Raskaaksi 2019

Tyttöjen ja poikien vaatteista vielä. En itse ole koskaan ollut tyttömäinen ja kaikki tyttöjen vaatteet oli aivan myrkkyä lapsena ja nuorena. En myöskään omalle lapselle pukisi vaaleanpunaista hörsylää ennen kun alkaa itse sitä toivoa. Tämä ihan omasta mausta johtuen. Nykyään on onneksi ihania eläinkuoseja ja iloisia värejä, jotka käy kaikille.

Mulla on ne kassillinen vaatetta mut ikinä en kyl ostais just rattaita yms ku se on musta jotenki epäonnea. Tarvikkeet ja sitte vaatteet ku on sen aika .. Eli noi mitkä kaveri toi o ollu jo niin jos joku pullauttaa tytön niin saa mennä sinne mut ei nuo tilaa oo vienyt ettei se haittaa . Aikoinaan mulla oli enemmänkin joita sit jaoin kavereille.. En tiedä miks oon ottanu ne vastaan mut en näe syytä miksei kun jos vauva tulee niin tulee ja sit on valmiit. Tosin tuolloin en tiennyt että mulla on niin vaikea raskautua tai oikeammin pysyä raskaana..... .

Mä oon kyllä ihaillut pieniä vaatteita, varsinkin tyttöjen (esikoinen on poika), mutta en oo ostanut, enkä varmaan uskalla ostaa hetkeen vaikka testi näyttäis kahta viivaa, ehkä ekan ultran jälkeen uskaltaisin. :happy:
Esikoisenkin kohdalla ostin vasta rakenneultran jälkeen ekan parin sukkia :D

Tosin jotain kangasta voisinkin ostaa varastoon, kun siitä voi sitten tehdä ihan mitä vaan muutakin :)

Täällä menossa joku ihme kierto taas. Viimeiset kierrot 22pv, 25pv ja 22pv. Nyt menossa kp24. Aiemmissa kierroissa tissit kipeytyny 7-8 päivää ennen menkkoja ja tässä kierrossa kipeytyi kp 22 ja tänään kipu on jo laantunut. Tänään ollut oikealla vatsassa ihan pientä nippailua... Pitäisköhän sitä varmuudeks napata kaupasta testi mukaan:bored:

Mäkin hankin ekat vaatteet ja tavarat esikoiselle vasta rakenneultran jälkeen. Nythän ei puuttuisi kun se nyytti enää. Ok, no jos poika, ni myös vaatteita:) kylläkin välillä ihastelen lastevaateosastoilla niitä minivaatteita<3

Kp36 dpo12 FF mukaan.. Ehkäpä ne lämmöt onkin sit luotettavin mittari :woot: kiva olla Kreikassa vaipat housuissa 30asteessa eikä pääse uimaan :hilarious: no toivotaan minimenkkoja. Juu, enpä oo oppinu käyttämään tamponeja tai kuukuppia..

Olen jo vuosia sitten aloittanu vauvan vaatteiden ostelun.. Kun luulin et aletaan exän kanssa yrittämään. Sit pidin pari vuotta taukoa. Toiv ei oo ekat vaatteet haperoitunut vielä :rolleyes: nyt en kyllä enää osta ennen kuin vähintään varhaisultra ok. Ellei jotain toooosi söpöä satu kohdalle :angelic: neutraaleja yleensä ostan.

Mulla ihme pulputusta kohdun seuduilla. Ei ole mulle tuttu fiilis raskaana tai ennen kuukautisia kun mulla supistaa ja 4 päivää ennen menkkoja yleensä. Nyt semmonen outo. Liekö se ku verivolyymi nousee.. Onko muilla ollu alku alku raskaudessa?

Kp36 dpo12 FF mukaan.. Ehkäpä ne lämmöt onkin sit luotettavin mittari :woot: kiva olla Kreikassa vaipat housuissa 30asteessa eikä pääse uimaan :hilarious: no toivotaan minimenkkoja. Juu, enpä oo oppinu käyttämään tamponeja tai kuukuppia..

Olen jo vuosia sitten aloittanu vauvan vaatteiden ostelun.. Kun luulin et aletaan exän kanssa yrittämään. Sit pidin pari vuotta taukoa. Toiv ei oo ekat vaatteet haperoitunut vielä :rolleyes: nyt en kyllä enää osta ennen kuin vähintään varhaisultra ok. Ellei jotain toooosi söpöä satu kohdalle :angelic: neutraaleja yleensä ostan.
Kyl nyt itse ostan sukat ku on varmistunut et siel on joku

Mulla ihme pulputusta kohdun seuduilla. Ei ole mulle tuttu fiilis raskaana tai ennen kuukautisia kun mulla supistaa ja 4 päivää ennen menkkoja yleensä. Nyt semmonen outo. Liekö se ku verivolyymi nousee.. Onko muilla ollu alku alku raskaudessa?

Mulla tais olla, ainakin ihan alussa. En muista millaista sen jälkeiset tuntemukset sit oli.

Mulla tais olla, ainakin ihan alussa. En muista millaista sen jälkeiset tuntemukset sit oli.

Uskon et se on just ihan alkujuttuja ku oon merkannut et ollu kipui mut en muista tällaista ja näillä viikoilla ei kukaan tunne siementä et kyl varmaa se kohtu homma tai se veri juttu. Kauhea ku oon niin tietoinen aivan nolottaa kysyä tyhmii kysymyksii

Tuli näistä lastenvaatejutuista mieleen. Nolo tunnustus:hilarious: osaan varmaan kaikki toikkareiden jaksot ulkoo:hilarious: katon niitä aina välillä ja parun, se vauvan ja perheiden ensikohtaaminen on vaan jotain niin:Heartbigred

Nappasin nyt PC testin kaupasta mukaan. Täytyy hetki tässä pidättää ja kattellaan sit kuinka käy. Veikkaan että negaa, koska tissikipu hävinny. Näillä kierron pituuksilla ihan normi testi varmaankin näyttää mahdollisen raskauden? :)

Mä oon vielä nolompi, jouduin googlaamaan mikä on toikkari:hilarious:

Jos joku haluaa lukea lapsettomuutta käsittelevää kirjallisuutta niin luin itse nyt toistamiseen "ihmeet tapahtuvat muille". Tykkään itse siitä, vaikka siinä ei onnellista loppua tule. Ymmärtääkseni ko. kirjailija on joko jonossa tai saanut jo adoption kautta lapsen.

En tiedä mäkään mikä toikkari on :D

Mä lainasin just kirjastosta Hullu kuin äidiksi tullut. Katotaan paljonko kerkeen lukea :) haluttu kirja. Mut täytyy tsekkaa joskus sun vinkki kiitos! Toivotaan ettei kukaan meistä jää lapsettomaksi. Syksyllä luin mm. Anna-Leena Härkösen kirjan, käsitteli mm. keskenmenoja. Oli tosi hyvä. En muista nyt nimeä :/

Mulla on jo rv17 enkä oikein uskalla vieläkään ostaa vauvalle juuri mitään kun kummittelee km taustalla :banghead: mutta ehtiihän noita sit ku tietää ostaako sinisiä vai punasia :hilarious: muutama neutraali body ja sukat on. Mä oon toivon mukaan tuomassa tänne plussaus onnea kaikille :smiley-bounce016

Takaisin