Raskaaksi 2019

Äh, kun pääsiskin liikkumaan! Loukkasin itseni pahasti kevättalvella ja tässä opetellaan vasta kävelemään "uudestaan"..:blackeye: Lenkkeilyä on ikävä ja kunnon hikitreeniä, kilojakin tässä kertynyt. Ikinä en ole ollut näin huonossa jamassa! Juuri kun sai esikoisen jäljiltä (synnytyksen jälkeinen masennus, imetyskivut, vyöruusu, esikoisen ongelmat, you name it..) liikunnan taas kunnolla elämään, kilot karisemaan ja nauttimaan työnteosta, ni sit katkes jalka erittäin pahasti. Puoli vuotta tulee sairasloman viettoa täyteen, kun nyt pian palailen osin töihin!:bag: Pyöräilyä ja uintia pystyy tekemään, mutta ekaa inhoan ja jälkimmäistä ei iho kestä :facepalm::joyful: Ihan kauhistuttaa edessä oleva työmäärä, että edes joskus ollaan lähellä entistä kuntoa! Mut päivä kerrallaan ongelmista toiseen :hilarious:
 
Äh, kun pääsiskin liikkumaan! Loukkasin itseni pahasti kevättalvella ja tässä opetellaan vasta kävelemään "uudestaan"..:blackeye: Lenkkeilyä on ikävä ja kunnon hikitreeniä, kilojakin tässä kertynyt. Ikinä en ole ollut näin huonossa jamassa! Juuri kun sai esikoisen jäljiltä (synnytyksen jälkeinen masennus, imetyskivut, vyöruusu, esikoisen ongelmat, you name it..) liikunnan taas kunnolla elämään, kilot karisemaan ja nauttimaan työnteosta, ni sit katkes jalka erittäin pahasti. Puoli vuotta tulee sairasloman viettoa täyteen, kun nyt pian palailen osin töihin!:bag: Pyöräilyä ja uintia pystyy tekemään, mutta ekaa inhoan ja jälkimmäistä ei iho kestä :facepalm::joyful: Ihan kauhistuttaa edessä oleva työmäärä, että edes joskus ollaan lähellä entistä kuntoa! Mut päivä kerrallaan ongelmista toiseen :hilarious:

Sitä tää vanheneminen tuntuu olevan juu, ongelmista toiseen :wtf::hilarious:
 
Jep, 3v ja 5v heräs eilen kun oltiin miehen kans saunassa ja pienempi nukahti takas vasta kahdelta yöllä. Ei varmaan tarvi ees sanoa, et mies nukku.
Kaikki kolme on sairastanu jotain ihme kuumetautia mahakivun ja pahan olon kera viimepäivät, joten senki vuoks jääny aika miehen kans vähiin.
Eli tän kierron tallettelut jäi aikaan ennen oletettua ovista. Ehkä dpo - 2, - 5 ja - 6. Jos ovis oli toissapäivänä kp17, jos kp18 ni sit vielä aiemmaks.
No tyttöä tässä kovasti toivotaan, kun on jo kaks poikaa ja yks tyttö, joten ehkä parempikin ettei ihan oviksen lähellä talleteltu.
Silti jäi harmittamaan et pupuilut jäi ihan kokonaan oviksen lähellä.
Niin huonosti nukuttu yö, et ihan kökkö fiilis ylipäätään..
Huomenna varmaan lähdetään kotia, johan täällä maalla on sit viikko oltukkin putkeen ja aikamoinen pyykkivuori.
 
Mun vanhemmilla on molemmilla kuus sisarusta ja serkkuja löytyy 22. Mulla ja miehellä on molemmilla yksi sisarus, joilla ei ole lapsia eikä puolisoa. Vähän harmittaa, ettei omalla lapsella tule olemaan samanlaista serkkukatrasta ja monta turvallista aikuista elämässä, niinkun mulla on ollut.

Edit. Toisaalta mun serkut on kaikki vanhempia ja veli paljon nuorempi, joten leikkikaveria tai läheistä ystävää ei heistä ole tullut. Ehkäpä siis laatu korvaisi määrän.
 
Muokattu viimeksi:
Plussa onnea kaikille isoilla dpoilla oleville tasapuolisesti :Heartred
Pahoittelut alkukiertoon joutuneille :Heartred

Itse oon tosi huono liikkumaan fibromyalgian takia, tekee liikkumisen niin tuskaseks. Jumppatrampan ostin ja siinä pompin minkä pystyn ja tietty taaperon kanssa ulkoillaan/puistoillaan monesti viikossa :bounce

Ovistesti haaleampi tänään, niinkuin pitääkin. Dpo 1 menossa :happy8
 
Plussa onnea kaikille isoilla dpoilla oleville tasapuolisesti :Heartred
Pahoittelut alkukiertoon joutuneille :Heartred

Itse oon tosi huono liikkumaan fibromyalgian takia, tekee liikkumisen niin tuskaseks. Jumppatrampan ostin ja siinä pompin minkä pystyn ja tietty taaperon kanssa ulkoillaan/puistoillaan monesti viikossa :bounce

Ovistesti haaleampi tänään, niinkuin pitääkin. Dpo 1 menossa :happy8

Jos eilen plus niin tänään dpo 0?
 
Plussa onnea kaikille isoilla dpoilla oleville tasapuolisesti :Heartred
Pahoittelut alkukiertoon joutuneille :Heartred

Itse oon tosi huono liikkumaan fibromyalgian takia, tekee liikkumisen niin tuskaseks. Jumppatrampan ostin ja siinä pompin minkä pystyn ja tietty taaperon kanssa ulkoillaan/puistoillaan monesti viikossa :bounce

Ovistesti haaleampi tänään, niinkuin pitääkin. Dpo 1 menossa :happy8

Jos eilen plus niin tänään dpo 0?
 
Mistä ihmeestä tollanen tiputtelu johtuu? Onpä jännä tää naisen keho ja kaikki erilaisia.. Joku vuotaa liikaa ja joku liian vähän :bag::inpain:

Noniinpä! Ei tälle oo löytynyt selitystä, kaikki testit ja kokeet osoittavat kaiken olevan normaalisti... Mä oon niin kyllästynyt kyllä tähän, saispa nyt vaan sen vauvan!

Paljon voimia Jesbelle:Heartbigred
 
Voi ei, voimia jesbe:Heartred

Kyllä se nyppy siellä alakerrassa olikin vielä kun tutkailin paremmin:laughing001 ei vaan ollu kipee enään. Eli siitä ne veripisarat tuli (ei tuu enää).
Maha krappeja tullu tänään niinku menkat alkais mut sit onki vaa tullu paljo sellasta voidemaista valkkaria. :wideyed: eikä menkatkaan pitäis alkaa ainakaan viikkoon.
Kauheeta ku rupee taas liikaa elättelee toiveita et olisi tärpänny:rolleyes:
 
Mulla kaksi vanhempaa siskoa ja
olisin ensimmäinen joka saisi lapsen, kummallakaan siskolla ei ole lapsia, eikä kolmella serkullanikaan. Miehen puolelta olisi myös ensimmäinen, hänellä kaksi vanhempaa veljeä.

Olisi ensimmäinen pikkuinen pitkään aikaan molempien suvussa

Pahoittelut ja paljon voimia, jesbe:sad001
kyllä on niin väärin...
 
Takaisin
Top