä, että mikään ei suju niin onnistuttiin tänään lähtemään perheellä ulkoilemaan niin että avaimet jäi kotiin. Anoppi, jolla on vara-avain oli tietysti reissussa ja samoin se naapuri jolla olisi yleisavain.:banghead: Kiipesin sitten yläkerran tuuletusikkunasta sisään. Vähän teki kyllä tiukkaa.:hilarious:

Peruskeissi, tottakai just sillon ei oo vara-avaimia ei mailla ei halmeilla:hilarious: minkäikäinen poika sulla muuten on nyt?

Kp24/25-29 ja nega testattu. Oireita olis vaikka muille jakaa, mutta taidan heittää pyyhkeen kehään...:sorry:

Ootteko muuten yrityksen aikana saaneet vinkkejä, jotka ei ihan ehkä oo osunut kohteeseen? Esim. Harrastaa seksiä otolliseen aikaan:hilarious: hyvää tarkoittava vihje ja tärkeää en mä sillä, silti ääni sisällä karjuu että im not an idiot:hilarious: varsinkin pitkän tahkoamisen jälkeen tästä yhdestä asiasta on aika tarkka:hilarious:

Ootteko muuten yrityksen aikana saaneet vinkkejä, jotka ei ihan ehkä oo osunut kohteeseen? Esim. Harrastaa seksiä otolliseen aikaan:hilarious: hyvää tarkoittava vihje ja tärkeää en mä sillä, silti ääni sisällä karjuu että im not an idiot:hilarious: varsinkin pitkän tahkoamisen jälkeen tästä yhdestä asiasta on aika tarkka:hilarious:

Onneksi ei :rolleyes: Tosin yrityksestä tietää vain yksi ystävä.

Meillä tietää vain mun yksi ystävä ja tietenkin te :happy: tämä ystäväkään ei taida olla ihan perillä meidän vauvahaaveesta luulee vissiin että ollaan tjt meiningillä kun ei omalta vauvakuplaltaan kerkeä paljoa tulla kyselemään :binkybaby (minkä ymmärrän kyllä), en jotenkin edes halua kertoa muille
Tykkään pitää 'vaan' mun ja miehen välisenä

Peruskeissi, tottakai just sillon ei oo vara-avaimia ei mailla ei halmeilla:hilarious: minkäikäinen poika sulla muuten on nyt?
Meidän poika on nyt neljä.

Meilläkin tietää vain minun siskoni yrityksestä, joten ei onneksi tule noita vinkkejä. Ja hänellä on ystävä joka kärsi pitkään lapsettomuudesta, joten osaa suhtautua aiheeseen.
Siihen perheeseen syntyi muuten lopulta kaksi ihanaa tyttöä icsi:n avulla, joten ihana onnistumistarina heilläkin. Toivoa on naiset!:Heartpink

Kp2, plääh. Onneksi on ensi viikolla lisää verikokeita (sekä minulle että miehelle) ja lääkärin soittoaika perjantaina niin tuntuu siltä että jotain sentään yritetään tehdä.

Kovasti tekisi mieli tehdä toinen testi, jos eivät menkat huomenna ala. Minä, jolla on yleensä selvät pms-oireet, en ole oireillut edelleenkään ! o_O Ainoa ero parin viikon takaiseen oloon on kevyt paineen tunne alavatsalla.

No, jos en raskaana ole, niin enpä toisaalta vastusta, jos pms-oireet vähenisivät muissakin kierroissa :rolleyes: Yleensä olen kovin kipeä oviksesta menkkoihin saakka.

Vihdoinkin :Heartred Huomenna siis dpo0?? Eilen talleteltu ja illalla onnistuu myös. Ja huomenna. Muuten menty lähipäivät joka toinen päivä -systeemillä. Nyt on toiveet niin korkeella että korkeelta tiputaankin :Heartred mutta letrot auttaa paljon!!! Ja mies menee toivottavasti tutkimuksiin jos ei nyt tärppää.

Liitteet

• 20190728_090929.jpg
    20190728_090929.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 124
Vihdoinkin :Heartred Huomenna siis dpo0?? Eilen talleteltu ja illalla onnistuu myös. Ja huomenna. Muuten menty lähipäivät joka toinen päivä -systeemillä. Nyt on toiveet niin korkeella että korkeelta tiputaankin :Heartred mutta letrot auttaa paljon!!! Ja mies menee toivottavasti tutkimuksiin jos ei nyt tärppää.

Nyt kuulostaa hyvältä! Toivotaan tärppiä! :sign19:Heartred

Meillä ei tiedä kukaan yrittämisestä.
Mutta näitä kuulee että, koskas teille tulee toinen ja että otas nyt tää vauva syliin, jos vaikka tulis sullekin vauvakuumetta yms.:banghead:

Mulla on nyt pari päivää ollut joki vatsapöpö, varmaan johtuu helteeltä. Nyt siis menossa dpo 4. Lisäksi kauhea niskajumi, jonka vuoksi päätä särkee hirveesti. Yritän olla ottamatta särkylääkettä.

Meidän yrittämisestä tietää muutama läheinen ystävä, miehen täti(ollaan tosi läheisiä) ja mun äiti. Tai hän lähinnä arvasi... Ei satele neuvoja, tsemppejä kyllä! Lähinnä kuuntelen puolitutuilta hiljaa, miten nyt kannattaisi se toinen tehdä heti perään, ei saa jättää ainoaksi, on se kumma kun ollaan niin itsekkäitä jos jätetään ainoaksi blaa blaa blaa... Aika hyvin hiljenee, kun sanoo, ettei niitä niin vain tehdä! Mut ite oon ollut mun siskolle just se ärsyttävä "älä ressaa, mitä tommosia ovistestejäkään kannattaa tehdä" jne:facepalm: Toki olin lapseton, asioista mitään tietämätön ja 10 vuotta nykyistä nuorempi. Tieto lisää näissä asioissa ymmärrystä. Aloin esikoisen alkuraskauden aikana lukemaan tätä foorumia ja tietoa lapsettomuudesta muutenkin. Soitinkin ihan siskolle, pyysin käyttäytymistäni anteeksi ja kysyin suoraan, miten rankan kautta heidän esikoinen on tehty. Hän hiukan ihmetteli, miksi raskaana ollessa kiinnostun lapsettomuudesta!:think005 Silloin olivat aikeissa lähteä toisen kerran hoitoihin, mutta päättivät oman jaksamisensa vuoksi, että heidän perhe on oikein hyvä kolmistaan. Sitten ilmoittikin luomuyllätys tulostaan ja on nyt ihana 1,5 vuotias!:Heartpink Kävi ns. perinteiset:joyful: Olen myös ollut ystäväni tukihenkilö ivf-hoitojen ajan :Heartblue Olen siis lueskellut näitä kuumeiluketjujakin pian jo kolme vuotta :bookworm::grin

Pakko hehkuttaa, istutettiin keväällä esikoisen kanssa greipin siemeniä,( sellasten greippien, minkä ite puristin mehuksi ja join alkukierron ajan) ja nyt meillä on sielä tän kuukauden aikana kasvanut n. 5 senttinen greippipuun taimi :grin ensin siihen meinas kasvaa joku rikkaruoho, jonka revin pois, kun tajusin että vääränmallinen lehti ja pian sen jälkeen alkoi kasvamaan oikeanlainen taimi. 2kk se otti että tuli mitään näkyviin, ja monesta siemenestä vaan yksi puu, mutta toivon tämän enteilevän hyvää tulevaan syksyyn :wink

Olis aika hienoa jos sais kertoa greippipuun alkuperän, että mistä se on lähtenyt kasvamaan ja mihin tarkoitukseen se greippi on ollut :)

Kovasti tekisi mieli tehdä toinen testi, jos eivät menkat huomenna ala. Minä, jolla on yleensä selvät pms-oireet, en ole oireillut edelleenkään ! o_O Ainoa ero parin viikon takaiseen oloon on kevyt paineen tunne alavatsalla.

No, jos en raskaana ole, niin enpä toisaalta vastusta, jos pms-oireet vähenisivät muissakin kierroissa :rolleyes: Yleensä olen kovin kipeä oviksesta menkkoihin saakka.

Mulla sama, et nyt ei perinteisiä pms-oireita ole ollut lainkaan :wideyed: Toiveet nousee taas.

Nyt kp24, dpo6-7. Lämpö 35,9 (eilen 36,5).

Takaisin