Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voihan se olla sitäkin tietysti, jotenkin en oo aatellu että vois tärpätä... äppi anto oviksen to kun mies oli su-la työreissussa jota hää siis harmitteli suuresti kun sai tietää (ihana huomata että on niin täysillä mukana) seuraava ovis on kesälomalla niin todettiin että lähetään nizzan tekee lapsiMä en osaa tohon muuta sanoa, kun että mulla on ollu tota kans, mut mulla nyt on ollu muutenkin näitä kaikkia hämäriä vuotoja. Jospa se sulla olis kiinnittymisvuotoa?
No aamulla tein herkän clearbluen, että kaisen luulis oleva iha luetettava en ottanu kuvaa mutta täytyy kattoo ku pääsen kotiin miltä se näyttää
Voihan se olla sitäkin tietysti, jotenkin en oo aatellu että vois tärpätä... äppi anto oviksen to kun mies oli su-la työreissussa jota hää siis harmitteli suuresti kun sai tietää (ihana huomata että on niin täysillä mukana) seuraava ovis on kesälomalla niin todettiin että lähetään nizzan tekee lapsi
Saa nyt nähä tullaan to pois ja äppi antaa sen ovispäiväksi eikö loman pitäs olla tressitöntä aikaa ja tressi ei oo hyväks yritykselleHarmi et meil ei ovista Kreikassa, mut jospa teil tärppäis Nizzassa! Jos ei nyt
Täällä ei vieläkään menkkoja. FF mukaan alkais huomenna. Tällä kertaa pakko toivoa niukkoja ja lääkkeet mukaan..
En taas ymmärrä..Mistä nää kovat menkkajomot voi johtua?!?! kestäny jo joku 5-6päivää ja nyt mennään kp 24/33, ovistestit edelleen negaa ja sitä näyttäny jo kp 10 asti. Yrittääkö se ovis tulla vai oikeesti mitä hittoo, en tajuu taas mitään mistään.. raskautta epäilisin jos olis yhtään aihetta.. tää on ärsyttävää..
Ootko tänään testaillu? Otitko kuvaa?
Mulla oli kans tossa kp18-21 samanlaista jomotusta ja luulin kans et olis jo ovis mut sit kp21 pamahti illalla ihan hirveet oviskiut et luulen (en oo tikuttanu) ovis oli sillon. Mulla ei kyl ihan noin kuvaa jomotellu ku sulla mut vois olla hyvinkin ovis tulossa. Mulla joskus ennenkin ollu oviksen aikaa monta päivää (sillon oli noin viikon) kipuilua/jo ottelua mahassa.
Toivotaan että olis oikeen kunnon ovis tulossa kun noin pitkään oireilee
Mulla tuntemukset lisääntyy, hitto vie jos nää on vaan kuvitelmaa. Vielä pienet dpo. Niin tuttuja olo ollu joitaki päiviä. Siis ihan raskaana oleva olo. Yritän koko ajan toitottaa, että kyllä ne menkat alkaa aivan viimestään viikon päästä.
Mulla tuntemukset lisääntyy, hitto vie jos nää on vaan kuvitelmaa. Vielä pienet dpo. Niin tuttuja olo ollu joitaki päiviä. Siis ihan raskaana oleva olo. Yritän koko ajan toitottaa, että kyllä ne menkat alkaa aivan viimestään viikon päästä.
Mä sanon tän nyt varmaan liian aikaisin, mut ekaa kertaa tähän vuoteen mä lähden ihan positiivisilla fiiliksillä dpo päiville.
Tää kierto on oikeesti ollu erilainen. Ei oo ollu niitä seksivuotoja, hanat ei auenneet ovisplussasta ja nyt kun vielä pääsis vuotamatta pari päivää ennen lugejen aloitusta.
Se ei tietysti tarkoita raskauden madollistumista. Olihan mulla kierto kunnossa esikoisen yrityksessäkin ja silti sitä tahkottiin kolmatta vuotta. Mutta itellä on paremmat fiilikset kun ei kokoajan tuu jotakin epämääräistä punavuotoa:) plussapuhallus ketjuun:)
Tässä mun ovistestit nyt kp 12-24 ajalta.. ei oo juhlimista