Kiitos.Onnea kihloista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos.Onnea kihloista
Mulla myös jokin tuli aika lailla niihin aikoihin kun aloin testailen ja hoidin pois. Ja se kyl tuli ennen kuin pikkuinen kiinnittyi tai niihin aikoihin...Voihan hiiva viitata raskauteenkin
Tai mulla ainakin on ollu vaan raskausaikana hiiva
Voi pitää, herkät voi joillakin näyttää ennen menkkojen alkamisen päivää. Joillakin vasta kun ne on reippaasti myöhässäHaaleaakin haaleampi viiva one stepin herkkään alle parintunnin pidätyksellä dpo 8 . Voiko pitää paikkansa?
Kumpa vaa ei ois kemiallinenVoi pitää, herkät voi joillakin näyttää ennen menkkojen alkamisen päivää. Joillakin vasta kun ne on reippaasti myöhässä
Jep :) tai saatan testailla kunnes menkat tulee :bag: tänään vähän juhlimaan, jos kerta negaa niin kaikki on sallittua... Vaikka mieli ehkä vähän maassa
Mulla pelko perseessä et kemiallinen tai tuulimunaraskaus tms mut kyl tämä oksentelu kertoo jostakin muusta et toivottavasti jää sulla menkat pois!Kumpa vaa ei ois kemiallinen
Mulla pelko perseessä et kemiallinen tai tuulimunaraskaus tms mut kyl tämä oksentelu kertoo jostakin muusta et toivottavasti jää sulla menkat pois!
Mulla oli tuulimunaraskaudessa ihan hirvee pahoinvointi. Aamulla heti ekaks oli pakko syödä jotain ennenku alko mitän muuta tekee et olis phoinvointi pois mut ei se aina auttanu. Ja jos oli vähänkään pitempi väli syömisten välissä niin heti taas tuli ihan hirveen pahaolo. Muutaman kerran jopa oksensin
Ei ollu tarkotus pelotella, toi tuulimunaraskaus on mun ainut raskaus ja siin oli raskausoireina oikeestaan vaan pahoinvointi ja jatkuva pissahätäOkeei, mulla ei ollut... Nyt on oikeestaan eka kerta ku on näin paha olo... Ajattelin et se olis hyvä merkki mut nyt tuli taas ahdistava olo.. No, aika tuon näyttää
Komppaan kans, että kaikki raskaudet ja oireet on yksilöllisiä eikä niistä voi välttämättä päätellä yhtään mitään. Mulla oli km, kkm ja tm-raskauksissa ihan selvät oireet, mutta niin oli onnistuneessaki.
Mulla jäi sormus nyt ku reumaoireet paheni heti alkuun tässä ja tosiaan kaikki polvet ja ranteet yms kipeät. Tukala kun ei voi muita sormuksia edes käyttää kun sormet on kuin nakkimakkarat.Voi eiii, en halua että mun sormukset jää pieneksi, kun niillä on niin paljon tunnearvoa . Mulla on nyt tosi pieni sormuskoko ja harmittaa ihan hirveesti jos joudun kulkemaan ilman niitä