Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivottavasti saatte tänään ja huomenna hyödynnettyä!
Millä testillä sä testasit? Pystyykö siis kuivana tulkita jotain?
Te joilla on hoidot tulossa/ alkamassa niin pelottaako teitä?
Siis mä odotan kyllä niitä kun sit vihdoin on mahdollisuus onnistua mut samalla jotenkin vaan pelottaa. En oikeen tiedä mikä. Punktion kipu ei vielä ainakaan pelota kun on niin paljon jo ronkittu ja siihen saa hyvät lääkkeet. Ehkä se pelko kohdistuu siihen, että tuleeko paljon munasoluja, hedelmöittyykö ne. Ja jos hedelmöittyy niin selviääkö eteenpäin jne.
Joskus pystyy olla tän asian kanssa mut toisinaan taas tuntuu pahalta. Plaah.
Mua siis myös pelottaa ehkä eniten se, että nää on se viimeinen oljenkorsi. Sen jälkeen on todettava että tämä oli tässä. Esim. Inssi en jälkeen voisi ajatella että vielä on ivf mahdollisuus.
Mutta siis kaikin puolin odotan kyllä innolla että alkaa. Lääkkeissä jännittää vaan se että tuleeko vastetta. Pistämistä en toistaiseksi jännitä. Enkä sivuoireita ym.
Te joilla on hoidot tulossa/ alkamassa niin pelottaako teitä?
Siis mä odotan kyllä niitä kun sit vihdoin on mahdollisuus onnistua mut samalla jotenkin vaan pelottaa. En oikeen tiedä mikä. Punktion kipu ei vielä ainakaan pelota kun on niin paljon jo ronkittu ja siihen saa hyvät lääkkeet. Ehkä se pelko kohdistuu siihen, että tuleeko paljon munasoluja, hedelmöittyykö ne. Ja jos hedelmöittyy niin selviääkö eteenpäin jne.
Joskus pystyy olla tän asian kanssa mut toisinaan taas tuntuu pahalta. Plaah.
Oikeestaan samoja ajatuksia kuin Nipanderilla ja dimoulla. Ahdistais jatkaa tätä loputonta luomusuota, ja odottaa jo et pääsee eteenpäin hoidoissa, ja toisaalta pelottaa että mitä jos menee vielä vuosia tai että jää täysin lapsettomaksi. Pelottaa itseasiassa myös se että miten oma pää kestää koska jos nyt on maailma jo väritön niin miltä se näyttää mahdollisesti vuoden tai vuosien päästä. Kuitenkin pitäisi elämässä mennä eteenpäin mut tuntuu et on nyt jonottanut jo liian pitkään bussipysäkillä eikä tiedä milloin bussi tulee, tuleeko ikinä, eikä pääse eteenpäin elämässä. Tietenkin pitäis yrittää elää normaalia elämää tässä mut helpommin sanottu kuin tehty.
Mua lähinnä jännittää hoidot sillain hyvällä tavalla :) Tässä kohtaa vaan toivoo et alkaispa ne jo, niin vois ehkä onnistuakin raskautumaan joskus.. Mutta kyllä varmasti alkaa lähempänä myös pelottaan ja miettii sitten tarkemmin kaikkia noita mainitsemiasi juttuja
Nyt jo ainakin toisen kerran käy niin että yhdynnän aikana tulee verta enemmän semmosta limasen sekasta onhan siinä tietysti miehen tavara mukana...(toivottavasti ei oo liikaa infoo) ja menkkoihin on vielä viikko luultavasti viikko menee silloin tällöin paperiin tulee verta ei muuta... kp on jotain 24 onkohan tää jotain ennenaikasta vuotoa vai...