Mulla on joskus näkyny ne tulokset ihan eri kohdassa ku kuvittelin. Esim jos sulla on ne ennenki otettu, niin ne näkyy sen päivämäärän alla kaikki allekkain. Vaikka siitä ois vuosia. :bag:
Täytyykin käydä tutkailemassa sitten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on joskus näkyny ne tulokset ihan eri kohdassa ku kuvittelin. Esim jos sulla on ne ennenki otettu, niin ne näkyy sen päivämäärän alla kaikki allekkain. Vaikka siitä ois vuosia. :bag:
Täytyykin käydä tutkailemassa sitten
Dpo3, ei oireita mut ei taida vielä tällöin kuulua ollakaan :D oliko muita piinailijoita :D
Tällä yksi. Dpo1 tänään. Saa vielä pitkään piinailla...Dpo3, ei oireita mut ei taida vielä tällöin kuulua ollakaan :D oliko muita piinailijoita :D
Täs on takana tosi pitkä ja kummallinen kierto välivuotoineen, jotka ei kyllä johtunu ovulaatiosta, vaikka niin neuvolassa väitettiin. Ovis tuli noin viikko noiden välivuotojen jälkeen, tuntemusten perusteella, en siis tikuttanut.
Joku viikko oviksesta oli varma olo raskaudesta, mut sit tein negatiivisia testejä dpo9,10 ja 12 ja dpo12 tuli vähän verta, niinku yleensäkkin ja aattelin et sieltä ne menkat taas alkaa.
No sit eilen dpo13 tuli taas se tunne raskaudesta, kun menkat ei ollukkaan alkanu ja tänään aamulla dpo14 sain noi viivat.
Oireet ei oo kovin kummosia, sellanen raskaana oleva olo alavatsalla, vähän useemmin pissattaa, hiukset rasvottuu toodella äkkiä ja on ollu närästystä, mikä ei oo mulle yleensä normaalia.
Dpo3, ei oireita mut ei taida vielä tällöin kuulua ollakaan :D oliko muita piinailijoita :D
Luin uudelleen tätä sun viestiä ja mulla kans viikko oviksesta tuli tunne, et vois olla tärpänny, mut ekan testin tein vasta eilen dpo12. Mulla vähän vaihtelee sen tunteen välillä, et olis raskaana ja sen, että kohta menkat alkaa kuitenkin. Mut toi lohduttaa, et sullakin oli nega dpo 12 ja pari päivää myöhemmin tuli tuollaiset viivat. Jospa se mullakin näkyisi huomenna Tai sitten herään aamulla vuotoon
Komppaan!Niin tai ainakin viimeistään ylihuomenna näkyy Pidän peukkuja että plussaat!:)
Nää somen vauvauutiset
Se olis tänään sit dpo 0.
Oviskivut nyt illalla.
No viimeisin talletus dpo - 2 et enpä nyt pistä henkeä et olis onnistunut.