Raskaaksi 2019

Mulla on itellä tosi ristiriitaset olot, toukokuussa aloitettiin yritys eli ei todellakaan oo mennyt kauaa. Silti oli taas niin musertavaa kun menkat alkoi eilen, tuntuu että ei tästä mitään tule. Sit tulee olo että en oo "oikeutettu" tuntemaan näin kun jotkut painii oikeasti lapsettomuuden kanssa ja yrittää vuosia.. Miten tästä stressistä ja ajatuksesta että mussa tai miehessä on kuitenkin jotain vikaa pääsee eroon:meh:

Tsemppiä❤ ei kai siitä pääsekkään, mutta liittyy myös vahvasti kp1:een. Ihan jokaisen kuumeilijan varmaan perus ajatus on silloin se, että voihan vitura, tästä ei tuu ikinä mitään:( pitää vaan löytää itelle ne sopivat keinot pettymyksen käsittelyyn ja viimeistään ovulaation aikasn sitä onkin jo hupskeikkaa innoissaan uudesta mahdollisuudesta:) sitten vaan toivotaan sulle pikaista poispääsyä tästä oravanpyörästä<3

Mulla on itellä tosi ristiriitaset olot, toukokuussa aloitettiin yritys eli ei todellakaan oo mennyt kauaa. Silti oli taas niin musertavaa kun menkat alkoi eilen, tuntuu että ei tästä mitään tule. Sit tulee olo että en oo "oikeutettu" tuntemaan näin kun jotkut painii oikeasti lapsettomuuden kanssa ja yrittää vuosia.. Miten tästä stressistä ja ajatuksesta että mussa tai miehessä on kuitenkin jotain vikaa pääsee eroon:meh:

Varmasti tuttua kaikille vauvaa yrittäville, jokainen kokee nää asiat niin omalla tavalla. Kaikki tunteet on sallittua, onhan tässä niin paljon erilaisia tunteita mukana :Heartred

Jos saan omia kokemuksia kertoa, niin jälkikäteen ajateltuna se aika ei tunnu niin pitkältä. Meillä meni kuopuksen yrityksessä 4v ja siihen mahtui 3km ja lukuisat kemialliset raskaudet. Mutta kun sen vauvan sai syliin, tuntui että se yritykseen mennyt aika suli pois. Tuli olo että näin sen pitikin mennä. Tätä lasta meidän piti odottaa, nyt hän oli valmis tulemaan :Heartred

Tsemppiä, muista kaikki tunteet on sallittuja ja oikeita :Heartred

Varmasti tuttua kaikille vauvaa yrittäville, jokainen kokee nää asiat niin omalla tavalla. Kaikki tunteet on sallittua, onhan tässä niin paljon erilaisia tunteita mukana :Heartred

Jos saan omia kokemuksia kertoa, niin jälkikäteen ajateltuna se aika ei tunnu niin pitkältä. Meillä meni kuopuksen yrityksessä 4v ja siihen mahtui 3km ja lukuisat kemialliset raskaudet. Mutta kun sen vauvan sai syliin, tuntui että se yritykseen mennyt aika suli pois. Tuli olo että näin sen pitikin mennä. Tätä lasta meidän piti odottaa, nyt hän oli valmis tulemaan :Heartred

Tsemppiä, muista kaikki tunteet on sallittuja ja oikeita :Heartred

Aivan ihanasti sanottu tuosta "odotusajasta", voi kumpa itselle kävisi lopulta samoin <3

Ja ihan jokainen on varmasti oikeutettu tunteisiinsa, oli sitä yritystä takana miten kauan hyvänsä. Olin aivan rikki itsekin jo ekojen yrityskuukausien aikana! Mutta pahin epätoivovaihe oli keväällä, kun yritystä takana 9-11 kuukautta. Jotenkin silloin alkoi koko homma tuntua todella raskaalta ja pettymykset oli kovia joka kuukausi. Ja alkoi stressata jo, että niin pitkään yritetty, että jos kaikki olis kunnossa, niin "pitäis kyllä jo tärpätä".

Mutta jotenkin kun sen vuoden yrittämisen rajan ylitti, ja nyt on hoitojonossa, niin taas on paljon valoisampi ja toiveikkaampi olo :angelic:

Toivotaan toki, ettei muiden tarvis näin kauaa odotella!!

Samaa mieltä, että kaikilla on oikeus kaikenlaisiin tunteisiin!

Mulla ekat yrityskkt meni etten oikeasti edes hirveemmin ajatellut asiaa. Sittenkun yrittämällä yrittäminen alkoi vuosi sitten pettymykset ym tunteet kasvoi kuukausi kuukaudelta. Koen siis että homma on mennyt koko ajan vaikeammaksi. Kuitenkin mulla tänään kp1 ja ekaa kertaa vuoteen olo on ihan neutraali ja ehkä jopa positiivinen tai jopa hälläväliä-asenne. Varmaan jokin puolustusreaktio mutta ihanaa ettei oo niin rikki kuin yleensä :)

Samaa sanon kun muutkin. Ja itse en kans ekoissa kuukausissa stressannu, mut nyt rupee stressaa. Mieski sano just et mut sit ku saadaan niin osataan arvostaa sitä. Sanoin et osaisin kyllä muutenki. Mut juu ymmärrän pointin, ja varmasti nekin arvostaa jotka heti saa. Ei vaan enää hirveesti lohduta :p

Jospa ne menkat alkaa sit huomenna kun lähdetään :angelic::rolleyes: nyt on jännä fiilis kun en voi muuta kuin odottaa. Ulkomaille en ota tikkuja tai lämpömittaria enkä vitskuja mukaan. Pieni tauko kaikesta. Paitsi letrot aloitan kp3, sit joskus kun menkat koittais... Otan kyl raskaustestejäki mukaan jos ei kerkee menkat alkaa ja viel huomisaamuna testaan :bag:

Jannn, hyvää lomaa:Heartbigred nauttikaahan lämmöstä, lomasta ja toisistanne. Harmi ettei tää tilanne oikeen ratkennut ennen sitä.

Juu plus tullu dpo25 ja myöhemmin kun ollut 60 päivän kierto. Eli on siis myös kp30 ollu ja myös kp8/9 et toosi paljon vaihtelua yhdessä naisessa, sillä niitä kannattaa testata eri aikoihin jos epäsäännöllisesti kierrot.

Itse raskauduin kyllä lyhyestä kierrosta mikä mulle epätavallinen juttu

Pahoittelen jos alkaa ärsyttää jo tää testispämmäys, mutta nää on niin outoja. Tänään nimittäin viivat onkin toisin päin. Ja pc jotenkin suttuinen niinkuin ei olisi kastunut kunnolla.
IMG_20190713_054028.jpg

Ovulaatiosta ei tietoa, kp on 45/25-39. Kierrot on ihan sekaisin, ei ainakaan viime kuukautisten mukaan voi laskea. Mutta oletettu tärppi ois kaks viikkoa sitten su.

Heipat täältäkin! ❤️
Aika vilisee mökillä vinhaa vauhtia, eikä kirjoitteluun oo ollu aikaa tai jaksua.
Kierrostani oon hitusen ymmällä. Kp ois tänään17 ja oon vähän koittanu tikutella. Tylppää jomottelua muniksissä oli kp 14-15 enempikin ja edelleen tuntuu. Ehkä jopa voimistuvasti taas itseasiassa.
Testit oli tosin aiemmin negaa ja vasta eilen lähti pc tummumaan, tänään vielä vahvempi.
Voiskohan tuon tän aamun viivan jo o+ tulkita? Eli ovis ois sit huomenna? Mä en oo tätä tikuttelua tai näitten tulkintaa oikein harrastanu :joyful:
Testit jokatapauksessa nyt loppu ja lähimpään kauppaan 35km, joten näillä mennään.
Sylkitesti näyttäny hämmentävästi pääosin negaa, kun aiemmin näyttäny hyvissä ajoin oviksen lähenemisen.
Tosin nyt yrittäny testata sillä vaan aamusin ennen hampaitten pesua, kuten ohjeessa lukee, mut sylki on aamusin niin paksua ja "kuivaa", et pelkkää suhmuraa tulee.
Eilen illasta näytti kyllä isoja saniaiskuvioita.
Eniveis nyt vaan jatkettava miehen kellistystä ja katotaan mitä tuleman pitää :)

Liitteet

• IMG_20190713_093243.jpg
    IMG_20190713_093243.jpg
    28.2 KB · Katsottu: 134
Heipat täältäkin! ❤️
Aika vilisee mökillä vinhaa vauhtia, eikä kirjoitteluun oo ollu aikaa tai jaksua.
Kierrostani oon hitusen ymmällä. Kp ois tänään17 ja oon vähän koittanu tikutella. Tylppää jomottelua muniksissä oli kp 14-15 enempikin ja edelleen tuntuu. Ehkä jopa voimistuvasti taas itseasiassa.
Testit oli tosin aiemmin negaa ja vasta eilen lähti pc tummumaan, tänään vielä vahvempi.
Voiskohan tuon tän aamun viivan jo o+ tulkita? Eli ovis ois sit huomenna? Mä en oo tätä tikuttelua tai näitten tulkintaa oikein harrastanu :joyful:
Testit jokatapauksessa nyt loppu ja lähimpään kauppaan 35km, joten näillä mennään.
Sylkitesti näyttäny hämmentävästi pääosin negaa, kun aiemmin näyttäny hyvissä ajoin oviksen lähenemisen.
Tosin nyt yrittäny testata sillä vaan aamusin ennen hampaitten pesua, kuten ohjeessa lukee, mut sylki on aamusin niin paksua ja "kuivaa", et pelkkää suhmuraa tulee.
Eniveis nyt vaan jatkettava miehen kellistystä ja katotaan mitä tuleman pitää :)

Kyllä pitäisin viimestä plussana :hello2

Pahoittelen jos alkaa ärsyttää jo tää testispämmäys, mutta nää on niin outoja. Tänään nimittäin viivat onkin toisin päin. Ja pc jotenkin suttuinen niinkuin ei olisi kastunut kunnolla.
View attachment 79995

Näiitä on just tosi mielenkiintoista nähdä ja tulkita :grin

Mutta voihan epätietoisuus, tosi ärsyttäviä testejä ja viivoja kyllä sulla!! Tosin luottaisin tuohon ylempään (ja luotettavampaan) testiin jossa kuitenkin selvästi nähtävissä viiva. Toivotaan vahvistumista <3

Heipat täältäkin! ❤️

Alin mustakin plussa tai sit olis tulossa myöhemmin tänään/huomenna!

Kivoja kellistelyjä:rolleyes:

Takaisin