Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp22. Nukuinpa tosi hyvin viime yönä Ehkä pari tölkkiä alkoholia ja sauna auttoi asiaa
Lämpö putosi 36,4 --> 36,1. Yritin lueskella aiheesta, mut en saanu selville, pitääkö olla huolissaan noin pienestä pudotuksesta
Tuli muuten mieleen kysyä, onko täällä ketään muuta, jolla ois uusperhekuviota?
Mun miehellä on siis yksi lapsi ennestään. Hän ehti seurustella lapsen äidin kanssa muutaman kuukauden, kun tämä tulikin jo raskaaksi (kiva, että tosiaan muut onnistuu myös mun miehen kanssa jopa ehkäisyn läpi...) Ei siis kaiken kaikkiaan kestänyt tuo suhde kuin vähän yli vuoden.
Tavattiin, kun lapsi oli 2 vuotias (olivat siis jo eronneet aiemmin), nyt lapsi siis jo 9. Mutta uusperhekuvio siis kuitenkin
Hep! Mulla 9v esikoinen aiemmasta suhteesta, 3v ja 5v nykyisestä.Tuli muuten mieleen kysyä, onko täällä ketään muuta, jolla ois uusperhekuviota?
Mulla on uusperhe kuviota miehellä entisestään 2 lasta ja osittain voisin sanoa että ymmärrän sun miehen pointin koska tilanne siinä vaiheessa jos itse et voisi saadakkaan lapsia ja toisella on ja sen tilanteen hyväksyminen että vika on minussa on aivan kauhea. Kyse kuitenkin niinkin luonnollisesta kuin raskaaksi tulemisesta minkä pitäisi ns onnistua ilman suurempia ponnisteluja. Ja itse mietin keskenmenon jälkeen että mitä jos en vaan saa elävää lasta niin onko musta tähän uusperhe arkeen kun unelmana ollut aina oma ydinperhe. Ymmärrätkö lainkaan mitä haen takaaTuli muuten mieleen kysyä, onko täällä ketään muuta, jolla ois uusperhekuviota?
Pahoittelut kaikki kp1 alottaneet
Tsempit testailijoille
Hep! Mulla entuudestaan kaksi lasta exän kanssa 12 ja 11v. Nykyisen kanssa on syyskuussa 2v täyttävä neiti. Mun lapset oli 3 ja 4v kun tavattiin. N.vuos ennen sitä erottiin exän kanssa.
Meillä ei kukaan vihaa ketään, mutta selkeesti exä katketa edelleen erosta ja yrittää käyttää lapsia pelinappuloina että vois satuttaa mua. Ero on ollut siinä rankka kun ex osaa tuon henkisen väkivallan vähän liianki hyvin.
Jos ostaisin tähän kiertoon myös digitaaliset ovistestit niin onko väliä ottaako ne normit vai ne jotkut tuplahormonit? Hinnassa on ainaki eroa eli onko ne normit tarpeeks hyviä näyttämään?
Mulla on uusperhe kuviota miehellä entisestään 2 lasta ja osittain voisin sanoa että ymmärrän sun miehen pointin koska tilanne siinä vaiheessa jos itse et voisi saadakkaan lapsia ja toisella on ja sen tilanteen hyväksyminen että vika on minussa on aivan kauhea. Kyse kuitenkin niinkin luonnollisesta kuin raskaaksi tulemisesta minkä pitäisi ns onnistua ilman suurempia ponnisteluja. Ja itse mietin keskenmenon jälkeen että mitä jos en vaan saa elävää lasta niin onko musta tähän uusperhe arkeen kun unelmana ollut aina oma ydinperhe. Ymmärrätkö lainkaan mitä haen takaa
Tätä samaa
Ja mulle menkat, kiitos! Jos kerran nega, niin eikö ne voisi jo alkaa?? Ei edes tuntemuksia
Jos ostaisin tähän kiertoon myös digitaaliset ovistestit niin onko väliä ottaako ne normit vai ne jotkut tuplahormonit? Hinnassa on ainaki eroa eli onko ne normit tarpeeks hyviä näyttämään?
Tää on naisten kohdalla aina omaa luokkaansa meillä meni taas siihen että vinguttiin takasin kun tajusi että toinen voikin olla onnellinen muualla ja ei jäänytkään itkemään perään ja kattomaan kun toinen käy kokeilemassa siipiä eri miesten kanssa. Ihme ja kumma oli onnitellut vaan kun vauvasta sanottiin ja toisaalta mikäpä se olisi enää sanomaan mitään kun asiat on edenneet eikä kyse ole vanhuksista. Nyt mennyt hetken aikaa ihan suhteellisen sopuisasti kun hän on nyt löytänyt uuden kyykytettävän mullahan meni eka 6kk ja sit sain sen keskenmenon jonka jälkeen alkoi henkinen alamäki kiitos kaiken mahdollisen mihin ei ole voinut vaikuttaa sit tilasin lapsettomuus aikaa kun oli 11kk ja mitään ei tullut ja edelleen päässä soi neuvolan sanat 'joo no sussahan se vika on jos jossakin kun toisella jo on lapsia' jep voitte kuvitella kuinka valmis olin luovuttamaan. Ihmeen kautta kuitenkin samassa kierrossa kun ajan varasin tulinkin raskaaksi ja nyt kohta puoliväli häämöttää :)Miten haaveilija teillä on sujunut eksän taholta nykyisen miehen hyväksyminen? Meillähän repsahti ihan käsiksi käymisen yrittämiseen, uhkailuun ja melkein rikosilmoon tää touhu, eksä ei hyväksy lainkaan. Suurimpana syynä tuntuu olevan se, että nykyinen mies niin hyvä pojan kanssa, että eksä tuntee isyytensä uhatun. Mitä ei kuitenkaan tapahdu, poika tietää kuka hänen isänsä on ja asiat ovat selkeitä. Mielikuvitus vaan laukkailee eksällä. Ärsyttävää. Nykyisellä tietysti palaa käämit, kun yritetään käydä päälle, uhkaillaan, levitellään perättömiä juoruja jne ja hän on vain ollut hyvä toisen lapselle, hoitanut asiat kunnolla ja on kaikin puolin kunnollinen ihminen, mitä ei ihan eksästä voi sanoa... Oltiin myös eksän kanssa erottu 9kk ennen ja oltu reilut puoli vuotta asumuserossa, kun nykyisen kanssa alettin seurustella.
Hanni, ymmärrän, esikoinen ei mullakaan tullut mitenkään heti, kahdeksan kuukautta meni toivoessa lasta. Siinä ajassa ehti jo uskoa, että ehkä ei tulekaan. Miehelläkin tosi lapsirakkaana on kuume ollut aika kova ja varmasti ajatus, ettei onnistuisikaan, on ahdistava. Odotankin nyt jännityksellä miten tässä käy, ihan sen kannalta, että milloin ehkä tulisi ne kaksi viivaa testiin ja myös sen kannalta, miten eksä riehaantuu kun kuulee odotuksestani. Jossain kohtaa kun luuli, että olen raskaana (en ollut) niin totesi opettavansa pojallemme, että uusi pikkusisarus on roskaa ja sitä pitää kohdella huonosti.
Mulla on uusperhe kuviota miehellä entisestään 2 lasta ja osittain voisin sanoa että ymmärrän sun miehen pointin koska tilanne siinä vaiheessa jos itse et voisi saadakkaan lapsia ja toisella on ja sen tilanteen hyväksyminen että vika on minussa on aivan kauhea. Kyse kuitenkin niinkin luonnollisesta kuin raskaaksi tulemisesta minkä pitäisi ns onnistua ilman suurempia ponnisteluja. Ja itse mietin keskenmenon jälkeen että mitä jos en vaan saa elävää lasta niin onko musta tähän uusperhe arkeen kun unelmana ollut aina oma ydinperhe. Ymmärrätkö lainkaan mitä haen takaa