Raskaaksi 2019

Täälläkin lämmöt koholla..ehkä vähän turhan liian korkeella kuitenki kun 39 asteen lähettyvillä edelleen. :hilarious: Dpo 7 siis menossa ja piinailu jatkuu. En tiedä voiko mitään tästä edes seurata, kun näin pitkään kova kuume ollut.

Tsemppiä kaikille tilanteesta riippumatta ja toivotaan plussa tuulia!
 
Täälläkin lämmöt koholla..ehkä vähän turhan liian korkeella kuitenki kun 39 asteen lähettyvillä edelleen. :hilarious: Dpo 7 siis menossa ja piinailu jatkuu. En tiedä voiko mitään tästä edes seurata, kun näin pitkään kova kuume ollut.

Tsemppiä kaikille tilanteesta riippumatta ja toivotaan plussa tuulia!

Meillä onkin aika lähekkäin ollut ovis kun kerran mulla tänään dpo5 ja sulla dpo7 :D meinasitko testata milloin vai odotteletko alkaako menkat? :)
 
Meillä onkin aika lähekkäin ollut ovis kun kerran mulla tänään dpo5 ja sulla dpo7 :D meinasitko testata milloin vai odotteletko alkaako menkat? :)

Oon aika varma etten malta odotella menkkojen alkupäivää. :grin Mutta en oikein oo vielä osannu päättää milloin testais ekan kerran. Kaappiin oon jo hamstrannu kaikennäkösiä testejä, jotka siellä alkaa jo polttelemaan.:rolleyes:

Mitenkäs sinä ajattelit?
 
Oon aika varma etten malta odotella menkkojen alkupäivää. :grin Mutta en oikein oo vielä osannu päättää milloin testais ekan kerran. Kaappiin oon jo hamstrannu kaikennäkösiä testejä, jotka siellä alkaa jo polttelemaan.:rolleyes:

Mitenkäs sinä ajattelit?

Mulla on kaapissa pari herkkää 10mlU/ml testiä sekä clearbluen digi viikkonäyttötesti. Ajattelin ekaksi testata noilla herkillä, mutta mikä dpo siitä en ole varma... me ollaan miehen kanssa menossa kylään ensi viikonlopuksi, ja en ehkä kylässä haluaisi testata. Ensi perjantaina olisi dpo11 ja kotona voisin testata. Sitten taas siitä seuraavana maanantaina dpo14 milloin testaan viimeistään (ellei menkat ala) koska jo kotona ollaan.
 
Tuo ruokavirasto on entinen evira, ja siellä edelleen nämä ajantasalla olevat raskauden aikaiset ruokasuositukset. Joita myös jaetaan neuvoloissa paperisena....
 
Onneksi tuli aloitettua tää testaaminen jo nyt (kp8) sieltähän pärähti jo aika räikeää viivaa, ei vielä plussaa, mut varmaan lähellä. Enpä tiedä, enteileeköhän lisää lyhyitä kiertoja... Ei sekään taida mikään valttikortti näissä puuhissa olla, vaikka vastahan sitä valitti megakiertoja....

Noh, kattellaan kattelaan:) tsemppiä muille kierron eri vaiheisiin:) onko joku jo jännän äärellä?
 
Täällä ei vielä mitään jännättävää. Loppukuusta pitäisi viedä pissanäyte labraan niin varmistavat että siitä testattuna varmasti näyttää negatiivista. Sitten vaan odotellaan että ekat menkat tulee niin pääsee vähän kiinni siihen että miten kierto nyt menee
 
Täällä dpo5 ja huomenna viimeinen tabletti terolut-kuurin 10 päivän kuurista. Gynen sanoin "odotellaan vuotoa, jos ei ala niin tee raskaustesti"
Flo-sovellus ennustaa että kp1 olisi viikon päästä sunnuntai... eli viikon verran jännäiltävää vielä... jännä nähä tärppääkö tästä ekasta terolut-avusteisesta kierrosta :)
 
Mulla Flo jostain syystä ennustaa menkkojen alkavan jo tiistaina. Omien laskujen mukaan pitäisi alkaa vasta perjantaina. En nyt tiedä kummanko mukaan tässä olisi. Uskoisin ehkä enemmän omiin laskelmiin kun melko säännölliset yleensä olleet ja sovellusta käyttänyt vasta niin vähän aikaa. Että täälläkin vielä jonkun aikaa saa jännätä, jos maltan vaan ootella. :nailbiting:
 
Hei täällä onkin pakko kysyä että ootteko ikinä kuullu että raskausoireena olis ihan järkky nälkä joka ei menis ohi syömällä? :D Mulla siis ollu nyt semmosta ja oon ihmetellyt useemmalle kaverille tätä juttua ja nyt on kyl niin monen suusta kuullu kysyttävän että: "No ootko sä si raskaana". Woot? Mut juu ei kyl nyt tsäänsiä oikeestaan siihen oo mut siis, onks se yleinenkin raskausoire? [emoji16]
Eiköhän syömistottumusten isot vaihtelut voi olla raskausoire. Mulla oli sellainen "ei ole kyllä nälkä vaikka söin lounasta viimeksi"-olo kun olin plussannut. Sitten myöhemmin se muuttui ja oli hirmu nälkä. :)
 
Täällä kp 13 ja ovista odotellaan... Ei vielä mitään oireita siihen suuntaan. En tikuttele, mutta yritän kroppaani kuunnella. Toki keskenmenon jäljiltä voi kiertokin olla ihan mitä vaan. Tylsää alkukiertoa siis täällä...
 
Jaahas, olisko sittenkin niin, et nyt oliski kp1 ja noi edelliset sit joku 8pv tiputteluvuoto, prkl, hanat ainaki aukes uudelleen. Hieman kypsyttää kyllä näiden kiertojen kanssa:(
 
Tänään dpo6 ja huomenna poksuis raskausviikko 3+0 JOS olisin raskaana... tämähän myös tarkoittaa sitä, että viikon sisään saan tietää olenko raskaana, jaiks! Ei tunnu yhtään, että olisi tärpännyt vaikka yhdynnät ajoitettu oviksen aikaan eli mahdollisuudet teoriassa on... oon jopa miettinyt etten käyttäisi herkkiä liuskaraskaustestejä vaan dpo14 digin tekisin jos menkat ei oo alkanut. Oon ovulaatiotesteissä rakastunut digitaalisiin versioihin kun ei tarvitse arvuutella ja silmiä siristellä tulosta. Joten aattelin että digitaalinen raskaustesti tekisi 100% selväksi mulle muutamassa minuutissa olenko raskaana vai oottelenko tätiä :D
 
Eiköhän syömistottumusten isot vaihtelut voi olla raskausoire. Mulla oli sellainen "ei ole kyllä nälkä vaikka söin lounasta viimeksi"-olo kun olin plussannut. Sitten myöhemmin se muuttui ja oli hirmu nälkä. :)

Aijaa. Outoa. :D No, tää nyt ei ollu mitään raskausjuttuja kun menkat alko. Uskon kovasti että se johtui jotenkin vatsan ärsytyksestä kun oli flunssa ja käytin kipulääkkeitä ja ollu ressiä yms. Ei auttanut närästyslääkkeet tai litangin tähän vaivaan, mut omepratsolista on ollut apua. :)
 
Nipanderi :
Kuulostaapa kurjalta tuommoinen tiputteluvuoto ja kierron epämääräisyys :( toivotaan että alkava kierto toisi mukanaan plussan :)
 
Takaisin
Top