vauvahaaveilija92
Oman äänensä löytänyt
Missä kuvassa? :bag: laittoiko vauvahaaveilija jonkun kuvankin?
Laitoin tuonne plussa vai nega threadiin :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllähän tää on isku vasten kasvoja, kun esikoinenkin tärppäsi yk6 ja muut yk1 ja nyt alkaa yk8 näiden
menkkojen jälkeen. Vaikka lyhyt aikahan tämäkin vielä on, mutta kun ikää alkaa olla, niin toivoisi nopeaa
tärppiä. Puuh, sataa ja mieli matalana. Eikun Prismaan hommaamaan lomaa varten loput kamat ja
jostain liikkeestä hyvät sandaalit. Mulla on siis lättäjalat eli holvikaarta ei enää juuri lainkaan. Raskaus-
aikoina on jalat madaltuneet entisestään. Pärjään tukipohjallisilla, mutta lenkkareita kummempia on
mun vaikea löytää. Tarviin jotkut sandaalit etelään ja urheiluliikkeistä vois löytää sellaisia hyvin tuettuja
kuulemma. Korkkareita ym. en ole käyttänyt juuri koskaan. Mun jalka on 43, niin vaikea edes löytää
sopivia, jos ei erikseen tilaa jostakin spesiaalipaikasta.
Olen pahoillani! Kunpa tästä kierrosta onnistuisi!
Onneks pääset Rodokselle, muutaman päivän päästä on taas pirteempi! Hyvää matkaa
Mä näin unta poikavauvasta, joka oli todella suloinen ja pidin sylissä :arghh:
Mä oon kuvitellut kyllä että meidän vauva on tyttö sama se kumpi on, mutta nimi on tytölle ollut jo vuosia valmiina
Olen pahoillani! Kunpa tästä kierrosta onnistuisi!
Meillä miehelläkin suvussa vain poikia. Itsellä molempia.
Oikeastihan se on se ja sama kumpi tulee, jotenkin tytölle on vaan ollut nimi aina valmiina mistä molemmat tykkää. Pojalle toinen ja kolmas nimi mut etunimi ei koska meillä on niin eri kriteerit
Älä tunne omaa oloasi turhaksi. Jokaisella on omat murheemme ja taakkamme
Aina on joku jolla on asiat huonommin. Ihan yhtä lailla sun tunteet on sallittuja kuin mun! Ja yhtä pahalta tuntuu jokaiselta vauvaa toivovalta kp1.
Olipas paljon tullu viestejä . Luin kaikki läpi ja taas unohdin saman tien mitä mun piti niihin vastailla .
Mukavaa reissua Helena! Mulla alkaa kans loma tän päivän jälkeen. Pää on vaan niin kipee, etten tiiä miten selviän töistä.. Ja ai kauhee, mun nännit näyttää siltä niinku ne ois muovia . Sellaiset tummat ja kiiltävät.