Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sai muuten kauheet haukut heti neuvolassa, olis pitänyt "ilman muuta" odottaa ekat menkat ennen yritystä, kun oli sit niiin vaikea muka selvitellä laskettua aikaa yms
Onpa typerää.. Kyllähän meille annettiin vihreää valoa vaikka kovin sanoi että jos raskaudun heti niin isompi riski ja mulla alkuperäinen la muuttuu varmasti koska en ole niin pitkällä kuin edelliset menkat antaa ymmärtää...Ja sai muuten kauheet haukut heti neuvolassa, olis pitänyt "ilman muuta" odottaa ekat menkat ennen yritystä, kun oli sit niiin vaikea muka selvitellä laskettua aikaa yms
Käy ostamassa citymarketin pregcheck-testejä!
Mä aloittaisin joskus kp 10 testaamaan. Vähän riippuu siitä, onko kuinka pitkät kierrot. Itse voisin aloittaa vasta kp 13/14 ihan hyvinkun ovuloin myöhemmin.
Mulla on kierrot ollut nyt 23-28. Jos noissa kaikissa olisi 14 päivän luteaali niin silloin oviks saattaisi olla jo kp9. Ehkä aloitan ajoissa. Pitääkin käydä cittarista ostamassa testejä. Esikoista yrittäessä käytin Sofin liuskoja ja toimivat oikein hyvin. En vain tosiaan yhtään muista miten monta päivää niitä aina kuukaudessa käytin.
Mullakaan ei edellisessä raskaudessa turvonneet sormet, vaan hyvin käytin sormuksiani läpi raskauden ja sen jälkeen. Ihan loppuaikoina ne välillä vähän kiristivät kyllä. Nuorison neuvolassakin että sormet ja nilkat turvottaa niin neuvolan täti katsoi ja nauroi, ettei noin vähäistä turvotusta lasketa. Itsestä tuntui että kauhean paksut nilkat kun ei yleensä ollut mitään.
Mulla just Terot ja primot pidensi ovista ja nyt harmittaa kun tyhjennyksen jälkeen oli tosi aikainen ovis.Jos kauheen aikaisin menkkojen jälkeen on ovis, niin voi olla limakalvo liian ohut.
Kannattaa Juu aloittaa ajoissa. Voi kyllä olla ettei sulla 14pvän luteaali ole, et muutama päivä vähemmän.
Villi veikkaus et tänään on ovis, ainakin nämä vahvistuvat kivut viittaisi siihen. Miehen kaatoa vielä illalla tiedossa.
Eli jos nyt tänään ovis ni kierto on 31pvää sitten.
Mulla varmaan liian ohut limakalvo, kun niin niukat menkat. Silti ovis keskivaiheilla ja luteaali 14 pvää. Aika pitkät kierrot, menee hirveen kauan aina uuteen yritykseen Jospa ne letrot auttais limikseen ja ovikseen..
Ei se välttämättä ole ohut, itse kävin ultrassa ja oli aikaisin jo limis 9mm ja tämä Suomessa jossa mulla oli 30 pv kierto ja niukka vuoto eli pari päivää max 4. Teininä mulla ku alko oli 28 pv ja 10 pv vuoto johon pillerit ja sit sen jälkeen kierto meni ihan rusinoille ja tästä lopetuksesta jo 11 vuotta aikaa
Onko lyhyt vai myös niukka? Multa tulee niin vähän verta et pärjää suurimman osan ajasta pikkuhousunsuojalla.. Mul oli joulukuun gynellä limis vissii 5,6mm just ennen ovista.. Liian ohut.. Sanoikohan gyne et pitäs olla ainakin 6mm vai kui. No toivotaan että letrot auttaa.
Eli uskon et letrot auttaa siihen et kuukautiset ainakin on ehkä runsaammat en tiedä...Onko lyhyt vai myös niukka? Multa tulee niin vähän verta et pärjää suurimman osan ajasta pikkuhousunsuojalla.. Mul oli joulukuun gynellä limis vissii 5,6mm just ennen ovista.. Liian ohut.. Sanoikohan gyne et pitäs olla ainakin 6mm vai kui. No toivotaan että letrot auttaa.
Mul on usein toi 6mm mut folli viel pieni.. Et ehtii varmaan joku 10 mm olla . Ja ihan pärjään pikkuhousunsuojalla, tämä tuli ku etelään muutin. Suomessa oli niukka vuoto mut enempi ku täällä. Itse olisin luullut sen mun viikon takaisen tuhrun olleen menkat jos olis ollu punaista et niin tuhrua in. Mut mulla menkat on eka ruskea ja sit punainen eli ei ikinä vaaleanpunaista.. Ja niukasti luomusti tulee sit ku terot ni on enempi vuotoo
Onko lyhyt vai myös niukka? Multa tulee niin vähän verta et pärjää suurimman osan ajasta pikkuhousunsuojalla.. Mul oli joulukuun gynellä limis vissii 5,6mm just ennen ovista.. Liian ohut.. Sanoikohan gyne et pitäs olla ainakin 6mm vai kui. No toivotaan että letrot auttaa.
Ne ei mulla toimii, mut toi pregcheck on mulle liuskoista paras. Sit hyvä on digit myös!
Itse liputan rfsu ovulaatiotestien perään ja clearbluen kaksoishormoonia mittaavaa digitaali ovulaatiotesti. :)