haaveilija31
Puuhakas puhuja
Kp 1 ihan puskista alko.. onko liian lyhyt luteaalivaihe 10 päivää, raskautta ajatellen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp 1 ihan puskista alko.. onko liian lyhyt luteaalivaihe 10 päivää, raskautta ajatellen?
Onkohan tosiaan huono talletella mahd usein? Esim joka päivä tai jopa 2x päivässä.. Kun niin monessa paikassa lukee joka toinen päivä..
Anteeksi täällä fiiliksien pilaaja. Pakko purnata, kun on kerrassaan karsea pms. Just sellainen tästä ei ikinä tuu yhtään mitään, ei ikinä kp1 kökköä
Mutta plussatuulia teille muille❤
Ohhoh. Tosin onhan mun nuorempi veli syntynyt tammikuussa 96 ja sisko marraskuussa 96 et niin. Noh, jotkut sanoo et synnytyksen jälkeen helposti raskautuu mut eihän se kovin suotavaa ole sillon ku on paikat parantumassa ni harrastaa.. Itse en ole vanhemmilta yksityiskohtia kysyä mutta on hassu selittää ihmisille et juu on ne samana vuonna mutta ei todellakaan kaksoset. Toinen tammikuun alussa ja toinen marraskuun lopussa pari viikkoa ennen laskettua aikaa.
Sanopa, meillä kaikki on saanut lapset helposti jopa vahingossa eli minä tulin ehkäisyn läpi mutta muut ei. Mummu tosin yritti siskoa äidille 8 vuotta ennen kuin sit luopui ideasta ja luuli saaneensa pahan luokan vatsataudin ja kyseinen vatsatauti on tätini.. Kyllä sanon että me kaikki plussataan tän vuoden puolellaVoi kumpa voisi saada edes puolet näiden ihmisten hedelmällisyydestä. Mutta ei auta olla katkera, heilläkin kamalia asioita tällä saralla ennen lapsia
Toinen folli 13mm ja toinen 14mm :) sulla? Follit kasvoi siis letrojen avulla. Toiv ei tuu kaksosia vaikka toki mieluummin se kuin ei mitään :)
mulla oli ennen terolut noissa samoissa, jälkjeen oli jo 16mm ja 17mm mistä sitten raskauduin ( kävin ultrassa 3kk ja tarkistin oman mielenrauhan vuoksi) mutta mulla ovis aina kp14 :) sain terolut pidentämään lut vaihetta joka mulla oli 9-12 päivää..