Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä ajatteli ilmoittautua mukaan 28 (tänä vuonna 29) nainen. Asun ulkomailla hoidot aloitettu eli avusteinen kierto numero 3.. Nyt viikko sitten mulla oli limat ja kaikki kipu oikealla puolella ja nyt tasan viikko siitä tänään samanlainen kipu vasemmalla puolella mut voiko tulla viikon päästä toinen ovis? Nyt ei oo limoja vaikka valkkaria runsaasti..
Huomenna aamulla kontrolli ja toivon että siellä saa vastauksia mut onko muita saman kokeneita tai asiasta tietäviä ??
Täälläkin piinailija dpo 7 tänään.Paljon voimia keskenmenon kokeneille ja jo pitkään yrittäneille.
Onkos muita piinailijoita kun minä ja beibie? Mulla dpo 6 (tai sitten ei).
Edit. Tervetuloa uusille. Toivottavasti tämä ois kaikkien vuosi. :)
Täälläkin piinailija dpo 7 tänään.
Kuumottelis tehdä huomenna aamulla testi vaikkei oloja oo, näkyisiköhän siinä mitään?
Ootko tehnyt ovulaatiotestejä? Onko ne antanut vihjettä ? :)
Jännittävää kun on muitakin samaan aikaan piinailemassa! Pitäisiköhän minunkin huomenna sitten jo uskaltaa testata!
Mulla huomenna siis dpo 10. Ei oo mitään erityisiä oireita ollut, ehkä vähän kummallista tunnetta ja vihlontaa alavatsalla. Mutta olinkin niin pitkään kipeä, että ei mahdollisia oireita ole huomannut/tullut ajateltua.
Jostakin syystä mulla ovistestit näyttää vähän väliä tasavahvoja viivoja. Mulla ei siis ole hajua ku en halunnu rahoi laittaa niihin digeihin kun huomenna aamulla kontrolli. Nyt vain on pää tosi kipeä (hormonaalinen migreeni) ja sitte on ellottava olo joka hajusta ja se pistokipu väistyi ja jotenkin "muljahti" alavatsassa. Jos ois ollu se viime viikolla se ovis niin nyt ois kiinnittymiseenki vähän aikaista josko se sitte olisikin nyt ja hormonit vaan tekee temppujaan nimittäin kaamea väsymys ja jano sekä hennon metallin maku suussa tuli ja ne on mulla tuttuja oireita aiemmin. Rinnat vaan ei oo arat vaikka yleensä ne on niin kipeet ettei edes vaatteita päälle saa...
Huomen aamulla tuun tänne kertoileen et oliko se ovis nyt sitte vai viime viikolla ku ne limatki oli jo viime viikolla, liekö sitte nyt joku kysta tms
Mitä selvisiJostakin syystä mulla ovistestit näyttää vähän väliä tasavahvoja viivoja. Mulla ei siis ole hajua ku en halunnu rahoi laittaa niihin digeihin kun huomenna aamulla kontrolli. Nyt vain on pää tosi kipeä (hormonaalinen migreeni) ja sitte on ellottava olo joka hajusta ja se pistokipu väistyi ja jotenkin "muljahti" alavatsassa. Jos ois ollu se viime viikolla se ovis niin nyt ois kiinnittymiseenki vähän aikaista josko se sitte olisikin nyt ja hormonit vaan tekee temppujaan nimittäin kaamea väsymys ja jano sekä hennon metallin maku suussa tuli ja ne on mulla tuttuja oireita aiemmin. Rinnat vaan ei oo arat vaikka yleensä ne on niin kipeet ettei edes vaatteita päälle saa...
Huomen aamulla tuun tänne kertoileen et oliko se ovis nyt sitte vai viime viikolla ku ne limatki oli jo viime viikolla, liekö sitte nyt joku kysta tms