Raskaaksi 2019

Oiskohan se mun ovis kuitenkin ollut jo eilen, tänään on meinaan ihan oireeton päivä ollu, eilen vielä jomotteli. Tein sen viimosen testin tosi aikasin eilen, ehkä 5.30 tms kun heräsin pissalle. Ohjeessa lukee et plussasta 24-48h, mut en sit tiedä..
Mies ollu niin väsy et nukahtanu joka ilta sillä aikaa kun mä oon nukuttanu lapset, et eipä tässä kierrossa nyt ole suurta jännäiltävääkään, yks kerta kolmisen päivää ennen oletettua ovista. Saunaan meiän pitäis kohta lähtee, jos tuo ny herää ees sinne, et saas nähä tästäkään illasta :joyful:

Tajusinpa juuri, että mun siskolla tänään jo 38+5. Kohta päästään ihastelemaan lasten uusinta serkkua. Sitten olis mun puolelta kolme serkkua ja miehen puolelta yks :happy:

Kp11.

Sähkömies tuli korjaan saunaa, vastus ainakin rikki. Mä oon vieläkin ihan tööt matkasta ja flunssa meinaa iskeä. Esikolla vähän kuumetta :sour: Tänään kotihommia luvassa.

Mun lapselle syntyy joulukuussa serkku numero 11 :nailbiting: ja sekä mulla että miehellä on molemmilla vielä yksi lapseton sisko...

Mun tekis kovasti mieli aloittaa joku urheiluharrastus syksyllä, mutta kun keksis että mikä. Täytyy olla fiksatut ajat, koska ilman aikataulua en saa lähdettyä esim salille tai lenkille, mutta kun en tiiä mikä kiinnostaa :hilarious: en oo mikään erityisen urheilullinen ollut koskaan, mutta nyt on kyllä päässyt ihan liian löllöksi...

Kp 3, mieli edelleen maassa, mutta eiköhä tästä oo taas suunta ylöspäin:) Mies lähti reissuun pohjosee muutamaks päiväks.

Kp26/dpo12. Taas pientä tuhrua pyyhkiessä ja testi puhdas nega. Kyllä se kp1 taitaa sieltä olla tulossa. Ei voi mitään. :sad001

Mun lapselle syntyy joulukuussa serkku numero 11 :nailbiting: ja sekä mulla että miehellä on molemmilla vielä yksi lapseton sisko...

Mun tekis kovasti mieli aloittaa joku urheiluharrastus syksyllä, mutta kun keksis että mikä. Täytyy olla fiksatut ajat, koska ilman aikataulua en saa lähdettyä esim salille tai lenkille, mutta kun en tiiä mikä kiinnostaa :hilarious: en oo mikään erityisen urheilullinen ollut koskaan, mutta nyt on kyllä päässyt ihan liian löllöksi...

Mulla sama tilanne. En erityisesti rakasta liikuntaa :grin, mut kyllähän mä siellä jooga/pilates/zumbassa käyn aktiivisesti. Oon miettinyt, et vois aloittaa uinnin tai vesijumpan syksyllä. Jos nyt oikeesti aloittas jotain eikö ain vaan miettis :hilarious:

Niin ja mullahan on äidin puolelta 2 serkkua ja isän puolelta 14 :wideyed: Mun serkuista kolmella on lapsia, yhteensä viisi. Paljoa enempää tuskin tulee.

Ah, mä voisin vaikka suudella lugesteronin kehittäjiä, niin hyviä ne kyllä on näihin tiputteluihin. Jotenkin silti lähti fiilikset tästäkin kierrosta, yk10 odotellen, dpo2.

Ah, mä voisin vaikka suudella lugesteronin kehittäjiä, niin hyviä ne kyllä on näihin tiputteluihin. Jotenkin silti lähti fiilikset tästäkin kierrosta, yk10 odotellen, dpo2.

Mistä ihmeestä tollanen tiputtelu johtuu? Onpä jännä tää naisen keho ja kaikki erilaisia.. Joku vuotaa liikaa ja joku liian vähän :bag::inpain:

Meillä on 12sekku se syksyllä syntyvä mun puolelta, lasten isän puolelta taitaa olla 4 serkkua ehkä.

Tänään kp27 (dpo6) ja edelleen vasen tissi kipeä ja ehkä vähän oikeekin, mut ei nännit.
Mut mulla on kyl tullu jotain ihan outoja veritippoja tuolta alakerrasta, kun luulin paripäivää sitten että tulee yhdestä nypystä/finnistä mikä mulla oli tuolla alapäässä, mut nyt taas tänään aamulla tuli pyyhkiessä mutta ei sitä nyppyä oo siellä mun mielestä enääno_O mut ihan ku se veri tulis jostain tosta lähempää et ihan niinku ei tulis sisältä:wideyed:
En tiiä, kai mun värkki on hajoomassa:hilarious::hilarious:

Kp 1 eilen myöhään illalla. Kierto tasan 28 päivää ilman ehkäisyä, mut positiivista on, että pms jäi pois ja menkat alko täysin varoittamatta. Tässä kierrossa on käytössä greippimehu ja miehen mukaan kovaa ajoa joka päivä kun menkat loppuu, joten toivon mukaan meille tulee huhtikuinen <3

Huikean paljon taas viestejä tullut, millään muista kaikkiin juttuihin reagoida, mutta muutamia poimintoja tässä...

Ikäasiasta, täällä kans 32 tulee täyteen loppuvuodesta ja ensimmäistä tosiaan yritetään vasta, mutta toisaalta en olis ollut yhtään aiemmin valmis vielä, joten se "täydellinen", ja ainoa oikea aika itselle olis just nyt (tai siis silloin vuos sitten olis toki saanut jo tärpätä...) :)

Mun sisaruksilla (2 kpl) ei ole vielä lapsia, miehen sisaruksillakin (5 kpl) vain 1 lapsi ja sit tosiaan mun miehellä 1 lapsi jo ennestään. Eli kovin isoa serkkukatrasta ei vielä olis tiedossa, vaikka tätejä ja setiä riittää.

Pahoittelut kp1:n kohdanneille ja vuotohäiriöistä kärsiville <3 Ja tsemiä piinailuihin kaikille loppukiertolaisille, nyt ei taas hetkeen oo plussia täällä näkynyt, toivotaan että kohta plussa-aalto palais!!

Täällä dpo11, menkkojen pitäis alkaa ylihuomenna. Tissit kipeet ja turvonneet + jotain jomotuksia alavatsalla, mutta muuten täysin normiolo, eli eiköhän ne menkat sieltä kurvaa aikataulussa paikalle. Mutta piinailen nyt silti ihan piinailun ilosta vielä tässä pari päivää :rolleyes:

Huikean paljon taas viestejä tullut, millään muista kaikkiin juttuihin reagoida, mutta muutamia poimintoja tässä...

Ikäasiasta, täällä kans 32 tulee täyteen loppuvuodesta ja ensimmäistä tosiaan yritetään vasta, mutta toisaalta en olis ollut yhtään aiemmin valmis vielä, joten se "täydellinen", ja ainoa oikea aika itselle olis just nyt (tai siis silloin vuos sitten olis toki saanut jo tärpätä...) :)

Mun sisaruksilla (2 kpl) ei ole vielä lapsia, miehen sisaruksillakin (5 kpl) vain 1 lapsi ja sit tosiaan mun miehellä 1 lapsi jo ennestään. Eli kovin isoa serkkukatrasta ei vielä olis tiedossa, vaikka tätejä ja setiä riittää.

Pahoittelut kp1:n kohdanneille ja vuotohäiriöistä kärsiville :Heartred Ja tsemiä piinailuihin kaikille loppukiertolaisille, nyt ei taas hetkeen oo plussia täällä näkynyt, toivotaan että kohta plussa-aalto palais!!

Täällä dpo11, menkkojen pitäis alkaa ylihuomenna. Tissit kipeet ja turvonneet + jotain jomotuksia alavatsalla, mutta muuten täysin normiolo, eli eiköhän ne menkat sieltä kurvaa aikataulussa paikalle. Mutta piinailen nyt silti ihan piinailun ilosta vielä tässä pari päivää :rolleyes:

Kyllähän noi oireet jo riittäis ellei ne oo sun perus pms oireet :rolleyes:

Täällä yk nelosen kp 13. Ovista odottelen, tallettelut aloitettu eilen ja tarkoitus on jyystää joka toinen päivä, kunnes täti saapuu!:wink Viime kierrossa ovis tuli vasta kp21, ei mitään tietoo miksi tasainen kierto yhtäkkiä pomppas :confused005 Mies syyttää oviksen tikuttelua ja väkisin yrittämisen stressiä!:finger002 Ajattelin olla tässä kierrossa testailematta ja luottaa vaan omiin tuntemuksiin, mutta kummasti tässä miettii kaupassa käymistä ja pc:n testipakettia :smiley-ashamed005 Jos tässä kierrossa tärppäis, ois la oman 33v synttäreiden tienoilla :shy: Meidän tytöllä on serkkuja mun puolelta viisi ja kuudes tulossa, miehen puolelta kaksi. Läheisiä ollaan, mutta välimatkaa on paljon ja harvoin nähdään. Vanhimmat serkut menevät nyt kouluun ja nuorin on 5kk nuorempi, joten leikkiseuraa löytyy :happy:

Toivotaan plussaa kaikille, olisi mukava päästä kunnon altoon mukaan!:wav

Meillä on pojalla mun puolelta 3 serkkua ja miehen puolelta 5 eikä kyllä montaa ole enää tulossa lisää :D

Liikunnan kans mulla taas on niin päin, että rakastan liikkua muttei taho saada aikaseksi :D Pyöräilen ja kävelen kyllä, mutta veri vetäis salille. Siihen on vaan tullu niin iso kynnys, että hankala saada mitään pitkäjänteistä aikaseksi. Kävin nyt lomalla ekaa kertaa yin-joogassa ja sen yritän saada aikatauluihin mukaan. En ole kovinkaan hengellinen ihminen tai mitään semmosta, mutta tuo jooga oli kyllä semmonen kokemus henkisellä puolella, että varmasti tekis hyvää kehittää kehon ja mielen yhteyttä.

Kyllähän noi oireet jo riittäis ellei ne oo sun perus pms oireet :rolleyes:

Jep, mutta nää on kyllä aika perus pms-oireita mulla, eli lähinnä tulkitsen viittaavan alkaviin menkkoihin, mutta eihän sitä koskaan tiedä :angelic:

Ja liikunnasta vielä, oon nuorena harrastanut ihan kunnianhimoisestikin paria lajia, sitten hurahdin salitouhuihin joku 4-5 v. sitten, minkä lisäks thriatlonhommia ollu tossa rinnalla. Jotenkin viime talvena vaan jäi lähes kaikki liikunta kun masentelin tän lapsettomuuden kanssa, mutta onneks nyt pikkuhiljaa taas alkanut maistua!! Joku jooga kyllä varmasti tekis kans tosi hyvää :happy:

Takaisin