Mä aloitin greippimehun litkimisen tässä kierrossa, jos sais kunnon limiksen aikaan, mulla on kyllä aika normaalit menkat, mutta aina voi parantaa :D
Mä join viime kierron alussa mut ei ollu vaikutusta mihinkään. Pitkä kierto tuli ja niukat menkat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä aloitin greippimehun litkimisen tässä kierrossa, jos sais kunnon limiksen aikaan, mulla on kyllä aika normaalit menkat, mutta aina voi parantaa :D
Ehkä tää nyt vaan on jotain sen keskenmenon jälkeistä sekoilua. Alkoi se kunnon vuotokin nyt. Tyhmä pää toivoo silti vielä tärppiä, kun samalla lailla vuodin myös raskaudesta.Pasketta. Sitä se on. Vihaan näitä verenvuotoja. Mutta ihan siis tosissaan, tuskin on mitään vakavaa tai merkki mistään. Isolla osalla naisista on jossain vaiheessa jotain vuotohäiriöitä ja yleensä ne korjaantuu ittellään. Jos niistä on pulmaksi saakka, kannattaa hakeutua lääkäriin ja siellä tutkitaan verikokein+ultra jos katsotaan tarpeelliseksi. Voidaan hoitaa lääkkein, esim. Terot tai lugesteron, toimii:) siis ainakin vuotohäiriöihin, raskautta ei olla vielä silti saatu alulle.
Tai jospa liittyis raskauteen. Mulla oli rajua vuotoa esikoisesta n. 4-5 päivää ennen menkkojen oletettua alkua. Vuoto loppui sinä päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Siitä parin pv päästä plussasin:)
Mä uskon et nää mun niukat menkat tarkottaa liian ohutta limakalvoa. Ellet sä sit raskaana :)
Mä testaan huomenna, mutta mulla on vaan kiinatestejä joiden toimivuudesta ei tietoa dpo pienemmillään huomenna 11. Viimeks sain digi plussan dpo 12.
Mulla sama homma. Aina ollu hyvä' iho, mut hormonikierukka kun lähti, niin muutama finni tuli leukaan. Muistelen et raskauksien alussa kans tullu yllättäen finnejä, hormoniheilahduksia.Mulla aina ollut tosi hyvä iho ei finnin finniä koskaan noh nyt pillerit lopetettua naamaan tullut jotain ihmeellisiä pieniä näppyjä tusina
kotiuduttiin tänään mökiltä ja kaikki lapset enterossa, olipahan viikonloppu kun kaikki samaan aikaan kovassa kuumeessa, vatsakivuissa(+nuorin ripaskalla) ja kurkku/niulukivussa. Huhheijaa. Niin ja meil ei oo maalla sisävessaa tai juoksevaa lämmintä vettä Tänään tuli pienimmille näpyt käsiin ja jalkoihin, että jatkoa seuraillessa. Yleisvointi onneks kaikilla jo ihan ok.
Kp flo:sta tarkistettuna 20.
Mulla sama homma. Aina ollu hyvä' iho, mut hormonikierukka kun lähti, niin muutama finni tuli leukaan. Muistelen et raskauksien alussa kans tullu yllättäen finnejä, hormoniheilahduksia.
Tervetuloa Mangusti! :)
NewMoon, voi kun nyt pysyiskin poissa! =)
AZ alko testailemaan jo tosi hyvissä ajoin
Ankkurille tsempit!
Twisted, mä alotan kans ens kierrossa greipin varmaan Aiemmissakin yrityksissä oli käytössä ja lisäs kyl selkeesti ovistuntemuksia ja limoja
Me kotiuduttiin tänään mökiltä ja kaikki lapset enterossa, olipahan viikonloppu kun kaikki samaan aikaan kovassa kuumeessa, vatsakivuissa(+nuorin ripaskalla) ja kurkku/niulukivussa. Huhheijaa. Niin ja meil ei oo maalla sisävessaa tai juoksevaa lämmintä vettä Tänään tuli pienimmille näpyt käsiin ja jalkoihin, että jatkoa seuraillessa. Yleisvointi onneks kaikilla jo ihan ok.
Kp flo:sta tarkistettuna 20.
Pahoittelut uuden kierron aloittaneille.
Mullakin alkoi menkkajomot tänään, joten eiköhän ens viikolla ala yk12.
Tämä Sex Education on ihan loistava, kiitos Helena vinkistä.
No voihan vitsi, siis mistä sitä voi katsoa? Nyt alkoi kiinnostaa
Toivotaan nyt että pysyisi vuoto poissa ja jomot jotain muuta.
Omanapaa, dpo3, tissit turvoksissa ja vähän arat, muutenkin turvottaa ja taas yksi finni leukaan. Hemmetin luget, ne on loistavia vuodontorjujia, mutta sivuoireena tulee kyl vähän raskausoireisiin viittaavia oireita. Viime kierrossa oli kyllä sama, että silleen ei herätä mitään optimistisia tunteita vielä(kään).:bag:
Täällä Kreikassa kans flunssa, tai sit vaan ilmastointiflunssa. Eka letropäivä takana, en ainakaan vielä huomannut ikäviä sivuoireita :)
Tsemppejä kaikille!
Yritin laittaa maisemakuvaa, jos netti toimii tarpeeks :)
Mihis päin Kreikkaa te lähdittekään? Me on nyt käyty kaks kertaa, Kreetalla 2016 ja nyt sit Rodoksella. Ens vuonna varmaan jonnekin muualle taas