Raskaaksi 2019

Noniin mies tuli matkalta. Eli seksiä eka kerta viikkoon. Ja sattuu kohdunnapukkaan kun osuu.. Menkat? En muista sattuiko raskaana :bag: vai voiko vaan tauko aiheuttaa.. On kyllä ennenkin ollut mut en muista mikä kierronvaihe. Ovis ei nyt ainakaan ole.

Mistä tiedät ettei ovis ole? Vai ootko tikuttanu? Mikä kierto päivä sulla on? En enään muista? :hilarious:

Mistä tiedät ettei ovis ole? Vai ootko tikuttanu? Mikä kierto päivä sulla on? En enään muista? :hilarious:

Kp33 ja dpo13 tai dpo9... Mut eiköhän toi kipu vaan harjoituksen puutetta... Tässä yrittää kaikkea keksiä mikä vois liittyä raskauteen :wacky: eiköhän menkat ala pikkuhiljaa. Tulispa nopeesti sit jos ei raskaana, niin pääsis letrot alottaa eikä ois Kreikassa vuotoja!

Noniin mies tuli matkalta. Eli seksiä eka kerta viikkoon. Ja sattuu kohdunnapukkaan kun osuu.. Menkat? En muista sattuiko raskaana :bag: vai voiko vaan tauko aiheuttaa.. On kyllä ennenkin ollut mut en muista mikä kierronvaihe. Ovis ei nyt ainakaan ole.
Mulla sattui noin viikko sitten pari kertaa

Mulla aikalailla sama kuin sulla noittan menkkojen kanssa. Ennen kesti noin5-7 päivään josta 4-5 päivää kunnon vuotoa. Nykyään kestää kokonaisuudessa sen 3-5 päivää välillä on niukat, mut sit taas välillä (niinku kahdet viimisimmät menkat) ollu niin et 1-2 päivää vuotaa ihan hirveesti(normaalia enemmän) ja sit yks normivuotopäivä ja sit 1-2 päivää enään ihan vähästä. Ihan niinku tulis yhden-kahden päivän aikana kaikki (viikon edestä) ja sit vaa tiputtelee loput:hilarious:
Mä oon ollu tyytyväinen kun pillereitten kanssa vuodot oli niukat ja kesti 7-8 pv ja nyt 3-4pv 2 ja 3 päivä on niin että joutuu siteen vaihtaa parin tunnin välein, toisaalta on äkkiä ohi...

Mulla on dpo 7 ja viime viikolla sattuu seksi pari kertaa :S et jos se oiskin oire :D

Täällä dpo10, nänniarkuus ja kohtu/munistuntemukset edelleen läsnä. Aattelin huomenna testailla :angelic::hilarious:..flo ennustaa menkkoja viikonlopulle

Hienoa!
Millä keinoilla olet saanut painoa pudotettua?

Kiitos :happy: Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. En laske hiilareita, mutta pyrin ottamaan ne kasviksista ja marjoista. Ja rasvaa toki lisännyt. Kasviksia varsinkin tulee ihan vahingossa hurja määrä! Kesäkuun 9. päivästä lähtenyt joku 3-4 kg ja välissä on ollut myös mm. etelän all inclusive -loma! :grin Ja nälkä ei siis ole ollut missään vaiheessa, siksi kai tämä niin helppoa on :happy: Ketolla tai tarkemmin laskemalla saisi varmasti nopeampaa tulosta, mutta en halua nopean painonpudotuksen herättelevän vanhaa syömishäiriötä. Hitaasti ja toivottavasti varmasti. Josko tämä olisi (osa)avain siihen lapsensaantiin meillekin :Heartred

Tänä aamuna :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred Dpo11 omien laskujen mukaan.
Toivottavasti pysyy kyydissä :nailbiting::nailbiting:

Liitteet

• IMG_20190708_064948_resized_20190708_091513034.jpg
    IMG_20190708_064948_resized_20190708_091513034.jpg
    10.3 KB · Katsottu: 310
Kiitos onnitteluista! :Heartpink
Jännittää alyttömästi, kun kaksi km takana...

Meillä tärpää älyttömän helposti: 4 raskautta takana (tämä tänään testattu mukaan laskettuna), joista tärpännyt yk1, yk1, yk2 ja yk1. Mutta toisaalta, kun meillä on vain yksi lapsi, pelottaa, että kaikki "huonotkin" solut ja alkiot lähtee meillä jostain syystä kehittymään... :sad001

Oireistakaan ei voi koskaan tietää, kun kaksi edellistä km on huomattu vasta ultrassa, eli mitään vuotoja/kipuja ei ole ollut. Lisäksi edellisen km:n kohdalla, joka oli osittainen rypäleraskaus, mulla oli kova pahoinvointi, jonka luulin olevan hyvä merkki, mutta johtuikin sitten siitä, että rypäleraskauksissa hcg nousee liian korkeaksi... Eli yhteenvetona mistään ei voi päätellä mitään. :sad001 Ei auta kuin elää päivä kerrallaan... :happy:

Kp33 ja dpo13 tai dpo9... Mut eiköhän toi kipu vaan harjoituksen puutetta... Tässä yrittää kaikkea keksiä mikä vois liittyä raskauteen :wacky: eiköhän menkat ala pikkuhiljaa. Tulispa nopeesti sit jos ei raskaana, niin pääsis letrot alottaa eikä ois Kreikassa vuotoja!

Toivotaan että olisin merkki raskaudesta:happy:

Takaisin