Raskaaksi 2019

Helena, Sosiaaliala.

Juu, yhdyn noihin ajatuksiin Ankkuri, esikoisen pitkän yrityksen aikana tuli just paljonkin harrastettua tota. Nyt tässä yrityksessä vähemmän, kun tuli edellisestä niin typerä olo, kun eihän tässä kumminkaan voi etukäteen tietää millon raskautuu ja raskautuuko. Sen on kumminkin jo elämässä oppinut, että kävi niin tai näin, niin kyllä ne asiat sitten kumminkin sujuvat tavalla tai toisella kun niiden aika on, että turha liiaksi etukäteen ressailla:) mutta siihen yhdyn kyllä, että pitkä odotus tässä asiassa tuntuu välillä todella epätoivoiselta:Heartbigred

:welcome uudet jutustelijat. Toivotaan nopeaa tärppiä ja tsemppiä pettymyksiin ja Jannnille vielä iso plussapuhallus.

Ainiin piti sanoa, että itsekin jo aika väsy töihin. Haluisin äippälomalle :arghh::Heartred

Plussia kaikille!

Munki pitäis alotella nyt äitiyslomaa, jos olis heti menny niinku piti. Sitte piti lapsen tulla joulun tienoilla, mutta ei onnistunu sekään. Ei pitäis haaveilla ja suunnitella, mutta minkäs teet ku odottaa niin kovasti.

Kyllähän tää on isku vasten kasvoja, kun esikoinenkin tärppäsi yk6 ja muut yk1 ja nyt alkaa yk8 näiden
menkkojen jälkeen. Vaikka lyhyt aikahan tämäkin vielä on, mutta kun ikää alkaa olla, niin toivoisi nopeaa
tärppiä. Puuh, sataa ja mieli matalana. Eikun Prismaan hommaamaan lomaa varten loput kamat ja
jostain liikkeestä hyvät sandaalit. Mulla on siis lättäjalat eli holvikaarta ei enää juuri lainkaan. Raskaus-
aikoina on jalat madaltuneet entisestään. Pärjään tukipohjallisilla, mutta lenkkareita kummempia on
mun vaikea löytää. Tarviin jotkut sandaalit etelään ja urheiluliikkeistä vois löytää sellaisia hyvin tuettuja
kuulemma. Korkkareita ym. en ole käyttänyt juuri koskaan. Mun jalka on 43, niin vaikea edes löytää
sopivia, jos ei erikseen tilaa jostakin spesiaalipaikasta.

Kyllähän tää on isku vasten kasvoja, kun esikoinenkin tärppäsi yk6 ja muut yk1 ja nyt alkaa yk8 näiden
menkkojen jälkeen. Vaikka lyhyt aikahan tämäkin vielä on, mutta kun ikää alkaa olla, niin toivoisi nopeaa
tärppiä. Puuh, sataa ja mieli matalana. Eikun Prismaan hommaamaan lomaa varten loput kamat ja
jostain liikkeestä hyvät sandaalit. Mulla on siis lättäjalat eli holvikaarta ei enää juuri lainkaan. Raskaus-
aikoina on jalat madaltuneet entisestään. Pärjään tukipohjallisilla, mutta lenkkareita kummempia on
mun vaikea löytää. Tarviin jotkut sandaalit etelään ja urheiluliikkeistä vois löytää sellaisia hyvin tuettuja
kuulemma. Korkkareita ym. en ole käyttänyt juuri koskaan. Mun jalka on 43, niin vaikea edes löytää
sopivia, jos ei erikseen tilaa jostakin spesiaalipaikasta.

Onneks pääset Rodokselle, muutaman päivän päästä on taas pirteempi! Hyvää matkaa :Heartred

Mä näin unta poikavauvasta, joka oli todella suloinen ja pidin sylissä :arghh:
Mä oon kuvitellut kyllä että meidän vauva on tyttö :rolleyes: sama se kumpi on, mutta nimi on tytölle ollut jo vuosia valmiina :hilarious:

Noi unet on kyllä sellaisia, ettei haluaisi herätä <3 Mullakin oli tytölle nimi valmiina jo vuodesta 2003, mutta en uskonut tyttöön, kun miehen suvussa pelkkiä poikia. Miehen isällä vain veljiä, joista toiselle poika ja tällä kolme poikaa. Mutta niinpä vaan meille tuli kaksi tyttöä :eek: Neula-lankatesti näytti mulle vielä yhden tytön ja sillekin olis nimi valmiina :grin Meidän poikahan tosin toivoo pikkuveljeä, että tyttö ei sitten missään nimessä saisi olla. Kysyin häneltä, että no kai sinä pikkusiskostakin huolehtisit. Vastaus oli, että "no joo" :hilarious:

Olen pahoillani! Kunpa tästä kierrosta onnistuisi!

Niin ja piti vielä sanomani, että oma valitukseni tuntuu turhalta, koska sinulle soisin nyytin vaikka heti. Mun pitää olla
tyytyväinen omaan tilanteeseen, vaikka kuumeilenkin. En voi mitenkään tietää, miltä sinusta on nämä vuodet tuntunut <3
Nyt vaan toivotaan, että teille se nyytti suodaan mahdollisimman pikaisesti!!

Meillä miehelläkin suvussa vain poikia. Itsellä molempia.
Oikeastihan se on se ja sama kumpi tulee, jotenkin tytölle on vaan ollut nimi aina valmiina mistä molemmat tykkää. Pojalle toinen ja kolmas nimi mut etunimi ei koska meillä on niin eri kriteerit :hilarious:

Mulle tytön nimi on aina ollut jotenkin helpompi ja mun mielestä noi tytöt näyttää ihan nimiltään. Poikien nimistä me sovittiin, että mä teen listan ja mies karsii sen. Siinä oli vaan 20 nimeä ja se karsittiin muistaakseni kolmeen tai neljään. Jäljelle jäi Lassi, Atte, Jaakko ja Tuukka. Jos mulle vielä poika tulisi, ottaisin hälle nimen noista jäljelle jääneistä. Mut kyl toi meidän pojan nimikin osui käyttäjänsä näköiseksi :)

Älä tunne omaa oloasi turhaksi. Jokaisella on omat murheemme ja taakkamme :Heartred

Aina on joku jolla on asiat huonommin. Ihan yhtä lailla sun tunteet on sallittuja kuin mun! Ja yhtä pahalta tuntuu jokaiselta vauvaa toivovalta kp1.

Näinhän se on! Mä oon vasta nyt herännyt siihen, kuinka kiitollinen saa olla. Oon pitänyt monia asioita itsestäänselvyytenä. Tekee kyllä hyvää tällainen herättely ja asioiden huomaaminen.

Olipas paljon tullu viestejä :grin. Luin kaikki läpi ja taas unohdin saman tien mitä mun piti niihin vastailla :hilarious:.

Mukavaa reissua Helena! Mulla alkaa kans loma tän päivän jälkeen. Pää on vaan niin kipee, etten tiiä miten selviän töistä.. Ja ai kauhee, mun nännit näyttää siltä niinku ne ois muovia :laughing002. Sellaiset tummat ja kiiltävät.

Olipas paljon tullu viestejä :grin. Luin kaikki läpi ja taas unohdin saman tien mitä mun piti niihin vastailla :hilarious:.

Mukavaa reissua Helena! Mulla alkaa kans loma tän päivän jälkeen. Pää on vaan niin kipee, etten tiiä miten selviän töistä.. Ja ai kauhee, mun nännit näyttää siltä niinku ne ois muovia :laughing002. Sellaiset tummat ja kiiltävät.

Mäkin unohdan, mitä piti vastailla, jos en heti vastaa, kun oon viestin lukenut :hilarious:

Takaisin