Raskaaksi 2019

Haaleaakin haaleampi viiva one stepin herkkään alle parintunnin pidätykselläo_Oo_O dpo 8 . Voiko pitää paikkansa?
Voi pitää, herkät voi joillakin näyttää ennen menkkojen alkamisen päivää. Joillakin vasta kun ne on reippaasti myöhässä

Jep :) tai saatan testailla kunnes menkat tulee :bag: tänään vähän juhlimaan, jos kerta negaa niin kaikki on sallittua... Vaikka mieli ehkä vähän maassa

Ja onhan tuota itsellä tullut viiniä ruuan kanssa juotua jne reumalääkkeet syöty ennen ku plussas ja niin moni ei ees tiedä raskaudesta mitään ja sit juo polttaa yms mut terve tulee ku sehän ei vielä ota mitään äidiltä suoraan.. Et muutenhan maailma olis täynnä ei terveitä vauvoja jos jokainen olisi tiennyt heti...

Mulla pelko perseessä et kemiallinen tai tuulimunaraskaus tms mut kyl tämä oksentelu kertoo jostakin muusta et toivottavasti jää sulla menkat pois!

Mulla oli tuulimunaraskaudessa ihan hirvee pahoinvointi. Aamulla heti ekaks oli pakko syödä jotain ennenku alko mitän muuta tekee et olis phoinvointi pois mut ei se aina auttanu. Ja jos oli vähänkään pitempi väli syömisten välissä niin heti taas tuli ihan hirveen pahaolo. Muutaman kerran jopa oksensin

Tänään käytiin tekee kaupat uudesta Kia Carenssista ja ostamassa valmiiksi vihkisormus :D Timanttiset menee konkurssiin niin siellä oli loppuunmyynti :P kosinta tulee kyllä ja sormus on kaapissa, mut se on sellainen ostos jonka huomaisin jos katoais tililtä niin oli helpompi käydä itse valkkaa oikea :P

Liitteet

• IMG_20190706_194034.jpg
    IMG_20190706_194034.jpg
    36.2 KB · Katsottu: 206
Mulla oli tuulimunaraskaudessa ihan hirvee pahoinvointi. Aamulla heti ekaks oli pakko syödä jotain ennenku alko mitän muuta tekee et olis phoinvointi pois mut ei se aina auttanu. Ja jos oli vähänkään pitempi väli syömisten välissä niin heti taas tuli ihan hirveen pahaolo. Muutaman kerran jopa oksensin

Okeei, mulla ei ollut... Nyt on oikeestaan eka kerta ku on näin paha olo... Ajattelin et se olis hyvä merkki mut nyt tuli taas ahdistava olo.. No, aika tuon näyttää

Okeei, mulla ei ollut... Nyt on oikeestaan eka kerta ku on näin paha olo... Ajattelin et se olis hyvä merkki mut nyt tuli taas ahdistava olo.. No, aika tuon näyttää
Ei ollu tarkotus pelotella, toi tuulimunaraskaus on mun ainut raskaus ja siin oli raskausoireina oikeestaan vaan pahoinvointi ja jatkuva pissahätä

Kaikilla kuitenkin suht yksilöllistäkin mitä oireita tulee! Kaikille ei edes välttämättä tule pahoinvointia.:smug:

Komppaan kans, että kaikki raskaudet ja oireet on yksilöllisiä eikä niistä voi välttämättä päätellä yhtään mitään. Mulla oli km, kkm ja tm-raskauksissa ihan selvät oireet, mutta niin oli onnistuneessaki.

Wusti91 totta enkä mä nyt sun viestiä säikähtänyt, mulla vaan ei ole ollut kertaakaan näin selviä oireita... Tai pahoinvointia oikeammin sanottuna. Joten ajattelin et ehkä se on hyvä merkki.. Toisaalta kaikki ollaan yksilöitä. Nyt lähinnä pelottaa kun vasta ollu se km niin ei oikein uskalla luottaa.

Komppaan kans, että kaikki raskaudet ja oireet on yksilöllisiä eikä niistä voi välttämättä päätellä yhtään mitään. Mulla oli km, kkm ja tm-raskauksissa ihan selvät oireet, mutta niin oli onnistuneessaki.

Sama juttu. Samat oireet oli tm-raskaudessa kun onnistuneessakin, loppuivat vaan jossain vkn8-9 välillä ja nt:sa vk12 todettiin tuulimuna.

Täällähän onkin ollut paljon ihania kihlajaisuutisia:) pitäisköhän meilläkin käydä hakeen mulle uus sormus. Tuo edellinen kävi pieneksi viime raskaudessa. Välillä sitä aina sovitan, mut on edelleen jotenkin ahdistavan kiree, vaik oon nyt melkeen samoissa mitoissa mitä ennen raskauksia:) onks ollu hyvät alet?

Mulla ei ole enää esikoisen jälkeen mahtunu molemmat sormukset yhtä aikaa sormeen :rolleyes: painoa on vähä vähemmän ku ennen esikoista, mutta ei vaan mahdu.

Voi eiii, en halua että mun sormukset jää pieneksi, kun niillä on niin paljon tunnearvoa :sorry:. Mulla on nyt tosi pieni sormuskoko ja harmittaa ihan hirveesti jos joudun kulkemaan ilman niitä :smiley-angry017

Voi eiii, en halua että mun sormukset jää pieneksi, kun niillä on niin paljon tunnearvoa :sorry:. Mulla on nyt tosi pieni sormuskoko ja harmittaa ihan hirveesti jos joudun kulkemaan ilman niitä :smiley-angry017
Mulla jäi sormus nyt ku reumaoireet paheni heti alkuun tässä ja tosiaan kaikki polvet ja ranteet yms kipeät. Tukala kun ei voi muita sormuksia edes käyttää kun sormet on kuin nakkimakkarat.

Juu ei ikinä kannata vertailla oireita :)

Itsel niin pieni kihlasormus et otan varmaan ajois pois ku raskaana, ettei turpoo yli :)
Olipa kiva ilta :) alkoholia oli ja täys miinus plussa uskoon.. Huomenna mielenkiiinnosta kork ovistesti :angelic:

Takaisin