Raskaaksi 2019

Minä päivänä te aina alatte tikutella ovista? Yritin loppuviikosta tilata ovistikkuja, että saisin edes kerran tikuteltua ennen lääkäriin menoa. No verkkopankki ei just silloin toiminut ja jäi tilaamatta. Nyt sitten hoksasin että on jo kp6, että jos meinaa tikutella niin varmaan kohta pitäisi aloittaa. Pitänee kaupasta jotain etsiä. Tiistaina ei jaeta postia niin tilatut ei ainakaan ehdi enää.

Mä aloitin ihan ekan kerran jo kp8 (kierron pituus 25-28), niin jonkun ohjeen mukaan valitsin ton alotuspäivän. Mutta silloinkin ovis+ oli vasta dpo13, niin seuraavissa kierroissa aloitin vasta kp10, ja nyt oon tehny viimiset puoli vuotta vaan kp11-kp14, koska aina ollut + sillä välillä :)

Sain roskishaamun??? Onko ihan höpönlöpöä ne? Eli eilisessä herkässä oli viiva! Ja kirjaimellisesti roskiksesta otettu :wacky::hilarious: sininen tänään tehty kylmästä pissasta ja samoin ovistesti. Ei kylläkään mitään oireita. Nyt ois vasta dpo9 jos FF mukaan menis.

Muoks ainiin kuva..

Liitteet

• 20190707_111906.jpg
    20190707_111906.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 253
Sain roskishaamun??? Onko ihan höpönlöpöä ne? Eli eilisessä herkässä oli viiva! Ja kirjaimellisesti roskiksesta otettu :wacky::hilarious: sininen tänään tehty kylmästä pissasta ja samoin ovistesti. Ei kylläkään mitään oireita. Nyt ois vasta dpo9 jos FF mukaan menis.

Muoks ainiin kuva..

Oi jannn - vahvistumisia! Mä sain myös tänä aamuna haamulaisen, dpo10. :happy:

Mulle riitti tulla tänne etelään niin en tänään saanut enää sormuksia sormeen :hilarious:
Ihanaa reissua Helena, oon niiiiiiin kateellinen, että pääset lämpiään. Täällä +13 ja sateista.
Masentaako ketään muuta nämä säät? Vai onko jossain päin Suomea paremmat kelit? Mä oon niin kesäihminen ja oon ihan toivottoman allapäin näistä säistä.... :smiley-angry017

Toivottavasti vahvistuu sullakin, niin olis lähekkäin LA! :) Oliko sulla omien laskujen mukaan enemmän kuin toi dpo9?

Joo nyt ois dpo13.. Se ovistestin perusteella, jonka tosin sain vain herkällä ovistestillä, eikä sekään ihan täys tumma ollut ehkä o_O lämpöjen mukaan olisi siis dpo9, viime kierrossa lämmöt ja ovistesti matchasi kyllä. Nyt en enää tuohon aikaan tehnyt testejä kun FF sanoi et ovis... Siinä tapauksessa progesteroni arvo olisi ollut dpo3 päivältä... Sille päivälle se 16 ois kyl ollu hyvä arvo :hilarious:

Kyllä masentaa nää kelit, mutta eiköhän ne viel parane...:rolleyes: Onneksi ensi lauantaina Kreikkaan :)

Täällä kun kirjottelitte sormuksista, ettei mahdu sormeen raskauden jälkeen tms. Mulla oli läpi esikoisen raskauden sormessa kihlasormus, ja syntymänkin jälkeen siinä pysynyt. Ei oo sormet suurentunut tai muuttunut mihinkään suuntaan ja lähtee kyllä pois sormesta jos tarvii ottaa pois.. Eikä tää oo liian iso eikä liian pienikään.

Ei kaikki timanttiset mee vissiin kiinni, vaan ne joiden yrittäjät kuului johonki samaan yhtiöön (nyt en muista nimeä), mut just katoin ki varsinais-suomen alueella ei oo yksikään timanttiset sulkemassa.

Ite aattelin testata ovista varmaan kp13-14 eteenpäin, koska mulla ovis yleensä kp15-17, ellei nyt sit jostain tulis niin vahvat ovisoireet päälle ennemmin, mut en usko, nyt kp10. Ei mitään fiiliksiä vielä ovulaatiosta.

Joku haamulainen testissä näkyy, vahvistumisia:) ja noi unet... Mut uskotaan, että joskus ne vielä käyvät toteen<3

YK 1 on heti pillerien lopettamisen jälkeen tulevan tyhjennysvuodon jälkeen, onhan siinäkin mahdollisuus raskautua.

Entäs kun tyhjennysvuotoa ei tullut? Ensimmäinen vuoto (menkat?) useampi viikko lopetuksesta.

Entäs kun tyhjennysvuotoa ei tullut? Ensimmäinen vuoto (menkat?) useampi viikko lopetuksesta.

Silloin laskisin kyllä että yritys alkoi jo pillereiden lopetuksesta, eli yk2 alkaa menkkojen jälkeen. Itsellä tosiaan kyllä tyhjennysvuoto, mutta kaveri raskautui minipillerien lopetuksen jälkeen jo ennen ekoja menkkoja, joten siihen perustan tuon oman näkemyksen :)

Silloin laskisin kyllä että yritys alkoi jo pillereiden lopetuksesta, eli yk2 alkaa menkkojen jälkeen. Itsellä tosiaan kyllä tyhjennysvuoto, mutta kaveri raskautui minipillerien lopetuksen jälkeen jo ennen ekoja menkkoja, joten siihen perustan tuon oman näkemyksen :)
Ja sai muuten kauheet haukut heti neuvolassa, olis pitänyt "ilman muuta" odottaa ekat menkat ennen yritystä, kun oli sit niiin vaikea muka selvitellä laskettua aikaa yms :meh:

Noni. Nyt on sit ihan kosteeta ja nippailukipuja et kyllä se eilinen tais olla plussa tai lähellä, nyt ainakin on. Viivat ilmestyi heti jo ennen kontrollia. Kp 21 tänään, oiskohan se primolut nyt sit siirtänyt ovista..

Pc ja rfsu, kuvanottohetkellä 2-3min dippauksesta että testi aikaa vielä jäljellä

View attachment 79816

Mul kestää aina ties kuinka kauan et viiva tummenee :woot: huh huh onpa hyvä et alotan letrot :eek:

Mä voisin kans enskierrossa yrittää bongata ovista tikuilla jos ei nyt tärppää ja jos ei niissä verikokeissa oo mitään erityistä:) mitkä on teijän mielestä parhaita ovis testejä? (sekin kyllä varmaan yksilöllistä)
Viimeks tilasin netistä jotain mut oli kyl aika huonoja kun sehlas edes takas viivan vahvuuso_O

Takaisin