Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävin taas viemässä tyttären pariksi tuntia päiväkotiin harjoittelemaan.
Tulipa tässä vaan mieleen, että jos olis onnistanut heti silloin marraskuussa kun oli ekat mahkut, niin johan sitä jäisi äitiyslomalle.
Vaan ei! Töihin on mentävä, pikkuruinen kriisi tässä asiasta. Oon kyl opiskellu ja näin tässä 1,5v aikana kun oon kotona ollut, mut jotenkin olin asennoitunut että nyt lapset sitten tähän yhteen putkeen ja sitten vasta töihin. Mutta elämä päättikin taas muuta, ei mahda mitään. Toisaalta odotan ihan innolla (ja kauhulla, että osaanko enää mitään).
Mä liityn myös tänne kuumeilijoihin. Lasta oon halunnut jo pitkään ja nyt mieskin vihdoin antoi vihreää valoa. Pillerit jäi kesäkuussa ja nyt on ensimmäinen kireto menossa, kp26. Ensi viikolla pitäisi alkaa menkkojen, ellei sitten onneksemme tärpännyt heti. Ensimmäisen testin tein jo tänään malttamattomana (dpo8 tai9), joka näytti haamujen haamua, jos edes sitä. Saattoi olla toiveikkaiden silmien tekemiä tepposia :D
Kauhea vauvakuume on päällä, enkä millään malta odottaa. Kuukausi on yllättävän pitkä aika tässä jännitellessä. Mutta moi siis kaikille! Ajattelin nyt liittyä kuumeilemaan, kun ei tosiaan olla kauheasti yrityksestä kerrottu ja tarviin paikan jossa jauhaa vauva-asioita.
Helena pahoitteluni! Tervetuloa uudet!
ankkuri toi on kyl kurjaa tiedän tein kanssa tota, että suunnittelin vauvan mukaan mut enpä enää..
Tänään tehty kaksi testiä ja ei kyllä enempää väriä, pikemminkin vähemmän kuin eilen :arghh: ja yöllä hirveitä vatsakipuja, ei menkkamaisia vaan jotain suolistollisia mut pelotti.. Jos ei huomennakaan viivaa ni kai se oli sit siinä taas
Mä liityn myös tänne kuumeilijoihin. Lasta oon halunnut jo pitkään ja nyt mieskin vihdoin antoi vihreää valoa. Pillerit jäi kesäkuussa ja nyt on ensimmäinen kireto menossa, kp26. Ensi viikolla pitäisi alkaa menkkojen, ellei sitten onneksemme tärpännyt heti. Ensimmäisen testin tein jo tänään malttamattomana (dpo8 tai9), joka näytti haamujen haamua, jos edes sitä. Saattoi olla toiveikkaiden silmien tekemiä tepposia :D
Kauhea vauvakuume on päällä, enkä millään malta odottaa. Kuukausi on yllättävän pitkä aika tässä jännitellessä. Mutta moi siis kaikille! Ajattelin nyt liittyä kuumeilemaan, kun ei tosiaan olla kauheasti yrityksestä kerrottu ja tarviin paikan jossa jauhaa vauva-asioita.
Tervetuloa Olin näkevinäni jotain siinä kuvassa :)