Nyytti
Asioista perillä oleva
Oiskohan se mun ovis kuitenkin ollut jo eilen, tänään on meinaan ihan oireeton päivä ollu, eilen vielä jomotteli. Tein sen viimosen testin tosi aikasin eilen, ehkä 5.30 tms kun heräsin pissalle. Ohjeessa lukee et plussasta 24-48h, mut en sit tiedä..
Mies ollu niin väsy et nukahtanu joka ilta sillä aikaa kun mä oon nukuttanu lapset, et eipä tässä kierrossa nyt ole suurta jännäiltävääkään, yks kerta kolmisen päivää ennen oletettua ovista. Saunaan meiän pitäis kohta lähtee, jos tuo ny herää ees sinne, et saas nähä tästäkään illasta
Mies ollu niin väsy et nukahtanu joka ilta sillä aikaa kun mä oon nukuttanu lapset, et eipä tässä kierrossa nyt ole suurta jännäiltävääkään, yks kerta kolmisen päivää ennen oletettua ovista. Saunaan meiän pitäis kohta lähtee, jos tuo ny herää ees sinne, et saas nähä tästäkään illasta

Tänään kotihommia luvassa.
ja sekä mulla että miehellä on molemmilla vielä yksi lapseton sisko...
en oo mikään erityisen urheilullinen ollut koskaan, mutta nyt on kyllä päässyt ihan liian löllöksi...
Mun serkuista kolmella on lapsia, yhteensä viisi. Paljoa enempää tuskin tulee.
Mies syyttää oviksen tikuttelua ja väkisin yrittämisen stressiä!
Ajattelin olla tässä kierrossa testailematta ja luottaa vaan omiin tuntemuksiin, mutta kummasti tässä miettii kaupassa käymistä ja pc:n testipakettia
Jos tässä kierrossa tärppäis, ois la oman 33v synttäreiden tienoilla
Meidän tytöllä on serkkuja mun puolelta viisi ja kuudes tulossa, miehen puolelta kaksi. Läheisiä ollaan, mutta välimatkaa on paljon ja harvoin nähdään. Vanhimmat serkut menevät nyt kouluun ja nuorin on 5kk nuorempi, joten leikkiseuraa löytyy