Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyl nyt itse ostan sukat ku on varmistunut et siel on jokuKp36 dpo12 FF mukaan.. Ehkäpä ne lämmöt onkin sit luotettavin mittari kiva olla Kreikassa vaipat housuissa 30asteessa eikä pääse uimaan no toivotaan minimenkkoja. Juu, enpä oo oppinu käyttämään tamponeja tai kuukuppia..
Olen jo vuosia sitten aloittanu vauvan vaatteiden ostelun.. Kun luulin et aletaan exän kanssa yrittämään. Sit pidin pari vuotta taukoa. Toiv ei oo ekat vaatteet haperoitunut vielä nyt en kyllä enää osta ennen kuin vähintään varhaisultra ok. Ellei jotain toooosi söpöä satu kohdalle :angelic: neutraaleja yleensä ostan.
Mulla ihme pulputusta kohdun seuduilla. Ei ole mulle tuttu fiilis raskaana tai ennen kuukautisia kun mulla supistaa ja 4 päivää ennen menkkoja yleensä. Nyt semmonen outo. Liekö se ku verivolyymi nousee.. Onko muilla ollu alku alku raskaudessa?
Mulla tais olla, ainakin ihan alussa. En muista millaista sen jälkeiset tuntemukset sit oli.
Riippuu varmaan koska sulla ovis on ollut?
Mä oon vielä nolompi, jouduin googlaamaan mikä on toikkari
Jos joku haluaa lukea lapsettomuutta käsittelevää kirjallisuutta niin luin itse nyt toistamiseen "ihmeet tapahtuvat muille". Tykkään itse siitä, vaikka siinä ei onnellista loppua tule. Ymmärtääkseni ko. kirjailija on joko jonossa tai saanut jo adoption kautta lapsen.