Raskaaksi 2019

Täällä tissit kipeytyneet, mutta ei tyyppillisesti tuolta sivuilta niinku yleensä enne menkkoja vaan niinku keskeltä ylhäältä alaso_Oo_O aika kovia kramppeja eilen kohdun seudulla, ei kuitenkaa menkkamaista..?, silti testi aamulla viä iha haamu..:oops::oops: onko peli menetetty?:anyone

Kp 31/30-36 dpo 13

Muokattu viimeksi:
Täällä tissit kipeytyneet, mutta ei tyyppillisesti tuolta sivuilta niinku yleensä enne menkkoja vaan niinku keskeltä ylhäältä alaso_Oo_O aika kovia kramppeja eilen kohdun seudulla, ei kuitenkaa menkkamaista..?, silti testi aamulla viä iha haamu..:oops::oops: onko peli menetetty?:anyone

Kp 31-30/36 dpo 13

Minkä merkkinen testi? Saatko kuvaan? En usko et menetetty jos haamua tulee kuitenkin.. Kunhan ei ole rfsu testi! Siis nyt kp31 ja kierrot kestää 30-36 päivää yleensäkö?

Vielä ei oo menkat alkanu mut nippailee alavatsaa.. Testinki tein ja oli nega.

Kp 31-30/36 dpo 13

Dpo13 ja haamu ei todellakaan ole menetetty peli! Harvalla tulee tummaa kunnon viivaa ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä

No aamulla tein herkän clearbluen, että kaisen luulis oleva iha luetettavao_O en ottanu kuvaa mutta täytyy kattoo ku pääsen kotiin miltä se näyttää :hilarious:
Minkä merkkinen testi? Saatko kuvaan? En usko et menetetty jos haamua tulee kuitenkin.. Kunhan ei ole rfsu testi! Siis nyt kp31 ja kierrot kestää 30-36 päivää yleensäkö?

Vielä ei oo menkat alkanu mut nippailee alavatsaa.. Testinki tein ja oli nega.

Kp 31-30/36 dpo 13

Ei varmasti! Mulla on IHAN samanlainen tisskipu! :D Mullakin ennen menkkoja yleensä kainaloiden puolelta sivuilta kipeet, mutta nyt just tuolleen ylhäältä alas keskeltä tai "sisäsivuilta". Ootko varma dpo:sta? Ettei olis vaikka pävääkin vähemmän? Toisaalta, jos kiinnittyminen tapahtunut myöhemmin (esim. vasta eilen, dpo12) voi olla, että vielä pitää kunnon plussaa odotella pari päivää. Jos on haamu, niin on toivoa! :happy:

Ei varmasti! Mulla on IHAN samanlainen tisskipu! :D Mullakin ennen menkkoja yleensä kainaloiden puolelta sivuilta kipeet, mutta nyt just tuolleen ylhäältä alas keskeltä tai "sisäsivuilta". Ootko varma dpo:sta? Ettei olis vaikka pävääkin vähemmän? Toisaalta, jos kiinnittyminen tapahtunut myöhemmin (esim. vasta eilen, dpo12) voi olla, että vielä pitää kunnon plussaa odotella pari päivää. Jos on haamu, niin on toivoa! :happy:

Joo mulla ei oo ennen ollu tällasta tissikipua!:angelic:
En oo sata varma dposta!! Voi just olla sen päivä vähemmän.
Oon nii paljo kattellu noitten muiden plussa testejä ja niillä nii tummat jo tosi alussao_O nii siks oon vähä jo heittäny kirvee kaivoo:nailbiting:

Oon nii paljo kattellu noitten muiden plussa testejä ja niillä nii tummat jo tosi alussao_O nii siks oon vähä jo heittäny kirvee kaivoo:nailbiting:

No mulla oli mielestäni aika tumma dpo12 - ihmettelin sitä itsekin! Mutta se voi vaan riippua siitä mikä dpo alkio sattuu kiinnittymään, kun vaihteluväli on vissiin niinkin suuri kuin 6-12 dpo :wideyed:. Mulla nyt dpo14. Tee vaikka parin päivän päästä digi, niin ei tarvii arvuutella viivoja. Se on herkkä, 10ml/u.

No mulla oli mielestäni aika tumma dpo12 - ihmettelin sitä itsekin! Mutta se voi vaan riippua siitä mikä dpo alkio sattuu kiinnittymään, kun vaihteluväli on vissiin niinkin suuri kuin 6-12 dpo :wideyed:. Mulla nyt dpo14. Tee vaikka parin päivän päästä digi, niin ei tarvii arvuutella viivoja. Se on herkkä, 10ml/u.

Joo täytyy tehä :rolleyes: hirvee ahdistus jo negasta/tuulimunasta, kun vauvakuume on nii kova :sad001:hilarious:

Kiva uni (taas). Siinä oli joku teistä ns. Oikeaa elämässä. Tavallaan mielessäni postasin tänne mutta näytin 4 testiä jollekin ihmiselle.
Oli kaikki positiivisia. Yhteen tuli viiva nopeasti, muissa kesti tosi kauan mut kaikista oli kaksi viivaa.
Ihan kidutusta oli herätä o_O

Dpo 3. Tissit on pikkasen herkät nänneistä mut ei niinkuin joka kierrossa aina, et sattuu ottaa liivit pois eikä oikein voi olla ilman. :rolleyes::eek::shifty:
Minä näin unta et vertailin jonku kans viivojen vahvuutta... Mulla sattuu just liivit ja varsinkin alta ja tuntuu tosi painavilta .. Sit ku ottaa pois käy kipeetä ja sitte ne aukeaa itsekseen siis hakaset pitkin päivää vaikka rinnat ej oo kasvanut eli vain ympärys

Lupaavia oireita monella. Mulla ei tissikipua ole koskaan ollut raskauksissa, joten mielenkiinnolla luen teidän tuntemuksia.

Voihan lomaromantiikka. Mies olisi illalla halunnut puuhailla, mutta esikoinen tunki meidän väliin nukkumaan. Mies sitten hääti sen omaan sänkyyn, mut mä nukahdin :hilarious: Tänäänkään ei varmaan jaksa, kun saadaan päivän reissu tehtyä. Plus ihan liian kuuma hommailuun :inpain::yuck:

On täytynyt syödä kevyemmin, kun ei mahakipu/närästys meinannut helpottaa. Nyt on jo parempi olo.

Mä en oo nähny raskausunia vaan lentokoneesta myöhästymisunia :hilarious:

Se Yösyöttö-leffa tuli just niihin aikoihin kun sain esikoisen, en pystynyt mennä katsomaan kun omat kokemukset oli vielä liian tuoreena muistissa. Siis kun hoitojen avulla alkunsa saaneen vauvan kanssa oli vaikeaa, tuntui siltä ettei siihen ollut oikeutta, itsehän sen oli väkisin halunnut tuoda maailmaan...

Viime kierrosta tuttu muniskipu palasi taas, ja ihan samoihin aikoihin oviksen jälkeen. Ei siis varmaan kannata epäillä kystas tai muuta, mutta onpahan mahtavaa jos tää on uusi normaali. Koko luteaalivaihe kivuissa :meh:

Pahoittelut jukkapalmulle uudesta kierrosta :Heartred

Helenalle hyvää luostarikävelyä. Voihan sen Tsampikon/Tsampikan antaa sitten vaikka kolmanneksi nimeksi, vai? :grin

Niinpä :woot: Mä tässä jo mietin nimiyhdistelmiä :hilarious: Kiitos :joyful:

Kirjotatte niin hurjaa tahtia etten pysy millään perässä :hilarious:

Haamuilla voi isoillakin dpoilla, en olisi huolissani :happy:

Yösyöttö oli kyllä hyvä leffa, en kylläkään kovassa vauvakuumeessa haluis katsoa :hilarious:

Raskausunia on tullu kyllä nähtyä hyvin usein, ei vielä tässä yrityksessä mutta kuopuksen yrityksen aikana kylläkin.

Mua niin ahdistaa tää etten tiedä oonko ovuloinut vai en, testit aina pelkkiä haamuja ja kipuja/menkkajomotuksia ollut jo muutaman päivän. Viime kierrossa en ovuloinut, siitä tulikin 50 päivän mittanen :shifty:

Täällä vähän ovismaiset meiningit käynnissä, tein aamulla ihan testinkin, mut sit unohdin katsoa mitä se näyttää:banghead: noh, pitää tässä pidätellä ja katsoa töiden jälkeen uusi testi. Miehen kaatoa jokatapauksessa sais olla luvassa, eilen tuo köriläs oli sitten niin väsynyt ettei jaksanut ollenkaan:banghead: tänään olis syytä ja huomenna, et saataia :dummy: joskus tapahtumaan. Veikkaan kyl silti et ovis on lauantaina kun ukkelia ei ole mailla eikä halmeilla:angry9

Mä oon ymmärtänyt että sellasen "perus" testin tekoon suositellaan että ois menkat tyyliin viikon myöhässä, et tulee selkeä tulos. Mä sain vahvan + ku oli 6 päivää myöhässä, ennen en uskaltanu testata kemiallisen pelossa. Enkä halunnut tehdä herkkää samaisesta syystä.

Soriiiii oon laiska, luen kyllä koko ajan mitä kirjotatte :joyful:
Mä oon vähän pihalla mun dpo ku ne ovis oireet kesti niin pitkään, mutta siis jotain dpo 8 ja 5 välillä :grin
Nyt ollu pari päivää tuntemuksia kohdussa. Tänään tuli kramppi tms kohdun alueelle ku tein kylkiä kiertoliikkeellä salilla. Oon ollu myös nyt 3pv ihan hiton väsyny ja kiukkunen. Myös nälkä ja pahoinvointi on tänää tullu kuvioihin, mutta pahoinvointia mulla on aina sillon tällön ilman mitää syytä o_O

Pahoittelut kp1 kohdanneille. :Heartred

Laskin just, että mulla ois la ens keskiviikkona, jos ois ekasta yrityksestä tärpännyt. Mulle oli kova paikka, kun ei tullut tämän vuoden vauvaa. Siitä pettymyksestä selvittyä oon ollut rauhallisemmalla mielellä yrityksen suhteen. Ensin en meinannut jaksaa töissäkään mitään, kun on tosi stressaavia juttuja tulossa ja olin toivonut pääseväni pälkähästä. :rolleyes: Nyt vaikka kp1 on aina kova paikka, niin joka päivä on kuitenkin lähempänä äidiksi tulemista.

Edit. Hahhaa huomaa että on ovis tulossa ja taivas avoinna. :hilarious::hilarious:
Tsekataanpa fiilikset parin viikon päästä!

Noniin. Dpo 2 ja oon itkeny tyhjää syliä puoli päivää. Ilahduttavan tuulella käyvä meininki.

Takaisin