Raskaaksi 2019

Täällä on kaavinnan jälkeen vuodot aikalailla loppuneet ja nyt sitten alkais kaikkien aikojen ensimmäinem virallinen yk! Tuo alkanut raskaus alkoi luvan kanssa "vahingossa", eli ehkäsynä oli varmat päivät ja keskeytetty 1.5v ajan. Oltiin jo puhuttu, että pian voiskin ihan vauvanteko puuhiin alkaa, mutta sitten tulikin plussa tikkuun.
Nyt alkaa jännitys :wink
 
Nipanderi :
Kuulostaapa kurjalta tuommoinen tiputteluvuoto ja kierron epämääräisyys :( toivotaan että alkava kierto toisi mukanaan plussan :)

Joo, ei oo kyl vieläkään synnytyksen (koht 14kk sit) ja imetyksen jälkee tää hormonitoiminta ihan priimaa, ei oo varmaan ollut yhtään normaalia kiertoa, kun menkat alko joskus 8kk synnytyksen jälkeen.
Mut suunta ylöspäin, jospa nää tästä joku päivä. Jos nyt jotain posia, niin jos tää oliki nyt kp1, ni kierto olis sen n.31-32pv, et kumminkin aika lähellä sit sitä mun normaalia. Mut sit kääntöpuoli, kiva vuotaa kaks viikkoa, että että...

Sori oma napailu, parempaa onnea muille ja plussapuhallus:)
 
Mut onks se oikeesti semmonen fyysinen semmonen ihan kauhee nälkä? :o että ihan kohta maha murisee? :D
Oli. Tai ei kohta vaan nyt heti on hirveä nälkä! :D Keskellä yötä piti herätä syömään kun vaan oli niin järkky nälkä ettei nukkumisesta tullu mitään. Söin kolme lämmintä ruokaa päiväs ja voileipiä ja muuta, ja silti mukamas oli nälkä...?! Kananmuna auttoi, vissiin jotain vajausta kropassa tms. Normaalisti en syö niin paljoa. Ja tämä siis ennenkö näkyi mitää tai kuin vain ehkä pientä turvotusta alkuraskaudessa. Töissäkin jo kuittailivat mun evässäkistä :D. Tietenkin siihen tulee lisäks se että jos en kuuntele nälkää niin sitten tulee jäätävä kuvotus ja yökötys ja sitten ei maistu mikään.
 
Muokattu viimeksi:
Dpo10 muuttui illalla kp1. Kurkkuni kiittää yskänlääkkeestä mutta syli olisi kaivannut plussaa :( Ens kiertoon..
 
Aamulämpö lähtenyt laskuun... oon aika varma ettei tästäkään kierrosta tärpännyt :( tänään dpo7

Onko kellään kokemusta että olisi ollut raskaana aamulämmön laskemisesta huolimatta? Tiedän, kuulostaa epätoivoiselta..

Voimia kaikille !
 
Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1549869983.553698.jpg


Osaisko joku viisaampi kertoa, et miks mun ovis + vaan tummenee ja kuinka kauan testi yleensä näyttää positiivista? Ovis ei varmaan ole vielä tullut? Olis kannattanut lopettaa testaaminen eilen aamuun, kun sain ekat tasavahvat viivat. Tässä siis

Kp 10 aamu
Kp 11 aamu
Kp 11 ilta
Kp 12 aamu tänään
 
Aijaa. Outoa. :D No, tää nyt ei ollu mitään raskausjuttuja kun menkat alko. Uskon kovasti että se johtui jotenkin vatsan ärsytyksestä kun oli flunssa ja käytin kipulääkkeitä ja ollu ressiä yms. Ei auttanut närästyslääkkeet tai litangin tähän vaivaan, mut omepratsolista on ollut apua. :)
Joo mulla alkoi se "ruokahaluttomuus" noin 5 päivää ensimmäinen hailuran jälkeen eli dpo 17. Se muuttui vasta dpo 20 sellaiseksi että oli nälkä. Uskoisin että jos raskaus olisi jatkunut se olisi pysynyt enemmän siinä ettei ole nälkä!
View attachment 75888

Osaisko joku viisaampi kertoa, et miks mun ovis + vaan tummenee ja kuinka kauan testi yleensä näyttää positiivista? Ovis ei varmaan ole vielä tullut? Olis kannattanut lopettaa testaaminen eilen aamuun, kun sain ekat tasavahvat viivat. Tässä siis

Kp 10 aamu
Kp 11 aamu
Kp 11 ilta
Kp 12 aamu tänään
Mulla oli yhdessä kierrossa kaksi iltaa peräkkäin tumma ovis plus. Eli se yritti ja yritti mutta ei varmaan irtonut heti! Mä yleensä testaan kunnes se jatkuu haaleampana taas. Tässä kierrossa en ole testannut olleenkaan, ollut vähän muuta ajattelemista!
 
Mimosa, Munasoluhan irtoo 24-36 tuntia ton ovisplussan jälkeen et nyt on paras aika alkaa hommiin. :) Tsemppiä ja toivotaan plussaa toiseen tikkuun parin viikon päästä. :wink

beibie, eiks tossa vaiheessa tuleva lämmönlasku voi olla se kiinnittymis dippi? Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon. :)
 
Mimosa, Munasoluhan irtoo 24-36 tuntia ton ovisplussan jälkeen et nyt on paras aika alkaa hommiin. :) Tsemppiä ja toivotaan plussaa toiseen tikkuun parin viikon päästä. :wink

beibie, eiks tossa vaiheessa tuleva lämmönlasku voi olla se kiinnittymis dippi? Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon. :)

Ahaa, tuo onkin minulle uutta että lämpö saattaa tehä dipin kiinnittymisvaiheessa. Nyt varmaan kiinnittyminen tässä näinä hetkinä kun tosiaan dpo7 eli noin viikko oviksesta. Sitä mietin, että eihän kaikille tule kiinnittymisvuotoa vaikka raskaana olisikin? Mulla ainakaan ei ole tullut vuotoa...tosin en koskaan tiettävästi raskaana ole ollutkaan.

Onnittelut ovisplussasta Mimosa, nyt hommiin ja toivotaan tärppiä :)

Zemppiä kaikille
 
Ei mullakaan kiinnittymisvuotoa raskauksissa ole ollut.

Mä alotin kans ekaa kertaa ton lämpöjen seuraamisen ja tänä aamuna oli lämpö alhaisempi. Onko kellään tietoa kuinka paljon ennen ovista toi lasku yleensä on? Ovis testiin kun en tänää ainakaan plussaa saanut.
 
Ai oikeesti vasta jälkeen? Luin meinaa ton vaun doulan kirjoittaman artikkelin lämmön seuraamisesta ja siinä sanottiin että se lämpö nousee normaalilämpöä korkeemmaalle sen jälkeen kun ovis on tapahtunut. Eli ns. kylmät päivät olis paras aika raskautua. :confused004:confused005
 
Täällä ajatteli ilmoittautua mukaan 28 (tänä vuonna 29) nainen. Asun ulkomailla hoidot aloitettu eli avusteinen kierto numero 3.. Nyt viikko sitten mulla oli limat ja kaikki kipu oikealla puolella ja nyt tasan viikko siitä tänään samanlainen kipu vasemmalla puolella mut voiko tulla viikon päästä toinen ovis? Nyt ei oo limoja vaikka valkkaria runsaasti..
Huomenna aamulla kontrolli ja toivon että siellä saa vastauksia mut onko muita saman kokeneita tai asiasta tietäviä ??
 
Voikohan se olla useemman päivän alhaalla? Jos ei niin kumpaankohan on sitten ennemmin luottaminen? Lämmpöihin vai tikuun? Aikasemmin oon saanu kyllä selkeen plussan tikuilla kiinni ja sen jälkeen samana päivänä selkeet ovis kivut.
 
Takaisin
Top