Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä oli tulossa Kona EV mutta, toimitusaika oli ens vuoden alkuun (tilattiin jo viime vuoden lopussa) joten peruttiin se ja siihen ei mahdu 7 :D Tuon auton valmistus loppui kokonaan, eikä vielä ole varaa katumaasturiin (Sorento tai Santa Fe) niin sit tilattiin uus Carens :P Sopivan hintainen (28k) ja mahtuu 7, ei mikään maantielaiva kuitenkaan, ihan farkun kokoinen :)Me lähdetään ettiin isompaa autoa sitten, kun vauva ilmoittaisi tulostaan. Meillä alkaa olla molemmat autot loppusuoralla käytön suhteen ja mies haluaisi sähköautoa tai hybridiä, et taitaa tulla pitkä projekti auton etsinnästä
Millä se röörit sai sit auki kiva kun kerroit! Just tollasia tarinoita olenkin kuullut.
Hirvee flunssa. Pakko vetää buranoita about yks päivässä...toiv ei ovis myöhäisty. Kohta toka letro :)
Jep. Ei vielä ainakaan näy mitään vuotoja!
En. JOS ei tänään ala ni huomenna sit :)
Uuh, pistän täällä käsiä ristiin ja toivon teille plussaa en mikään himouskovainen oo, mutta Raamattu sanoo, et se joka pyytää, niin sille annetaan. Meillä on kaikki annettu mitä ollaan toivottu
En mäkään oo uskovainen..mielestäni olen vauvaa kuitenkin pyytänyt mutta... Ehkäpä täytyy uusiks :)
Laitan nyt tännekkin kierto ties mitä, nyt pillerit lopetettua aivan sekaisin, ollut jos jonkinlaista outoa oloa oli pakko testata ja nyt oon katsonut tätä testiä niin kauan että nyt varmaan vaan kuvittelen ton haaleimmista haaleimman vaaleanpunaisen toisen viivan, vaikea saada kuvaan
Apteekin Ultra raskaustesti
ei mene kahvi alas ja etova olo
Anteeks, mä niin repesin. Siis en millään pahalla, mut luit niin mun ajatuksen tästä