Raskaaksi 2019

Voi eiii, en halua että mun sormukset jää pieneksi, kun niillä on niin paljon tunnearvoa :sorry:. Mulla on nyt tosi pieni sormuskoko ja harmittaa ihan hirveesti jos joudun kulkemaan ilman niitä :smiley-angry017

Voi kai sormuksia myös isontaa tarvittaessa? :happy:

Iiks, mies on just ens vkloppuna sit reissussa ja ovis+ päivä todnäköisesti lauantai tai hyvällä onnella perjantai.

Nyt sit hirvee sumpliminen, jos päästäis livahtaa kumpikin töistä perjantaina, niin et ehtis pikaiset ennen kun mies lähtee ja pitää hakea lapsi päiväkodista. Seuraavan oletetun oviksen ajankohdalla on vähän sama hommeli, sillon oon ite vaan vklopun töissä:banghead:

Jospa se riittäis et vähän ennen ja just jälkeen...

Näettekö tuossa haamun? :wideyed: Dpo10 tänään.

Liitteet

• IMG_20190707_065008_resized_20190707_072225201.jpg
    IMG_20190707_065008_resized_20190707_072225201.jpg
    8.6 KB · Katsottu: 201
Lisäys edelliseen - tässä parempi kuva.

Näkyypä huonosti kuvassa! Luonnossa kyllä selkeämpi...

Liitteet

• IMG_20190707_072810_resized_20190707_072901942.jpg
    IMG_20190707_072810_resized_20190707_072901942.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 204
Näettekö tuossa haamun? :wideyed: Dpo10 tänään.

Delly, kyllä siinä todella haalee haamu näyttäs olevan, pidetään peukkuja että vahvistuu! :)

Itse testasin nyt aamulla ja ihan puhdas negahan sieltä tuli. Oon melko varma mun oviksesta, vaikka en nyt sitä tikuttanutkaan, ja mun laskujen mukaan tänään olis dpo 10. Mutta menkkojen pitäis alkaa ens ke-pe välillä, niin en nyt viä heitä kirvestä kaivoon. Testaan seuraavan kerran varmaan perjantaina, ellei ne menkat sieltä tupsahda jo ennen :D

Dellyllä näkyy jotain tosi haaleaa testissä. :) Mikä kiertopäivä sulla on? Viivalle vahvistumista!

Sormuksia voi tosiaan suurentaa, jos ne jää pieneksi. Jos on itsellä jotain käyttämättömiä kultakoruja sulatettavaksi (samanvärisiä kultaa luonnollisesti) niin saa vielä edullisemmin kun ei tarvitse sitä materiaalia ostaa. Itsellä ei ole käytännön kokemusta, mutta miehen vihkisormus teetettiin ihan alusta saakka. Eikä sitten loppujen lopuksi edes ollut kauhean paljon kalliimpaa kuin valmiin ostaminen.

Minä päivänä te aina alatte tikutella ovista? Yritin loppuviikosta tilata ovistikkuja, että saisin edes kerran tikuteltua ennen lääkäriin menoa. No verkkopankki ei just silloin toiminut ja jäi tilaamatta. Nyt sitten hoksasin että on jo kp6, että jos meinaa tikutella niin varmaan kohta pitäisi aloittaa. Pitänee kaupasta jotain etsiä. Tiistaina ei jaeta postia niin tilatut ei ainakaan ehdi enää.

Dellyllä joku haalea haamu sieltä näkyy:Heartred Toivotaan että vahvistuu. :)

Täällä kp19 tänään ja eilen oli sellasii tuntemuksia et olis ehkä voinu olla ovis:wideyed: Flo ennustaa sitä vasta ensviikon viikonlopuksi mutta kun tosiaan nää kierrot ollut niin eripitusia että ei tiedä. Mut mä meen nyt tuntemusten perusteella eli nyt olis sit dpo1:happy:

Muokattu viimeksi:
Nii ja jos ovis olis eilen nii tuli hyödynnettyä se illalla:happy: ollaan muutenkin koko kierto menty sillan 2-3 päivän välein touhuten kun ei siitä oviksesta oo sitä varmuutta. Mut eipähän se medän normirytmistä silti kauheesti poikkee:grin

Sitä mukaa kun lukee, unohtuu jo, mitä oli tarkoitus vastata :rolleyes: Joka tapauksessa haamuille vahvistumista ja piinailijoille kovasti hermoja ja tsemppiä! :happy:

Minä en ole saanut aikaiseksi hankkia paristoja lämpömittariin, kun ei marketeista ole löytynyt. Tikuttanut jaan en ainakaan vielä ole, oviksen pitäisi olla ensi viikonlopun aikana. Yk4 tai 5. Miten te pillerit lopettaneet muuten laskette? Onko ensimmäinen yk se aika pillereiden lopettamisesta mekkoihin, vai vasta menkkoja seuraava?

Byääh, näin unta että tein ekaa kertaa elämässäni positiivisen testin. Oli liian todentuntunen uni, kylläpäs petyin kun heräsin. Yritän edelleen olla testaamatta ennen ens la kun menkkojen pitäis alkaa.. Se negan näkeminen on niin turhauttavaa

Sitä mukaa kun lukee, unohtuu jo, mitä oli tarkoitus vastata :rolleyes: Joka tapauksessa haamuille vahvistumista ja piinailijoille kovasti hermoja ja tsemppiä! :happy:

Minä en ole saanut aikaiseksi hankkia paristoja lämpömittariin, kun ei marketeista ole löytynyt. Tikuttanut jaan en ainakaan vielä ole, oviksen pitäisi olla ensi viikonlopun aikana. Yk4 tai 5. Miten te pillerit lopettaneet muuten laskette? Onko ensimmäinen yk se aika pillereiden lopettamisesta mekkoihin, vai vasta menkkoja seuraava?

YK 1 on heti pillerien lopettamisen jälkeen tulevan tyhjennysvuodon jälkeen, onhan siinäkin mahdollisuus raskautua.

Ois tarkotus saada raskauden jälkeen kilot takasin suurinpiirtein samaan, ku ennen raskautta (jospa ne sormuksetki menis), mutta mitä mä siihen asti pidän :dontknow. Joutuu hankkii varmaan jotku väliaikaiset sormukset suklaamunasta :hilarious:.

Delly plussa on!

Tein ovistestin ja siihen tuli kyllä suht tumma viiva, mutta raskaustestiin nega o_O:sour:

Tänään käytiin tekee kaupat uudesta Kia Carenssista ja ostamassa valmiiksi vihkisormus :D Timanttiset menee konkurssiin niin siellä oli loppuunmyynti :P kosinta tulee kyllä ja sormus on kaapissa, mut se on sellainen ostos jonka huomaisin jos katoais tililtä niin oli helpompi käydä itse valkkaa oikea :P

Meneekö se koko lafka nurin :oops:

Takaisin