Raskaaksi 2019

Mut jos mun ovis oli kp14 ja nyt kp17, niin eikös lämmön olis jo pitänyt nousta? o_O

Vaikee sanoa. Pitäis seurata pidempään. Jos innostut niin lataa se Fertility Friend tai merkkaa paperille.

Viimekshän mä luulin saaneeni tikkuun oviksen, mut FF sai vasta joku 4 päivää myöhemmin. Se merkkaa oviksen tapahtuneeks ku dipin jälkeen on 3 päivää lämmöt yli sen. En ehkä osaa selittää. Eikä se kaikilla toimi.
Itse vasta kaks kiertoa ottanu lämpöjä. Molemmilla kerroilla n. 14-16pvää FF oviksen jälkeen alkanu menkat. Ja ekalla kerralla sain tikkuunki samaan aikaan. Lopetin tokalla kerralla tikutuksen vissiin liian aikasin..
Jolloin jos FF oli oikeessa tai edes ovuloin viime kierrossa, niin menin siihen progelabraan taas vasta dpo3 :bag::hilarious:

Miksei CB:n niitä digiovisliuskoja saa ostaa erikseen? Laite on jo ja vielä muutama tikku jäljellä, mut ois kiva saada tikkuja lisää... Kotitestissä ja raskauskeijulla myynnissä vain laitteineen.

Täytyy sit vaan käyttää niitä liuskoja jatkossakino_O
Nii ja jos ne menkat sieltä alkaa ensviikolla niin ihan hyvä juttu koska sit jäis kierto suht normaalin pitusesksi :happy: kun viimeksi oli kierto 55 päivää:dead:

Muoks* toki plussa olis vielä parempi vaihtoehto:grin

Vaikee sanoa. Pitäis seurata pidempään. Jos innostut niin lataa se Fertility Friend tai merkkaa paperille.

Viimekshän mä luulin saaneeni tikkuun oviksen, mut FF sai vasta joku 4 päivää myöhemmin. Se merkkaa oviksen tapahtuneeks ku dipin jälkeen on 3 päivää lämmöt yli sen. En ehkä osaa selittää. Eikä se kaikilla toimi.
Itse vasta kaks kiertoa ottanu lämpöjä. Molemmilla kerroilla n. 14-16pvää FF oviksen jälkeen alkanu menkat. Ja ekalla kerralla sain tikkuunki samaan aikaan. Lopetin tokalla kerralla tikutuksen vissiin liian aikasin..
Jolloin jos FF oli oikeessa tai edes ovuloin viime kierrossa, niin menin siihen progelabraan taas vasta dpo3 :bag::hilarious:

Joo, mä merkkaan ne Flohon, niin saan käyränkin kätevästi :grin

Tuleeko sullakin noihin selkeet viivat kuivuessa? Mulla noiden puikkojen kans oli niin et testiajalla luotettava.. Se "jotain saattoi olla ihan mielikuvitusta" tai sit tosiaan näkyi viivanpaikka. Liuskat näyttäneet aina negaa, ei edes mitään kuivuessa.

Ei mulla noin selkeästi näy kuivuessaan:wideyed: ei oikeastaan kuivuessa vahvistu viiva lainkaan mutta näkyy kuitenkin tietyssä valossa(en osaa sano onko väriä)

On! Sitä mä käytän kun käytän.
Mut mun kierrot näyttää sit tältä

View attachment 80266

En tiedä pystyykö FF mennä katsomaan vanhoja käyriä, mut munki viime viikon käyrä oli aikamoista siksakia. Silti se sieltä erotteli oviksen. Sehän kertoo vasta kun ovis on jo tapahtunut.. Tai viimeks mul vast dpo3 tuli se ovismerkki siihen.

Tänään dpo12-14 r-testit näyttää vieläkin negaa. Rinnat on ehk vähän kasvanu ja verisuonet on pinnassa rinnois mitä ei yleensä oo. Viime yönä näin unta et sain kunnon leffaviivat r-testiin ja sit nyt aamulla kun tein niin petyin ku ei mitään näkyny:banghead:

Liitteet

• 20190721_103956.jpg
    20190721_103956.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 199
Tietääkö joku, saako niitä CB ovisdigitikkuja jostain erikseen ostaa? Alan nyt googlettaa :hilarious:

Ei niitä taida saada! Joskus olen yrittänyt etsiä.

Joo ei saa :/ outoa. Yli 10 vuotta niiltä on kyselty täyttöpakkauksia mut ei. Joltain apomera-sivustolta sais about kympillä ton digiovispaketin mut tiiä sit onko luotettava sivusto.. Ja jossain luki et siks vaikee joillain saada hymynaamaa digitestiin, kun se ei ole yhtä herkkä kuin liuskat.. No jatkan liuskoilla ja jos plussa tai lähes ni tsekkaa mitä digi sanoo..

Just tässä taas tänään mietin että kuinkahan paljon tässä on käyttänyt jo (toivottavasti) tulevaan lapseen kaiken maailman liuskojen, tikkujen ja vitamiinien muodossa:hilarious: ei sillä on niistä vitskuista ollut apuakin, oon paljon virkeämpi kui ennen tätä kaikkea.

Tänään oli joku ihme meganärästyskohtaus. Oikeen oli maha ihan saakelin kipeä ja piti kakoa pytyllä. Ei silti herätä toiveita, ennemminkin pelkoa et kohta on joku syöpä näistä luontaistuotteista:hilarious:

Takaisin