Raskaaksi 2019

Ainiin ja mulla letrot ei kuitenkaa oo runsastuttanu menkkoja eikä myöskään progesteronilääkkeet.

Mikä progelääke sulla? Heh just kyselin samat kyssät letropuolella mihin vastasit :)

On se outo et ku muutin lämpöön niin kierto pitkä ensin ja kesällä heti toimii. Aurinko sun muut kai tekee Vettä menee enemmän ja nyt huomasin että mulla on selvästi rinnat kasvanu tai raskaammat. Ne ei tykkää olla liiveissä. Sit nippailut on ohi et joku outo paine välillä ja lähinnä sattuu tonne alas yhteen kohtaan hiukka ja ohi. Toki molemmat munikset jotenki erituntoiset siis lantio mut eniten kipuu alapää ja väliliha. Polvet ja muut nivelet on löystynyt jo nyt et jotenki ku hormonit on täysillä ni koko ajan tulee jotaki just aineenvaihdunta ja kaikki nopeutuu. Ihottumaa tulee yms mut ei välttämättä tajuais jos ei tietäisi et on raskaana ja mulla rintojen arkuus tulee ja menee

Juu ei vissiin kaikki liikkeet mutta moni. No, saatiinpa -30% kaunis sormus joka on ihan perfect mulle <3

Ja autokin tulis ens viikolla, enää ei puutu kuin plussa testistä. Näin unta et plussasin! Aamulla tosin pc näytti megaa, mutta hullu on hullu vaikka voissa paistaa. Ei siellä varmaan dpo6 mitään näkyiskään :D jospa se olis vaan enneuni :rolleyes::smiley-angelic001

Mä näin unta et olin se juttu mikä laitetaan sisään ku ultrataan ja näin mun kohdun unessa.. Outo uni. En oo yhtään vauvaunii nähnyt mut siitä et ultrataan ja et oon raskaana. Ei muuta ja sit se on muka tyttö vaikkei itse vauvaa missään näe kuin ultrassa

Joo, lämmintä on. Huhhuh. Ei kyllä tuu ikävä Suomen kelejä. Käytiin meren rannalla tänään uimassa :happy:

Liitteet

• 20190707_181947.jpg
    20190707_181947.jpg
    41.3 KB · Katsottu: 167
Noniin, newmoonille nautinnollista miehenkaatoa, komeat viivat:)

Ihanan näköistä siellä Helenalla. Itellä vähän masentaa mennä huomenna töihin.:confused:

Mulla kyllä toimii kaikki tikut, tai on toiminu tähän mennessä. Esikoista en koskaan saanut tikulle vaikka yritin, olisko sitten ollut joku virheellinen erä rfsuita sillon tjn.

Kp10, tähän kiertoon vielä geleet, muutama hassu niitä vielä jäljellä. Sit on tullut käytettyä niitä 4-5 kiertoa ilman hyötyjä, joten saavat olla. Kohta voikin apteekista käydä hakemassa uuden satsin niitä lugeja. Ne oli kyllä hyviä, tyrehdytti välivuodon ja sai koko vuoteen ekaa kertaa olla dpo11 saakka vuotamatta (paitsi se kolmen päivän vuotosessio siinä oviksen aikaan).

Joo, lämmintä on. Huhhuh. Ei kyllä tuu ikävä Suomen kelejä. Käytiin meren rannalla tänään uimassa :happy:

Hyvältä näyttää! :)

Minun iloni tänään on vaivattomasti pudonnut paino. Lueskelin ylipainon vaikutuksesta raskauden alkamisen kestoon ja ilmeisesti se on ollut riittävä motivaattori mullekin :rolleyes: BMI on nyt alle 35, eli matkaa on, mutta suunta on oikea!

Sori, että kiusaan näillä lomakuvilla :hilarious:, mut tää kuva meidän vesipedosta kertoo kyllä vauhdin määrästä :grin Aikuiset on ihan puhki :wacky: Meillä siis kahden perheen reissu, 4 aikuista ja 5 lasta.

Liitteet

• 20190707_170920.jpg
    20190707_170920.jpg
    83.1 KB · Katsottu: 172
Epäilen itsekin että luteaali on tosiaan lyhyt noissa lyhyissä kierroissa. Ainakin jos olen tunnistanut ovispäivät oikein oireista. Välillä jää varmaan jonnekin 9-10 vrk.

Menkat on minulla ihan ok runsaat, mutta lyhyet. Ekana päivänä pitää käyttää isompia siteitä ja yöllä ihan yösidettä, toisena pärjää normaaleilla ja kolmantena jo melkein pikkuhousun suojalla. Ja siinä ne sitten olikin. Ennen kestivät pari päivää pidempään.

Oi miten ihania lomakuvia, Helena! Itsekin ihan fiiliksissä kun pääsin vihdoin lomalle. Vaikka meidän kesälomareissu taitaa suuntautua vain Muumimaailmaan. :happy:

Epäilen itsekin että luteaali on tosiaan lyhyt noissa lyhyissä kierroissa. Ainakin jos olen tunnistanut ovispäivät oikein oireista. Välillä jää varmaan jonnekin 9-10 vrk.

Menkat on minulla ihan ok runsaat, mutta lyhyet. Ekana päivänä pitää käyttää isompia siteitä ja yöllä ihan yösidettä, toisena pärjää normaaleilla ja kolmantena jo melkein pikkuhousun suojalla. Ja siinä ne sitten olikin. Ennen kestivät pari päivää pidempään.

Oi miten ihania lomakuvia, Helena! Itsekin ihan fiiliksissä kun pääsin vihdoin lomalle. Vaikka meidän kesälomareissu taitaa suuntautua vain Muumimaailmaan. :happy:

Mulla aikalailla sama kuin sulla noittan menkkojen kanssa. Ennen kesti noin5-7 päivään josta 4-5 päivää kunnon vuotoa. Nykyään kestää kokonaisuudessa sen 3-5 päivää välillä on niukat, mut sit taas välillä (niinku kahdet viimisimmät menkat) ollu niin et 1-2 päivää vuotaa ihan hirveesti(normaalia enemmän) ja sit yks normivuotopäivä ja sit 1-2 päivää enään ihan vähästä. Ihan niinku tulis yhden-kahden päivän aikana kaikki (viikon edestä) ja sit vaa tiputtelee loput:hilarious:

Noniin mies tuli matkalta. Eli seksiä eka kerta viikkoon. Ja sattuu kohdunnapukkaan kun osuu.. Menkat? En muista sattuiko raskaana :bag: vai voiko vaan tauko aiheuttaa.. On kyllä ennenkin ollut mut en muista mikä kierronvaihe. Ovis ei nyt ainakaan ole.

Takaisin