Raskaaksi 2019

Anteeksi täällä fiiliksien pilaaja. Pakko purnata, kun on kerrassaan karsea pms. Just sellainen tästä ei ikinä tuu yhtään mitään, ei ikinä kp1 kökköä:sad010

Mutta plussatuulia teille muille❤

Onkohan tosiaan huono talletella mahd usein? Esim joka päivä tai jopa 2x päivässä.. Kun niin monessa paikassa lukee joka toinen päivä..

Taitaa riippua siittiöiden laadusta. Jos laatu on hyvä, ei haittaa vaikka joka päiväkin sekstailisi. Jos on huonompi laatu, kannattaa sekstailla joka toinen päivä. Silloin määrä ja laatu pysyy niin hyvänä kuin mahdollista. Yli viiden päivän väliä ei saisi tulla. Ja ajoitus on tietysti tärkeä :)

Anteeksi täällä fiiliksien pilaaja. Pakko purnata, kun on kerrassaan karsea pms. Just sellainen tästä ei ikinä tuu yhtään mitään, ei ikinä kp1 kökköä:sad010

Mutta plussatuulia teille muille❤

:Heartred

Se on kyllä niin p*ska fiilis:sad001

Voi ei miten paljon taas pettymyksiä täällä :sorry:
Pahoittelut ja haleja kaikille kp1 kohdanneille, ja Nipanderi, tiedän niiin hyvin tunteen <3
Onneks se kp1 on yleensä nopeasti ohi ja sitten olo taas alkaa helpottaa...

Täällä kp9, tallettelut aloitettu, ovis ollut nyt viime kierroissa jo kp12, mutta aiemmin vaihdellut kp12-14, eli joka tapauksessa piakkoin. :nailbiting:

Oon testaillut kohta vuoden one stepillä, joka toiminut hyvin, aina vähintään samanvahvuinen viiva. Otin varuiksi kokeiluun nyt myös 10 kpl clear bluen digitestit, halusin varmistella niitä tasavahvoja viivoja, kun joskus tulee kontrollia selvästi vahvempi, mutta ei aina. Viime kierrossa siis varmistin tasavahvan digihymynaamalla :)

Ohhoh. Tosin onhan mun nuorempi veli syntynyt tammikuussa 96 ja sisko marraskuussa 96 et niin. Noh, jotkut sanoo et synnytyksen jälkeen helposti raskautuu mut eihän se kovin suotavaa ole sillon ku on paikat parantumassa ni harrastaa.. Itse en ole vanhemmilta yksityiskohtia kysyä mutta on hassu selittää ihmisille et juu on ne samana vuonna mutta ei todellakaan kaksoset. Toinen tammikuun alussa ja toinen marraskuun lopussa pari viikkoa ennen laskettua aikaa.

Mut antaa toivoa kun oma äiti on heti ehkäisyn jätettyään jäänyt raskaaksi. Itselleni ei ole niin helpoksi asiaa tehty kun isän puolelta tulee tuo pcos joka myös nuorimmalla siskollani. Hänellä on erittäin epäsäännöllinen kierto ja kemiallisia useampi eikä silti neuvoista huolimatta gynelle mee ja sitte kun yritän sanoa et pitää ne menkat olla niin sanoo et on tyytyväinen kun ei ole.. Mutta tiedän et toivoo vauvaa Hänellä on sellainen vaihe että turhan liiallinen biletys käynnissä ja huolissaan olen kun kuulin et on siirtynyt alkoholista huumeisiin. Kovin tahtoo auttaa mut ei sitä voi jos ei toinen hakua. Olipa taas avautuminen mutta juu, periytyvä juttu. Onneksi itsellä paljon lievempi kuin isän puoleisilla tädeillä ja muilla naisilla joilla tosi paha Pco ja usea vuosi lapsettomuutta tms

Voi kumpa voisi saada edes puolet näiden ihmisten hedelmällisyydestä. Mutta ei auta olla katkera, heilläkin kamalia asioita tällä saralla ennen lapsia
Sanopa, meillä kaikki on saanut lapset helposti jopa vahingossa eli minä tulin ehkäisyn läpi mutta muut ei. Mummu tosin yritti siskoa äidille 8 vuotta ennen kuin sit luopui ideasta ja luuli saaneensa pahan luokan vatsataudin ja kyseinen vatsatauti on tätini.. Kyllä sanon että me kaikki plussataan tän vuoden puolella

Olipa kiva päivä! Appivanhemmat veivät lapset miljoonativoliin ja me saatiin olla kaksin. Asiaan kuului tietenkin pupuilu, lenkki, jätskit ja seuraavaksi poikettiin tivoliin katsomaan lapsia ja ruokailemaan yhdessä. Illalla vielä saunamökille saunaan ja uimaan sekä makkaraa paistamaan :joyful:

Liitteet

• 20190725_195217.jpg
    20190725_195217.jpg
    70.4 KB · Katsottu: 117
Puuh, onpa täällä paljon kp1:n kohdanneita.:sad001 Tsemppiä kaikille!

Minä varmaan liityn joukkoon lähipäivinä. Nyt on kp 24/23-28. Ihan positiivinen olo sen suhteen että kierto alkaa kääntyä taas pidemmäksi kun koko kevään tuntui vain lyhenevän. Raskauteen en kyllä nyt yhtään usko. Ei ole yhtään sellainen olo. Valkkaria vilahtaa välillä niin reilusti että hetken aina luulen että menkat alkoivat, mutta sitten aina hoksaan ettei mahassa vielä juili. Siitä kyllä tunnistaa aina kp1:n. Vähän oli tissit kipeänä sivuilta päivällä, nyt taas ei ole. Mutta sekään ei kerro mitään kumpaankaan suuntaan.

Tänään kävin ekassa verinäytteestä. Toinen sitten maanantaina. Näytteen ottanut hoitaja oli ihan pihalla hetken kun kysyi että olenhan paastonnut. Sanoin sitten että en kun sain ohjeen käydä kahdesti, toinen paastolla ja toinen ilman paastoa ja klo 10-12 välissä. Että tämä on nyt se sitten. Totesi sitten, että oletpas saanut hyvät selkeät ohjeet. Mietin vain että eikö kaikki saa? Miten ne saa mitään oikeita juttuja siitä verestä katsottua jos ihmisillä ei yleensä ole ohjeita pitääkö paastota vai ei ja milloin pitää mennä?o_O

Toinen folli 13mm ja toinen 14mm :) sulla? Follit kasvoi siis letrojen avulla. Toiv ei tuu kaksosia :p vaikka toki mieluummin se kuin ei mitään :)

mulla oli ennen terolut noissa samoissa, jälkjeen oli jo 16mm ja 17mm mistä sitten raskauduin ( kävin ultrassa 3kk ja tarkistin oman mielenrauhan vuoksi) mutta mulla ovis aina kp14 :-) sain terolut pidentämään lut vaihetta joka mulla oli 9-12 päivää..

Huomenta! Ihan järkyttävät alaselkäkivut! Koskaan ei ole ennen ollut kierrossa tätä. Tänään kp23/25-29. Menee jännäksi! :)

Täälläkin kp1. Yöllä ennen nukkumaan käymistä tuli jo pyyhkiessä ja aamulla holisemalla. Blaah. Eli 29pvää oli kierto, ihan ok.
Mies oli eilen kyllä ihana..
Harmittelin sille eilen jo lähestyviä menkkoja ja en tiedä halusiko piristää siksi, vai muuten vaan. Sillä aikaa kun nukutin lapset oli tehny mulle drinkin valmiiks, lämmittäny saunan ja laittanu tunnelmavaloiks pelkkiä kynttilöitä ja öljylampun ❤️ Olipa kiva saunoa kaksin hämärässä ❤️

Nyt vaan reippaana uuteen kiertoon, yk3 alkakoon.

mulla oli ennen terolut noissa samoissa, jälkjeen oli jo 16mm ja 17mm mistä sitten raskauduin ( kävin ultrassa 3kk ja tarkistin oman mielenrauhan vuoksi) mutta mulla ovis aina kp14 :) sain terolut pidentämään lut vaihetta joka mulla oli 9-12 päivää..

Mulla luteaali 14-16pvää. Toivotaan et noi mun munarakkulat ja limis riittää.. Onhan niillä aikaa kasvaa, nyt kp13 eikä viel vissii ovista. Eli sullaki oli kaksoisraskausriski :p eli mul terolut vaan lisäämään limistä.

Takaisin