Raskaaksi 2019

Tänään on tasan 7 vuotta siitä kun oon ollu viimeksi synnyttämässä:oops:
Tulee itselle kauheen vanha olo nyt kun kuopuskin lähtee kouluun, vaikka täytän kohta vasta 30 :hilarious:

Tulee itselle kauheen vanha olo nyt kun kuopuskin lähtee kouluun, vaikka täytän kohta vasta 30 :hilarious:

Tiedän tunteen. Meidän kuopus täyttää ens kuussa 6v. Esikoinen syksyllä 11v. Vanha olo juu ja mä oikeesti oon jo vanha :hilarious:

No mä oon kohta 33 ja lapseton :hilarious: enkä siis ottanut itseeni :happy: kohta vuoden "vasta" yrittänyt. Vasta nyt löytänyt oikean miehen :) toivotaan että en ole vielä hedelmätön. Äitini kyllä sai mut 36v.

No mä oon kohta 33 ja lapseton :hilarious: enkä siis ottanut itseeni :happy: kohta vuoden "vasta" yrittänyt. Vasta nyt löytänyt oikean miehen :) toivotaan että en ole vielä hedelmätön. Äitini kyllä sai mut 36v.

Kyllä mä uskon, että sulle se plussa vielä pärähtää!! Peukut pystyssä!

Tää oli tuttu fiilis ennen kun kuopus ilmoitti tulostaan. Nimimerkillä lapset 12v, 10,5v ja 1v10kk :hilarious: ikää kohta 35v

Mulla esikoinen täyttää loppuvuodesta 9v ja kuopus tosiaan sen7v tänään.
Onneksi on miehen 3v kuopus jota voi "paijata" ja on muistuttamassa hyvin myös kolmevuotias uhmasta:hilarious:
Mutta kyllä sitä niin vaan kaipaa sitä omaa vauvaa vielä:shy: vaikka menoa kotona kyllä näin uusperheen piisaakin:joyful:

Täällä greippimehu ja Letrozolit käytössä. Myin pois kaikki vaunut, rattaat ja lastentarvikkeet, jotka on vieneet tilaa. Ajateltiin että säästetään jos tulee vielä kolmas lapsi, mutta ei ole tullut vaikka 1,5 vuotta yritetty. Eli jos vielä vauva tulee niin sitten tehdään hankintoja uudelleen.:smiley-bounce013

Mä täytän syksyllä 31 ja ainokaiseni samoihin aikoihin 7 vuotta. En ois ikinä uskonut, että tulisin koskaan minkäänlaista vauvakuumetta potemaan, kun oon aina ollut sitä mieltä, että yksi lapsi riittää :grin mutta alkanut pohtimaan tulevaisuutta ja sitä kuinka tärkeitä sisarukset itselle on, varsinkin näin aikuisena.

Meki myyty aikalailla kaikki vauvatavara pois, mutta saapa sitten shoppailla luvan kanssa, jos ja kun vauva ilmoittaa tulosta :grin

Vasemman tissin kipu palasi :wideyed: Hassua kun on vaan toinen tissi kipeä:hilarious: se on sellanen kipu nii kuin tissi kasvaisi, mut ei se kyllä näytä tai tunnu mitenkään isommaltao_O :hilarious:

Dpo1 pistin ekan lugen aamulla, tutut ongelmat siis, ajattelin siis aloittaa tupla-annostuksen jos sais tän vuodon nopeesti katki. Uskomatonta mä sanon.

Täällä greippimehu ja Letrozolit käytössä. Myin pois kaikki vaunut, rattaat ja lastentarvikkeet, jotka on vieneet tilaa. Ajateltiin että säästetään jos tulee vielä kolmas lapsi, mutta ei ole tullut vaikka 1,5 vuotta yritetty. Eli jos vielä vauva tulee niin sitten tehdään hankintoja uudelleen.:smiley-bounce013

Ootko huomannu ton "Letrozolin käyttäjiä?" threadin? Ite alotan ti letrot :)

Vuotaako paljonkin :sad001

No silleen enempi tuhrua kun ihan solkenaan, mut kumminkin. Mulla tuli jossain vastaan eilen joku ylen artikkeli, missä oli et synnytys ja imetys voi ajaa naisen kehon vaihdevuosia muistuttavaan tilaan estrogeenivajeen takia, onkohan mulla joku sellainen....

Tässä marraskuuta odotellessa tein vahingossa nettiapteekkiin tilauksen. Nyt kun noista geleeistä ei ainakaan ollut apua, niin tilasinpa nyt sitten ison purkillisen ubikinonia. Ja foolihappoja ja d-vitamiinia. Niitä on kyl tullu vedettyä muutenkin.

Ja alan puputtamaan soijaa ja pähkinöitä ja taateleita yms mitkä pitäis boostaa kropan omaa estrogeenituotantoa. Tuskinpa näistä on apua, ainakaan mun tilanteessa, kun tuo ruokavalio on kyllä muutoinkin terveellinen ja monipuolinen, mutta eipä siitä nyt haittaakaan voi olla. Voi taivas sanon minä. Minkätakia ihmisen elimistö ei vaan voi toimia niin kuin se kuuluu?

Takaisin