Raskaaksi 2019

Mä aloitin greippimehun litkimisen tässä kierrossa, jos sais kunnon limiksen aikaan, mulla on kyllä aika normaalit menkat, mutta aina voi parantaa :D

Mä join viime kierron alussa mut ei ollu vaikutusta mihinkään. Pitkä kierto tuli ja niukat menkat.
 
Pasketta. Sitä se on. Vihaan näitä verenvuotoja. Mutta ihan siis tosissaan, tuskin on mitään vakavaa tai merkki mistään. Isolla osalla naisista on jossain vaiheessa jotain vuotohäiriöitä ja yleensä ne korjaantuu ittellään. Jos niistä on pulmaksi saakka, kannattaa hakeutua lääkäriin ja siellä tutkitaan verikokein+ultra jos katsotaan tarpeelliseksi. Voidaan hoitaa lääkkein, esim. Terot tai lugesteron, toimii:) siis ainakin vuotohäiriöihin, raskautta ei olla vielä silti saatu alulle.

Tai jospa liittyis raskauteen. Mulla oli rajua vuotoa esikoisesta n. 4-5 päivää ennen menkkojen oletettua alkua. Vuoto loppui sinä päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Siitä parin pv päästä plussasin:)
Ehkä tää nyt vaan on jotain sen keskenmenon jälkeistä sekoilua. Alkoi se kunnon vuotokin nyt. Tyhmä pää toivoo silti vielä tärppiä, kun samalla lailla vuodin myös raskaudesta.
 
Mä uskon et nää mun niukat menkat tarkottaa liian ohutta limakalvoa. Ellet sä sit raskaana :)

Nii tota ohutta limakalvoo mietin kanso_O mut hmm pitäskö testata vaa huvin vuoks:grin tosin en kyllä jaksa uskoo raskauteen ku oli aika kovat alamaha ja selkäkivut..että voisko olla ees sen puolesta mahollista? Ehkä nyt en elättele turhia toiveita:hilarious:
 
Kp1 tulikin sit jo tänään, vaan pari päivää etuajassa normaalin. Mutta ei oo mun viikot nää torstaina meni lakat vereen tuli yhdynnän aikasta vuotoa, tänään meni sitte menkat siteestä yli ni meni sitte sohva ja joo meillä on valkonen sohva jossa toki onneksi irrotettavat päälliset... että ihan vähän tulee tota tavaraa :angry4... olen siis suklaani ansainnut
 
Mulla aina ollut tosi hyvä iho ei finnin finniä koskaan noh nyt pillerit lopetettua naamaan tullut jotain ihmeellisiä pieniä näppyjä tusina:shifty:
Mulla sama homma. Aina ollu hyvä' iho, mut hormonikierukka kun lähti, niin muutama finni tuli leukaan. Muistelen et raskauksien alussa kans tullu yllättäen finnejä, hormoniheilahduksia.

Tervetuloa Mangusti! :)

NewMoon, voi kun nyt pysyiskin poissa! =)

AZ alko testailemaan jo tosi hyvissä ajoin :wink

Ankkurille tsempit!

Twisted, mä alotan kans ens kierrossa greipin varmaan :grin Aiemmissakin yrityksissä oli käytössä ja lisäs kyl selkeesti ovistuntemuksia ja limoja :joyful:

Me kotiuduttiin tänään mökiltä ja kaikki lapset enterossa, olipahan viikonloppu kun kaikki samaan aikaan kovassa kuumeessa, vatsakivuissa(+nuorin ripaskalla) ja kurkku/niulukivussa. Huhheijaa. Niin ja meil ei oo maalla sisävessaa tai juoksevaa lämmintä vettä :grin Tänään tuli pienimmille näpyt käsiin ja jalkoihin, että jatkoa seuraillessa. Yleisvointi onneks kaikilla jo ihan ok.
Kp flo:sta tarkistettuna 20.
 
kotiuduttiin tänään mökiltä ja kaikki lapset enterossa, olipahan viikonloppu kun kaikki samaan aikaan kovassa kuumeessa, vatsakivuissa(+nuorin ripaskalla) ja kurkku/niulukivussa. Huhheijaa. Niin ja meil ei oo maalla sisävessaa tai juoksevaa lämmintä vettä :grin Tänään tuli pienimmille näpyt käsiin ja jalkoihin, että jatkoa seuraillessa. Yleisvointi onneks kaikilla jo ihan ok.
Kp flo:sta tarkistettuna 20.

Ai kauhea:eek:
Mä oon kauhulla odottanut millon tulee ekat taudit tytölle, kun aloitti nyt päivähoidon pari vk sitten. Ollu niin terve tapaus. 2kk iässä sairasti rs-viruksen ja korvatulehduksen ja kerran on oksentanut, siinä ne. Eiköhän tuu korkojen kera sit jossain vaiheessa:shifty:
 
Pahoittelut uuden kierron aloittaneille. :Heartpink
Mullakin alkoi menkkajomot tänään, joten eiköhän ens viikolla ala yk12.

Tämä Sex Education on ihan loistava, kiitos Helena vinkistä. :grin
 
Mulla sama homma. Aina ollu hyvä' iho, mut hormonikierukka kun lähti, niin muutama finni tuli leukaan. Muistelen et raskauksien alussa kans tullu yllättäen finnejä, hormoniheilahduksia.

Tervetuloa Mangusti! :)

NewMoon, voi kun nyt pysyiskin poissa! =)

AZ alko testailemaan jo tosi hyvissä ajoin :wink

Ankkurille tsempit!

Twisted, mä alotan kans ens kierrossa greipin varmaan :grin Aiemmissakin yrityksissä oli käytössä ja lisäs kyl selkeesti ovistuntemuksia ja limoja :joyful:

Me kotiuduttiin tänään mökiltä ja kaikki lapset enterossa, olipahan viikonloppu kun kaikki samaan aikaan kovassa kuumeessa, vatsakivuissa(+nuorin ripaskalla) ja kurkku/niulukivussa. Huhheijaa. Niin ja meil ei oo maalla sisävessaa tai juoksevaa lämmintä vettä :grin Tänään tuli pienimmille näpyt käsiin ja jalkoihin, että jatkoa seuraillessa. Yleisvointi onneks kaikilla jo ihan ok.
Kp flo:sta tarkistettuna 20.

Tsemppiä sinne! :Heartpink
 
Pahoittelut uuden kierron aloittaneille. :Heartpink
Mullakin alkoi menkkajomot tänään, joten eiköhän ens viikolla ala yk12.

Tämä Sex Education on ihan loistava, kiitos Helena vinkistä. :grin

No voihan vitsi, siis mistä sitä voi katsoa? Nyt alkoi kiinnostaa:wink

Toivotaan nyt että pysyisi vuoto poissa ja jomot jotain muuta.

Omanapaa, dpo3, tissit turvoksissa ja vähän arat, muutenkin turvottaa ja taas yksi finni leukaan. Hemmetin luget, ne on loistavia vuodontorjujia, mutta sivuoireena tulee kyl vähän raskausoireisiin viittaavia oireita. Viime kierrossa oli kyllä sama, että silleen ei herätä mitään optimistisia tunteita vielä(kään).:bag:
 
No voihan vitsi, siis mistä sitä voi katsoa? Nyt alkoi kiinnostaa:wink

Toivotaan nyt että pysyisi vuoto poissa ja jomot jotain muuta.

Omanapaa, dpo3, tissit turvoksissa ja vähän arat, muutenkin turvottaa ja taas yksi finni leukaan. Hemmetin luget, ne on loistavia vuodontorjujia, mutta sivuoireena tulee kyl vähän raskausoireisiin viittaavia oireita. Viime kierrossa oli kyllä sama, että silleen ei herätä mitään optimistisia tunteita vielä(kään).:bag:

Netflixistä ainakin, en tiiä onko muissa suoratoistopalveluissa.
 
Täällä Kreikassa kans flunssa, tai sit vaan ilmastointiflunssa. Eka letropäivä takana, en ainakaan vielä huomannut ikäviä sivuoireita :)

Tsemppejä kaikille!

Yritin laittaa maisemakuvaa, jos netti toimii tarpeeks :)
 

Liitteet

  • 20190716_121454.jpg
    20190716_121454.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 109
Täällä Kreikassa kans flunssa, tai sit vaan ilmastointiflunssa. Eka letropäivä takana, en ainakaan vielä huomannut ikäviä sivuoireita :)

Tsemppejä kaikille!

Yritin laittaa maisemakuvaa, jos netti toimii tarpeeks :)

Mihis päin Kreikkaa te lähdittekään? Me on nyt käyty kaks kertaa, Kreetalla 2016 ja nyt sit Rodoksella. Ens vuonna varmaan jonnekin muualle taas :grin
 
Vieläkö tää on plussa? :bored: Ei ainakaan ihan paras näyte, mut miten tulkitsette?
 

Liitteet

  • IMG_20190716_225511.jpg
    IMG_20190716_225511.jpg
    11 KB · Katsottu: 114
Mihis päin Kreikkaa te lähdittekään? Me on nyt käyty kaks kertaa, Kreetalla 2016 ja nyt sit Rodoksella. Ens vuonna varmaan jonnekin muualle taas :grin

Santorinilla. Ite oon kans ollu Kreikasta Kreetalla ja Rodokselle ja Kalymnoksella ja Zakinthoksella aikuisiällä tämän lisäks :) Kreikka on mahtava! Tää ei niin erikoinen paitsi kaunista. Muuten vähän kalliimpaa kuin muualla Kreikassa. Eikä samanlaista rantaelämää, ainakaan täällä pohjoisessa. Tämä on kuuluisa auringonlaskuista mut vielä ei olla sitä kunnolla nähty.
 
Takaisin
Top