Raskaaksi 2019

Täälläkin oli toiveet ihan tapissa, kun tallettelut osui täysin kohdilleen, täti monta päivää myöhässä, oloja vaikka millaisia... Mutta ei niin ei!:arghh: Kp2 ja ihan jäätävä vuoto+kivut... Ja kyllähän sitä kuumeillessa väkisinkin suunnittelee elämää. Mullakin oli haaveena jäädä äippälomalle heti alkuvuoteen, että helmikuussa erittäin pahasti katkennut jalka saisi lisää aikaa kuntoutua työhön..:bored: Tässä sairaslomalla on liikaa aikaa ajatella! Onneksi pian paluu vajaata viikkoa tekemään ja saa muutakin ajateltavaa. Esikoinen täyttää pian kaksi ja toiveena ois alle 3v ikäero, ettei tarvisi tehdä täyttä viikkoa ennen äippistä. Muutama kierto aikaa:nailbiting:

Tässä vielä, eli sofi 25 on todellakin herkempi kuin one step 10! Sofissa tummempi viiva. Samasta pissasta digi raskaana 3+
20190705_100140.jpg

Me käytii tänään muumimaailmassa, poika 3v5kk ei vieläkään oikeen uskaltanut käydä antaa halia muumeille. Kovasti se vonkasi että haluaa mennä halaamaan mm. Muumipeikkoa, mutta siinä se seisoi sormi suussa ja hymyili kun olisi voinut antaa sen halin. :angelic::hilarious:
Meidän pieni ujo! Mutta silti niin rasavilli.. :rolleyes::woot:
Ihana kuva alinah!

Luin uudelleen tätä sun viestiä ja mulla kans viikko oviksesta tuli tunne, et vois olla tärpänny, mut ekan testin tein vasta eilen dpo12. Mulla vähän vaihtelee sen tunteen välillä, et olis raskaana ja sen, että kohta menkat alkaa kuitenkin. Mut toi lohduttaa, et sullakin oli nega dpo 12 ja pari päivää myöhemmin tuli tuollaiset viivat. Jospa se mullakin näkyisi huomenna o_O Tai sitten herään aamulla vuotoon :oops:

Kuinka pitikin paikkansa tuo viimeinen lause :confused: Pitää jatkossa jättää noi kirjoittamatta, niin ei ehkä kävisi toteen? :grin

Onks täällä lentopelkoisia tai sellaisia, jotka jännittää lentämistä? Mä nyt ainakin jännitän vähintäänkin enkä
tiedä, helpottaako ikinä. Mulle toi 4h lentokin on liian pitkä, joten ei varmaan kannata harkita mihinkään pidemmälle
lähtemistä :grin

Kerkesin tehdä testit, jotka oli negaa. Sitten huomasin, että kp1 :smiley-angry017 Olin taas väärässä, vaikka olin
aika varma :sorry: Kierto oli jälleen 29 päivää. Just reissun alkuun nyt sitten menkat :sad001

Voi kuinka kurjaa! Tsemppiä! Mutta koita nauttia lomasta, oikein ihanaa lomaa teille! :Heartred

Onks täällä lentopelkoisia tai sellaisia, jotka jännittää lentämistä? Mä nyt ainakin jännitän vähintäänkin enkä
tiedä, helpottaako ikinä. Mulle toi 4h lentokin on liian pitkä, joten ei varmaan kannata harkita mihinkään pidemmälle
lähtemistä :grin
Ite pelkään nykyään tosi paljon, en mee koneeseen ilman rauhoittavia. Pitkät lennotkin luonnistuu lääkkeiden kanssa.
Joskus muinoin rakastin lentämistä ja halusin jopa lentoemännäksi, mutta yhdellä lennolla pelästyin kuoliaaksi kun osuttiin myrskyn päälle ja korkeus tippui yhtäkkiä pari kilometriä ja tipuin penkiltä ja valot välkkyi. Hengissä ollaan, mutta hirveä pelko jäi :dead:

Ennenkuin aloin käyttämään lääkkeitä, käytin korvatulppia, jotta en analysoisi ääniä jatkuvasti ja puuhasin kokoajan jotain.

Pahoittelut kp1 kohdanneille. :Heartred

Laskin just, että mulla ois la ens keskiviikkona, jos ois ekasta yrityksestä tärpännyt. Mulle oli kova paikka, kun ei tullut tämän vuoden vauvaa. Siitä pettymyksestä selvittyä oon ollut rauhallisemmalla mielellä yrityksen suhteen. Ensin en meinannut jaksaa töissäkään mitään, kun on tosi stressaavia juttuja tulossa ja olin toivonut pääseväni pälkähästä. :rolleyes: Nyt vaikka kp1 on aina kova paikka, niin joka päivä on kuitenkin lähempänä äidiksi tulemista.

Edit. Hahhaa huomaa että on ovis tulossa ja taivas avoinna. :hilarious::hilarious:
Tsekataanpa fiilikset parin viikon päästä!

Joo ei se kuulkaa ihminen viisastu tässä asiassa. Minäkin ivf-lapsen äitinä suunnittelin ajoittavani seuraavan lapsen tiettyyn ajankohtaan. Toki sen verran "järkevä" olin että aloitettiin pari kuukautta ennen sitä sopivinta hetkeä :grin Mulla olis siis tarkoitus valmistua ensi toukokuussa, aattelin että siitä ois kiva jäädä vauvan kanssa kotiin ja etsiä töitä rauhassa. Saas nähdä kuin käy.

Fun fact: myös esikoinen yritettiin saada ajoitettua heti mun valmistumisen jälkeen. Valmistuin, olin jonkun aikaa työttömänä, hain toiselle alalle opiskelemaan, aloitin opinnot ja sitten tärppäsi. Että NewMoon, ehdottomasti haet opiskelemaan jos yhtään siltä tuntuu!

Nimistä ja sukupuolistakin käytiin keskustelua. Mulla on itselläni pelkkiä siskoja, mutta me ollaan ilmeisesti kykeneviä tuottamaan ainoastaan poikia. Mun vanhemmilla on nyt kuusi lastenlasta, joista vain yksi on tyttö. Me ei kysytty ultrassa sukupuolta, haluttiin jättää synnärille se tieto, mutta aika varmoja oltiin että poika on tulossa. Muuten ei sen kanssa ollut ongelmaa, paitsi juuri tuo nimi. Tytölle olisi ollut vaikka kuinka monta vaihtoehtoa, mutta pojalle ei yhtään. Kun pyysin miestä listaamaan kivoja poikien nimiä niin sanoi Matti ja Juha. Eikä siinä, nimiä nekin, mutta ei kyllä sellaisia joita haluaisin 2010-luvulla syntyneelle lapselle antaa... :rolleyes: Kaikki mun ehdottamat nimet sitten taas oli miehen mielestä lällyjä. Löydettiin onneksi lopulta yksi josta molemmat tykkäsi, ja onneksi lapsikin näytti ihan sen nimiseltä.

(Mutta mitäs me sitten tehdään jos tulee toinen poika :p)

Hyvää lomaa Helenalle!

Joo ei se kuulkaa ihminen viisastu tässä asiassa. Minäkin ivf-lapsen äitinä suunnittelin ajoittavani seuraavan lapsen tiettyyn ajankohtaan. Toki sen verran "järkevä" olin että aloitettiin pari kuukautta ennen sitä sopivinta hetkeä :grin Mulla olis siis tarkoitus valmistua ensi toukokuussa, aattelin että siitä ois kiva jäädä vauvan kanssa kotiin ja etsiä töitä rauhassa. Saas nähdä kuin käy.

Fun fact: myös esikoinen yritettiin saada ajoitettua heti mun valmistumisen jälkeen. Valmistuin, olin jonkun aikaa työttömänä, hain toiselle alalle opiskelemaan, aloitin opinnot ja sitten tärppäsi. Että NewMoon, ehdottomasti haet opiskelemaan jos yhtään siltä tuntuu!

Nimistä ja sukupuolistakin käytiin keskustelua. Mulla on itselläni pelkkiä siskoja, mutta me ollaan ilmeisesti kykeneviä tuottamaan ainoastaan poikia. Mun vanhemmilla on nyt kuusi lastenlasta, joista vain yksi on tyttö. Me ei kysytty ultrassa sukupuolta, haluttiin jättää synnärille se tieto, mutta aika varmoja oltiin että poika on tulossa. Muuten ei sen kanssa ollut ongelmaa, paitsi juuri tuo nimi. Tytölle olisi ollut vaikka kuinka monta vaihtoehtoa, mutta pojalle ei yhtään. Kun pyysin miestä listaamaan kivoja poikien nimiä niin sanoi Matti ja Juha. Eikä siinä, nimiä nekin, mutta ei kyllä sellaisia joita haluaisin 2010-luvulla syntyneelle lapselle antaa... :rolleyes: Kaikki mun ehdottamat nimet sitten taas oli miehen mielestä lällyjä. Löydettiin onneksi lopulta yksi josta molemmat tykkäsi, ja onneksi lapsikin näytti ihan sen nimiseltä.

(Mutta mitäs me sitten tehdään jos tulee toinen poika :p)

Hyvää lomaa Helenalle!

Mullehan kävi kerran niin, että tuli opiskelukaveri miehensä kanssa kylään meidän vauvaa katsomaan ja siinä aloin päivittelemään, että miksi toinen tuttavani on mennyt antamaan pojalle nimeksi Matti. Syvän hiljaisuuden vallitessa yhtäkkiä tajusin, että opiskelukaverini mies toisella puolen pöytää on nimeltään Matti. Olisin voinut vajota maan alle :banghead::hilarious: Yritin paikata mokaani kehumalla Matti -nimeä. Sekös vasta auttoi :grin:rolleyes::angelic:

Takaisin