Raskaaksi 2019

Itse välttäisin papaijaa ja persimonia plussan tultua. Jostain luin että ananaskin olisi huonosta. Mutta eihän sitä voi kohta syödä mitään kun viinirypäleissä ja banaaneissakin on myrkkyjä...ja porkkanoissa bakteereja...

Ite en kyllä pelkää että mehupurkeissa olis listeriaa. Pakastehedelmistä en osaa sanoa. En osta niitä muutoinkaan.

Tölkkihedelmiä olen miettinyt. Toisaalta alumiinikertymä lienee isompi muutoinkin.
 
Mä en niin huolissani olis noista kaikista jutuista tässä vaiheessa, kun plussa on vielä toive, mutta kukin tietty tyylillään:) perus terveellinen ruokavalio on ihan ok ja riittää ainakin mulle, kattelen sitä kiellettylistaa sitten kun(jos) on sen aika:)

Täällä kp7, vielä vuotoa, kohta alkaa oviksen bongailu. Pitää aloittaa varhain, jos tulee joku tosi aikainen, ku viime kierto oli vaan 25pv.
 
Onko kellään piinailijalla kohta testipäivä? Itse joudun vielä viikon verran suunnilleen oottelemaan :D

Sorruin just herkkään raskaustestiin, kun kävi semmonen ihme, että apteekissa ei ollu tuttuja ja päivystävä juoruakkakin siirty kaupan puolelle. :hilarious: Testaan sunnuntaina, keskiviikkona pitäis alkaa menkat.

Edit. työmatkalla alkoikin sitten menkkakivut. Testi taitaa jäädä myöhempää käyttöä varten.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla sama periaate kuin Nipanderilla että perusruokavalio ok ja kurkkaan kiellettyjen listaa, jos
sen aika tulee. Kyllä mä aiemmissa raskauksissa olen jokusen kerran syönyt jotain väärää ja
saanut hirveen kohtauksen siitä. Mies on koittanut rauhoitella hysteeristä vaimoa..Eikä siis
niistä mitään seurannut, kaikki meni ihan hyvin. Mut ei sille hysteerisyydelle vaan voinut mitään
:D
 
Sorruin just herkkään raskaustestiin, kun kävi semmonen ihme, että apteekissa ei ollu tuttuja ja päivystävä juoruakkakin siirty kaupan puolelle. :hilarious: Testaan sunnuntaina, keskiviikkona pitäis alkaa menkat.

Edit. työmatkalla alkoikin sitten menkkakivut. Testi taitaa jäädä myöhempää käyttöä varten.

Menkat osaa yllättää ikävästi.. Zemppiä, toivotaan tärppiä uuteen kiertoon :)
 
Mulla testipäivään 6 päivää :nailbiting: Viime kierto jäi pari päivää lyhyemmäksi joten sovellus sanoo menkkojen alkavan tiistaina. Mutta varmuuden vuoksi testaan pari päivää myöhemmin että varmasti näkyy jos on näkymistä. (Se on sitten eri asia pystynkö sillon tiistaina siihen:hilarious:)
 
No täällä alkoi vaaleanpunainen vuoto joten eiköhän sieltä hanat aukea jälleen, mutta mitä muuta olisi odottanutkaan eihän lasta tunnu tulevan vaikka toivoisi vaikka ja kuinka. Mies saa lokaa niskaan aina kun tuntuu ettei ymmärrä miksi asia ottaa niin koville mun kohdalla ja mun asenne on että helppo huudella kun on jo kaksi lasta.. :BangHead:smiley-angry019
 
Tsemppiä kaikille, joilla tullut pettymys, toivottavasti seuraava kierto olisi "se"!

Kysyn kokeneemmilta ovistestaajilta: näkyykö teillä eri merkkien testeissä erivahvuisia viivoja? Mulla oli siis OneSteppejä, joihin oon saanu haaleita viivoja. Nyt ne loppu ja oon tehny Sofeja, niihin ei oo tullu minkäänlaisia viivoja -.- Ärsyttävää, kun aattelin jo että ovis olis tulossa ja viivat vahvistuis..
 
Tsemppiä kaikille, joilla tullut pettymys, toivottavasti seuraava kierto olisi "se"!

Kysyn kokeneemmilta ovistestaajilta: näkyykö teillä eri merkkien testeissä erivahvuisia viivoja? Mulla oli siis OneSteppejä, joihin oon saanu haaleita viivoja. Nyt ne loppu ja oon tehny Sofeja, niihin ei oo tullu minkäänlaisia viivoja -.- Ärsyttävää, kun aattelin jo että ovis olis tulossa ja viivat vahvistuis..

Minä kyllästyin aikoinaan ovistestien viivojen tutkailuun ja panostin clearbluen 2.hormoni digitaalisiin ovulaatiotesteihin ja aivan hintansa väärti !! Näyttää milloin ei ole hedelmällinen, milloin korkea hedelmällisyys ja sitten lh-huipun eli ovulaation. Ei tarvitse tulkita viivoja ja heti kun saa korkean hedelmällisyyden eli vilkkuvan hymynaaman, tietää että ovulaatio on lähellä. Eli helppo ajoittaa seksi ovulaatiota edeltäviin päiviin sekä ovulaatiopäivään :)
 
Minä kyllästyin aikoinaan ovistestien viivojen tutkailuun ja panostin clearbluen 2.hormoni digitaalisiin ovulaatiotesteihin ja aivan hintansa väärti !! Näyttää milloin ei ole hedelmällinen, milloin korkea hedelmällisyys ja sitten lh-huipun eli ovulaation. Ei tarvitse tulkita viivoja ja heti kun saa korkean hedelmällisyyden eli vilkkuvan hymynaaman, tietää että ovulaatio on lähellä. Eli helppo ajoittaa seksi ovulaatiota edeltäviin päiviin sekä ovulaatiopäivään :)
Kiitos vinkistä! Tilaan noita ens kiertoon, kunhan saan nyt noi Sofit eka pissattua :D
 
Täällä ehkä oviksesta limojen perusteella dpo 10, kp 23/28 piinaa.. viime vuonna oli 2 km (toukokuu ja elo-syyskuun vaihteessa) rv 5-6 saapa nähdä kuinka käy. Vaikea pidätellä testaamasta [emoji16]
 
Hei täällä onkin pakko kysyä että ootteko ikinä kuullu että raskausoireena olis ihan järkky nälkä joka ei menis ohi syömällä? :D Mulla siis ollu nyt semmosta ja oon ihmetellyt useemmalle kaverille tätä juttua ja nyt on kyl niin monen suusta kuullu kysyttävän että: "No ootko sä si raskaana". Woot? Mut juu ei kyl nyt tsäänsiä oikeestaan siihen oo mut siis, onks se yleinenkin raskausoire? [emoji16]
 
Niin tehty negatestejä, et ei kyllä oo tärppi käyny tässä kierrossa :( Menkkoja odotellessa, ja uuteen kiertoon :)
 
Hei täällä onkin pakko kysyä että ootteko ikinä kuullu että raskausoireena olis ihan järkky nälkä joka ei menis ohi syömällä? :D Mulla siis ollu nyt semmosta ja oon ihmetellyt useemmalle kaverille tätä juttua ja nyt on kyl niin monen suusta kuullu kysyttävän että: "No ootko sä si raskaana". Woot? Mut juu ei kyl nyt tsäänsiä oikeestaan siihen oo mut siis, onks se yleinenkin raskausoire? [emoji16]
Mulla oli tossa kesken menneessä hirveä nälkä koko ajan. Mutta tuo luulo varmaan perustuu siihen, kun pitää muka syödä kahden edestä. :rolleyes:
 
Mulla oli tossa kesken menneessä hirveä nälkä koko ajan. Mutta tuo luulo varmaan perustuu siihen, kun pitää muka syödä kahden edestä. :rolleyes:

Mut onks se oikeesti semmonen fyysinen semmonen ihan kauhee nälkä? :o että ihan kohta maha murisee? :D
 
Mulla on häkkivarastossa 2 jätesäkillistä vauvan vaatteita ja tavaroita. 1 vauvanhaalari on vaatekaapissa kun en oo vaan saanu aikaseks viedä sitä kanssa varastoon.
Ehkä meille vielä joskus se vauva tulee vaikka nyt ei paljon uskoa ole kun ollaan yritetty jo 7/2017 asti. Kerran oon tehny plussan ja se oli sit tuulimunaraskaus 1/2018. Nyt vuoteen ei oo yhtään plussaa tullu vaikka ollaan kuinka yritetty
Mä yritän keksiä jotain muuta ajateltavaa, etten koko ajan murehdi vauva-asioita.
Olis meillä kastemekkokin jo odottamassa käyttäjäänsä...
 
Tsempit kp1:n kohdanneille<3

Mindie, kyllä mäkin muistan että oli enemmän nälkä raskaana ollessa. Tee testi, jos epäilyttää:)

Omaa, täällä kp8 ja ukko tulee illalla kotiin. Pitää aloittaa heti peiton heilutus, että olisi loppukuulle jotain jännättävää.

Tsempit tyhjien sylien kaipuuseen, toivotaan vihdoin plussia<3
 
Täällä dpo5 ja "oireita" ainoastaan koholla oleva aamulämpö. Oon ehkä uskalias mutta katselin netistä vauvanvaatteita...aina piinaillessa herää toivo että ehkä nyt. Ja sitten tipahdan kp1 lujaa...

Zemppiä kaikille, toivotaan että mahdollisimman monen tyhjä syli saa pian täytteen :)
 
Takaisin
Top