Raskaaksi 2019

Me lähdetään ettiin isompaa autoa sitten, kun vauva ilmoittaisi tulostaan. Meillä alkaa olla molemmat autot loppusuoralla käytön suhteen ja mies haluaisi sähköautoa tai hybridiä, et taitaa tulla pitkä projekti auton etsinnästä :hilarious:
Meillä oli tulossa Kona EV mutta, toimitusaika oli ens vuoden alkuun (tilattiin jo viime vuoden lopussa) joten peruttiin se ja siihen ei mahdu 7 :D Tuon auton valmistus loppui kokonaan, eikä vielä ole varaa katumaasturiin (Sorento tai Santa Fe) niin sit tilattiin uus Carens :P Sopivan hintainen (28k) ja mahtuu 7, ei mikään maantielaiva kuitenkaan, ihan farkun kokoinen :)
 
Millä se röörit sai sit auki :grin kiva kun kerroit! Just tollasia tarinoita olenkin kuullut.

Hirvee flunssa. Pakko vetää buranoita about yks päivässä...toiv ei ovis myöhäisty. Kohta toka letro :)

En mä tiiä :grin Mut pakko kai sanoa, että äiti on aina oikeessa :hilarious: Mä kuulin tästä koko hommasta vasta, kun sisko soitti olevansa raskaana. Katkeruus kuului äänestä, kun hän sanoi, että heillä olisi jo meidän esikoistakin vanhempi lapsi, jos heti olisi tärpännyt. Varmaan häntä otti päähän, kun mulla onnistui helpommin tulla raskaaksi. Heillä oli myös kaikenlaista pistelyä hoitojen aikana, mutta tarkemmin en tiedä.

Esikoisen paras kaveri on myös perheestä, jossa ei millään meinannut tulla lapsia. Kävivät pitkään hoidoissa ja lopulta saivat tämän esikoiseni kaverin ja vielä hänelle siskon, joka on samanikäinen kuin meidän poika. Aika rankkaa oli kuulemma. Ja sitten kun näillä lapsilla on samanlaisia haasteita kuin meillä, on heillä perheenäkin ollut aika rankkaa. Taas kuitenkin yksi onnistumistarina takana :Heartred
 
Mä olin täältä keväällä sen noin 3kk pois ja muutenki yritin olla stressaamatta koko asiaa, mutta ei kyllä ollu mitää vaikutusta kun kierrotkin se kun vaan piteni:sad001 toki oli muita stressi aiheita keväällämut silti.

Meillä on jo tila-auto (7hengen) jossa olis vielä paikka yhdelle:happy:
 
Uuh, pistän täällä käsiä ristiin ja toivon teille plussaa :Heartred en mikään himouskovainen oo, mutta Raamattu sanoo, et se joka pyytää, niin sille annetaan. Meillä on kaikki annettu mitä ollaan toivottu :Heartred

En mäkään oo uskovainen..mielestäni olen vauvaa kuitenkin pyytänyt mutta... Ehkäpä täytyy uusiks :)
 
Laitan nyt tännekkin kierto ties mitä, nyt pillerit lopetettua aivan sekaisin, ollut jos jonkinlaista outoa oloa oli pakko testata ja nyt oon katsonut tätä testiä niin kauan että nyt varmaan vaan kuvittelen ton haaleimmista haaleimman vaaleanpunaisen toisen viivan, vaikea saada kuvaan

Apteekin Ultra raskaustesti

ei mene kahvi alas ja etova olo:grumpy::coffee2
 

Liitteet

  • IMG_20190717_112306.jpg
    IMG_20190717_112306.jpg
    11.9 KB · Katsottu: 125
  • IMG_20190717_111324.jpg
    IMG_20190717_111324.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 132
Laitan nyt tännekkin kierto ties mitä, nyt pillerit lopetettua aivan sekaisin, ollut jos jonkinlaista outoa oloa oli pakko testata ja nyt oon katsonut tätä testiä niin kauan että nyt varmaan vaan kuvittelen ton haaleimmista haaleimman vaaleanpunaisen toisen viivan, vaikea saada kuvaan

Apteekin Ultra raskaustesti

ei mene kahvi alas ja etova olo:grumpy::coffee2

Kyllä mäkin näen siinä viivan!
 
Sinpura, mä en kyllä näe mitään, vaikka yritin kovasti näyttöä tihrustaa :confused:

Yskin täällä keuhkoja pihalle, kesäflunssa pääsi hyppäämään kimppuun. Onneksi tiputtelu loppui, mitälie ollut, oviksenkaan ei ihan vielä olis pitänyt olla, ellei kierto kettuile. Nyt vuodon jälkeen on alkanut ovismaiset pikkunippailut alavatsalla, niin oiskohan nyt sitten, sopis paremmin ajankohtakin.

Mies tossa alkoi nyt taas höpöttelemään, että jos siirrettäis kuukaudella sitä kierukan poistoa. Aiemmin suostui jo siihen, että tässä kuussa. Okei, kuukausi ei ole paljoa, mutta miten saisin hänet ymmärtämään että jos otan kierun pois tämän kuun lopulla, en ole raskaana ennen kuin aikaisintaan ensi kuun lopussa, jos silloinkaan. :rolleyes:
 
Mulla tänään kp7. Aattelin eka että en tikuttele ovista tässä kierrossa mutta hups niin siinä kävi että tänään senkin touhun aloitin. Onneks huomenna lähetään siskon perheen kanssa korkeasaareen, saa vähän muuta aateltavaa. Tää viikko on tähän asti mennyt kotona stressaten ja murehtien etten koskaan tuu kuitenkaan raskaaksi. Huoh
 
Takaisin
Top