Raskaaksi 2019

Mulla noi nimiasiat jäi jotenkin stressaamatta nekin. Me ei saatu rakenneultrassa varmuutta sukupuolesta, mutta mies tiesi, että tyttö tulee eikä meidän vauvalla ollut kun yksi nimivaihtoehto, jonka mies oli päättänyt. Olin eka et ei, mutta kun mies mulle sitä monta kuukautta sisäänajoi, niin lopulta en olis voinut kuvitellakaan meidän tytölle mitään muuta nimeä:)

Mies on myös päättänyt jo meidän toisen tyttären nimen siksi vähän salaa toivon että olis poika, jos mä saan sitten päättää:hilarious: eikai, hyvä nimi sekin:happy: kun vaan saataisiin alulle...

Mies on myös päättänyt jo meidän toisen tyttären nimen siksi vähän salaa toivon että olis poika, jos mä saan sitten päättää:hilarious: eikai, hyvä nimi sekin:happy: kun vaan saataisiin alulle...

Hauskaa, usein kai naiset päättää tai miehet antaa periks :grin ton kyl ymmärrän et joku rupee kuulostaa hyvältä ku tarpeeks toitottaa :)

Tukisukat hommattu lentoja varten :joyful: Plus vaikka mitä muuta :hilarious:

Liitteet

• 20190705_143957.jpg
    20190705_143957.jpg
    25.7 KB · Katsottu: 150
Mulla noi nimiasiat jäi jotenkin stressaamatta nekin. Me ei saatu rakenneultrassa varmuutta sukupuolesta, mutta mies tiesi, että tyttö tulee eikä meidän vauvalla ollut kun yksi nimivaihtoehto, jonka mies oli päättänyt. Olin eka et ei, mutta kun mies mulle sitä monta kuukautta sisäänajoi, niin lopulta en olis voinut kuvitellakaan meidän tytölle mitään muuta nimeä:)

Mulla oli päätetty nimi mut nyt musta tuntuu et se nimi ei olekaan minun vauvani nimi. Jännittää et onko tyttö vai poika ku kaikki jauhaa et teen tytön ku oireet jo heti niin voimakkaat. Mut kyl se nimi muotoutuu, tekonimenä Aaduska jostain syystä . En tiä mistä tuli mut sanoin että siel aaduska ilmoittelee et oon tulossa

Mulla oli päätetty nimi mut nyt musta tuntuu et se nimi ei olekaan minun vauvani nimi. Jännittää et onko tyttö vai poika ku kaikki jauhaa et teen tytön ku oireet jo heti niin voimakkaat. Mut kyl se nimi muotoutuu, tekonimenä Aaduska jostain syystä . En tiä mistä tuli mut sanoin että siel aaduska ilmoittelee et oon tulossa

Meillä vaan "vauva" tai Nipsu :) Nipsu ois tytön kutsumanimi, jos päädyttäis siihen tytön nimeen, joka nyt ykkösenä.

Täällä toivo elää vielä et raskaana, olispa testissä huomenna väriä!

Voi piinäpäivät sentään!!!! Tänään dpo8... Niiiiiin polttelee testata, mutta en taida vielä huomenna viittiä. Mulla on kaapissa One Step herkkiä testeä, pc-liuskoja ja pari digiä.:grin Oireita ei oikeastaan ole, joka on hyvä. Alkuraskaudesta (ennen testiä) menneissä raskauksissa ainoana "oireena" on ollut oireettomuus. :joyful:

Dpo 7 ja nännikipu ehkä helpottaa:sorry:tulkitsen huonoks merkiks:sour::sorry:. Mitäs muut piinailijat ?:smiley-bounce013

Tissit edelleen pirun kipeet, eniten tuntuu sivuilla kainalon puolelta:mad: paristi tänään hetkittäin tuntunu mahassa ja nivusissa sellasta vaimeeta menkkakipua. Mulla on nyt dpo8 menossa, yritän alkaa henkisesti valmistautumaan et kyl ne menkat sieltä viikon päästä alkaapi

Tissit edelleen pirun kipeet, eniten tuntuu sivuilla kainalon puolelta:mad: paristi tänään hetkittäin tuntunu mahassa ja nivusissa sellasta vaimeeta menkkakipua. Mulla on nyt dpo8 menossa, yritän alkaa henkisesti valmistautumaan et kyl ne menkat sieltä viikon päästä alkaapi

Mulla juuri tuo tissien arkuus sivuilta aina menkkojen merkki, joten vielä yritän olla positiivineno_O

Pahoittelut kp1 kohdanneille ja plussatuulia piinailijoille!
Digitestien saapumista postissa odotellessa kävin vielä yhden pc testin ostamassa, jospa nyt malttais odottaa niitä digejä :hilarious:
Kolmena yönä putkeen tullut alavatsalle kramppeja, helpottaneet kun käynyt vessassa ja maannut sitkeästi paikallaan. Kaipa nämä sitten vaan kuuluu tähän raskauteen, toivon ainakin että kaikki olisi hyvin! Tänään oli eka aamu pahoinvoinnin kanssa.

Liitteet

• InShot_20190705_202255648.jpg
    InShot_20190705_202255648.jpg
    38.3 KB · Katsottu: 205
Lisäyksenä vielä, vatsakivut olleet joka yö lähes samaan aikaan :hilarious:
Mies yllätti tänään lukemalla vauva lehteä, on ollut melko varovainen vielä koko vauva aiheesta

Hmm mä oonajatellu et tuollaiset ois nimenomaan raskauden merkkejä:grin etenkin rintojen kipu sivuilta! mutta kysymyshän on et onko nuo sulle tyypillisiä pms-oireita:woot:

Dpo 7 ja nännikipu ehkä helpottaa:sorry:tulkitsen huonoks merkiks:sour::sorry:. Mitäs muut piinailijat ?:smiley-bounce013

Jos nännikipu palaa niin sen aaltoilevuus on ainakin hyvä merkki:)

En muista kerroinko jo tänään tässä ryhmässä:hilarious: mutta dpo8 eikä oireita. Kyl ne menkat viikon päästä alkaa taas.
Tuohon et suunnittelee elämäänsä sen mukaan millon vauva syntyis, äippälomat, mitä voi tehdä/ei voi tehdä millonkin jne. Done that. Ja jouduttu heittää ne suunnitelmat romukoppaan. Ihan sama mikä taloudellinen tilanne, työ- ja opiskelutilanne kunhan se plussa vaan tulis:Heartred asiat lutviutuu sitten sen jälkeen siten kuin pitää.

Hmm mä oonajatellu et tuollaiset ois nimenomaan raskauden merkkejä:grin etenkin rintojen kipu sivuilta! mutta kysymyshän on et onko nuo sulle tyypillisiä pms-oireita:woot:

Jos nännikipu palaa niin sen aaltoilevuus on ainakin hyvä merkki:)

En muista kerroinko jo tänään tässä ryhmässä:hilarious: mutta dpo8 eikä oireita. Kyl ne menkat viikon päästä alkaa taas.
Tuohon et suunnittelee elämäänsä sen mukaan millon vauva syntyis, äippälomat, mitä voi tehdä/ei voi tehdä millonkin jne. Done that. Ja jouduttu heittää ne suunnitelmat romukoppaan. Ihan sama mikä taloudellinen tilanne, työ- ja opiskelutilanne kunhan se plussa vaan tulis:Heartred asiat lutviutuu sitten sen jälkeen siten kuin pitää.

Oireettomuus tossa vaiheessa ei tarkota vielä mitään :)

Smoothie, ihan totta! Mun mielestä ei ainakaan ole olemassa mitään "oikeaa" tai ehkä edes hyvää aikaa saada lasta. Aina on jotain, mutta sitten sopeudutaan ja sovelletaan. Vaikea kuitenkaan keksiä mitään yhtä tärkeää asiaa elämässä :) ja loppuviimein kuitenkin aika lyhyestä ajasta myös kyse, kyllä talouden ja uran ehtii saada kuntoon vaikka pari vuotta kotona olisikin.

Mulla on rinnat aina tosi kipeet ennen menkkoja mutta en oo pistänyt aiemmin merkille että ois näin paljon sivuilta :rolleyes: tää on niin tätä et vaikka kuinka lupasin itelleni etten kyttää jokaista nippasua ja vihlomista niin löydän itteni joka kuukausi tästä samasta tilanteesta:grin onneks tänne voi tuskailla

Takaisin