Raskaaksi 2019

Täytyykin käydä tutkailemassa sitten:wideyed:

Ei ollu missään vanhoissakaan jutuissa. :meh: Taitaa vaan kestää nyt tulosten tulemisessa:wideyed: Ei vaan jaksas odottaa enään :dead: oon kyl niin huono odottamaan yleensäkään mitään:hilarious: no tiistaina viimeistään ku on se soittoaika niin saa tietää:)

Ei se pc:kään pysty ihmeisiin :hilarious: ei yllättänyt että 2h pidätyksellä dpo10 päivällä oli nega. Toiv aamulla huomenna näkyy jotain :nailbiting:

Dpo3, ei oireita mut ei taida vielä tällöin kuulua ollakaan :D oliko muita piinailijoita :D

Joo, täällä dpo13, eiliset testit negaa. Tänään unohdin aamulla tehdä. Kp29/28-32, menkkoja ei näy. Flo ennusti tälle päivää ja
viime kierron mukaan alkaisivat huomenna. Lähipäivät tulevat olemaan ratkaisevia. Lauantaina pitäs lähteä ulkomaille, joten otan kasan testejä mukaan, jos ei huomenna tai lauantaina vielä niissä näy mitään.

Herkät testit mulla plus ja digi sano raskaana mut sit normi herkkä testi oli just ja just havaittavissa..

Ilmeisesti digi on monesti herkempi ja sit huomannut että täällä tietyt testit antaa helposti viivanpaikkoja ja jotku ei reagoi ees raskaana

Täs on takana tosi pitkä ja kummallinen kierto välivuotoineen, jotka ei kyllä johtunu ovulaatiosta, vaikka niin neuvolassa väitettiin. Ovis tuli noin viikko noiden välivuotojen jälkeen, tuntemusten perusteella, en siis tikuttanut.
Joku viikko oviksesta oli varma olo raskaudesta, mut sit tein negatiivisia testejä dpo9,10 ja 12 ja dpo12 tuli vähän verta, niinku yleensäkkin ja aattelin et sieltä ne menkat taas alkaa.
No sit eilen dpo13 tuli taas se tunne raskaudesta, kun menkat ei ollukkaan alkanu ja tänään aamulla dpo14 sain noi viivat. :Heartred
Oireet ei oo kovin kummosia, sellanen raskaana oleva olo alavatsalla, vähän useemmin pissattaa, hiukset rasvottuu toodella äkkiä ja on ollu närästystä, mikä ei oo mulle yleensä normaalia.

Luin uudelleen tätä sun viestiä ja mulla kans viikko oviksesta tuli tunne, et vois olla tärpänny, mut ekan testin tein vasta eilen dpo12. Mulla vähän vaihtelee sen tunteen välillä, et olis raskaana ja sen, että kohta menkat alkaa kuitenkin. Mut toi lohduttaa, et sullakin oli nega dpo 12 ja pari päivää myöhemmin tuli tuollaiset viivat. Jospa se mullakin näkyisi huomenna o_O Tai sitten herään aamulla vuotoon :oops:

Taas tuli sellainen normaali, oireeton olo. Mut ei sellainenkaan, että menkat olisi tulossa. Varsinaiset piinapäivät joo :sour:

Luin uudelleen tätä sun viestiä ja mulla kans viikko oviksesta tuli tunne, et vois olla tärpänny, mut ekan testin tein vasta eilen dpo12. Mulla vähän vaihtelee sen tunteen välillä, et olis raskaana ja sen, että kohta menkat alkaa kuitenkin. Mut toi lohduttaa, et sullakin oli nega dpo 12 ja pari päivää myöhemmin tuli tuollaiset viivat. Jospa se mullakin näkyisi huomenna o_O Tai sitten herään aamulla vuotoon :oops:

Niin tai ainakin viimeistään ylihuomenna näkyy :wink Pidän peukkuja että plussaat!:)

Täällä on niin tylsä vaihe meneillään että ei järkeä, reilu viikko ovikseenkin. Maanantaina pitäis sitten taas mennä töihin, voi huokauksien huokaus. Tää viikko ollaankin tutustuttu tytön tulevaan päiväkotiin:nailbiting:

Tsemppiä tilanteisiin<3 jännää kyllä on nyt, niin lupaavaa monella! Ja jannnille, et tukisukat ihmeessä, kyllähän niitä voi käyttää vaik jos ei sit raskaana oliskaan:) ja mulla kesti kans niistä tuulimunan finneistä toipua pitkään, niitä oli vielä silloin puoli vuotta sen jälkeenkin ja sit plussasin uudestaan:( mut toivottavasti sulla se johtuu nyt uudesta plussasta, kaikki peukut pystyssä:)

Helenalta testikuvaa aamulla:happy: ja ihanaa lomaa!

Newmoon:angry9mutta odotahan vaan, syksy saapuu ja sitten :smiley-angelic001 että saat laittaa omat päivitykset kehiin:Heartbigred

Takaisin