Raskaaksi 2019

Kiitos kaikille <3

Plussapuhurit kaikille ja kyl mä vielä tuun teitä kiusaan ku raskaudun. Joko ens vuonna sitten olis mun aikani tai vuoden lopussa. Nyt kp1 sitte pyörähti käyntiin ja katsotaan millon ovis tulee.

Haaveilija31 miul myös fibromyalgia... Estää kyllä paljon mut meressä uinti ja pyöräily sellaista mitä voi harrastaa onneksi

Ovulaatio oli myös eilen, ei voi erehtyä kun ne kivut iskee päälle. Eikös sillon ole nyt dpo 1 :happy:

Kivut ei satavarmasti tarkoita että ovis tapahtuisi juuri silloin. Luin jostain muistaakseni ihan luotettavasta lähteestä että kivut voi tuntua ennen ovista, kun munasolu venyttää follikkelin pintaa, oviksen aikaan eli kun pinta repeää ja munasolu lähtee ulos, tai oviksen jälkeen jolloin jo puhjennut follikkeli kipuilee. Mulla yhdessä kierrossa kun menin ultraan oletetyn oviksen jälkeen omien laskujeni mukaan dpo1, lääkäri sanoi että follikkeli oli puhjennut maksimissaan 12h sitten eli periaatteessa tuolloin samana päivänä, vaikka selvät kivut olin tuntenut sinä päivänä kun tikkuun tuli ovis+.

Täällä dpo jotain ja nyt oireettomampi ku viikonloppuna.

Serkuista puhetta, meijän lapsella ois mun puolelta 11 serkkua ja miehen 1. Ja mun puolelta puuttuu vielä kolmen veljen lapset ja miehen puolelta yhen veljen lapset :wacky:

Kivut ei satavarmasti tarkoita että ovis tapahtuisi juuri silloin. Luin jostain muistaakseni ihan luotettavasta lähteestä että kivut voi tuntua ennen ovista, kun munasolu venyttää follikkelin pintaa, oviksen aikaan eli kun pinta repeää ja munasolu lähtee ulos, tai oviksen jälkeen jolloin jo puhjennut follikkeli kipuilee. Mulla yhdessä kierrossa kun menin ultraan oletetyn oviksen jälkeen omien laskujeni mukaan dpo1, lääkäri sanoi että follikkeli oli puhjennut maksimissaan 12h sitten eli periaatteessa tuolloin samana päivänä, vaikka selvät kivut olin tuntenut sinä päivänä kun tikkuun tuli ovis+.

Mulla lähes aina kivut tulee ovis+ päivänä. Ton yhen ultrakerran jälkeen oon silti laskenu ovikset ns oppikirjan mukaan eli ekan ovisplussan jälkeinen päivä on dpo0. Tiedostan kuitenkin että ovis voi näköjään mulla tapahtua vasta 2vrk ovisplussankin jälkeen niin ollaan yritetty hommailla myös silloin.

Meijän lapsella olis mun puolelta 13 serkkua ja miehen puolelta 1 serkku:grin miehen puolelta serkku täyttää joulukuussa 2v ja mun puolelta nuorin serkku on 4v ja vanhin 18v:grin

Mä oon sellanen arkiliikkuja, just käydään ulkoilemassa lapsen kanssa, teen pihatöitä jne. Ennen pyöräilin paljon, kouluun, töihin, kauppaan, mutta nyt kun koulu on 120 kilsan päässä niin ihan niin pitkälle en viitsisi polkea :D

Varsinaisesti joogassa en ole käynyt, bodybalancessa kyllä, sen perusteella vois olla kivaakin. Yksi mitä olen nyt pohtinut enemmän on kuntonyrkkeily. Periaatteessa kuulostaa kivalta, mutta samalla myös pelottavalta :p

Kuntonyrkkeily olis ihan mun laji, pari kertaa päässyt kokeileen! Ei ole pelottavaa, rohkeesti vain tunnille :wink Nyrkkeily tekis kyl gutaa kyynärsauvojen jäykistämälle hartiaseudulle...Voiskahan sitä tehdä istuen?:joyful:

Jesbelle voimia :Heartpink Elämä ei ole reilua.. Pitkään olen tätäkin ketjua taustalla seuraillut ja jännäillyt tilanteita. Olisi sinulle suonut jo syliin saakka :sorry:

Meidän tytöllä on mun puolelta 2 serkkua ja isänsä 3, ikäjakauma on 19-4. enempää ei lapsia tule paitsi EHKÄ meiltä jos ikinä alulle saadaan. Mä olen äitini iltatähti ja miehen veljen lapsiluku on kuulemma täynnä.

Plussapuhuria, jokos testit jollain polttelee? Koska päästään tihrustamaan?:)

Plussapuhuria, jokos testit jollain polttelee? Koska päästään tihrustamaan?:)

Mulla ei vielä polttele, ihme kyllä. Testi ostettu valmiiksi ja teen dpo 10 JOS ei vuoto ole alkanut. Eli tuskin tarvii tehdä. Mulla ei koskaan luteaali ole ollut yli 10 päivää ja tiputtelu alkanut viimeistään dpo 9..

Ja noista harrastuksista. Oon kokeillu vaikka ja mitä. Innostun kaikesta kympillä mut sit jotenki myös kyllästyn nopeasti. Arkiliikunta on tällä hetkellä se isoin osa. Sit salia ja uimista kunhan taas uimahalli aukeaa kesätauolta. Ennen raskautta juoksin, mut ei oo vielä lantionpohjassa sellaista fiilistä että kestäis sitä tärähtelyä tai pitäis juosta vaippa housussa (mulla on siis ylikireysongelma)

Noniin, nyt on heivattu tilaa vaatehuoneesta ja varastosta. Vein kaksi säkillistä vaatetta Uffille ja samaan paikkaan meni vaunut ja rattaat ja lastentarvikkeet. Löysin jopa kaapin jemmasta merkkaripussin ja nyt tyytyväisenä mutustan. Jos ei tule lasta niin tulee ainakin siivottua koti niin perusteellisesti, että hiki virtasi. Imuroin jopa keittiön kaappien PÄÄLTÄ! Totesin, että jos joku vaate on lojunut kaapissa vuoden tai enemmän odottamassa parempia päiviä, niin silloin on aika heivata se. :dance008

Takaisin