Raskaaksi 2019

Hmm mä oonajatellu et tuollaiset ois nimenomaan raskauden merkkejä:grin etenkin rintojen kipu sivuilta! mutta kysymyshän on et onko nuo sulle tyypillisiä pms-oireita:woot:

Jos nännikipu palaa niin sen aaltoilevuus on ainakin hyvä merkki:)

En muista kerroinko jo tänään tässä ryhmässä:hilarious: mutta dpo8 eikä oireita. Kyl ne menkat viikon päästä alkaa taas.
Tuohon et suunnittelee elämäänsä sen mukaan millon vauva syntyis, äippälomat, mitä voi tehdä/ei voi tehdä millonkin jne. Done that. Ja jouduttu heittää ne suunnitelmat romukoppaan. Ihan sama mikä taloudellinen tilanne, työ- ja opiskelutilanne kunhan se plussa vaan tulis:Heartred asiat lutviutuu sitten sen jälkeen siten kuin pitää.

Nännikipu on kyllä edelleen mutta ei eh iha nii voimakas:wideyed: ja tuosta aaltoilevuudesta en oo kuullukkaa:woot::woot:

Mul esim ei kestä kylmää nännit ja nyt on tissit kipeet alta ja kainaloista . Jotenkaan ei sivuilta vaik tulee paljon kaikkea pistoja ja semmosia nyt.. Alavatsan nippailut ei niin paljon et ei oo sitä semmoista alituista menkkajomoa.. Sit närästää kovin muttei kuitenkaan niinkun oksennus oo tullu tänään . Ja nyt ku tätä kirjoitan niin tietysti ajo roska auto ja se toi palan kurkkuun .

Mulla kans tissit kipeet reunoilta ja tosi turvonneet, mut mulla se tissikipu alko vasta reilusti plussaamisen jälkeen, normaalisti mulla on pms oireina tissikipu, mut siinä + kierrossa ei sitä sit tullu :happy:. Nännit ei oo niinkään ollu kipeet.

Mulla kans tissit kipeet reunoilta ja tosi turvonneet, mut mulla se tissikipu alko vasta reilusti plussaamisen jälkeen, normaalisti mulla on pms oireina tissikipu, mut siinä + kierrossa ei sitä sit tullu :happy:. Nännit ei oo niinkään ollu kipeet.

Hyvä tietää koska mulla ei yhtään tissikipuja! Koko ajan painelen niitä et oisko jo. Viimeks oli, mut en muista milloin alkoi. Ehkä vähän myöhemmin kuin dpo11. Mut eipä just nyt tunnu muutenkaan yhtään raskaana olevalta..:bag:

Mä kans muistan et painelin tissejä alussa et miks ette oo kipeet :hilarious:, mut toisaalta oli ihan järkyttävä väsymys, mitä ei oo ollu ennen (paitsi kesken menneessä). Vähä menny sumussa ja selvitessä tää aika ku väsyttää ja ällöttää, just pyörähti 9. viikko aluille.

Mä kans muistan et painelin tissejä alussa et miks ette oo kipeet :hilarious:, mut toisaalta oli ihan järkyttävä väsymys, mitä ei oo ollu ennen (paitsi kesken menneessä). Vähä menny sumussa ja selvitessä tää aika ku väsyttää ja ällöttää, just pyörähti 9. viikko aluille.

Mäki oon haukotellu ja ottanu päikkäreitä pari päivää mut en tiedä oonko vielä järkyttävän väsyny :bag: en ainakaan koko aikaa

Mäki oon haukotellu ja ottanu päikkäreitä pari päivää mut en tiedä oonko vielä järkyttävän väsyny :bag: en ainakaan koko aikaa

Mulla on ollu just koko viikon semmosta, että oon nukkunu päikkärit ja ollu muutenki tosi väsyny (mikä nyt ei sillai oo mulle tavallista) tosin teen kolmivuorotyötä että se nyt sillee väsyttää muutenki:hilarious:

Mulla on ollu just koko viikon semmosta, että oon nukkunu päikkärit ja ollu muutenki tosi väsyny (mikä nyt ei sillai oo mulle tavallista) tosin teen kolmivuorotyötä että se nyt sillee väsyttää muutenki:hilarious:

Mäki mietin et ehkä loma ja tekemättömyys väsyttää :hilarious: ja olin vanhemmilla enkä nukkunu niin hyvin siellä kolmeen yöhön. Ja viime yönä vatsakivut piti hereillä..

Mulla alko väsymys ja haukotuttava jatkuva väsymys alkoi vasta nyt ku oon plussannut. Rinnat on välil tosi kipeet ja välillä ei et se just vaihtelee Esim tänään kylmä artisti mut se vaihtelee .. Alko aika nopeesti kyl ja sit välillä ihan sillee et koko rintavarustusta puristanut ja selkään sattunut et se on outoa mut ei perus pms rintojen arkuutta mitä mulla harvemmin

Mäki mietin et ehkä loma ja tekemättömyys väsyttää :hilarious: ja olin vanhemmilla enkä nukkunu niin hyvin siellä kolmeen yöhön. Ja viime yönä vatsakivut piti hereillä..
Kuulostaa et oot pieniin päin :) olis ihanaa ku sinä saisit plussan <3

Eiköhän toi nega ole... Yks herkkä ja yks sofi tehty tänään, eikä niissä mitään näy. Jatkan testailua vielä pari päivää mutta enpä usko että se posiks muuttuu :bag: jos muuttuis ni pelkään taas tuulimunaa tmv..

Hehee, vieläkin pakkaillaan :hungover::wacky: Onneks tarttee lähteä vasta aamukymmeneltä :grin
Haha, minulla aina sama myös. Joka kerta mietin, että tällä kertaa pakkaan ajoissa ja pääsen ilman stressiä matkaan. Ja mitä vielä, aina säntäilen lopuksi edellisenä yönä ja/tai lähtöaamuna pitkin kämppää ja kauhea kiukku, jota yritän sitten nieleskellä kun turha sitä on muuhun perheeseen purkaa. :hungover::hilarious: Ja samantien kun pääsee ovesta ulos niin onkin sitten taas hyvä mieli ja mahtavaa päästä matkaan.

Nimistä juttelitte. Meidän perheeseen on syntynyt melkein aina pelkkiä tyttöjä. Minun oli tosi vaikea aikaisemmin edes ajatella miltä tuntuisi jos tulisi poika. Tytölle tuntui olevan helpompi keksiä nimiäkin. Rakenneultrassa sitten selvisi, että meille on tulossa poika. Ensin oli hetkellinen täh, ja sitten sellainen wau vähän siistiä olo. Kivasti ehti siinä sopeutua ajatukseen ja makustella nimiä ennenkuin poika syntyi. Nyt sitten on niin tottunut ajatukseen poikalapsesta, että on outo ajatella tyttöä. Ja poikien nimiä jotenkin tulee mieleen helpommin. Entisen tytön nimet taas ei kuulostakaan niin kivoilta. :hilarious: Hyvin on kääntynyt. Tosin tuoreena ompeluharrastajana kiljuisin riemusta, jos pääsisin välillä ompelemaan pikku mekkoja.:joyful:

Yk9, kp4/23-28. Meinasin kirjoittaa tänne, ettei kp1:n masennus ja vi***** ole vielä hellittänyt, mutta jotenkin vain näitä juttuja lukiessa ja kirjoittaessa se olo kuitenkin katosi. Vähän on surullinen, mutta kuitenkin levollinen mieli nyt. Kiitos teille kaikille siitä! Olette ihania!:Heartred

Eiköhän toi nega ole... Yks herkkä ja yks sofi tehty tänään, eikä niissä mitään näy. Jatkan testailua vielä pari päivää mutta enpä usko että se posiks muuttuu :bag: jos muuttuis ni pelkään taas tuulimunaa tmv..

Voi jannn! :sad010Voimia!:Heartred

Mikä dpo sulla on? Ite uskalsin tehä testin vasta ku menkat oli jotain 6pvää myöhässä :grin sit oli ainaki vahva plussa.

Mikä dpo sulla on? Ite uskalsin tehä testin vasta ku menkat oli jotain 6pvää myöhässä :grin sit oli ainaki vahva plussa.

Vasta dpo12 :) ja viimeks sain dpo14 vissiin haaleen viiivan, mutta en sitä ennen testannutkaan, paitsi dpo10 negan. Uskoisin että jotain näkyis jo jos ois turvallisesti raskaana, mutta eihän sitä tiedä. En halua antaa turhaa toivoa itselleni, vaikka jatkan testailua :) Onneksi ensi kiertoon saa uutta toivoa kun aloitan letrot. Saapahan Kreikassa syödä ja juoda sit rauhassa mitä vaan :rolleyes: kunhan ei nyt menkat ois just siellä ainakaan koko aikaa :hilarious:

Vasta dpo12 :) ja viimeks sain dpo14 vissiin haaleen viiivan, mutta en sitä ennen testannutkaan, paitsi dpo10 negan. Uskoisin että jotain näkyis jo jos ois turvallisesti raskaana, mutta eihän sitä tiedä. En halua antaa turhaa toivoa itselleni, vaikka jatkan testailua :) Onneksi ensi kiertoon saa uutta toivoa kun aloitan letrot. Saapahan Kreikassa syödä ja juoda sit rauhassa mitä vaan :rolleyes: kunhan ei nyt menkat ois just siellä ainakaan koko aikaa :hilarious:
Mullahan ei ollut käryä kuin sinnepäin millon ovuloin ja testiin tuli viikko menkkojen ajankohdasta viiva heti sillon ma testasin kun piti alkaa ja puhdas negatiivinen ja siellä tuo negatiivinen viikkoa 17 viettelee masussa laughing7 opinpahan että aina ei kannata heittää kirvestä kaivoon vaikkei heti näy

Ainiin, FF mukaan eli lämpöjen perusteella ois vasta dpo8... Ja sylkiovistesti näyttää vieläkin plussaa. Muuuutta en halua elätellä toiveita :hungover: Veikkaan että menkat alkaa ma/ti :rolleyes:

Takaisin