Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo13. Viidettä päivää tiputtelee nyt.Oisko sulla mikä dpo?
Tervetuloa Mangusti_
Olikos muita lähipäivien testaajia kuin NewMoon? Toivottavasti tulis teille luomuihme ennen hoitoja.
Ja asiaan. Mies innostui tässä joku päivä sitten vähähiilarisesta ruokavaliosta ja minä tietty heti kovin epäilevänä googlailin, että mitenhän vaikuttaa sperman laatuun moinen vouhotus. Ja näköjään vaikuttaakin - positiivisesti! Sekä miehelle että naiselle.
https://www.telegraph.co.uk/news/20...ase-fertility-chances-five-times-experts-say/
(Tieteellisempiäkin julkaisuja aiheesta löytyi, tuossa vaan asiat vähän ehkä selkeämmin.)
Tiivistetysti: vähähiilarinen ruokavalio näyttää parantavan roimastikin hedelmällisyyttä (esim. IVF-hoidoista tutkittu, että vähähiilarisilla 58 % onnistumismahdollisuus ja korkeahiilarisilla 11 %), jutun hedelmällisyyslääkäri suosittelee kaikille yrittäville naisille ja miehille vähennystä yhteen hiilariannokseen päivässä (esim. aamupalan leipää tai lounaspasta). Ketodieettiä ei kuitenkaan suositella. Tilalle proteiinia, kasviksia, hedelmiä ja hyviä rasvoja.
Ja minä kun olen piintynyt sokerihiiri...
Huomenna pitäis alkaa menkat täällä, sellaset menkkajomot jo päällä, että suht varmasti ovat sieltä tulossa täysin aikataulun mukaan :banghead:
Ollaan mökillä ja testaan siis vasta pe-la kotona, jos joku ihme kävis. Mutta malttamattomuus hoitojen alun suhteen kyllä lisääntyy koko ajan. Se ois sit yk14 alkamassa huomenissa nimittäin...
Tervetuloa Mangusti!!
Huomenna pitäis alkaa menkat täällä, sellaset menkkajomot jo päällä, että suht varmasti ovat sieltä tulossa täysin aikataulun mukaan :banghead:
Ollaan mökillä ja testaan siis vasta pe-la kotona, jos joku ihme kävis. Mutta malttamattomuus hoitojen alun suhteen kyllä lisääntyy koko ajan. Se ois sit yk14 alkamassa huomenissa nimittäin...
Tervetuloa Mangusti!!
Tervetuloa Mangusti_!
Ei sitten tullutkaan tätiä eilen. Tänä aamuna jo luulin, että nyt. Mutta ei sittenkään. Tiputtaa ja sit ei taas mitään. Testi nega. Mitä tää nyt on?
Omapa outoa, mulla kesti vuoto nyt vain kaksi päivää eilen ja tänään vain pyyhkiessä tullut vähän paperiin no kai tämä ihan positiivista
Ei oo. Tosin luomumenkkoja ei oo ollu vuosiin. Tää on eka oikea kierto keskenmenon jälkeen. Raskaus tärppäs heti ehkäisyn poisjätöstä. Mutta tuli se kp1 nyt sitten.Onks sulla ennen menkkoja yleensä tiputtelua?