Raskaaksi 2019

Huojentavaa tietää ettei ole mahdotonta olla raskaana ilman kiinnittymisvuotoa. Kiitos kun jaoitte tietoa :)

Pitää vähän googletella että kuinka yleistä tuo viikko ennen kuukautisia/kiinnittymis dippi on. Hullu kun olen ja haluan pitää toiveita yllä vielä kun voin (eli siihen asti kunnes täti tulee) :D
 
Täällä ajatteli ilmoittautua mukaan 28 (tänä vuonna 29) nainen. Asun ulkomailla hoidot aloitettu eli avusteinen kierto numero 3.. Nyt viikko sitten mulla oli limat ja kaikki kipu oikealla puolella ja nyt tasan viikko siitä tänään samanlainen kipu vasemmalla puolella mut voiko tulla viikon päästä toinen ovis? Nyt ei oo limoja vaikka valkkaria runsaasti..
Huomenna aamulla kontrolli ja toivon että siellä saa vastauksia mut onko muita saman kokeneita tai asiasta tietäviä ??

Ootko tehnyt ovulaatiotestejä? Onko ne antanut vihjettä ? :)
 
Paljon voimia keskenmenon kokeneille ja jo pitkään yrittäneille. :Heartpink

Onkos muita piinailijoita kun minä ja beibie? Mulla dpo 6 (tai sitten ei).

Edit. Tervetuloa uusille. Toivottavasti tämä ois kaikkien vuosi. :)
Täälläkin piinailija dpo 7 tänään.
Kuumottelis tehdä huomenna aamulla testi vaikkei oloja oo, näkyisiköhän siinä mitään?
 
Täälläkin piinailija dpo 7 tänään.
Kuumottelis tehdä huomenna aamulla testi vaikkei oloja oo, näkyisiköhän siinä mitään?

Tulipa hassu ajatus mieleen, meillä näköjään on sama dpo eli 7 että olisipa hassua (mutta hyvällä tavalla) jos molemmat saatais plussat ! (Toki plussatuulia toivon kaikille meille)

Kerrothan Arri jos testaat huomenna näkyykö mitään? Minäkin harkitsen ja emmin tässä että näkyisköhän vielä mitään kun huomenna kumminkin vasta dpo8 :D
 
Jännittävää kun on muitakin samaan aikaan piinailemassa! :nailbiting: Pitäisiköhän minunkin huomenna sitten jo uskaltaa testata! :rolleyes:

Mulla huomenna siis dpo 10. Ei oo mitään erityisiä oireita ollut, ehkä vähän kummallista tunnetta ja vihlontaa alavatsalla. Mutta olinkin niin pitkään kipeä, että ei mahdollisia oireita ole huomannut/tullut ajateltua.
 
Dpo8 on kyllä toosi aikaisin, et ei kyl sitten kannata vielä siinä kohtaan heittää ns kirvestä kaivoon jos tai kun ei näy mitään:) mutta joillain tietty näkyykin:)
 
Ootko tehnyt ovulaatiotestejä? Onko ne antanut vihjettä ? :)

Jostakin syystä mulla ovistestit näyttää vähän väliä tasavahvoja viivoja. Mulla ei siis ole hajua ku en halunnu rahoi laittaa niihin digeihin kun huomenna aamulla kontrolli. Nyt vain on pää tosi kipeä (hormonaalinen migreeni) ja sitte on ellottava olo joka hajusta ja se pistokipu väistyi ja jotenkin "muljahti" alavatsassa. Jos ois ollu se viime viikolla se ovis niin nyt ois kiinnittymiseenki vähän aikaista josko se sitte olisikin nyt ja hormonit vaan tekee temppujaan nimittäin kaamea väsymys ja jano sekä hennon metallin maku suussa tuli ja ne on mulla tuttuja oireita aiemmin. Rinnat vaan ei oo arat vaikka yleensä ne on niin kipeet ettei edes vaatteita päälle saa...

Huomen aamulla tuun tänne kertoileen et oliko se ovis nyt sitte vai viime viikolla ku ne limatki oli jo viime viikolla, liekö sitte nyt joku kysta tms
 
Jännittävää kun on muitakin samaan aikaan piinailemassa! :nailbiting: Pitäisiköhän minunkin huomenna sitten jo uskaltaa testata! :rolleyes:

Mulla huomenna siis dpo 10. Ei oo mitään erityisiä oireita ollut, ehkä vähän kummallista tunnetta ja vihlontaa alavatsalla. Mutta olinkin niin pitkään kipeä, että ei mahdollisia oireita ole huomannut/tullut ajateltua.

Dpo10 saattaisi jo jotain näkyä.. kerrohan miten kävi jos testaat :)
 
Jostakin syystä mulla ovistestit näyttää vähän väliä tasavahvoja viivoja. Mulla ei siis ole hajua ku en halunnu rahoi laittaa niihin digeihin kun huomenna aamulla kontrolli. Nyt vain on pää tosi kipeä (hormonaalinen migreeni) ja sitte on ellottava olo joka hajusta ja se pistokipu väistyi ja jotenkin "muljahti" alavatsassa. Jos ois ollu se viime viikolla se ovis niin nyt ois kiinnittymiseenki vähän aikaista josko se sitte olisikin nyt ja hormonit vaan tekee temppujaan nimittäin kaamea väsymys ja jano sekä hennon metallin maku suussa tuli ja ne on mulla tuttuja oireita aiemmin. Rinnat vaan ei oo arat vaikka yleensä ne on niin kipeet ettei edes vaatteita päälle saa...

Huomen aamulla tuun tänne kertoileen et oliko se ovis nyt sitte vai viime viikolla ku ne limatki oli jo viime viikolla, liekö sitte nyt joku kysta tms

Ootko varma että liian aikaista kiinnittymiselle? Kuulostaa raskausoireilta.. kerro huomenna kuinka kävi :)
 
Dpo8 ei varmaan näy ehkä vielä mitään, jos kiinnittyminen on dpo7, mutta dpo10 vois jo varmaan jotai näkyäkkin. :)
Testatkaa ihmeessä, kiva jännätä muiden testejä, kun ei oo vielä itellä ajankohtasta. :joyful:
 
Mulla näkyi jo dpo9 haamu Apteq merkkisessä raskaustestissä. Herkkyys siinä 10mIU.
 
Mulla oli vielä nyt illallakin vahva viiva ovustestissä, tarvii vielä huomenna aamulla testata ja toivoa, että viiva haalistunut jo. Oon aikasemmin tuntenut tosi kovan kivun kun munasolu irtoaa, mutta nyt en oo sellasta tuntenut.

No lämmöistä pitäis kanssa huomata jo huomenna eroa, mulla nousee oviksen jälkeen lähelle 37, viime raskaudessa oli selvästi lämpökoholla muihin kiertoihin verrattuna ja kiinnittymis dippi dpo 7.

Kiinnittymisvuotoa ei tosiaan ole mullakaan koskaan ollut ja alkaneita raskauksia 5 takana, joista 3 lasta.
 
Kyllä mä taidan huomenna testata ihan huvikseni, kun testit kuumottelee kaapissa vaikkei siinä kyl mitään varmastikaan näy. Ihan hassua tämmönen, kun aiemmin oon ajatellu et testaan sit kun on menkat myöhässä. Edellisessä raskaudessa testasin vasta kun ei menkkoja ollu viikkoon kuulunu. Kierto oli kyl sillon lyhyempi ja säännöllisempi mut en ollu ovulaatiosta kovin selvillä. Nyt on menossa kp 48. Täällä siis kans yks joka vähän harvemmin saa piinailla.
 
Tänään dpo8 ja raskaustesti puhdas nega. Lämmöt lasku suunnassa edelleen. Taitaa olla niin että odottelen menkkoja, sunnuntaina pitäisi alkaa..
 
Testejää?? :joyful:

Edit. Beibie kerkesitki jo vastata ku kirjotin. Harmi että negaa, mutta tosi aikastakin vielä. Tsempit! :)

Nii ja Mimosalle piti vielä sanoa, että just eilen jostain luin että o.testi joillain voi näyttää sen kakski päivää plussaa ennen ovista. :)

Mulla oli vielä aamulämpö alhaalla, tai oli se hitusen korkeempi kun eilinen, mutta ei vielä yli normaalilämmöstä. Tulkitsen että ovista ei oo vie tapahtunu, kun ei oo ollu sitä älyttömän kovaa kipua, minkä yleensä aiheuttaa ja o.testiinkää en eilen vie saanu ku haaleen viivan. Toivottavasti tänää tulis jo räikeet viivat. :)
 
Nuppunen: joo totta tuo että dpo8 on tosi aikaista vielä testata. Ehkä nyt koitan olla stressaamatta noista lämmöistä. Seuraavan kerran teen testin maanantaina eli dpo14 ellei menkat ala silloin sunnuntaina kuten Flo-sovellus ennustaa. Kiitos zempistä :)

Ja zemppiä kaikille !!
 
Mul on ovistesti plussalla aina 2-3 päivää. Tosin aina ei ovulaatio vaan ovulaation yritys kuten todettu.
Mietin tota myöhäistä ovista pitkäs kierros, km kierros ovis oli kp40+ ja siis kesken meni ja esikoisesta oli kp20 ja meni hyvin. Voiko munasolu olla huono kun irtoo vasta kp 40
 
Jostakin syystä mulla ovistestit näyttää vähän väliä tasavahvoja viivoja. Mulla ei siis ole hajua ku en halunnu rahoi laittaa niihin digeihin kun huomenna aamulla kontrolli. Nyt vain on pää tosi kipeä (hormonaalinen migreeni) ja sitte on ellottava olo joka hajusta ja se pistokipu väistyi ja jotenkin "muljahti" alavatsassa. Jos ois ollu se viime viikolla se ovis niin nyt ois kiinnittymiseenki vähän aikaista josko se sitte olisikin nyt ja hormonit vaan tekee temppujaan nimittäin kaamea väsymys ja jano sekä hennon metallin maku suussa tuli ja ne on mulla tuttuja oireita aiemmin. Rinnat vaan ei oo arat vaikka yleensä ne on niin kipeet ettei edes vaatteita päälle saa...

Huomen aamulla tuun tänne kertoileen et oliko se ovis nyt sitte vai viime viikolla ku ne limatki oli jo viime viikolla, liekö sitte nyt joku kysta tms
Mitä selvisi
 
Takaisin
Top