Raskaaksi 2019

Testaan joskus alkuviikosta ekan kerran. Ymmärrän hyvin, miks et halua liikaa toiveita nostatella raskautta kohtaan. Mulla tällä hetkellä kanssa vähän hirvitys, kun on niin semmonen olo että ois tärpänny ja sit jos ei ookkaan niin.... :depressed:

Mä aion testailla kans ensviikolla, mut varmaan vasta loppuviikosta:nailbiting:

Terve taas kaikille! Osa varmaan tunnistaakin mut täältä, meillähän tärppäsi yk1 silloin toukokuussa ja ajattelin tänne tulla kanssa kertomaan että meillä ensimmäinen kolmannes ohi ja nt ultrassakin jo käyty ja pienellä kainki hyvin!

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille yrittäjille! :)

Terve taas kaikille! Osa varmaan tunnistaakin mut täältä, meillähän tärppäsi yk1 silloin toukokuussa ja ajattelin tänne tulla kanssa kertomaan että meillä ensimmäinen kolmannes ohi ja nt ultrassakin jo käyty ja pienellä kainki hyvin!

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille yrittäjille! :)

Onnea hyvistä uutisista:) näissä aina huomaa miten nopeesti aika vierähtää. Yks kaverikin joka plussas just kun aloitettiin yritys, synnyttää näillä näppäimillä:)

Pahoittelut taas näistä viheliäisistä kp1 ja ensi viikosta tuleekin taas jännä kun saa odotella teidän testailuja:) ketäs ensiviikolla on jo siinä pisteessä? Ainakin newmoon, koirankorva ja az:)

Täällä ei oo vieläkään hanat auenneet sen yhden vaaleanpunaisen pyyhinnän jälkeen. Yritän nyt pitää positiivista fiilistä tästä yllä, vaikka nää ärsyttävät vuodot kiskoo aina mattoa jalkojen alta. Ovulaatio varmaan tapahtui iltapäivällä, nyt ei oo muniskivuista enää tietoakaan. Vähän kahden vaiheilla, varmistelisko vielä sunnuntaina vai ei? Kun seksi ovulaation jälkeen myös yleensä laukaisee vuodon, en tiedä miks... Mitä sä tekisit?

Eiks tän jo vois laskee plussaks :hilarious: ei voi mut haluisin...

Liitteet

• IMG_20190713_224209.jpg
    IMG_20190713_224209.jpg
    26.4 KB · Katsottu: 165
Uneton täällä moi. Testasin yöllä herättyä pc:n, johon hädintuskin tuli erottuva toinen viiva. Sitten hulluuksissani tunnin pidätyksellä kokeilin digitestiä, ja hoin itselleni että se on nega, eikä se haittaa mitään. Miten sit kävikään...
IMG_20190714_034223.jpg
Nyt yritän olla testaamatta pari päivää kun hajoaa pää noiden liuskojen kanssa. Jos menkat ei ala niin ensi viikolla sitten kokeilen onko viivat selkiytyny. Aiemmissa kahdessa raskaudessa oon kyllä saanu tasavahvat viivat vasta rv 6 paikkeilla ja näkyvän haalean plussan noin rv 4, ja nythän siitä oletetusta tärppikerrasta on vasta 13 vrk.

Jos tää on kemiallinen niin tietääpä ainakin että mun on mahdollista raskautua näin imettäessäkin. Viimeksi kun esikoista imetin 1 v 11 kk ikään asti niin raskauduin vasta lähes 2 vuotta imetyksen lopettamisesta.

Uneton täällä moi. Testasin yöllä herättyä pc:n, johon hädintuskin tuli erottuva toinen viiva. Sitten hulluuksissani tunnin pidätyksellä kokeilin digitestiä, ja hoin itselleni että se on nega, eikä se haittaa mitään. Miten sit kävikään...
View attachment 80016
Nyt yritän olla testaamatta pari päivää kun hajoaa pää noiden liuskojen kanssa. Jos menkat ei ala niin ensi viikolla sitten kokeilen onko viivat selkiytyny. Aiemmissa kahdessa raskaudessa oon kyllä saanu tasavahvat viivat vasta rv 6 paikkeilla ja näkyvän haalean plussan noin rv 4, ja nythän siitä oletetusta tärppikerrasta on vasta 13 vrk.

Jos tää on kemiallinen niin tietääpä ainakin että mun on mahdollista raskautua näin imettäessäkin. Viimeksi kun esikoista imetin 1 v 11 kk ikään asti niin raskauduin vasta lähes 2 vuotta imetyksen lopettamisesta.

Onnea ja tarrasukkia!

Täällä kp1. Hyvä asia, paitsi ei niin kivaa etelässä :rolleyes: tiistaina eka letro naamaan.

Onnea MaRilla!

Täällä kun on monet kerrat puhuttu oudoista unista, niin mä olen nyt useampana yönä nähnyt unta että mun hampaat on alkanut tippumaan. Sitten kun olen mennyt lääkäriin, sieltä on sanottu että joo, oot raskaana, se mädättää hampaita. Mitäköhän tästä pitäisi päätellä :hilarious:

Hei mä näin kans kerran tollasen unen tässä, että multa putosi etuhampaat. Mun kaveri silloin kerto, että hampaanputoamisunet liittyis hedelmällisyyteen:hilarious:

Mä oon kuullu et hampaan putoamiset tarkottaa jonkun kuolemista :sorry:

View attachment 80016

Onnea :Heartred Jospa se tosiaan oli yöpissa niin laimeeta ettei tullut kunnon viiva :Heartred

Takaisin