Raskaaksi 2019

Koirankorva milloin testaat? Lupaavalta kuulostaa.

Täällä ei merkkiäkään menkoista kp39 ja dpo FF mukaan 15. Missähän menkat luuraa :wideyed: testi siis negaa eikä mitään oireita. Plääh. Kohta kentälle iiiiks. Pistän sit kans jotain kuvaa sieltä :) Helena kotiin tänään?

Muoks. Lämmöt tosin oli jo hieman laskussa tänään. Jospa ne menkat lähiaikoina alkais.

Nyytille terkkuja, kyllä se ovis on ihan ovella, ahkeria kellistelyhommeleita, niin josps sieltä joku innokas siimahäntä löytäisi kohteeseen:) ja ei muuta kun mukaan piinaviikoille:)

täällä dpo0 tänään. Mä en jaksa vielä innostua muusta kun, että vieläkään ei mikään oo vuotanut. Mulla on joka kiertoon vähän sellainen pessimisti ei pety meininki. En sit tiedä kuin hyvä lähtökohta se on, että joka kierrossa on lasi enemmän puoli tyhjä kun täysi, mut ei tuo kp1 tunnu itellä niin paskalta, kun ei elättele etukäteen liikoja:)

Koirankorvalla kuulostaa raskaudelta. Oletteko puhuneet miehen kanssa asiasta? Oliko se taas messissä tässä? Ja mitäs häihin kuuluu:)

Newmoon, toivon kyllä niin että joku luomuihme sieltä vielä teille nappaisi kyytiin<3

Plussapuhuria:smiley-bounce016

Hehheh, ettepä arvaakaan mitä minä pyyhin äsken paperiin. Jep, onneksi huomenna aloitan ne luget. Newmoon, olisihan se hienoa:smiley-angelic001

Ihanaa lomaa!
Kuinka pitkä luteaali sulla on ollut?
Pahoittelut negasta!

Kiitos! Yleensä ollut about 14 päivää o_O eikä näin pitkää kiertoa ole ollut puoleen vuoteen.. Mut jeps, alkais menkat ja sais alottaaa ne läkkeet niin ehkäpä selviäis jotain uutta gynellä.. Jos ei menkat oo alkanu ku tullaan takas ni pitäisköhän sinne mennä kuiteski ihmettelemään, onkohan mulla pcos tmv...

Jos ei oo alkanut ja oot varma oviksesta ni sinuna soittaisin sinne ja kysyisin.

Oviksesta en tiedä muuta ku lämmöt koska näköjään omat tikuttelut meni metsään.. Eikai ne pysty muuta sanoo ku et tuu tänne tai oottele.. Yksityiselle menisin. No katsotaan mitä viikon sisällä tapahtuu.

Pelkkää omaa napaa, ootte kirjottanu niin paljon etten pysy perässä ees enää :joyful:

Monella lupaavia oireita :Heartred

Tän päivän ovistesti :eek::eek: melkeen.. niiiin lähellä :eek: tuleeko se ovis nyt vasta, tehny sit viikon tuloaan ja kunnolla..joku megaovis varmaan :hilarious: kunhan nyt tulis illalla vielä kunnolla plussa, pitää testata vielä tänään.

Liitteet

• IMG_20190713_123713.jpg
    IMG_20190713_123713.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 147
Kp24/dpo10. Eilen illalla tuli muutama tippa kirkasta verta. Tänään ei mitään. Testi näyttää negaa. Toiveet taas heräs, kun siitä keskenmenneestä raskaudestahan kiinnittymisvuoto oli niin runsasta, että luulin menkoiksi ja näillä samoilla dpo:lla oltiin silloinkin. Testailut jatkuu taas huomenna... :smiley-angelic001

Takaisin