Raskaaksi 2019

Tajusin just, että aamulämpö rupesi laskemaan eilen ja myös tänään hiukan matalampi. Lopetin terolut-kuurin sunnuntaina (vikan pillerin otin) joten kai oletettavaa että lämmöt laskee kun terolut ei ole auttamassa keltarauhasen toimintaa? Pieni toivo elää aina siihen asti kunnes täti tulee..
 
Täällä myös testailtu aamulla ja negahan se sieltä tuli.

Tsemppiä kaikille ja toivotaan kovasti plussia tänne kaikille!
 
Aikaiset testailijat, älkää heittäkö vielä kirvestä kaivoon, mulla näkyi esikoinen testissä dpo10 ihan haaleana..!

Täällä menossa kp20, pitkä kierto varmaan tulossa, ovulaatiota en ole saanut testeillä kiinni. Lauantaina mulla oli muutaman tunnin ajan menkkamaisia kipuja alavatsalla ja pari tippaa verta tuli. En kuitenkaan usko, että se olisi ollut ovultaatio, mitään limoja ei ole ollut.. Eli odotellaan, odotellaan..
 
Aikaiset testailijat, älkää heittäkö vielä kirvestä kaivoon, mulla näkyi esikoinen testissä dpo10 ihan haaleana..!

Täällä menossa kp20, pitkä kierto varmaan tulossa, ovulaatiota en ole saanut testeillä kiinni. Lauantaina mulla oli muutaman tunnin ajan menkkamaisia kipuja alavatsalla ja pari tippaa verta tuli. En kuitenkaan usko, että se olisi ollut ovultaatio, mitään limoja ei ole ollut.. Eli odotellaan, odotellaan..

Joo pitää odotella maltilla :)

Zemppiä sinne oviksen odotteluun !
 
Juu, maltilla vaan, vielä ajoissa liikkeellä:)

Itellä äärimmäisen tylsää, kp3 sanoisin (koska edelliset 8pv oli pakosti tiputtelua, koska nyt tyyliin niagara).

Tsempit piinailijoille, kp1:n kohdanneille ja muillekin, plussaonnea ketjuun.
 
Mul on ovistesti plussalla aina 2-3 päivää. Tosin aina ei ovulaatio vaan ovulaation yritys kuten todettu.

Ai siis et ovikseen voi olla yritystä ja on oireita ja limoja ja sit sitä ei kuitenkaan tapahdu? Mistä se johtuu? Mä oon luullu et jos ei ovuloi niin sit ei ovista ees yritä tulla. Hitto menee monimutkaiseksi ja taas lisää sattumanvaraisuutta hommaan
 
Mä unohdin aamukiireissä testata. Siirtyy siis huomiselle, mahikset kasvaa et näkyis jotain

Ja tosiaan onhan tää vielä aikanen vaihe testata, joten ei kirvestä kaivoon vielä beibie ja Phoenix. Plussatuulia!

Vitsi mikä ihana energia tulee ulkona paistavasta auringosta!
 
Mul on ovistesti plussalla aina 2-3 päivää. Tosin aina ei ovulaatio vaan ovulaation yritys kuten todettu.
Mietin tota myöhäistä ovista pitkäs kierros, km kierros ovis oli kp40+ ja siis kesken meni ja esikoisesta oli kp20 ja meni hyvin. Voiko munasolu olla huono kun irtoo vasta kp 40

Mä pelkään et mulla on just näin. Kovin yrittänyt ovistella, mut syystä tai toisesta ei ovis tapahdu. Tänään edelleen kovin vahva viiva ovistestissä , 3. Päivä jo. Lisäksi puuttuu se munasolun irtoamiskipu. Lämmöt oli ehkä hivenen tänään koholla, mutta ei tarpeeksi.
 
Moikka!
Uutena täällä kirjottelen. Lapsi on jo koulussa ja vauvaa olisin vailla. Kuume on aivan järjetön. Viikonloppuna olisi tarkoitus ottaa Nuvaring pois, se ollut mulla useamman vuoden ja toivon ettei kierrot oo ihan sekaisin. Ne on aina ollu säännöllisen epäsäännölliset.
 
Mulla ei ovis testi näyttäny kun hailua viivaa sillon ku on oli ovuloimaton kierto. Mutta kai sekin on yksilöllistä.
Mihin aikaan yleensä testaatte ovista? Ja pidätättekö aina sen suositellun 4tuntia?
 
Mulla ei ovis testi näyttäny kun hailua viivaa sillon ku on oli ovuloimaton kierto. Mutta kai sekin on yksilöllistä.
Mihin aikaan yleensä testaatte ovista? Ja pidätättekö aina sen suositellun 4tuntia?

Mä oon aloittanut oviksen testailun joskus kp 8 alkaen ja aina aamuisin yöunien jälkeen eli aina se 4 tunnin pidätys takana. Sitten kun oon saanut vilkkuvan hymynaaman niin testannut joskus iltaisin myös aina siihen pysyvään hymynaamaan asti eli ovisplussaan :)
 
Ootko varma että liian aikaista kiinnittymiselle? Kuulostaa raskausoireilta.. kerro huomenna kuinka kävi :)

Kävin tänään katsomassa ja 8mm follikkeli oli siellä, kovasti katseli kohdun tienoilta ja 4d ultrasi oikean munasarjan. No nyt kuitenkin määräsi otettavan keltarauhaskuurin ja sit ottaa clomit niinku aiemmin
Tässä vaiheessa ei edes näkyisi jos siellä ketään olisi mut epäilen että oikealta puolelta irtosi viime viikolla ja nyt tänään aloitettu keltarauhashormoni joko aiheuttaa menkat tai sitten on raskaana
 
Kävin tänään katsomassa ja 8mm follikkeli oli siellä, kovasti katseli kohdun tienoilta ja 4d ultrasi oikean munasarjan. No nyt kuitenkin määräsi otettavan keltarauhaskuurin ja sit ottaa clomit niinku aiemmin
Tässä vaiheessa ei edes näkyisi jos siellä ketään olisi mut epäilen että oikealta puolelta irtosi viime viikolla ja nyt tänään aloitettu keltarauhashormoni joko aiheuttaa menkat tai sitten on raskaana

Toivotaan että olisit raskaana ! :) mitä keltarauhashormonia sait? Mulla oli tosiaan terolut 10 päivän kuuri ja nyt vaan ootellaan joko menkkoja tai positiivista raskaustestitulosta
 
Täällä myös Terolut käytössä. Vielä viikko odottelua. Hillitön päänsärky ja pahoinvointia, mutta luulen että liittyy flunssan jälkioireisiin. Tsemppiä piinapäiviin!!! :)
 
Aikaiset testailijat, älkää heittäkö vielä kirvestä kaivoon, mulla näkyi esikoinen testissä dpo10 ihan haaleana..!

Täällä menossa kp20, pitkä kierto varmaan tulossa, ovulaatiota en ole saanut testeillä kiinni. Lauantaina mulla oli muutaman tunnin ajan menkkamaisia kipuja alavatsalla ja pari tippaa verta tuli. En kuitenkaan usko, että se olisi ollut ovultaatio, mitään limoja ei ole ollut.. Eli odotellaan, odotellaan..
Eiks dpo10 ole aika aikaisin mitään plussaa saada?
 
Tuunpa päivittämään kuulumiset tännekin eli tänään nt-ultrassa kaikki kunnossa ja meille olisi tulossa elokuinen :Heartred Lista on jossain niin kaukana, että en jaksanut kaivaa sitä ja päivittää siihen :wacky:
Eipä tuo Raskaaksi2018 nyt niin kaukana olis ollut kun tänne asti vaivauduit. Onnea nyt kuitenkin.
 
Takaisin
Top