Raskaaksi 2019

Uuh, muitakin on! Miten tää onkin näin jännää <3 Alko tänään töissä ahdistaa taas kun ei oo lomaa niin mies heitti et on kovasti koittanut istuttaa muhun lomasiementä nyt :D toivotaan et tärppää. Jos tärppäis niin la ois sama kuin oma syntymäpäivä eli 23.3 <3

Me käytii tänään muumimaailmassa, poika 3v5kk ei vieläkään oikeen uskaltanut käydä antaa halia muumeille. Kovasti se vonkasi että haluaa mennä halaamaan mm. Muumipeikkoa, mutta siinä se seisoi sormi suussa ja hymyili kun olisi voinut antaa sen halin. :angelic::hilarious:
Meidän pieni ujo! Mutta silti niin rasavilli.. :rolleyes::woot:

Mulla vaan pyörii nii pal vauvanyrittäminen mielessä, et oon kokenu kaikenmaailman pissahädäntunnetta ja pientä etovaa oloa tässä tämän viikon ajan, kun juur tossa ovulaatiopäivänä ukon kanssa touhuttiin mut keskeytettiin juur ennen ku ukko pääs loppuun.. seuraavasta kierrosta olis tarkotus alottaa yritys ihan tosissaan.

Onnea plussanneille ja tsemppiä kituviikkolaisille ja muille yrittäjille!

Kerkesin tehdä testit, jotka oli negaa. Sitten huomasin, että kp1 :smiley-angry017 Olin taas väärässä, vaikka olin
aika varma :sorry: Kierto oli jälleen 29 päivää. Just reissun alkuun nyt sitten menkat :sad001

Kävin taas viemässä tyttären pariksi tuntia päiväkotiin harjoittelemaan.

Tulipa tässä vaan mieleen, että jos olis onnistanut heti silloin marraskuussa kun oli ekat mahkut, niin johan sitä jäisi äitiyslomalle.

Vaan ei! Töihin on mentävä, pikkuruinen kriisi tässä asiasta. Oon kyl opiskellu ja näin tässä 1,5v aikana kun oon kotona ollut, mut jotenkin olin asennoitunut että nyt lapset sitten tähän yhteen putkeen ja sitten vasta töihin. Mutta elämä päättikin taas muuta, ei mahda mitään. Toisaalta odotan ihan innolla (ja kauhulla, että osaanko enää mitään).

Mäkin oon jo monta kertaa kerenny haaveilla äippälomasta, et jäisin ens lukuvuoden aikana pois. Vaikka nautin työstäni,
oon jotenkin kyllä väsynyt siihen ja olisi ollut kiva olla kotona nyytin kanssa pidemmän aikaa. Toivoton olo taas vaihteeksi.
Ja taas kerran kävi niin, että menkat alkoi pian seksin jälkeen. Mulla jotenkin se aina laukaisee menkkojen alkamisen.

Kävin taas viemässä tyttären pariksi tuntia päiväkotiin harjoittelemaan.

Tulipa tässä vaan mieleen, että jos olis onnistanut heti silloin marraskuussa kun oli ekat mahkut, niin johan sitä jäisi äitiyslomalle.

Vaan ei! Töihin on mentävä, pikkuruinen kriisi tässä asiasta. Oon kyl opiskellu ja näin tässä 1,5v aikana kun oon kotona ollut, mut jotenkin olin asennoitunut että nyt lapset sitten tähän yhteen putkeen ja sitten vasta töihin. Mutta elämä päättikin taas muuta, ei mahda mitään. Toisaalta odotan ihan innolla (ja kauhulla, että osaanko enää mitään).

Mikäs sun ala olikaan? Milloin työt alkaa?

Mä liityn myös tänne kuumeilijoihin. Lasta oon halunnut jo pitkään ja nyt mieskin vihdoin antoi vihreää valoa. Pillerit jäi kesäkuussa ja nyt on ensimmäinen kireto menossa, kp26. Ensi viikolla pitäisi alkaa menkkojen, ellei sitten onneksemme tärpännyt heti. Ensimmäisen testin tein jo tänään malttamattomana (dpo8 tai9), joka näytti haamujen haamua, jos edes sitä. Saattoi olla toiveikkaiden silmien tekemiä tepposia :D

Kauhea vauvakuume on päällä, enkä millään malta odottaa. Kuukausi on yllättävän pitkä aika tässä jännitellessä. Mutta moi siis kaikille! Ajattelin nyt liittyä kuumeilemaan, kun ei tosiaan olla kauheasti yrityksestä kerrottu ja tarviin paikan jossa jauhaa vauva-asioita.

Voi ei, pahoittelut Helena, toi korkeista toiveista putoaminen on niin rankkaa aina <3

Ja kuvitelmat vs totuus iskee myös täällä aika pahasti päälle aina välillä. Alun perin hätäilin, että jää pari tärkeetä projektia tekemättä keväällä, kun oon sit jo äippälomalla, ja ressasin jonkun verran asiasta (että miten ja koska sitten kerron, että ehtii sada tuuraajia, ja löytyykö sellaisa jne.)

Sit suunnitelin jo mökkikesän vauvan + miehen lapsen kanssa, joka haluaisi kovasti pidemmäksi aikaa mökkeilemään (jep, sen piti olla tämä kesä). Ajoitin myös mielessäni äidin ens vuoden vaihteessa alkavan vuorotteluvapaan, että se vois sit jäädä hoitaan pikkusta, kun palaan töihin.. Ja toki jättäydyin pois ensi joulun perhematkalta Afrikkaan, koska eihän sinne nyt voi pienen lapsen kanssa lähteä :BangHead

Ja varmaan ainakin miljoona muuta juttua liittyen kaiken maailman suunnitelmiin. Mutta nää on näitä. Oppiipahan ainakin, ettei elämää kannata/voi etukäteen liikaa suunnitella. o_O

Mä liityn myös tänne kuumeilijoihin. Lasta oon halunnut jo pitkään ja nyt mieskin vihdoin antoi vihreää valoa. Pillerit jäi kesäkuussa ja nyt on ensimmäinen kireto menossa, kp26. Ensi viikolla pitäisi alkaa menkkojen, ellei sitten onneksemme tärpännyt heti. Ensimmäisen testin tein jo tänään malttamattomana (dpo8 tai9), joka näytti haamujen haamua, jos edes sitä. Saattoi olla toiveikkaiden silmien tekemiä tepposia :D

Kauhea vauvakuume on päällä, enkä millään malta odottaa. Kuukausi on yllättävän pitkä aika tässä jännitellessä. Mutta moi siis kaikille! Ajattelin nyt liittyä kuumeilemaan, kun ei tosiaan olla kauheasti yrityksestä kerrottu ja tarviin paikan jossa jauhaa vauva-asioita.

Tervetuloa :welcome Olin näkevinäni jotain siinä kuvassa :)

Helena pahoitteluni! Tervetuloa uudet!

ankkuri toi on kyl kurjaa tiedän :( tein kanssa tota, että suunnittelin vauvan mukaan mut enpä enää..

Tänään tehty kaksi testiä ja ei kyllä enempää väriä, pikemminkin vähemmän kuin eilen :arghh: ja yöllä hirveitä vatsakipuja, ei menkkamaisia vaan jotain suolistollisia mut pelotti.. Jos ei huomennakaan viivaa ni kai se oli sit siinä taas :sad010

Helena pahoitteluni! Tervetuloa uudet!

ankkuri toi on kyl kurjaa tiedän :sad001 tein kanssa tota, että suunnittelin vauvan mukaan mut enpä enää..

Tänään tehty kaksi testiä ja ei kyllä enempää väriä, pikemminkin vähemmän kuin eilen :arghh: ja yöllä hirveitä vatsakipuja, ei menkkamaisia vaan jotain suolistollisia mut pelotti.. Jos ei huomennakaan viivaa ni kai se oli sit siinä taas :sad010

Voi ei, kunpa sä jannn nyt pääsisit maaliskuun plussajunaan <3

Mä oon kans harrastanut tuota vauvan mukaan suunnittelua, ihan turhaan. Taas tuntuu siltä, että heitän
vaan hanskat tiskiin. Toivoton suo :sad001

:welcome
Toivottavasti olis tärpännyt heti!!
Ja aika tosiaan tuntuu pitkältä, kun piinailee ja odottaa :happy:

Kiitos Helena80 ja ankkuri! tässä tällä viikolla on ollut juilintaa alavatsassa ja etovaa oloa jonkin verran, mutta en ihan luota omiin oloihin kun pelkään, että kehitän vaan kaikkia oireita päässäni :D

Takaisin