Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään on tasan 7 vuotta siitä kun oon ollu viimeksi synnyttämässä
Tulee itselle kauheen vanha olo nyt kun kuopuskin lähtee kouluun, vaikka täytän kohta vasta 30
Tulee itselle kauheen vanha olo nyt kun kuopuskin lähtee kouluun, vaikka täytän kohta vasta 30
No mä oon kohta 33 ja lapseton enkä siis ottanut itseeni kohta vuoden "vasta" yrittänyt. Vasta nyt löytänyt oikean miehen :) toivotaan että en ole vielä hedelmätön. Äitini kyllä sai mut 36v.
Tää oli tuttu fiilis ennen kun kuopus ilmoitti tulostaan. Nimimerkillä lapset 12v, 10,5v ja 1v10kk ikää kohta 35v
Täällä greippimehu ja Letrozolit käytössä. Myin pois kaikki vaunut, rattaat ja lastentarvikkeet, jotka on vieneet tilaa. Ajateltiin että säästetään jos tulee vielä kolmas lapsi, mutta ei ole tullut vaikka 1,5 vuotta yritetty. Eli jos vielä vauva tulee niin sitten tehdään hankintoja uudelleen.
Vuotaako paljonkin
Dpo1 pistin ekan lugen aamulla, tutut ongelmat siis, ajattelin siis aloittaa tupla-annostuksen jos sais tän vuodon nopeesti katki. Uskomatonta mä sanon.
Juu olen. Mutta olen periaatteessa luopunut toivosta enkä jaksa olla aktiivisena monessa ketjussa enää.Ootko huomannu ton "Letrozolin käyttäjiä?" threadin? Ite alotan ti letrot :)