Raskaaksi 2019

Kp5. Tänään porukassa havaittavissa kisaväsymystä. Molemmissa perheissä osa tuli päikkäreille jo. Huomenna ehkä taas reissupäivä + meressä uintia. Vasta kahdelle muksulle sattunut äksidentti. Mun poika laski putkiliukumäkeä niin joku pienempi muksu oli kiivennyt putkea ylöspäin ja mun poika laski tietysti sen päälle, kun ei ylhäältä nähnyt sinne. Päät oli kolahtanu yhteen :inpain: Toisen perheen poika liukastui, kyynärpää auki ja allaskielto tänään :confused: Vauhtia ja vaarallisia tilanteita :wideyed:

Selvis miten nuo toimii :) se missä kaks viivaa niin tumma on se kontrolliviiva ja toinen haalee se millanen on se yksittäisviiva jos raskaana. Jos se yksittäisviiva tummempi ku se haalee viiva niin raskaana. Mitä tummempi on noiden haaleen ja tumman väliltä niin sitä enemmän viikkoja. Eli ihan selkee nega toi mun. Dpo11 nyt FF mukaan, eli vois näkyä viel parin päivän päästä jos raskaana. Mut taidanpa luovuttaa tähän. Jos pe ei viel menkkoja ni testaan..
20190709_132543.jpg
ylempi on raskaana 1-2 ja alempana 2-3 ja aika haaleet vielä 1-2

Tässä kaikki ja oho on eri päin noi liuskat ku edellisessä kuvassa mutta ylimpänä 1-2, keskellä 2-3 ja alhaalla 3+ ja kyseessä avatut clear Blue viikkodigit

Liitteet

• 20190709_132603.jpg
    20190709_132603.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 654
Tervetuloa kaikille uusille! Kiva kun porukka kasvaa :)
Nipanderi, ai ku kiva et ollaan ihan samoissa, päästään sit jännäilemäänkin kimpassa myöhemmin :)

Mies lähti jo edeltä mökille tänään ja myö mennään lasten kans huomenna perässä. Ovis varmaan tässä ihan lähipäivinä, viimeistään la varmaan joten pitää nyt olla samassa osotteessa ukon kans mahd.paljon :joyful:

Kyllä se tulee ku vähiten odottaa mutta tiedän tunteen.... :Heartred
Ja mun ystävä tuli raskaaksi ku itse yritin ja hän tekee lokakuussa jos ei jo aiemmin. Hänen raskauden otin ilman katkeruutta ja teidän muiden mut sit muut niin tulee fiilis et voi video ku kaikki vaa pullahtaa paksuksi ja abortteja yms ku on monta jotka haluu ja adoptoin jos en itse onnistu. Toki nyt oon raskaana itse mutta silti se pelko.. Tänään tuli niin huono olo et ihan pyörrytti ja istuessa myös. Nyt vähän valitan kun on helle niin helpommin ellottaa sun muuta

Millaisia kokemuksia raskauskeijun one step raskaustesti liuskoista:confused005
Mietin jos niitä tilaisi, mutta tuntuu että kaikki kokemukset mitä oon lukenut niin on tosi huonoja, että ei esim. ole näyttänyt raskautta ollenkaan vaikka digi sitten '' raskaana '' jne

Tännehän on tullut oikein ryntäys uusia:Heartred:welcome

Joku kyseli että mitä raskautumiseen. Noin periaatteessa kaksi erilaista sukuelintä yhteydessä ovulaation lähellä riittää, varsinkin jos tulee helpolla raskaaksi:) yks ihan perushyvä ohje on kirjata kiertoa ylös, esim. Joku app puhelimeen. Niitä on erilaisia ja helppo seurata kierron pituutta ja mekkoja, lähestyvää ovulaatiota yms. Kumminkin kysyvät neuvolassa esim. Et millon ollut viimeiset menkat, kun plussa pärähtää.

Onhan niitä maailman sivu täynnä erilaisia poppaskonsteja, mutta kannattaako, ni en tiedä. Mulla ollu esim. Geleet käytössä nyt 4-5 kiertoa ilman hyötyjä. Inofolic tai vastaavaa on vissiin vähän tutkittu, mutta hyödyt siitäkin vasta kub on käyttänyt useemman kk:den. Jossain kohtaa ei edes saanut suomesta, mut en tiedä mikä tilanne nyt on sen kanssa.

Mammavitamiinit tai ainakin foolihappo suositellaan aloittaa jo yritysvaiheessa. Ja ovistikut nyt on varmaan se yleisin mitä ihmiset käyttää apuna ellei oo selkeitä ovisoireita (limat, kiputuntemukset yms.)

Jannnille isot sympatiat, tää on aina näiden negojen jälkeen sama fiilis, että kun ei vaan enää jaksais yhtään kiertoa enää odottaa sitä omaa vuoroa.

Nyytille nyt talletteluonnet. Se on parasta pysytellä sen kaksilahkeisen lähettyvillä nyt:) mua jo vähän valmiiksi ottaa päähän, et mies on vklopun pois, vaik onnistutaankin järkkää perjantaille pikatalletukset ja varmistaminen sitten sunnuntaina.

Helenalle turvallista loppulomaa:) toi on hyvä ettei sen enempää oo sattunut:)

Ah, kaks työpäivää takana. Kohta on viikonloppu:Heartred:Heartred terveisin raato. Ps. Vähän lähestyvän oviksen merkkejä, siis sahara alkaa muuttua, raahaudun miehen kaatoon mikäli saan pidettyä luomet auki:laughing001

Millaisia kokemuksia raskauskeijun one step raskaustesti liuskoista:confused005
Mietin jos niitä tilaisi, mutta tuntuu että kaikki kokemukset mitä oon lukenut niin on tosi huonoja, että ei esim. ole näyttänyt raskautta ollenkaan vaikka digi sitten '' raskaana '' jne

Mä oon paha sanoja, kun mulla testit toimii niinkuin pitää (eli ovat kaikki negoja:() mutta suosittelen pc, näyttää Monilla jo ennen menkkojen poisjääntiä, eikä anna hirveenä turhia viivoja (kai).

Kyllä mä niillä lugeilla lähden tähänkin, pitivät hyvin tiputtelun kurissa ja terot on sitten ehkä enemmän synteettisiä, niin siksi mieluummin aloitin näillä.

En tiedä pitäisköhön jossain kierrossa koittaa niitä terojakin, uteliaisuudesta, vai meneeköhän siitä vaan kierto sekaisin, kun noista lugeista ei menny.

Ja jonkun testikierron otan vielä ilman mitään ennen hoitoja (jos sinne asti tässä mennään) että olisko kroppa muuttunut ja lopettanut sen tiputtelun, siinä kierrossa vois käydä napsasemassa sen progekokeenkin:)

Onhan niitä maailman sivu täynnä erilaisia poppaskonsteja, mutta kannattaako, ni en tiedä. Mulla ollu esim. Geleet käytössä nyt 4-5 kiertoa ilman hyötyjä. Inofolic tai vastaavaa on vissiin vähän tutkittu, mutta hyödyt siitäkin vasta kub on käyttänyt useemman kk:den. Jossain kohtaa ei edes saanut suomesta, mut en tiedä mikä tilanne nyt on sen kanssa.

Mammavitamiinit tai ainakin foolihappo suositellaan aloittaa jo yritysvaiheessa. Ja ovistikut nyt on varmaan se yleisin mitä ihmiset käyttää apuna ellei oo selkeitä ovisoireita (limat, kiputuntemukset yms.)

Inofolic on just tuota myo-inositolia, josta itsekin mainitsin. Tai ainakin inositolia, näitä on vähän erilaisia enkä nyt just muista ulkoa. Donaferty on ainakin sellainen valmiste jota ei just nyt saa Suomesta, mutta vissiin loppukesästä olisi taas tulossa? Ja voisi sanoa että "tietysti" hyödyt näkyvät vasta useamman kuukauden päästä, soluilla ja muilla ihmiskehon rakennuspalikoilla kun kestää myös uusiutua.

Foolihappo ei varsinaisesti ole mikään poppakeino raskautumiseen, vaan sitä tarvitaan suuri määrä alkion normaalin kehityksen varmistamiseksi, jonka takia sitä suositellaan syömään jo ennen yrityksen alkua.

Raskautumisneuvoiksi minä antaisin just tuon kierron seuraamisen, suht säännöllisen seksielämän ja rentouden :) Jos ei etukäteen ole mitään käsitystä siitä tuleeko helposti raskaaksi vai ei, niin turha sitä ainakaan on alkaa pelätä ja manata että varmasti ei tule...

Vehnänalkioöljy ja ubikinoni on itsellä "lisäapuna" tässä yrityksessä. Aiemmissa kuumeiluissa oli greippi/greippimehu kp1-ovis. Seuraavassa kierrossa varmaan sekin taas avuksi :grin
Googlaamalla löytyy juttua näistä kaikista, joten en nyt kännyllä ala sen tarkemmin niistä kirjottamaan.
Riittävä raudansaanti on myös tärkeää ja kropan yleinen hyvinvointi, joten riittävästi vitskuja, laadukas terveellinen ruoka, riittävä uni ja terveelliset elintavat ylipäätään ym kaikki yhdessä varmasti tukee raskautumista ❤️

Vehnänalkioöljy ja ubikinoni on itsellä "lisäapuna" tässä yrityksessä. Aiemmissa kuumeiluissa oli greippi/greippimehu kp1-ovis. Seuraavassa kierrossa varmaan sekin taas avuksi :grin
Googlaamalla löytyy juttua näistä kaikista, joten en nyt kännyllä ala sen tarkemmin niistä kirjottamaan.
Riittävä raudansaanti on myös tärkeää ja kropan yleinen hyvinvointi, joten riittävästi vitskuja, laadukas terveellinen ruoka, riittävä uni ja terveelliset elintavat ylipäätään ym kaikki yhdessä varmasti tukee raskautumista ❤️

Itsellä ei välttämättä terveimmät elämäntavat, mutta en silti ymmärrä kuinka sit huumeidenkäyttäjät sun muut saa lapsia ja itse en :/

Omasta kokemuksesta voinen sanoa, että paras keino raskautumiseen on stressittömyys! Aivan varmasti paljon helpommin sanottu kuin tehty, mutta on oikeasti toimiva. Ainakin minulla oli. Kahdeksan kuukautta toivottiin ja yritettiin raskautta, mutta kun päätettiin, että ei yritetä enää vaan siirretään lapsihaaveita, seuraavasta kierrosta olin raskaana. Lopetin murehtimisen ja raskauden jatkuvan vatvomisen, toivomisen ja testailun. Tadaa! Sen takia nytkin lähden sillä mielellä, että yritämme rauhallisesti ja mahdollisimman stressivapaasti. En aio ottaa paineita, koska tiedän, että sitten ei ainakaan tärppää.
Toinen, mikä varmasti edesauttaa raskautta on terveelliset elämäntavat (ehkä tupakointi on "peruspaheista" vaarallisin, ainakin kuulemani perusteella, heikentää sekä naisen että miehen hedelmällisyyttä voimakkaimmin). Tietysti myös paino on tekijä, normaalipainossa raskautuminen on mitä ilmeisimmin helpointa. Loput on melkein kiinni tuurista ja tähtien asennosta... Olen itsekin miestä patistellut lopettamaan tupakointia, mutta vielä ollut yhtä tyhjän kanssa, ei ole onnistunut. Poikani isä kyllä poltti, kun tulin raskaaksi, eli ei sekään tietysti raskautta estä.

Takaisin