Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mies on myös päättänyt jo meidän toisen tyttären nimen siksi vähän salaa toivon että olis poika, jos mä saan sitten päättää eikai, hyvä nimi sekin kun vaan saataisiin alulle...
Mulla noi nimiasiat jäi jotenkin stressaamatta nekin. Me ei saatu rakenneultrassa varmuutta sukupuolesta, mutta mies tiesi, että tyttö tulee eikä meidän vauvalla ollut kun yksi nimivaihtoehto, jonka mies oli päättänyt. Olin eka et ei, mutta kun mies mulle sitä monta kuukautta sisäänajoi, niin lopulta en olis voinut kuvitellakaan meidän tytölle mitään muuta nimeä:)
Mulla oli päätetty nimi mut nyt musta tuntuu et se nimi ei olekaan minun vauvani nimi. Jännittää et onko tyttö vai poika ku kaikki jauhaa et teen tytön ku oireet jo heti niin voimakkaat. Mut kyl se nimi muotoutuu, tekonimenä Aaduska jostain syystä . En tiä mistä tuli mut sanoin että siel aaduska ilmoittelee et oon tulossa
Dpo 7 ja nännikipu ehkä helpottaatulkitsen huonoks merkiks. Mitäs muut piinailijat ?
Tissit edelleen pirun kipeet, eniten tuntuu sivuilla kainalon puolelta paristi tänään hetkittäin tuntunu mahassa ja nivusissa sellasta vaimeeta menkkakipua. Mulla on nyt dpo8 menossa, yritän alkaa henkisesti valmistautumaan et kyl ne menkat sieltä viikon päästä alkaapi
Tissit edelleen pirun kipeet, eniten tuntuu sivuilla kainalon puolelta paristi tänään hetkittäin tuntunu mahassa ja nivusissa sellasta vaimeeta menkkakipua. Mulla on nyt dpo8 menossa, yritän alkaa henkisesti valmistautumaan et kyl ne menkat sieltä viikon päästä alkaapi
Dpo 7 ja nännikipu ehkä helpottaatulkitsen huonoks merkiks. Mitäs muut piinailijat ?
Hmm mä oonajatellu et tuollaiset ois nimenomaan raskauden merkkejä etenkin rintojen kipu sivuilta! mutta kysymyshän on et onko nuo sulle tyypillisiä pms-oireita
Jos nännikipu palaa niin sen aaltoilevuus on ainakin hyvä merkki:)
En muista kerroinko jo tänään tässä ryhmässä mutta dpo8 eikä oireita. Kyl ne menkat viikon päästä alkaa taas.
Tuohon et suunnittelee elämäänsä sen mukaan millon vauva syntyis, äippälomat, mitä voi tehdä/ei voi tehdä millonkin jne. Done that. Ja jouduttu heittää ne suunnitelmat romukoppaan. Ihan sama mikä taloudellinen tilanne, työ- ja opiskelutilanne kunhan se plussa vaan tulis asiat lutviutuu sitten sen jälkeen siten kuin pitää.
Oireettomuus tossa vaiheessa ei tarkota vielä mitään :)
Hmm mä oonajatellu et tuollaiset ois nimenomaan raskauden merkkejä etenkin rintojen kipu sivuilta! mutta kysymyshän on et onko nuo sulle tyypillisiä pms-oireita
Mulla on rinnat aina tosi kipeet ennen menkkoja mutta en oo pistänyt aiemmin merkille että ois näin paljon sivuilta tää on niin tätä et vaikka kuinka lupasin itelleni etten kyttää jokaista nippasua ja vihlomista niin löydän itteni joka kuukausi tästä samasta tilanteesta onneks tänne voi tuskailla