haaveilija31
Puuhakas puhuja
Jos eilen plus niin tänään dpo 0?
Ovulaatio oli myös eilen, ei voi erehtyä kun ne kivut iskee päälle. Eikös sillon ole nyt dpo 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos eilen plus niin tänään dpo 0?
Ovulaatio oli myös eilen, ei voi erehtyä kun ne kivut iskee päälle. Eikös sillon ole nyt dpo 1
Kivut ei satavarmasti tarkoita että ovis tapahtuisi juuri silloin. Luin jostain muistaakseni ihan luotettavasta lähteestä että kivut voi tuntua ennen ovista, kun munasolu venyttää follikkelin pintaa, oviksen aikaan eli kun pinta repeää ja munasolu lähtee ulos, tai oviksen jälkeen jolloin jo puhjennut follikkeli kipuilee. Mulla yhdessä kierrossa kun menin ultraan oletetyn oviksen jälkeen omien laskujeni mukaan dpo1, lääkäri sanoi että follikkeli oli puhjennut maksimissaan 12h sitten eli periaatteessa tuolloin samana päivänä, vaikka selvät kivut olin tuntenut sinä päivänä kun tikkuun tuli ovis+.
Plussapuhuria, jokos testit jollain polttelee? Koska päästään tihrustamaan?:)
Tuleeko muilla joskus "finnejä" tai vastaavia tonne alakertaan siis niinku häppreihin
Tulee! Mulla on nyt just yks