Voi eiii, en halua että mun sormukset jää pieneksi, kun niillä on niin paljon tunnearvoa . Mulla on nyt tosi pieni sormuskoko ja harmittaa ihan hirveesti jos joudun kulkemaan ilman niitä
Voi kai sormuksia myös isontaa tarvittaessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi eiii, en halua että mun sormukset jää pieneksi, kun niillä on niin paljon tunnearvoa . Mulla on nyt tosi pieni sormuskoko ja harmittaa ihan hirveesti jos joudun kulkemaan ilman niitä
Näettekö tuossa haamun? Dpo10 tänään.
Näettekö tuossa haamun? Dpo10 tänään.
NäkyyNäettekö tuossa haamun? Dpo10 tänään.
Sitä mukaa kun lukee, unohtuu jo, mitä oli tarkoitus vastata Joka tapauksessa haamuille vahvistumista ja piinailijoille kovasti hermoja ja tsemppiä!
Minä en ole saanut aikaiseksi hankkia paristoja lämpömittariin, kun ei marketeista ole löytynyt. Tikuttanut jaan en ainakaan vielä ole, oviksen pitäisi olla ensi viikonlopun aikana. Yk4 tai 5. Miten te pillerit lopettaneet muuten laskette? Onko ensimmäinen yk se aika pillereiden lopettamisesta mekkoihin, vai vasta menkkoja seuraava?
Tänään käytiin tekee kaupat uudesta Kia Carenssista ja ostamassa valmiiksi vihkisormus :D Timanttiset menee konkurssiin niin siellä oli loppuunmyynti :P kosinta tulee kyllä ja sormus on kaapissa, mut se on sellainen ostos jonka huomaisin jos katoais tililtä niin oli helpompi käydä itse valkkaa oikea :P