Ainiin ja mulla letrot ei kuitenkaa oo runsastuttanu menkkoja eikä myöskään progesteronilääkkeet.
Mikä progelääke sulla? Heh just kyselin samat kyssät letropuolella mihin vastasit :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ainiin ja mulla letrot ei kuitenkaa oo runsastuttanu menkkoja eikä myöskään progesteronilääkkeet.
Mikä progelääke sulla? Heh just kyselin samat kyssät letropuolella mihin vastasit :)
Joo, lämmintä on. Huhhuh. Ei kyllä tuu ikävä Suomen kelejä. Käytiin meren rannalla tänään uimassa
Helena80 nauti lomasta, itsekin tuollaiset maisemat ja tyhmä niin tottunut et ottaa jo ihan itsestäänselvyytenä...
Joo, lämmintä on. Huhhuh. Ei kyllä tuu ikävä Suomen kelejä. Käytiin meren rannalla tänään uimassa
Epäilen itsekin että luteaali on tosiaan lyhyt noissa lyhyissä kierroissa. Ainakin jos olen tunnistanut ovispäivät oikein oireista. Välillä jää varmaan jonnekin 9-10 vrk.
Menkat on minulla ihan ok runsaat, mutta lyhyet. Ekana päivänä pitää käyttää isompia siteitä ja yöllä ihan yösidettä, toisena pärjää normaaleilla ja kolmantena jo melkein pikkuhousun suojalla. Ja siinä ne sitten olikin. Ennen kestivät pari päivää pidempään.
Oi miten ihania lomakuvia, Helena! Itsekin ihan fiiliksissä kun pääsin vihdoin lomalle. Vaikka meidän kesälomareissu taitaa suuntautua vain Muumimaailmaan.