Raskaaksi 2019

Tervetuloa Mangusti_!

Ei sitten tullutkaan tätiä eilen. Tänä aamuna jo luulin, että nyt. Mutta ei sittenkään. Tiputtaa ja sit ei taas mitään. Testi nega. Mitä tää nyt on? :anyone
 
Huomenna pitäis alkaa menkat täällä, sellaset menkkajomot jo päällä, että suht varmasti ovat sieltä tulossa täysin aikataulun mukaan :banghead:

Ollaan mökillä ja testaan siis vasta pe-la kotona, jos joku ihme kävis. Mutta malttamattomuus hoitojen alun suhteen kyllä lisääntyy koko ajan. Se ois sit yk14 alkamassa huomenissa nimittäin...

Tervetuloa Mangusti!!
 
8
Tervetuloa Mangusti_ :welcome

Olikos muita lähipäivien testaajia kuin NewMoon? Toivottavasti tulis teille luomuihme ennen hoitoja. :love7

Mun piti testata vasta loppuviikosta mutta tein aamulla pc ja nega tais olla, ihan niinku joku pieni viivan paikka olis näkyny mutta kun testissä oli joku pieni lovi vissiin valmiiksi jo niin varmaan hämäs vaan.
Tänään siis kp28 (ehkä dpo7) et tuskin mitään vielä näkyskään:hilarious:
 
Ja asiaan. Mies innostui tässä joku päivä sitten vähähiilarisesta ruokavaliosta ja minä tietty heti kovin epäilevänä googlailin, että mitenhän vaikuttaa sperman laatuun moinen vouhotus. Ja näköjään vaikuttaakin - positiivisesti! :p Sekä miehelle että naiselle.

https://www.telegraph.co.uk/news/20...ase-fertility-chances-five-times-experts-say/

(Tieteellisempiäkin julkaisuja aiheesta löytyi, tuossa vaan asiat vähän ehkä selkeämmin.)

Tiivistetysti: vähähiilarinen ruokavalio näyttää parantavan roimastikin hedelmällisyyttä (esim. IVF-hoidoista tutkittu, että vähähiilarisilla 58 % onnistumismahdollisuus ja korkeahiilarisilla 11 %), jutun hedelmällisyyslääkäri suosittelee kaikille yrittäville naisille ja miehille vähennystä yhteen hiilariannokseen päivässä (esim. aamupalan leipää tai lounaspasta). Ketodieettiä ei kuitenkaan suositella. Tilalle proteiinia, kasviksia, hedelmiä ja hyviä rasvoja.

Ja minä kun olen piintynyt sokerihiiri... :confused:

Hei täähän olikin tosi hyvä uutinen! :) Lisää syitä ylläpitää parempaa oloa (joka jo itsessään on huikea ero entiseen) :grin
 
Huomenna pitäis alkaa menkat täällä, sellaset menkkajomot jo päällä, että suht varmasti ovat sieltä tulossa täysin aikataulun mukaan :banghead:

Ollaan mökillä ja testaan siis vasta pe-la kotona, jos joku ihme kävis. Mutta malttamattomuus hoitojen alun suhteen kyllä lisääntyy koko ajan. Se ois sit yk14 alkamassa huomenissa nimittäin...

Tervetuloa Mangusti!!

Joo sama, en jaksais odottaa marraskuuta enää yhtään, skipattaia vaan kesä. Mä en yhtään jaksa uskoa onnistumismahdollisuuksiin näiden vuotohommeleiden kanssa. Mut toivotaan että teillä olis nyt tärpännyt ja tietty muillakin:Heartbigred
 
Kp12. Haaveilin pupuilusta illalla, mut mies ei jaksanut. Sen sijaan katottiin netflix -sarjaa Sex Education ja onpa muuten hyvä!

Ihan veto pois. Pääsin ylös vasta puoli tuntia sitten. Matkaväsymystä varmaan. Kurkku on ollut arka ja olen aivastellut. Esikolla oli kuumetta silloin toissailtana.
 
Huomenna pitäis alkaa menkat täällä, sellaset menkkajomot jo päällä, että suht varmasti ovat sieltä tulossa täysin aikataulun mukaan :banghead:

Ollaan mökillä ja testaan siis vasta pe-la kotona, jos joku ihme kävis. Mutta malttamattomuus hoitojen alun suhteen kyllä lisääntyy koko ajan. Se ois sit yk14 alkamassa huomenissa nimittäin...

Tervetuloa Mangusti!!

Tsemppiä, ankkuri :Heartred
 
Oon tässä nyt innokkaasti ootellut tota (kupari)kierukan poistopäivää, mutta nyt alkaa vähän häiritä kun kolmatta päivää tiputtelee... Joskus ennenkin tullut pikkuvuotoja kesken kierron, kestoltaan päivä. Nyt on tosiaan kolmas päivä menossa pientä, lähes olematonta vuotoa, pikkareihin jää pikkuisen rusehtavaa aina välillä, muuten on valkovuoto tosi runsasta, kuten ois normaalistikin ovulaatiota enteillessä.. Kp 16 (vaijko 15) taitaapi olla tänään, normipituus kierrolla mulla on 30-33.
 
Tervetuloa Mangusti_!

Ei sitten tullutkaan tätiä eilen. Tänä aamuna jo luulin, että nyt. Mutta ei sittenkään. Tiputtaa ja sit ei taas mitään. Testi nega. Mitä tää nyt on? :anyone

Pasketta. Sitä se on. Vihaan näitä verenvuotoja. Mutta ihan siis tosissaan, tuskin on mitään vakavaa tai merkki mistään. Isolla osalla naisista on jossain vaiheessa jotain vuotohäiriöitä ja yleensä ne korjaantuu ittellään. Jos niistä on pulmaksi saakka, kannattaa hakeutua lääkäriin ja siellä tutkitaan verikokein+ultra jos katsotaan tarpeelliseksi. Voidaan hoitaa lääkkein, esim. Terot tai lugesteron, toimii:) siis ainakin vuotohäiriöihin, raskautta ei olla vielä silti saatu alulle.

Tai jospa liittyis raskauteen. Mulla oli rajua vuotoa esikoisesta n. 4-5 päivää ennen menkkojen oletettua alkua. Vuoto loppui sinä päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Siitä parin pv päästä plussasin:)
 
Takaisin
Top