Raskaaksi 2019

Uneton täällä moi. Testasin yöllä herättyä pc:n, johon hädintuskin tuli erottuva toinen viiva. Sitten hulluuksissani tunnin pidätyksellä kokeilin digitestiä, ja hoin itselleni että se on nega, eikä se haittaa mitään. Miten sit kävikään...
View attachment 80016
Nyt yritän olla testaamatta pari päivää kun hajoaa pää noiden liuskojen kanssa. Jos menkat ei ala niin ensi viikolla sitten kokeilen onko viivat selkiytyny. Aiemmissa kahdessa raskaudessa oon kyllä saanu tasavahvat viivat vasta rv 6 paikkeilla ja näkyvän haalean plussan noin rv 4, ja nythän siitä oletetusta tärppikerrasta on vasta 13 vrk.

Jos tää on kemiallinen niin tietääpä ainakin että mun on mahdollista raskautua näin imettäessäkin. Viimeksi kun esikoista imetin 1 v 11 kk ikään asti niin raskauduin vasta lähes 2 vuotta imetyksen lopettamisesta.

Onnea :Heartred ja toivotaan että viivat rupee vahvistumaan:)

Mulla yöllä särki vasenta tissiä sillee oudosti oli koko tissi kipeä:wideyed: Yleensä on vaan nännit kipeät melkein oviksesta asti menkoihin (tai noin 1-2 viikkoa ennen menkkoja alkaa). Nyt ei oo vielä nännit kipeenä lainkaan ja se yöllinen tissikipuki oli jo aamulla hävinny:wideyed::hilarious:

Tänään kp26 (ehkä dpo5) :)

Mulla yöllä särki vasenta tissiä sillee oudosti oli koko tissi kipeä:wideyed: Yleensä on vaan nännit kipeät melkein oviksesta asti menkoihin (tai noin 1-2 viikkoa ennen menkkoja alkaa). Nyt ei oo vielä nännit kipeenä lainkaan ja se yöllinen tissikipuki oli jo aamulla hävinny:wideyed::hilarious:

Tänään kp26 (ehkä dpo5) :)

Pitikin sulta kysyä, eiks sulla oo ollu pitkiä kiertoja? Millaset menkat? Siis onko runsaampaa jos pitkät kierrot? Ja jos sul ovis vaikka kp20 niin onko luteeali pari vkoa vai voiko venyä pidemmäksi? Mulla oli nyt kierto 39pvää, viimeksi 32.. No onneks kohta gynelle oppimaan kenties lisää.

Vitsit toi mies.
Sanoin sille eilen noista tisseistä. Ja se sit sano että koita nyt olla realisti :banghead: mä suutuin sille :hilarious:
Sanoin aamulla, että hyvä tietää ettet halua että olisin toiveikas.
Hän sanoi sitten mulle että haluaa, muttei halua että alan rakentamaan pilvilinnoja ja tipun (taas) korkeammalta alas.

Kyllähän mä sen tiedän mut ärsyttää :angelic: Mut sitä vartenhan tuo on mun elämässä, pitää jalat lähempänä maanpintaa kun liitelen yläilmoissa :bag:

Dpo 6, nännit edelleen vaan arat ja aina kun ne hipaisee johonkin, esim laitaan tai pöytään tai jotain niin nousee kaikki käske ihokarvat pystyyn. En osaa selittää miltä se tuntuu, ei satu mut silleen :hilarious:

Tyhmää tää on mut elelen vielä hetken toiveissa. :cool:

Ymmärrän toiveissa elämisen ja kyllähän tommonen nänniherkkyys vois olla lupaavaa :rolleyes: luin muuten eka että kun osuu LATTIAAN :hilarious::hilarious:

Pitikin sulta kysyä, eiks sulla oo ollu pitkiä kiertoja? Millaset menkat? Siis onko runsaampaa jos pitkät kierrot? Ja jos sul ovis vaikka kp20 niin onko luteeali pari vkoa vai voiko venyä pidemmäksi? Mulla oli nyt kierto 39pvää, viimeksi 32.. No onneks kohta gynelle oppimaan kenties lisää.

Mun menkat on 3-5 päivää ja nyt ku oli viimeksi tosi pitkä kierto niin must tuntu et yhtenäpäinä oli joku supervjotopäivä mut muuten normaalit suht niukat menkat oli.
En osaa oikeen luteaalists sanoo mitään muuta kun et sillon kun (ei joka kierrossa) tunnen ovis kivut kunnolla niin yleensä on siitä menny se 16 päivää niin alkaa menkat.
Oon vähän itekki sekasin näitten epäsäännöllisten ja pitkien kiertojen takia niin en oikeen osaa paremmin vastata. :sorry:
Mulla kans tulossa se gyneaika lapsettomuuspolilta täs lähiaikoina.

Mun menkat on 3-5 päivää ja nyt ku oli viimeksi tosi pitkä kierto niin must tuntu et yhtenäpäinä oli joku supervjotopäivä mut muuten normaalit suht niukat menkat oli.
En osaa oikeen luteaalists sanoo mitään muuta kun et sillon kun (ei joka kierrossa) tunnen ovis kivut kunnolla niin yleensä on siitä menny se 16 päivää niin alkaa menkat.
Oon vähän itekki sekasin näitten epäsäännöllisten ja pitkien kiertojen takia niin en oikeen osaa paremmin vastata. :sorry:
Mulla kans tulossa se gyneaika lapsettomuuspolilta täs lähiaikoina.

Kuulostaa samalta ku mun kierrot :/ paitsi sul tais olla pidempiäkin kiertoja välillä kuin mulla..

Uneton täällä moi. Testasin yöllä herättyä pc:n, johon hädintuskin tuli erottuva toinen viiva. Sitten hulluuksissani tunnin pidätyksellä kokeilin digitestiä, ja hoin itselleni että se on nega, eikä se haittaa mitään. Miten sit kävikään...
View attachment 80016
Nyt yritän olla testaamatta pari päivää kun hajoaa pää noiden liuskojen kanssa. Jos menkat ei ala niin ensi viikolla sitten kokeilen onko viivat selkiytyny. Aiemmissa kahdessa raskaudessa oon kyllä saanu tasavahvat viivat vasta rv 6 paikkeilla ja näkyvän haalean plussan noin rv 4, ja nythän siitä oletetusta tärppikerrasta on vasta 13 vrk.

Jos tää on kemiallinen niin tietääpä ainakin että mun on mahdollista raskautua näin imettäessäkin. Viimeksi kun esikoista imetin 1 v 11 kk ikään asti niin raskauduin vasta lähes 2 vuotta imetyksen lopettamisesta.

Onnea :smiley-bounce013

Mä kävin eilen shoppailees Rodoksen vanhassa kaupungissa. Päädyin yhteen kojuun ostamaan tytöille mekot. Myyjänainen oli hyvin iloinen ja energinen. Sanoi, että hänellä on kaksi tyttöä ja kaksi poikaa ja että onpa meillä kiva perhe. Totesin hänelle, että minäkin haluaisin vielä yhden lapsen. Hän siihen, että no kuule, eihän se tarvi ku yhden viini-illan miehen kanssa, kun kerran tulen yhtä helposti raskaaksi kuin hän. Niinpä.. Mies häpes silmät päästä taas mun suurta suuta siinä vieressä :confused2:hilarious: Jotenkin sen rouvan kanssa oli vaan niin helppo jutella. Sain kaupan päälle vielä Rodos -kestokassin :grin

Dpo11. Viime yönä iski ihan jäätävä pahoinvointi. Sain hetken nukuttua ja heräsin siihen uudestaan. Aamupalan jälkeen etonut myös. Mutta testi ihan puhdas nega. Ei edes mitään haamun esiäitiä. Kunnon piinapäivät... :yuck:

Kiitos kaikille onnitteluista, toivotaan että niille on aihetta... Ja että maltan olla testailematta sen aikaa että ehtii hormonitasot nousta niin että saa kunnon viivat. Kiva kumminkin vaikka ois kemiallinenkin saada tuo yks selkeä testitulos niin ei tarvi itteään hulluksi luulla kun joka testissä näkee hailuviivoja.

Takaisin