Raskaaksi 2019

Mä taidan tulla taas kuumeilemaan teidän kanssa:happy: olin täällä jo aiemmin mutta lopetin kirjottelun kun mies sanoi ettei haluakkaa meille vauvaa enää.. nyt kuitenkin ollaan oltu ilman ehkäsyä joten mahdollisuus raskauteen on ja uskon että mies tämän ymmärtää myös onhan meillä jo 5 lasta entuudestaan :grin
Mä pääsin opiskelemaan sairaanhoitajaksi joten super aktiivisesti ei varmasti yritetä mutta mä voisin pistää koulun tauolle oikein hyvin vauvan takia:love017
Nyt on dpo3 ja aika tuntuu matelevan.. ollaan kyllä talleteltu aika kiitettävästi koko tää viikko kun lapset olivat mummolassa koko viikon:whacky011

Meillä on siis entuudestaan 5 lasta ja nyt on ollut 2xKU ensimmäinen 06/2017 ja toinen 03/2019

Jos joku voi lisätä mut listalle ku se on puhelimen kanssa hankalaa..

Maggie84/ 35 / ya 01/2019 / 6. lapsi toiveissa
Sun nimimerkki on kyllä niin tuttu, et ollaankohan kuumeiltu joskus männä vuosina samaan aikaan? :)

Täällä kp jotain ja dpo n7 oletettavasti. Maalla ja enteron kourissa edelleen. Kädet ihan täplikkäät ja kipeet, kurkku ollu jo päiväkausia tosi kipee. Ei pysty syömään suklaata, vaik herkkupäivä :sad001Pah.
 
Valeraskaus :laughing002 Ihmekös on tehnyt mieli imettää tytön pehmoleluja :laughing021On tää naisihmisen elämä kyllä hassua, kun yks viikko ollaan ihan ranteet auki ja perse veressä, yks viikko vietellään miestä minkä ehditään ja pari viikkoa valeraskaana :think005 :joyful: (näin karkeasti karrikoiden :wink)

Ja ihmekkös tässä sit rupee vähän päänuppi sekoilemaan ku tollasta ollu kohta vuoden verran:laughing021
 
Ikävät kivut alavatsalla, muistuttaa oviskipua.. onko mulla nyt joku tulehdus vai mistähän tää voi johtua, kiinnittyminen, raskausoire..?!? :bored:

Mis vaiheessa kiertoa olit. Ku mulla oli se varhanen keskenmeno kai nii noin 7vrk yhdynnästä, tuli alavatsa nippailuja. Tiedä sit oliko mielikuvituksen tuotetta vai mitä. :banghead:
 
Dpo 6 tai no nyt kello on yli 12 eli dpo 7 menossa
Sopisi myös kiinnittymiskivuiksi! Oispa!:wink

Khyl tämmönen projekti vauva lähentää mukavasti, ei meilläkään ole peitto heilunut näin tiuhaan kuin ennen esikoisen raskautta :shy: Ei tarvinnut miehelle illalla juuri edes vinkata :wink Tässä kierrossa kokeillaan joka toisen päivän taktiikkaa, tihennetään sit ens kiertoon, jos ei nyt tärppää!:smug:
 
Dpo 8.

Täällä ollaan remontista huolimatta molemmat vielä yhtenä kappaleena. Alkuärinän jälkeen hommat lutviutuikin ihan hyvin, vaikka meillä onkin näissä vähän hankalaa, kun mies arvostaa nopeutta ja minä huolellisuutta:smug: nää kaks ei aina klikkaa niin kivasti:hilarious:

Nyt siis on tapetoitu, pakkeloitu, maalattu, laitettu lattia. Ei oikeestaan puutu kun sähkötöiden viimeistely ja listat enää. Oon melko ylpeä meistä:happy:

Onneks sit alkaa taas työviikko niin selviää näistä viimeisistä kitupäivistä. Jotenkin oon kyllä alkanut suuntaamaan ajatuksia jo uuteen kiertoon. Postikin toimitti mun vitamiinisatsin. Ensi kierrosta starttaa sitten se ubikinoni. :)
 
Minusta se sun vahvin viiva oli ovisplussa :)

Kokeilen tens-laitetta näihin kipuihin. Onneksi tänään ei tarvitse mitään tehdä. Olin kyllä ajatellut siivoavani, mutta täytyy katsoa jaksaako.
Ja onneksi oli reseptillä vielä yksi 100tabl paketti.

Mikäs tuo tens on? Toivottavasti auttaa :Heartred

Ja luulen kans, et ovis oli perjantaina, kun vahvin viiva tuli torstaina o_O
 
Täällä Kp33 (Dpo12?) jos oletettujen ovis kipujen mukaan mennään niin menkat pitäis alkaa keskiviikkona tai torstaina.
Tein tänään taas nyt testin vaikka olis kyl pitäny tehdä vasta huomenna:banghead: samanlainen kun eilen, eli livenä jotain vähän näkyy mutta ei kuvassa asti. Taitaa näihin puikko pc testeihin tulla aina viivan paikka. :think005 Oon käyttäny ennen niitä liuskoja. (Oli kyllä pissakin aika laimeeta tänä aamuna)
No nyt täytyy kyllä odottaa ainakin sinne ke tai to asti ja jos ei ala menkat niin sitte vasta testaan.
Tissit ollut turvoksissa ja kipeet ja nyt on nännitki ollu arat vähän et eiköhän ne menkat sieltä ensviikolla tule:meh:
 
Takaisin
Top